Rate spilleren over

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
jeg bruker ikke pp untatt i premium konto

hadde jeg brukt mye pp kjære deg hadde jeg vært støre ^^

Og når skifta dette over til meg fra birken virker som du prøver og bytte tema :Neutral:
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
jeg bruker ikke pp untatt i premium konto

hadde jeg brukt mye pp kjære deg hadde jeg vært støre ^^

Og når skifta dette over til meg fra birken virker som du prøver og bytte tema :Neutral:

Du kan vel ikke tenke deg at en som bruker shitloads med pp har bedre råd til å bygge tropper enn en som ikke bruker pp? Er det da rett å ikke kalle han som bruker pp for pp-hore?
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
jeg alene har sikkert brukt mere pp en SG til sammen.

btw Moatheblackman skal rates nå!
 

DeletedUser

Guest
j

hadde jeg brukt mye pp kjære deg hadde jeg vært støre ^^

:

640px-Jonas_Gahr_St%C3%B8re_undated.jpg
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Slutt å klag på pp det er fullt lovlig så ingen grunn til å grine for at folk kjøper seg en bedre start.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Ja er mange som klager over at folk bruker pp og mange som kommenterer begge er i bruk

Det er også fullt lovlig av Norge å kjøpe alle ebolamedisinvaksiner og holde dem for seg selv og la Afrika dø. Men siden det er lovlig, er det da riktig? Vil det komme reaksjoner?
 

ZyzzViana

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Egentlig ikke. God illustrering av at selv om det er mye som er mulig, og lovlig, er det ikke alltid riktig (definisjonen av "riktig" kan selvfølgelig diskuteres).

Jojo, ser det selvfølgelig. Men å sammenligne med å kjøpe opp viktige medikamenter som redder folk fra å dø, og å kjøpe seg en litt bedre start på et browser-spill er litt feil spør du meg...
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Jojo, ser det selvfølgelig. Men å sammenligne med å kjøpe opp viktige medikamenter som redder folk fra å dø, og å kjøpe seg en litt bedre start på et browser-spill er litt feil spør du meg...

Det treffer jo akkurat samme punkt? Kjøper du opp mye medikamenter mot ebola har du en urettferdig fordel overfor andre land, også de som trenger det mest. De som tilbyr pp, og de som tilbyr ebola-medikament er faktisk kapitalister.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Det treffer jo akkurat samme punkt? Kjøper du opp mye medikamenter mot ebola har du en urettferdig fordel overfor andre land, også de som trenger det mest. De som tilbyr pp, og de som tilbyr ebola-medikament er faktisk kapitalister.

Er bra du ser på ebola-medikamenter og pp som like viktig i denne verden :)
 
Topp