Tribalwars Player's Champions - Diskusjon

DeletedUser

Guest
Kamp 1: Hansemann Vs Zanmato

Kamp 9: Runinter Vs Chrk1

Må bare si at dette hadde blitt helt vilt kule kamper! Starte private server og teste dem ut? :D
Hansemann Vs Zanmato vet jeg ikke hvem som ville vunnet, kanskje Hanse.

Hva tenker du om kamp 9 Runinter ?:p
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Oj, var da svært aggressiv mr Shanks. Litt mannsen på gang? Er du bitter på noe? huff. Dakar. Ruffiro fikk min mening og alt på post. Virker som en hyggelig fyr. Jeg hadde det morro og håper han hadde det også. Slasken skulle få jobbe litt!

Var på V2 jeg tok en by av Zanmato, og det var ikke ment som skryting.

Privat server var sperret på både hamachi og over nett er jeg redd så er bare laget for LAN. Aldri prøvd VPN da. Hmmm :p
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Oj, var da svært aggressiv mr Shanks. Litt mannsen på gang? Er du bitter på noe? huff. Dakar. Ruffiro fikk min mening og alt på post. Virker som en hyggelig fyr. Jeg hadde det morro og håper han hadde det også. Slasken skulle få jobbe litt!

Var på V2 jeg tok en by av Zanmato, og det var ikke ment som skryting.

Jeg snakket også med deg per post når du hadde din offensiv mot ham. Så kanskje du til og med synes jeg er hyggelig.

Uansett det er ikke det jeg vil ta opp her.. Jeg er bare lei av slike som deg som tror de er så mye bedre enn de andre. Når dere gjør noe bra, så passer dere på at hele verdenen får vite om det. Men når dere gjør noe dårlig så "hadde dere bare det moro".

Hansemann: Statistisk sett så ligger du faktisk under pari ingame. Er du redd for en ordentlig diskusjon på dette siden du tar opp "mannsen" og "dakar"?
 

DeletedUser

Guest
Da får vi bare ta å sette opp en Lan da Hanse xD

Shanks, tror Hansi bare spøkte litt siden du datt ut første runde :O
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Problemet er at du er så så lite original. Jeg vet akkurat hva du vil si.

Hansemann: Jeg ledet med 50-60 byer på Arica statsen, mistet noen, så byttet jeg konto
Shanks: Hjelper ikke at du byttet konto, vi adlet vekk originalkontoen. Det er fremdeles deg.
Hansemann: Var jo ny eier på den, hvordan skal jeg kunne deffet den?
Shanks: Hva med nå da? Magic14 adler jo deg som bare det.
Hansemann: Ja men de byene driter jeg i, eneste grunnen til at jeg er på V2 enda er at jeg skal adle Ex-Con litt. Jeg trakk til og med tilbake støtten min fra de byene, og fortalte Magic 14 det?
Shanks: Hjelper ikke. De er adlet fra DEG.

blablablablablablabla.
 

DeletedUser

Guest
Hansemann: Ja, OK. Statistikken min taler for seg selv. Herregud jeg er rævva.
Shanks82: Så, så Hansemann. Du kan jo alltids skrive på forumet at du er god, så vinner du iallefall slike Tribalwars Champs konkurranser.
Hansemann: Ja, det kommer godt med. Jeg lider at "liten-penis-syndromet", og når jeg ikke klarer å gjøre det bra ingame, så føler jeg at jeg må kompensere ved å skrive alt jeg gjør bra her inne.
 

DeletedUser

Guest
haha. Så utrolig furten du er :p

Hvordan vet du det? Jeg sitter her med et smil om munnen når jeg poster i forumet :D

Edit: Endelig fikk jeg snus, så nå sitter jeg med et smil om munnen på ordentli :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Var på V2 jeg tok en by av Zanmato, og det var ikke ment som skryting.

Det stemmer, et lite uoppmerksomt øyblikk blandt de andre innkommende, resulterte til en snik-adling. Byen lå litt avsidesliggende og oppdaget de 4 innkommende innkommende for sent der. Det gjelder til den dag i dag... Du og Vegarado er de eneste som hr tatt en by fra meg mens jeg har vært pålogged :)
 

DeletedUser

Guest
Ser ut som jeg ryker ut denne runden :(
Trodde jeg skulle ryke ut i første omgang egentlig.
Men fardin gjør ganske rent bord her, jeg har fått 3-5 stemmer og han har fått 20 elns ?! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Nå skal jeg leke litt Shanks her...

Spiller det noen rolle? Det var Romer-byer ;) Det er det eneste som teller :p
 

DeletedUser

Guest
uansett ,en shitload med romer byer på meget kort tid :p
Og byene ble tatt fra aktive spillere, så motstanden var nok der.
 

DeletedUser

Guest
Nå skal jeg leke litt Shanks her...

Spiller det noen rolle? Det var Romer-byer ;) Det er det eneste som teller :p

Jeg ville aldri sagt slik om noen hadde adlet -Rome- :D
Jeg er muligens en idiot, men jeg er iallefall konsekvent ;)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Tomahawken, trooper91, Barlis, Kaihi (med Mosa ved roret vel?) var ved hovedsakelig de. Alle var aktive.

Dette var lenge etter originale nattsvermern hadde gått inaktiv forøvrig.

Glitter kontosatt hele natta til 22.01.09 og jeg tok over på dagen og fortsatte. Vi vekslet sånn i et par tre dager hvis jeg husker rett. Tok ny rek med 62 adlede Rome byer fra 1 konto på 24 timer. T`was fun.
 
Sist redigert:
Topp