Ryktebørsen

hankVH

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
noen som kanskje kan suse opp de forskjellige diplomat listene til topp stammene oxo eller.....
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Har saftig info til ryktebørsen din idag RV :D

Er nok ikke noe nytt fra en masse rekrutterings stamme...
Men NW-Familien har gjordt det igjen, tar jo inn fiender i stammen nå, så lurer på hvor mange spioner det er der... Eller, det heter vel, "lurer på hvor mange lojale spillere det finnes der" :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
har hørt et rykte om at det ikke er så mye snakking på Forumet som jeg hadde håpet på :(
 

DeletedUser

Guest
Også hørt noen rykter om at det er helg. ;)
Vi må nok vente på de saftige ryktene.
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
UnderD på vei ut av Verden4? Proletar (ca. 2 mill Poeng) som var deres største spiller forlot UnderD for et par dager siden. Man kan tydlig også se at store deler av UnderD er innaktive.
 

DeletedUser

Guest
Blir feil å si at de er på vei under pga. at deres største spiller dro.
 

NonstopElgen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
UnderD på vei ut av Verden4? Proletar (ca. 2 mill Poeng) som var deres største spiller forlot UnderD for et par dager siden. Man kan tydlig også se at store deler av UnderD er innaktive.

Du har helt rett etter at vår største spiller forlot oss har vi mistet motivasjonen... regner med at sammen er borte om noen dager:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Du har helt rett Kenlar. Det er lenge siden jeg også fortalte at stammen er vel slapp, og en hmmm... meget tilbakelent alliert.
(Hør nå da Pals. Bare dere som ikke ser dette??)
Hyle, skrike og spamme, kan de i UnderD da ;)
 

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg syns ikke at du gjør noe annet enn å hyle, skrike og spamme selv jeg, Noffusen. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Fail. Jeg informerer dere. Forer dere med go-biter fra V4` s skrekkelige hendelser.
Er det for høyt? Skru ned høreapparatet. :rolleyes:
Spam? Vet ikke om du syntes ditt eget innlegg var mindre spam enn mitt, i forhold til temaet her? Hva syntes du selv??
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Synes du skal spamme ned noen profetier om det du har annonsert at vil komme til å skje de neste 14-40 dagene her i Verden4, Noffe.

Noe i nærheten av slik Nostradamus gjorde, utdypende men helt klart rom for store tolkninger ;)
 

DeletedUser

Guest
hehe... Ikke noen dårlig sammenligning det der. Nesten så man blir smigret. :D
Joda, jeg skal nok komme med noe "mat" til dere snart, men venter på et par hendelser først, som Intel har avdekket. ;)
Alle ser jo at en del endringer har startet, men de store bombene har ikke kommet enda. Jeg vil seff være den første til å "sladre" om dette. ;)
 

DeletedUser

Guest
BTW.
Ref. Topp 20, så går det rykter om at Nofjon1 skal ødelegge Pals.
Lurer jammen på om han er i stand til det? En god utfordring. Følg med: Pals vs Nofjon1.
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
BTW.
Ref. Topp 20, så går det rykter om at Nofjon1 skal ødelegge Pals.
Lurer jammen på om han er i stand til det? En god utfordring. Følg med: Pals vs Nofjon1.

Tror han Nofjon kan ødelegge noe men ikke rive ned en stor stamme som PALS aleine, men er klart at har man 1-2 store stammer som vet å kunne utnytte informasjonen osv. som man kan få ut av PALS. den som venter får se..
 

DeletedUser

Guest
Du har rett, men det sies at Nofjon1 ikke er helt alene heller. :) Tvert i mot. Mange støtter han i den kampen. :)
Når han i tillegg er på innsiden, så er det jo skummelt. Har hørt at han og RV er spesialister på nettopp å rive stammer i filler, noe de demonstrerte i V3. Man trenger jo ikke være hertug for det ;)
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du har rett, men det sies at Nofjon1 ikke er helt alene heller. :) Tvert i mot. Mange støtter han i den kampen. :)
Når han i tillegg er på innsiden, så er det jo skummelt. Har hørt at han og RV er spesialister på nettopp å rive stammer i filler, noe de demonstrerte i V3. Man trenger jo ikke være hertug for det ;)

uff og uff, spioner er det verste jeg vet ;) (måtte bare si det før alle andre begynner å klage om spioner ditt og datt..)
 
Topp