Tribalwars Player's Champion er kåret!

DeletedUser

Guest
Synnøve Svabø kommenterte Alexander Rybak sin opptreden på den norske finalen... Det kan du lese om her.

"Synnøve Svabø ødela folkets opplevelse av Melodi Grand Prix". Haha :D Uansett så mente ikke Wynja dette som komplimenter til meg, så jeg gav henne svar på tiltale. Moskva-Marit. Er vel ikke noe galt med henne? Eller synes du det?
 

DeletedUser

Guest
Min referanse var en saklig oppfølger til at du kalte Are "Rybak" (som om du mente det som et kompliment? ;) ) og sier hele konken er TW Grand Prix. Kommentarene dine var helt i Synnøve Svabøs ånd. Hvordan er Moskva-Marit og pølsefingre relevant til denne diskusjonen?
 

DeletedUser

Guest
Min referanse var en saklig oppfølger til at du kalte Are "Rybak" (som om du mente det som et kompliment? ;) ) og sier hele konken er TW Grand Prix. Kommentarene dine var helt i Synnøve Svabøs ånd. Hvordan er Moskva-Marit og pølsefingre relevant til denne diskusjonen?

At jeg kalte Are for Rybak var mer myntet på selve konkurransen. Ikke på Are selv. Og Rybak vant jo MGP. Svabø "ødela" jo visstnok samme konkurranse..

Men jeg er fan av både Svabø og Moskva-Marit! :D Og de er vel begge journalister (det er jo en sammenligning)? "Pølsefingre" er en billedlig forklaring på at fingrene dine treffer tilfeldige bokstaver på keyboardet som igjen resulterer i svada her i forumet :)

Jeg mener du er vinneren av TWs Melodi Grand Prix, Are Rybak. Wynja mener mine kommentarer er i Synnøve Svabøs ånd.

Min assosiasjon blir som følger:
Synnøve Svabø som bl.a. er journalist. Det samme gjelder for Moskva-Marit. Er min egen assosiasjon feil eller? Så mine kommentarer, som er i Svabøs "ånd", gjør at dine kommentarer stinker som Moskva-Marits ånde. Hva er så "ånd". Noe abstrakt. Moskva-Marits ånde er iallefall noe konkret.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Så den logiske fortsettelsen blir at jeg skal følge opp med å si at du skriver som en eller annen annen journalists fotsvette elns? Dette blir for søkt for meg altså, men godt forsøk.

*Wynja, signing off*
 

DeletedUser

Guest
Og ye, gratulerer nok en gang til Are!

Jeg bare tulla tidligere. Han KAN faktisk snipe 300 ms tog med lilletåa mens han står på hendene og fjerter nasjonalsangen. Han foretrekker Jailhouse Rock though...
 

DeletedUser

Guest
Så den logiske fortsettelsen blir at jeg skal følge opp med å si at du skriver som en eller annen annen journalists fotsvette elns? Dette blir for søkt for meg altså, men godt forsøk.

*Wynja, signing off*

Hehe, du kan stikke nå. Men du har trossalt deltatt i denne idotiske diskusjonen ;)

*Shanks82, staying in*
 

DeletedUser

Guest
Point & Shanks!

Nevn 100 stk som er bedre enn Are ;)

Are har gjennom kontoene Kaptein Blod, Ex-Con og Pinhead følende tall å vise til når det kommer til erobrede og tapte byer:

Erobrede: 1601
Tapte: 617

Dette er vinneren av Tribalwars Player's Champion, alle sammen. Jeg gratulerer igjen Are med seieren i "konkurransen". :D
 

DeletedUser

Guest
For å avslutte denne idiotiske diskusjonen så må jeg bare nevne at gjennom mine innlegg i denne tråden, så står de fleste av mine "påstander" og meninger her inne ubesvart av Are og Wynja. De hengte seg opp i Are Rybak. Greit nok. Er mange ting som faktisk kunne være interessant å diskutere videre ;)
 

DeletedUser

Guest
Are har gjennom kontoene Kaptein Blod, Ex-Con og Pinhead følende tall å vise til når det kommer til erobrede og tapte byer:

Erobrede: 1601
Tapte: 617

Dette er vinneren av Tribalwars Player's Champion, alle sammen. Jeg gratulerer igjen Are med seieren i "konkurransen". :D

Jeg greier ikke å se over 100 forskjellige navn, som alle tilhører bedre spillere enn Are, og dermed mer verdige til å vinne denne konkurransen...?:p

Og igjen virker det som du bare prøver å trekke han ned, for jeg ser ikke annet formål med den kommentaren der.



Og ang. Rybak/Synnøve Svabø/Moskva-Marit så må du da se sammenhengen mellom de to førstenevnte, og selv om du kom med at ånden til Moskva-Marit hadde noe med at dine svar var Synnøve Svabøs ånd får jeg ikke hennes navn inn i den sammenhengen.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg greier ikke å se over 100 forskjellige navn, som alle tilhører bedre spillere enn Are, og dermed mer verdige til å vinne denne konkuranssen...?:p

Og igjen virker det som du bare prøver å trekke han ned, for jeg ser ikke annet formål med den kommentaren der.

Jeg har ikke til mål å trekke ham ned. Men hvis du synes han trekkes ned av det jeg skriver, så for det være slik. Det er selve konkurransen jeg kritiserer.

Are har mistet minst 600 byer siden han begynte her i v2. Ikke imponerende. AriCa har mistet 1200 siden stammen ble opprettet. Ingen i AriCa som har mistet så mange byer alene som det Are har gjort. Enda man har kriget mot "store" stammer som Elite og LAW. To stammer som Are har vært medlem av. Så vinner Are konkurransen. Det ødelegger for konkurransens seriøsitet, og gjør den til en populæritetskonkurranse. For hva hjelper det å være "best", slik som Are visstnok er siden han har vunnet hele greia, når man ikke kan omsette dette i suksess ingame?

Og ang. Rybak/Synnøve Svabø/Moskva-Marit så må du da se sammenhengen mellom de to førstenevnte, og selv om du kom med at ånden til Moskva-Marit hadde noe med at dine svar var Synnøve Svabøs ånd får jeg ikke hennes navn inn i den sammenhengen.

At jeg tok det med, gjorde det til en del av sammenhengen. Der har du sammenhengen din :D
Så når noen spør etter sammenhengen, så skal jeg vise til dette innlegget :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Noe av grunnen til det er vel at han forlater brukeren brått, og plutselig er han der igjen. Som sagt så kjører han 300% en periode også er det ned på 30%. Hvis han bare hadde orket, kunne han enkelt latt være og miste så mange byer. Jeg kjenner Are sånn passe til og vite at hvis han bare gidder hadde han ikke mista så mange byer. ;)
 

DeletedUser

Guest
Noe av grunnen til det er vel at han forlater brukeren brått, og plutselig er han der igjen. Som sagt så kjører han 300% en periode også er det ned på 30%. Hvis han bare hadde orket, kunne han enkelt latt være og miste så mange byer. Jeg kjenner Are sånn passe til og vite at hvis han bare gidder hadde han ikke mista så mange byer. ;)

"Hvis han bare hadde orket". Når han ikke orker så er han altså dårlig? Hvor ofte orker han da? Og hvor mange kriger vinner man på 3 dager?

Hvis vi konkluderer med det du skriver her, så blir tålmodighet og aktivitet de to viktigste "egenskapene" en spiller kan ha. Og Are er ikke i besittelse noen av disse. Verdig vinner? Visstnok, folket har talt. Er konkurransen seriøs og reell? Nei.

Are er en spiller, slik jeg kjenner ham, som fyrer på en kortere periode og gjør det noenlunde bra. Så når han liksom ikke gidder mer, og følgelig mister byer, så forteller han motstanderen at han ikke gidder, skal slutte, ikke bryr seg, eller andre dårlige unnskyldninger som han så "kreativt" (hans egne ord) finner på.
 

DeletedUser

Guest
Alle spillere kan klare å angriåe, det er når han får motangrep han kan bevise hvor god han er, hvis han ikke er der, da er han ikke god nok.
 

DeletedUser

Guest
Men jeg føler jeg har sagt mitt, og ønsker ikke å gi vinneren mer oppmerksomhet. Men skal noe absolutt diskuteres videre, så håper jeg Wynja og Are kan svare på det jeg tar opp gjennom mine innlegg her i denne tråden. Og jeg siterer (meg selv):

For å avslutte denne idiotiske diskusjonen så må jeg bare nevne at gjennom mine innlegg i denne tråden, så står de fleste av mine "påstander" og meninger her inne ubesvart av Are og Wynja. De hengte seg opp i Are Rybak. Greit nok. Er mange ting som faktisk kunne være interessant å diskutere videre ;)
 

DeletedUser

Guest
Skulle egentlig ta det med i den forrige posten, men jeg er litt glemsk av meg.
Gratulerer Are!:)


Jeg har ikke til mål å trekke ham ned. Men hvis du synes han trekkes ned av det jeg skriver, så for det være slik. Det er selve konkurransen jeg kritiserer.

Men da må du rette kommentarene dine mot konkurransen, ikke Are;)

Are har mistet minst 600 byer siden han begynte her i v2. Ikke imponerende. AriCa har mistet 1200 siden stammen ble opprettet. Ingen i AriCa som har mistet så mange byer alene som det Are har gjort. Enda man har kriget mot "store" stammer som Elite og LAW. To stammer som Are har vært medlem av. Så vinner Are konkurransen. Det ødelegger for konkurransens seriøsitet, og gjør den til en populæritetskonkurranse. For hva hjelper det å være "best", slik som Are visstnok er siden han har vunnet hele greia, når man ikke kan omsette dette i suksess ingame?

Desverre kan ikke jeg diskutere akkurat det, da jeg ikke egentlig har noe særlig innblikk i alle kontoene han har vært innom:eek: Men ut i fra hva du selv har forklart er det ikke så rart at han mistet byer på Kaptein Blod-kontoen...
Men som så mange har nevnt før, det går ikke an å måle skills, så denne konkurransen ha noe med popularitet å gjøre, og der ser det ut som om Are gjør det bra;) Og bare for å få det fram, jeg syns Are er verdig den tittelen, ettersom jeg har sett hva han er i stand til å gjøre.
At jeg tok det med, gjorde det til en del av sammenhengen. Der har du sammenhengen din :D

Så hvis jeg sier at du er en søppelbøtte (helt random altså;)), vil det da si at jeg kunne si det, ettersom det automatisk ble en del av sammenhengen siden jeg sa det?
 

DeletedUser

Guest
Men som så mange har nevnt før, det går ikke an å måle skills, så denne konkurransen ha noe med popularitet å gjøre, og der ser det ut som om Are gjør det bra;) Og bare for å få det fram, jeg syns Are er verdig den tittelen, ettersom jeg har sett hva han er i stand til å gjøre.

Da burde man kalle en spade for en spade; Tribalwars's Most Popular Player Contest. Da hadde jeg sluppet å bruke tid på å kritisere :p

Så hvis jeg sier at du er en søppelbøtte (helt random altså;)), vil det da si at jeg kunne si det, ettersom det automatisk ble en del av sammenhengen siden jeg sa det?

Ja, du kan si hva du vil. Synes du jeg er en søppelbøtte, så er det din mening i saken. Fullstendig i tråd med sammenhengen da både jeg og Wynja har brukt sammenligning for å få frem poeng. Man kan jo også bruke ting. Men om det gir din sak noen fordel, får bli opp til leserne :)
 

DeletedUser

Guest
Da burde man kalle en spade for en spade; Tribalwars's Most Popular Player Contest. Da hadde jeg sluppet å bruke tid på å kritisere :p

Men hvorfor tar du opp dette først nå, etter at konkurransen er ferdig?:p For meg virker det som du er negativ til Are, og ikke konkurransen.

Konkurransen går allikevel ikke på ren popularitet. Selv om jeg hadde kjent Are veldig godt, hadde jeg ikke hatt noe problem med å stemme på Grimlock hvis jeg selv mente at han var bedre (og omvendt).


Ja, du kan si hva du vil. Synes du jeg er en søppelbøtte, så er det din mening i saken. Fullstendig i tråd med sammenhengen da både jeg og Wynja har brukt sammenligning for å få frem poeng. Man kan jo også bruke ting.

Men det er noe helt annet enn hva jeg ville fram til.
Ettersom du mente denne konkurransen var veldig lik MGP og at Are minnet deg om Rybak, sa Wynja at du minnet henne om Synnøve Svabø. Der er det jo en sammenheng. Men å dra inn Moskva-Marit der ble helt feil, for hvor kommer hun inn i sammenhengen?
 
Topp