Hvem er best? BOL eller RNG?

DeletedUser

Guest
Vet din strategi MD... du prøver sikkert nok til å få BOL og RNG til å ikke like hverandre fordi at du ser hvem som synes hvem er best... har en ting å si om det;) BOL og RNG ruler mens viking, HVIB og IB er dårligere:=)

Det hadde ikke vært noe moro.. Mye morsommere å vinne over begge, enn å se dere prøve dere på hverandre. Blir sikkert en krig der dere kriger om 1 by og ikke kommer noe lenger :D

Og hvorfor trekker du viking, HVIB og IB inn når det ikke er topic? :confused:

sindick sa jo det for litt siden :/
 

DeletedUser

Guest
Jeg tar tilbake litt av det jeg sa om RNG. De er ikke så gode på angrep lenger :D
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Jeg tar tilbake litt av det jeg sa om RNG. De er ikke så gode på angrep lenger :D

ikke det?:p Vi ser jo hvordan det går med gomp og zippy.... og en samme er ikke perfekt.. det er ikke IB heller... en stamme kan ikke være i stroform hele tiden!
 

DeletedUser

Guest
ikke det?:p Vi ser jo hvordan det går med gomp og zippy.... og en samme er ikke perfekt.. det er ikke IB heller... en stamme kan ikke være i stroform hele tiden!

Altså, når jeg ser på hvordan dere "angriper" meg, så er det bare en glipp av Gomp. Det er helt naturlig at man i starten kommer til å slite når man skifter stamme til hovedfienden. Det sier seg selv at man blir litt ergerlig over det, og sender litt mer angrep enn vanlig. Gomp kommer seg på beina etter en stund skal dokke se! ;)

Akkurat nå vil jeg si BOL utmerker seg bedre enn RNG.
 

DeletedUser

Guest
Lurer på om RNG prøver å motbevise at de ikker så gode til å angripe lenger :/
De prøver, men failer ;)

BOL is still in the lead.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
ikke det?:p Vi ser jo hvordan det går med gomp og zippy.... og en samme er ikke perfekt.. det er ikke IB heller... en stamme kan ikke være i stroform hele tiden!

angående meg må jeg si meg dyppt skuffet over angrepene og adelsmenna deres.

kun du som så og si har angrepet meg, du sender adelstog med store mellomrom og "adelsnuket" er med 30 øks!

Må si meg imponert over deres vannvittige gode angrep :)

Er vel deres nattadling som gjør at jeg mister poeng?

TW er ikke så viktig at jeg gidder å sitte oppe om natta for å få bort noen adelstog. Ikke på dagen heller for å si det sånn ^^
 

DeletedUser

Guest
Nei, men det er jo da ikke vårt problem;)

Hvis du ikke orker å snipe adelstog, betyr det at du har gått lei av mislykka snipingsforsøk?:rolleyes:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Nei, men det er jo da ikke vårt problem;)

Hvis du ikke orker å snipe adelstog, betyr det at du har gått lei av mislykka snipingsforsøk?:rolleyes:

Hva er ikke deres problem? at deres adelstog suger og går i veggen?

Nå hadde super lol akkurat et "adelsnuke" med hele 20 øks og 1 adels ;)

Hhhmm, må jeg snipe det da? :confused:
 

DeletedUser

Guest
ikke vårt problem at du ikke gidder å sitte oppe var det jeg mente. Adelstogene bryr jeg meg ikke om:p
 

DeletedUser

Guest
Det hele kommer ned til hvor aktiv man er. Det at man er aktiv om natta har veldig mye å si når motstanderen ikke er det. Men man er en bedre spiller hvis man klarer å være mindre aktiv og allikevel holde god stand ;)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Zippymaster - I følge TWstats må det da være noe RNG gjør som er riktig, for du taper jo byer :eek:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
angående meg må jeg si meg dyppt skuffet over angrepene og adelsmenna deres.

kun du som så og si har angrepet meg, du sender adelstog med store mellomrom og "adelsnuket" er med 30 øks!

Må si meg imponert over deres vannvittige gode angrep :)

Er vel deres nattadling som gjør at jeg mister poeng?

TW er ikke så viktig at jeg gidder å sitte oppe om natta for å få bort noen adelstog. Ikke på dagen heller for å si det sånn ^^

Som du ser så sier jeg også at dagen ikke er så viktig heller, spiller når jeg føler for det, men jeg er ikke imponert nei, tror alle kunne stoppet det hvis de hadde tatt seg bryet.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Så hvorfor joinet du IB? Håp om og få støtte og leve livet, eller at du trodde RNG ville kolapse? Eller rett og slett ødelegge statestikken deres. Ser ikke helt synspunktett ditt, Zippy, men trossalt - det er ikke mitt problem :eek:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Så hvorfor joinet du IB? Håp om og få støtte og leve livet, eller at du trodde RNG ville kolapse? Eller rett og slett ødelegge statestikken deres. Ser ikke helt synspunktett ditt, Zippy, men trossalt - det er ikke mitt problem :eek:

fordi jeg ikke likte RNG, derfor?

Ble jo ikke angrepet så trengte ikke støtte overhodet, strengt talt har jeg fått minimalt etter at jeg gikk over og, men men.

BOL er bedre enn RNG!
 

Ketill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
fordi jeg ikke likte RNG, derfor?

Ble jo ikke angrepet så trengte ikke støtte overhodet, strengt talt har jeg fått minimalt etter at jeg gikk over og, men men.

BOL er bedre enn RNG!

Må være lov og melde seg ut av RNG når man ikke liker seg i stammen, til tross for at man få enkelte angrep mot seg :cool:

Om jeg må velge mellom pest og kolera, velger jeg BOL :confused:
 

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Bol er jo best.

ikke noen diskusjon det :D.

til og med medre en ditt dyrebare IB MG :p
 
Topp