Vurder en V4 spiller

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Mkay

Poeng: Lite slagkraft i kontoen din. 3/10
ODA: Bra ODA iforhold til poeng 5/10
Rykte: No offence, aldri hørt om deg 2/10
Stamme: SDDN stamme jeg har stor respekt for, med noen unntak. 7/10


Skala: 4,25/10

1: Vurdert Trivian?
2: Simcity?
3: Under middels
4: OK
5: Middels
6: Over snittet
7: Bra
8: Veldig bra
9: Latterlig god
10: Galskap
 

DeletedUser

Guest
jks6

Poeng: Jeg har sett mye verre. 7/10
ODA:Din oda skremmer meg.9/10
Rykte: Har vel ikke ett all verdens rykte, men de fleste vet hvem du er.7/10
Stamme:Stammen din merga seg til en så stor ledelse...6/10

+7
+9
+7
+6
=29:4=7.25

1: Vurdert Trivian?
2: Simcity?
3: Under middels
4: OK
5: Middels
6: Over snittet
7: Bra
8: Veldig bra
9: Latterlig god
10: Galskap


-kjetil1
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kjetil1

Poeng: Nja kunne vært mere 6/10
ODA: Ganske lite ODA i forhold til hvor stor du er, møtt lite motstand på adlingen ser man, good job. 5/10
Rykte: Har ikke hørt noe spess til deg men det kan jo være fordi du ligger på andre siden av verdnen. 5/10
Stamme: Syns dere bytter stammer hele tiden jeg, tar jo inn de samme folka men oppløser den gamle og mekker ny og kaster ut dem dere ikke vil ha med. Kan ikke holde på slik om dere skal ha sjangs mot BNP. Well well... 4/10

1: Vurdert Trivian?
2: Simcity?
3: Under middels
4: OK
5: Middels
6: Over snittet
7: Bra
8: Veldig bra
9: Latterlig god
10: Galskap
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Blood

Poeng: Nja burde vært mere 5/10
ODA: Ganske grett med ODA i forhold til hvor stor du er, møtt lite motstand på adlingen ser man, good job. 8/10
Rykte: Masse rykter om at du er tw's dame magnet :D.. 10/10
Stamme: Har ingen stamme.. Men tidligere medlem av den kommende vinnerstammen. 0/10

1: Vurdert Trivian? :D
2: Simcity?
3: Under middels
4: OK
5: Middels
6: Over snittet
7: Bra
8: Veldig bra
9: Latterlig god
10: Galskap

Hvis noen skulle rate def-kontoen min, evilstr.. Velbekomme!
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Blood Edit:
[spoil]Blood

Poeng: Nja burde vært mere 5/10
ODA: Ganske grett med ODA i forhold til hvor stor du er, møtt lite motstand på adlingen ser man, good job. 8/10
Rykte: Masse rykter om at du er tw's dame magnet .. 10/10
Stamme: Med i 7bulls nå. 1/10

1: Vurdert Trivian?
2: Simcity?
3: Under middels
4: OK
5: Middels
6: Over snittet
7: Bra
8: Veldig bra
9: Latterlig god
10: Galskap[/spoil]

I am apollyon

Poeng: Veldig liten før innadlingen startet også 2/10
ODA: Veldig lite ODA og OD grenerelt. Elendig for å være ærlig 1/10
Rykte: Måtte sjekke TW-stats for å finne ut om du virkelig hadde spilt v4, og det hadde du jo faktisk :O Ellers bare dårlige rykter jeg har hørt.. 0/10
Stamme: Var med stammen GHF elns... 0/10

1: Vurdert Trivian?
2: Simcity?
3: Under middels
4: OK
5: Middels
6: Over snittet
7: Bra
8: Veldig bra
9: Latterlig god
10: Galskap
 

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Blood Edit:
[spoil]Blood

Poeng: Nja burde vært mere 5/10
ODA: Ganske grett med ODA i forhold til hvor stor du er, møtt lite motstand på adlingen ser man, good job. 8/10
Rykte: Masse rykter om at du er tw's dame magnet .. 10/10
Stamme: Med i 7bulls nå. 1/10

1: Vurdert Trivian?
2: Simcity?
3: Under middels
4: OK
5: Middels
6: Over snittet
7: Bra
8: Veldig bra
9: Latterlig god
10: Galskap[/spoil]

I am apollyon

Poeng: Veldig liten før innadlingen startet også 2/10
ODA: Veldig lite ODA og OD grenerelt. Elendig for å være ærlig 1/10
Rykte: Måtte sjekke TW-stats for å finne ut om du virkelig hadde spilt v4, og det hadde du jo faktisk :O Ellers bare dårlige rykter jeg har hørt.. 0/10
Stamme: Var med stammen GHF elns... 0/10

1: Vurdert Trivian?
2: Simcity?
3: Under middels
4: OK
5: Middels
6: Over snittet
7: Bra
8: Veldig bra
9: Latterlig god
10: Galskap

For å forsvare meg selv :p

Så spilte jeg ikke mye på IaA :p Var vel best når jeg spilte under Hubble :) Travian har jeg faktisk spilt, ikke like gøy som Tribalwars.
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Enig ang Travian, uenig ang unnskyldningen din. Kan utrette mye på kort tid :p men nå får du all verden med tid til å rette det ryktet på blacki99, prove us wrong :)
 

Lettnavn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvis en av de spillerene som enten har spilt mot eller med meg har lyst til å vurdere meg før jeg slutter, hadde det vært koselig. Vennligst ikke ta i betraktning de siste månedene, hehe.
 

DeletedUser

Guest
Lettnavn

Poeng: Kunne vært mere, men har hatt ett tøft området :) 7/10
ODA: Ganske greit med ODA i forhold til poeng, 8/10
Rykte: Alle som har spillt på v4 en stund vet hvem du er. Mye bra om deg, hyggelig å slå an en prat med på skype og slikt. Flink spiller. 8/10
Stamme: Hvis vi ser bort ifra de siste mnd'ene så var det jo VARG du var i :) Leder der, en av de mest solide stammene på hele .no er det ingen tvil om, men når hele verdnen skal gå imot den og folk er inakive så ryker jo den tilslutt... Vel vel det var en kjempe stamme. 10/10

1: Vurdert Trivian?
2: Simcity?
3: Under middels
4: OK
5: Middels
6: Over snittet
7: Bra
8: Veldig bra
9: Latterlig god
10: Galskap

Lykke til videre IRL, lett. Skulle du kjede deg endag så må du bare ta turen innom skype å ta en prat :) Var gøy å spille med deg
 

DeletedUser

Guest
KA88 / Dagi

Poeng: 9,136,479 - Grei poengsum, men fikk jo kontoen på ca 6 mill elns, ikke fått mye motstand når du har adlet vil jeg si, i forhold til din agressive spillestil :D 7/10
ODA: 146,024,692, rangert som nr 2 på Verden 4. EDIT 10/10
Rykte: Aktiv som pokker, men gjør alt for å vinne verden 4. Sviktet sin stamme 3(?) ganger, så vidt jeg vet for å nå målet sitt. Men en kjent .no spiller. 6/10
Stamme: 7BULLS - Lever på stacken sin og "sitt bra diplomati" som går ut på å aldri krige mot mer enn 1 stamme om gangen. 48% av hele poengsummen er gråbyer, som viser til lite motstand. 2/10

Gjennomsnitt: 24 / 4 = 6


1: Vurdert Trivian?
2: Simcity?
3: Under middels
4: OK
5: Middels
6: Over snittet
7: Bra
8: Veldig bra
9: Latterlig god
10: Galskap
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Omg blir lei meg av sånne personer som deg Rooku.. ÅNEI 7BULLS KAN STACKE BYENE SINE! HOLYSHIT CALL 911! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dagi har da fått ganske mye med motstand i adlingen sin han da... tenk på at kontoen var på 28mill ODT når han tok over, nå er den på 246,64 Mio. Litt syk forskjell det med tanke på hvor kort tid han har gjort dette på. Så blir helt feil å si han har fått lite motstand.

Det med bulls... Hmm liker du ikke at dere ikke kommer igjennom med nukes? Well well, alle har da sin mening om saken :)
 

mcrogn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Herman og gutta (nei han er ikke homo) kjenner jeg godt til og vet hva han står for. flinke gutten(e) :)
 

DeletedUser

Guest
Omg blir lei meg av sånne personer som deg Rooku.. ÅNEI 7BULLS KAN STACKE BYENE SINE! HOLYSHIT CALL 911! :rolleyes:

Så du mener at dere ikke lever på stacken ..? Tviler sterkt på at dere hadde tatt oss om dere hadde vært på samme størrelse da krigen startet.

Dagi har da fått ganske mye med motstand i adlingen sin han da... tenk på at kontoen var på 28mill ODT når han tok over, nå er den på 246,64 Mio. Litt syk forskjell det med tanke på hvor kort tid han har gjort dette på. Så blir helt feil å si han har fått lite motstand.

Det med bulls... Hmm liker du ikke at dere ikke kommer igjennom med nukes? Well well, alle har da sin mening om saken :)

Jeg skrev da i forhold til hans spillestil da, han er jo **** meg agressiv som pokker og har ikke fått mye motstand i forhold til hans superskills! :D
Skype-emoticons-09-kiss.gif


At jeg ikke liker vi kommer gjennom med nukes faktisk, jeg bare sier at dere lever på stacken, fordi det er sannheten. Du har vært i SDDN, og du har sagt det samme. Som når du sendte 80+ nukes på en by og muren gikk ikke ned ett hakk. :p
Du fortalte jo for 2 dager siden når du satt KV for en i 7BULLS at 80% av byene hans var def.

Det med bulls... Hmm liker du ikke at dere ikke kommer igjennom med nukes? Well well, alle har da sin mening om saken :)

Kan jeg få din mening om saken?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Rooku , omg sier jeg bare. Alle stammer som vet hvordan man spiller tw lever på stackene sine eller dodge. Kanskje ikke du som skryter av at du stacka med off tropper på ig profilen din :rolleyes:
 
Topp