Yamato vs Yorrick

DeletedUser

Guest
Og jeg inviterer herved alle i K-55 til å bli med på ulvejakta. Ulvene er utryddningstrua allerede, og har spist sitt siste Lam;)
 

DeletedUser

Guest
Litt episk med lammet som tar igjen mot ulvene?
Får litt hjelp av de japanske?
De har nok tatt litt for mye av kvoten, og slengt litt for mye med leppa.
 

DeletedUser

Guest
- Nei ikke D-Yato og ikke våre allierte! De vil vi aldri svikte slik dere sviktet oss. Nå betaler dere prisen, og den kommer til å bli dyr. Vi skal ikke kaste noen andre enn dere ut av kontinentet!

Du glemte IAP's. Vi oppretholder høy respekt ovenfor de vi har IAP med.
Og er den noen i K55 som har PA med folk i Yamato så er de trygge:)

Fikk en bekymringsmelding fra en alliert om dette. Jeg sa at det var et ondsinnet rykte som TW har spredt.
 

DeletedUser

Guest
Har ikke sagt noe om at de er onde, bare at rykte de spredte var ondsinnet:D
 

DeletedUser

Guest
Fordi han repsekterer deg såpass mye at han tenkte; 'hey det er sikkert byene som gjør han så hyggelig, hvis jeg tar byene hans får jeg hans hyggelighet i mine landsbyer!'

Smart plan;)
 

DeletedUser

Guest
Det var etter at dere hadde spamet oss ned med klaging over at Plax kom til oss:)
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Ja hadde dere vært redelige å sagt ok dere har rett så hadde vi gitt oss. Men dere sier jo at det ikke var stort nok for oss begge så dere taler det dere føler for. Vi sier fakta og kan dø i k55 for det.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Og iap med dere var ikke verdt noe, og dere kan jo gjøre det samme med noen andre også er det pån igjen.
Nei takk iap betyr ikke at dere kan gjøre som dere vill, iaf så kjemper vi mot dere da vi ikke vil la dere kjørepå å fortelle oss at en flyktning ikke er det.
Men er off topic dette.

Å fornekte fakta med å vri alt inn på andre baner er i allefall ett dårlig tegn for deres stamme.
Utrolig at dere tørr å vri dere bort fra fakta, benekte rapporter osv.

Men topic var yamato vs yorrick og der kosta det noen tusentropper og flere blir det før dette er ferdig. Og det viste man jo at kommtil å skje i en krig og det syns vi er greit i en sak som dette.

rett skal være rett.


Og vi takker Yorrick og alle i stammen som kjemper mot Yamato og endel andre som slenger seg på håper en dag at deres diplomater faktisk kan sette av tid å svare på post som er sendt til dem.


laters
 

DeletedUser

Guest
Jeg siterer deg Twixiz, fordi det forklarer alt:D

Kontroll over kontinentet er bare en konsekvens av å ta dere ut. En positiv konsekvens. Vi hadde alldri startet dette vist ikke dere hadde starta med dissinga deres på forumet i tillegg til å foræde oss da vi var i krig. Hvis dere skylder på bruddet på alliansen med at dere hadde masse "små" allianser som dere ønsket å bli kvitt, så kan jeg fortelle dere at vi er mye større enn dere, og at det var en dårlig avgjørelse. En feig en i tillegg. IAPen vi hadde med dere brøt dere da dere begynte å skjelle oss ut på hovedforumet. Da IAP betyr en ikke aggresjons pakt, og dere oppførte dere aggressivt!

Vi viste at hvis noe skulle skje så ville dere dolke oss i ryggen så fort som mulig, og dere la vel det med Plax ut på forumet for å få med flere i en eventuell krig..

Dere er ikke til å stole på, verken i allianse eller IAP, og det har alle nå skjønt.
Vi stiller opp for våre allierte og IAPs og forsvarer dem til det siste, og i det man går inn i en avtale med oss i Yamato så er vi brødre [og søstre)og kan leve sammen i kontinentet side om side til spillet er over.

Til slutt vil jeg si at:
Eneste måten det blir fred mellom oss etter dette, er at dere lar oss adle dere alle ned til 5000 poeng og joiner D-Yato. Hvis ikke blir dere utradert. Det er våre betingelser for fred.

Lykke til..
 
Topp