Hvem er best? BOL eller RNG?

DeletedUser

Guest
Badass er den nye magic dude!

Slike kommentarer kan du spare deg for. Er lei slik assimilasjoner nå!! Spart dere for dette i framtiden også!

Og POKE, sverd/bue er den beste komboen du kan bruke.. enten du vil det eller ikke. Den er sterkest. Du tenker nok på det å sende rask støtte og bla bla bla... Men det er en god combo når man stacker ;) Spess med HC i tillegg.
Kan informere deg om at ikke alle har det. Jeg har en lignende kombo som funker utmerket bra.

Har sett mange oppsett blant RNG spillere også som er ganske dårlige.

Men nå er det slik at alle har forskjellige off og def oppsett... Så finnes ikke noe oppsett som er "best". Finnes bare dårlige og OK.
 

DeletedUser

Guest
joda, det var en meget effektiv metode Jerle, er enig i det. tok litt tid å sette opp i starten, men du verden så effektivt. bare synd jeg ikke kan gjøre det like enkelt på den verdenen jeg spiller nå, der fakes må inneholde en viss prosent av troppene i byen, så det blir mer tungvindt å regne ut hver gang.
og du dannemann.. DU var en av de store spillerene som slet med å ta byer fra damen jeg satt kv for. hadde det bare vært deg som angrep, så hadde det gjort jobben min enklere.
og nei, jeg vil aldri bli som magic. blir for langt å strekke seg. han er unik :)
jeg er bare ærlig og sier hva jeg mener. ris der jeg føler det er berettiget, og ros der det fortjenes.
Ris til BOL for angrepene deres, ros for jobben de gjorde i forsvar da jeg spilte..
Ros til RNG for angrepene deres, og ris for mangel på koordinert støtte.

må jeg velge mellom dannemann og Jerle, velger jeg Jerle, enda de fleste vet hva jeg mener om han ;) Han er en bedre spiller.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Det kalles å tenke langsiktig. nukene våres er kanskje elendig. men stackene til ib har den svakeste deff ration. sverd og bue er en dårlig kombinasjon. Sikkert noen glupinger som har sitti og regna på det og ikke etterprøvd med simulatoren :)


Er enig, Sverd og bue er en dårlig kombinasjon helt klart.
 

DeletedUser

Guest
Er sikker på at jeg så en plass at Spyd:Bue + tk er ganske bra? ^^
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
RNG tar nok ut BOL om dem hadde ligget side ved side (tror jeg). Nåvell, skal ikke si så mye siden jeg er IB'er, alt jeg vet er at IB har sitt EGET nivå in game i forhold til resten av top 10.

- Kenn
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nuvel, jeg var da i RNG sjæl for ikke så altfor lenge siden og da var vel halve stammen innaktiv. *yeay*

way to go!

Nå kommer jeg veldig sent inn med dette pga ferie osv , men jeg kan bekrefte at det er nye eiere på de kontoene og RNG finner alltid nye fort til de som f.eks blir tom for en eieren.

Kan også bekrefte at det du sier er helt feil med "halve stammen innaktiv".
Nå er det værtfall helt omvendt. : )
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
hva er omvendt av at halve stammen er inaktiv? At den andre halvdelen nå er inaktiv?
 

DeletedUser

Guest
Ingen knuser noen(Bol/IB/RNG).

Slik det er, var og vil alltid være...
 

Nomine

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det er jo ett enkelt regnestykke da... (siste måneds stat) IB vinner over RNG, Bol vinner over IB, så da ville jo seff BoL knust RNG :rolleyes:

Men sånn seriøst, så er jeg i BoL så seff så sier jeg jo at BOL ville vunnet, sånn som RNG spillerne sier at RNG ville vunnet... ingen heier på det den motsatte siden om de er lojal mot stammen sin.
Men så lenge IB går nedover så er det vell ikke så viktig hvem av oss som ville vunnet i en krig mot hverandre :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Tviler på at IB forsvinner. I forskjell til hva RNG og BOL presterer, har faktisk IB motstand i fra begge sidene. Dette har verken RNG eller BOL, noe som gjør det umulig for noen av partene til og si hvordan det ville gått med dem i en sånn situasjon. Til nå, har IB klart seg utrolig bra med tanken på hvordan RNG og BOL har rushet på. Sitter selv med etpar inc, men når man har en så aktiv stamme i ryggen så er mesteparten av byene fikset på. Så klart - som alle andre stammer, har også IB sine som er innaktive, men det har kommet seg forbløfende bra i det siste. Så du vil nok se at IB knabber mer ifra seg enn hva som har blitt gjort tidligere. I hvertfall så vil jeg være med og syte for det.

Men vi får se hvordan det går :). Jeg personelig tror at RNG vil få det veldig tøft, og når dem er ute av spillet så vil synet rette seg mer mot vår sørlige halvkule, der BOL sitter og koser seg. Som jeg sa til Lady Ibex for etpar dager siden. Grillfest, IB får stå med grillen så kommer BOL og leverer varene (byene :D).

Fin sommer ellers, og gøy å høre ifra deg igjen, Nominusen min ;)

- Kenn
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Tror IB er best av de tre, men topicen spørr jo om BOL mot RNG og etter mine erfaring fra jeg spilte der (har gjort comeback nå) vil jeg tro at BOL trekker det lengste strået mellom disse.
 

DeletedUser

Guest
RNgG er best! bOL er også gode, bedre enn IB:cool: Lederene våre er av høyeste kvalitet, vi passer på hverandre og behandler hverandre med respekt, er ekstremt lite selvgode i RNG;) vi mobber ikke hverandre på noen måte.

Nonsense.. Når jeg var der inne møtte jeg ikke stort med respekt etter navneskifte. Ledelsen bare slettet mine gjentatte søknader om støtte, så praktisk talt ga RNG bort flere hundre byer til IB. Under BOL krigen først, kjørte jeg bort alle nukesene mine mot dem siden ingen andre i området var i ordentlig stand til og angripe. Ikke imponerende, men jeg er stolt av presentasjonen, adlet sikkert 4-5 byer om dagen, med noe backup. Men desto fort BOL våknet, var troppe raskt borte igjen. Her mistet jeg vel 4-500k poeng bare her, søknader om støtte ble avvist, snipet 9-10 adelstog om dagen, dog mistet jeg mange byer per dag.

My 2 cents only.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Kan vel heller lure på om det er noen igjen på V1 om ett år, teamet gjør jo det de kan for å demotivere alle på V1
 

DeletedUser

Guest
Kan vel heller lure på om det er noen igjen på V1 om ett år, teamet gjør jo det de kan for å demotivere alle på V1

Jeg vil helst slippe å se noen debatt om teamet her inne på propagandaforumet, Paal. Som du vet, er det allerede oppretta en tråd på Diskusjonsforumet - La det være med det er du snill.
Mao. ikke la denne topicen gli ut :)
 
Topp