Verdenskrigen - En oppsummering

DeletedUser

Guest
TIL ALLE SOM LESER/HAR INTERESSE AV DENNE TRÅDEN!

Kan jeg be moderatorer slette all krangling, så kan jeg heller gå over hver enkelt spiller, slik at alt blir riktig.

Jeg er ikke ute etter krangling eller måter å hovere på her. Men synes at denne verdenskrigen fortjener en statistisk oppsummering.
 

DeletedUser

Guest
Wynja i verdenskrigen
(...)
= 70 byer i tap i den store verdenskrigen

Edit: Er du enig i denne statistikken Wynja?

Edit2: Jeg var visst for snill mot deg i den opprinnelige oppsummeringa...

Etter sommeren, hvor fikk du den tidsavgrensningen fra? OIM var jo ceviche lenge før den tid.

Jeg har kommet med poengene mine om statistikken, og det var ikke hovedsaklig om hvorvidt jeg selv er i pluss eller minus.

Jeg er ikke interessert i å bli tema for videre diskusjon angående statistikk, da det kun var ment som et eksempel på at statistikk kan vris etter synspunkt og fremstilling.

Edit: Og neida, du var nok ikke for snill, jeg har nok bare tapt flere byer siden dengang.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Statestikk er morsomt :D

Side 1:
Tribes: AriCa NS OliCo -Rome- V-m-S K-m-S
Players:

Side 2:
Tribes:
Players:

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 54,383
Side 2: 0
Forskjell: 54,383

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 0
Forskjell: 0

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 398,898,316
Side 2: 0
Forskjell: 398,898,316

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 0
Forskjell: 0

image.php

når kom ns på alliansen sin side igjen? vis du tar med ``elite - siden`` burde vel RoEm stått der også?
 

DeletedUser

Guest
Er det bare meg, eller er det ikke noen stammer på "Side 2" i statistikken? :confused:
 

DeletedUser

Guest
når kom ns på alliansen sin side igjen? vis du tar med ``elite - siden`` burde vel RoEm stått der også?

Tar med det som passer meg, slik andre her gjør. Ns var jo med i aliansen.... :D
Hvorfor skulle jeg ta med RoEm på statestikken over meg vs Aliansen?
 

DeletedUser

Guest
1. Dette startet med at shanks ønsket å lage en stats for "verdenskrigen"
2. Hvis dere merker det er noe feil i statsen så send han en pm som han skrev i nesten første linje i inlegget sitt.
3. Til ALLE dere som hater Shanks, å det er vist mange....ikke bruk alle forumene han starter med å klage på alt han skriver...er dere uenig vær litt moderat med ordbruken da alt ikke er like moro å lese for oss som leser litt treeeegt:)
4. Ser frem til mange flere stats for oss som er interesert i dette.
5. Lykke til videre alle sammen.

mvh.

Kjære mod.....se å våkne litt ZZZZzzzzzzzzzzZZZZZZZzzzzzzz......
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Føler at Shanks ikke kan be moderatorene slette propaganda fra et propagandaforum. Dette er bare feil på alle plan. Noe spam kan selvsagt lukes ut.

Men dette er et propagandaforum og vår stemme bør kunne leses den også.

Knallpost wynja, selv om den gikk rett over hodet på Shanks.
 

DeletedUser

Guest
Wynja i verdenskrigen

+ angrep

+168 -Rome-
+8 OIM (etter sommeren)

- forsvar

-245 -Rome-
-1 OIM (etter sommeren)

Resultat:
+176
-246

= 70 byer i tap i den store verdenskrigen

Edit: Er du enig i denne statistikken Wynja?

Edit2: Jeg var visst for snill mot deg i den opprinnelige oppsummeringa...

Du har tydligvis ikke så mye å gjøre på nå som elite er borte.
 

DeletedUser

Guest
Føler at Shanks ikke kan be moderatorene slette propaganda fra et propagandaforum. Dette er bare feil på alle plan. Noe spam kan selvsagt lukes ut.

Men dette er et propagandaforum og vår stemme bør kunne leses den også.

Knallpost wynja, selv om den gikk rett over hodet på Shanks.

Jaja, da blir jo denne tråden spammet ned av den vanlige kranglingen.. Jeg ønsket bare å poste statistikker. Og ja, jeg gjorde denne oppsummeringen veldig raskt, men har som mål om å få med alt, og samtidig få statistikken korrekt. Så den første posten i denne tråden håper jeg å oppdatere etterhvert som jeg tar meg tid til å finlese TWstats.

Posten til Wynja gikk på ingen måter til hodet på meg. Fjernt av deg å påstå dette. Jeg er glad hun viser interesse til denne tråden. Og ved en korrekt oppdatering så viser det seg at hun har enda flere byer i minus. Så nå må da Wynja være fornøyd?
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Og sjekker du i morra, så har hun ENDA flere i minus tenker jeg.

Blås. Kos deg du shanks.
 

DeletedUser

Guest
Her var det mye dritt... Synd at folk skal sverte Shanks fordi han poster statestikker da han finner det interessant. Har du ikke noe hyggelig og relevant å komme med, knepp igjen brødboksen...

Ville se litt statestikker men fant for det meste oksedritt krangling.
 

DeletedUser

Guest
Icekebab tok kontakt per mail. Og han hadde rett da hans statistikker ikke var 100% korrekt. Jeg har sjekket ham opp grundig nå, og skal gjøre det med samtlige av de spillerne jeg har tatt opp til nå (selv om det kommer til å ta tid). Så derfor ber jeg dere kontakte meg per mail om det er andre spillere som burde være med på denne oppsummeringa :)

Icekebabs verdenskrigstatistikk skrev:
+ angrep

+200 Elite
+46 BIRKI
+73 LAW
+14 LAW69
+4 Domini
+11 Wynja (etter at hun gikk ut fra Elite)

- forsvar

-4 BIRKI
-5 Elite
-5 LAW

+348
-14

=334 i pluss
 

DeletedUser

Guest
Jeg bruker denne tråden som en kladdebok nå, men tenker at det kan være litt morsomt å få en utvidet oversikt over hver av deres deltakelse i denne verdenskrigen.

glitter har kritisert denne tråden, så jeg skal sjekke henne grundig opp her nå -->

glitter i den store verdenskrigen skrev:
+ angrep

+48 -Rome- (her er en eierløs kaihi med, så ingen kan klage nå)
+121 AriCa
+1 OIM (etter sommerferien)
+3 X-V

- forsvar

-176 AriCa
-1 OliCo

+173
-177

= 4 byer i minus i den store verdenskrigen

Jeg setter dette merket bak de spillere som er korrekt sjekket opp, så fjerner jeg alle merker når samtlige har sin korrekte statistikk fht denne krigen.
 

DeletedUser

Guest
men samme hva shanky skriver så skjönte han ikke meningen med det Wynja skrev -ser vi jo tydlig her i innlegg etter innlegg..noe er feil med deg. Sorry. Du har en slags skrive-sjukdom, som dessverre ikke oppveies av det samme når det gjelder å lese og forstå -eller ?
 
Topp