TW Champion - Diskusjon

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Omtrent nå har vel Arica kommet opp til K32/33, hehe. I tiden har gått har store deler av -Rome-ledelsen hatt det morro på V5 i stedet for, og jeg vil tørre å påstå at det har vært litt suksess inne i bildet her også ;)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Kamp 1: Runinter - Leiv Eiriksson: etter en lang og hard kamp med meg selv, kom jeg frem til at Rune vinner denne. og det hele koker ned til at siden Brann bare har noen gjesteopptredner på denen kontoen så vinner nok Rune.

Kamp 2: 176-176 - Ebbern: enkelt. her vinner Ebbern siden han, utrolig nok, har et høyere aktivitetsnivå....og at han kler naturfarget tanga bedre en de fleste. rrrrrrrrrr.

Gjesteopptrender? tsk, I'm back to stay :jsmiley:
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Er det ikke morsomt hvordan det ser ut til at de fleste stemmer på de personene de er i stamme med? Som alltid en objektiv avstemning.

Altså vi måtte jo ha noe å gjøre mens vi ventet på at dere skulle gå til krig :eek:
Det var vel bare 3-4 som i det hele tatt visst om det.. :p

Bare 3-4 i ledelsen deres :p Beklager at vi verdsatte vår allianse mer enn dere, og ikke, i motsetning til dere, dolket den andre siden i ryggen :)

Omtrent nå har vel Arica kommet opp til K32/33, hehe. I tiden har gått har store deler av -Rome-ledelsen hatt det morro på V5 i stedet for, og jeg vil tørre å påstå at det har vært litt suksess inne i bildet her også ;)

Så fint for dere. Vi har kost oss med å, du vet, knuse det som er igjen av motstand på V2. Noen veldig... søte... spillere dere hadde i stammen deres må jeg si.

grunnen til at enkelte bruker fornavnet er vel det at du begynner å bli en "kjent" person i dette spillet. og da er det jo viktig og kjenne til fornavnet ditt.
ellers vil det jo være vanskelig å namedroppe deg. ;)

Begynner jeg virkelig å bli kjent? Awww, så koselig! Trivelig at jeg etter å ha vært involvert med TW.no siden desember -07 ( ja, desember -07 ), endelig får høre at folk begynner å vite hvem jeg er!
 

DeletedUser

Guest
Er det ikke morsomt hvordan det ser ut til at de fleste stemmer på de personene de er i stamme med? Som alltid en objektiv avstemning.

Nå er det heldigvis noen utenfor de stammene som også stemmer, forhåpentligvis. :)

Bare 3-4 i ledelsen deres :p Beklager at vi verdsatte vår allianse mer enn dere, og ikke, i motsetning til dere, dolket den andre siden i ryggen :)

We did what had to be done :p
Dere verdsatte virkelig alliansen ved å adle dere rundt rimmen vår osv, ingen forberedelser til krig hos dere nei :rolleyes:

Så fint for dere. Vi har kost oss med å, du vet, knuse det som er igjen av motstand på V2. Noen veldig... søte... spillere dere hadde i stammen deres må jeg si.

Å adle gråbyer og en og annen inaktiv spiller spredt utover kartet virker ikke særlig fristende. Men hver sin smak.

Begynner jeg virkelig å bli kjent? Awww, så koselig! Trivelig at jeg etter å ha vært involvert med TW.no siden desember -07 ( ja, desember -07 ), endelig får høre at folk begynner å vite hvem jeg er!

Eh...okey :eek:
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Nå er det heldigvis noen utenfor de stammene som også stemmer, forhåpentligvis. :)

Jupp. Fortsatt morsomt da :jblunk:

We did what had to be done :p
Dere verdsatte virkelig alliansen ved å adle dere rundt rimmen vår osv, ingen forberedelser til krig hos dere nei :rolleyes:

Jeg elsker deres rasjonaliseringer :eek: Jeg som trodde vi flere ganger prøvde å ta initiativ til å lage avtaler for å dele opp kontinentene, som dere ikke svarte på. Eller at vi lot det gå at dere brøt en avtale angående K64. Men så feil kan man ta. Krig var det vi rustet til ja. Godt å vite, haha.

Men bra at det virker som om du innrømmer det nå da. Det er bra, et steg i riktig retning.

Å adle gråbyer og en og annen inaktiv spiller spredt utover kartet virker ikke særlig fristende. Men hver sin smak.

Jeg sjekket opp den påstanden for en stund siden, faktisk. Blant de jeg sjekket, de i AriCa på topp 10 eller topp 20, så adler vi mer spillerbyer, forholdsvis, enn det vi gjorde før -Rome- forsvant. Morsomt, eh? Skal du begynne å klage på at det bare er gråbyer på V2også? Fordi, du vet, nå er det en all-time high på gråbyer på V2, så det ville være det rette tidspunktet. Det er riktignok bare 28 % av byene som er grå, til sammenligning med V5 hvor det er 45 %, men vi skal kanskje ikke henge oss opp i slike detaljer.
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Er det ikke morsomt hvordan det ser ut til at de fleste stemmer på de personene de er i stamme med? Som alltid en objektiv avstemning.

slik kan man også se på det. men mine stemmer ble avlagt etter meeeeget strenge kriterier som ganske så plausibel.
og så lenge Brann bare har noen sporadiske opptredner på Leiv-kontoen så blir nok Runinter for hard for lille myh. det er jo ikke bare på flaxen at han topper alt av lister i V5??

og en annen sak som jeg synes er vanskelig er jo at man ikke "kjenner" kontoene i andre stammer. de kan jo ha så mye KV de vil uten at andre får vite det. og da er det jo i sannhetens navn ikke mye til konto selv om de har noen kjente navn.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
We did what had to be done :p
Dere verdsatte virkelig alliansen ved å adle dere rundt rimmen vår osv, ingen forberedelser til krig hos dere nei :rolleyes:

Var vell tross alt dere som gjorde dette. Da dere begynte å hive dere over gråbyer og annet stash på andre siden av oss....




Og knallis, jeg er enda med. Er ikke noe sporadisk tull ;) Selvom du ikke hører meg så mye, så er jeg nok alltid ikke så altfor langt unna ;)
 

DeletedUser

Guest
EBBERN skrev:
We did what had to be done
Dere verdsatte virkelig alliansen ved å adle dere rundt rimmen vår osv, ingen forberedelser til krig hos dere nei


viss eg ikke tar feil, så var dere FÆLT gode til å adle gråbyer INNI BERM clusteret.. Dere adlet rett og slett BARB byer inni clusteret til spillere i BERM.. vær uke var det noen som klagde på at dere adlet barb byer inni spillerene våres i stammen...

Dere skal ikke snakke om hvem som verdsatte og hvem som ikke verdsatte alliangsen.. For det var mye mere dere gjorde som ikke er slik allierte burde gjøre...
 

DeletedUser

Guest
Jeg elsker deres rasjonaliseringer :eek: Jeg som trodde vi flere ganger prøvde å ta initiativ til å lage avtaler for å dele opp kontinentene, som dere ikke svarte på. Eller at vi lot det gå at dere brøt en avtale angående K64. Men så feil kan man ta. Krig var det vi rustet til ja. Godt å vite, haha.

Jeg hadde lagt v2 bak meg, så det har gått litt i glemmeboken. Men kanskje vi ikke svarte fordi vi ikke likte inndelingen dere fåreslo? :confused:
Spesielt siden dere var i full gang med å adle hele den sørlige halvkule, på vår side og adling av rimmen vår :p

Men bra at det virker som om du innrømmer det nå da. Det er bra, et steg i riktig retning.

Ja, Cecilie tigget og ba så pent, så jeg kunne jo ikke si nei :eek:

Jeg sjekket opp den påstanden for en stund siden, faktisk. Blant de jeg sjekket, de i AriCa på topp 10 eller topp 20, så adler vi mer spillerbyer, forholdsvis, enn det vi gjorde før -Rome- forsvant. Morsomt, eh? Skal du begynne å klage på at det bare er gråbyer på V2også? Fordi, du vet, nå er det en all-time high på gråbyer på V2, så det ville være det rette tidspunktet. Det er riktignok bare 28 % av byene som er grå, til sammenligning med V5 hvor det er 45 %, men vi skal kanskje ikke henge oss opp i slike detaljer.

Jeg så bare for meg at det var en vegg av gråbyer etter -Rome- gikk grå, men så klart selv jeg kan ta feil. :eek:
Mulig dere adler mer spillere nå, siden all motstanden er borte? :rolleyes:
Men ja, jeg er enig i at det er alt for mye gråbyer på v5.

Var vell tross alt dere som gjorde dette. Da dere begynte å hive dere over gråbyer og annet stash på andre siden av oss....

Tror du og Sindick misforstod, det om adling av byer i våre clustre/rim var v2 snakk.
 

DeletedUser

Guest
Nå er eg veldig forvirret:confused: snakker dere om v2 i en v5 chat? fyyy!!


* Smekker dere på fingrene *
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
@Ebby: Siden du nå begynner å spekulere som en hodeløs kylling, så tror jeg vi lett kan legge den diskusjonen dau. Var en liten avsporing uansett.
 

DeletedUser

Guest
@Ebby: Siden du nå begynner å spekulere som en hodeløs kylling, så tror jeg vi lett kan legge den diskusjonen dau. Var en liten avsporing uansett.

Pøh, det gjør jeg vel ikke, Vovven :eek:

Men ja, jeg er enig i at vi kan legge diskusjonene død.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Driter i hele tw champions jeg !!!!!!

Alle vet den er kjøpt og betalt! JEG MENER! HVORDAN RØK JEG UT I FØRSTE RUNDE!? JEG ER JO v5's BESTE SPILLER ?
 

DeletedUser

Guest
Driter i hele tw champions jeg !!!!!!

Alle vet den er kjøpt og betalt! JEG MENER! HVORDAN RØK JEG UT I FØRSTE RUNDE!? JEG ER JO v5's BESTE SPILLER ?

.. Inntil ebbern har klart å adle meg helt ned så kan han hvertfall ikke vinne.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Nåja, han slutta vel før den tid. Dualen hans derimot, har en tendens til å havne der det går nedover. :D
 

DeletedUser

Guest
Nåja, han slutta vel før den tid. Dualen hans derimot, har en tendens til å havne der det går nedover. :D

Kanskje fordi begge 2 ikke liker noe annet en front konto'er.. alt annet er kjedelig i mine øyne + det hjelper meg til å bli bedre i dette spillet. forstå hvordan jeg skal takle situasjon på situasjon.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Kanskje fordi begge 2 ikke liker noe annet en front konto'er.. alt annet er kjedelig i mine øyne + det hjelper meg til å bli bedre i dette spillet. forstå hvordan jeg skal takle situasjon på situasjon.

Sant nok, men det endrer ikke det jeg sa ;)

Får ikke mer morro enn du lager sjæl :)
 
Topp