Søkeresultater

  1. Nomine

    Takker :)

    Takker :)
  2. Nomine

    Hvem er best? BOL eller RNG?

    Det er jo ett enkelt regnestykke da... (siste måneds stat) IB vinner over RNG, Bol vinner over IB, så da ville jo seff BoL knust RNG :rolleyes: Men sånn seriøst, så er jeg i BoL så seff så sier jeg jo at BOL ville vunnet, sånn som RNG spillerne sier at RNG ville vunnet... ingen heier på det...
  3. Nomine

    BOL tar innpå. Kan IB snu trenden?

    Du siterte i grunn feile rapporter, siden jeg er i BOL... men men, skjønner hvorfor du ikke siterte de :p Men, nei... jeg leita i grunn ikkje etter de... satt og kjada meg og var egentlig bare nyskjerrig på hvor mange byer BOL/IB hadde tatt av hverandre til nå i år... Så det var i grunn i...
  4. Nomine

    BOL tar innpå. Kan IB snu trenden?

    Men siden dere kommer til å komme med "vi har jo andre fiender også... bla...bla...bla..." Det har BOL også.... så det er også grunnløse argumenter... Men om IB vil blande inn RNG i dette, så er det vell ikke til å ta feil av at det er HVIB som adler mest RNG byer og ikke IB... Side 1...
  5. Nomine

    BOL tar innpå. Kan IB snu trenden?

    Okey MD du vinner, vi adler mer gråbyer enn dere for tiden... men dere har også adlet en god del gråbyer, så jeg mener vi ligger på lik linje der.... Men vi alder også mer IB/HVIB enn dere adler fra oss... Dette er statestikke til nå i år: Side 1: Tribes: BOL Players: Side 2...
  6. Nomine

    BOL tar innpå. Kan IB snu trenden?

    Det er bra du ikke er blind da.... men jeg ser ikke hvordan jeg overdrev i den posten jeg skrev... jeg la bare ut tallene som de er og det er jo fakta... Sa aldri noe at vi adlet MYE mer er enn IB, bare at vi fortsatt adlet mer enn IB og stiger mer i poeng enn dere gjør... Og jeg nektet...
  7. Nomine

    BOL tar innpå. Kan IB snu trenden?

    Sist jeg sjekka var BOL og RNG to forskjellige stammer... Så om rett skal være rett: Side 1: Tribes: BOL Players: Side 2: Tribes: IB Players: Timeframe: Siste 48 timer Totalt erobret av motsatt side: Side 1: 5 Side 2: 5 Forskjell: 0 Poeng beregnet av den...
  8. Nomine

    BOL tar innpå. Kan IB snu trenden?

    Her var det jo stille som i graven... får Propagandadere litt da, sånn at kanskje det blir noe liv her :eek: 1 ib 232.078.831 234.846.736 24004 2 bol 213.497.947 237.146.471 24287 Ser fortsatt ikke at IB har snudd noe trend her... BOL adler fortsatt mer byer enn IB...
  9. Nomine

    Nytt debatthjørne!

    Den spilleren jeg mener har gjort v.1 til det den er nå må være Glitter, hun kom inn som en liten n00b og satte hele verden på hode... =P Jeg sier ikke dette for at jeg er medlem av BoL og må liksom da ta parti med dem. Hun er en utrolig god leder som oftest klarer å få til det hun har bestemt...
  10. Nomine

    NS - v2 feigeste stamme?

    JAAA, lag en tråd om blomstre, sommerfugler og regnbuer så har jeg en plass å skrive også :rolleyes: ----- Alle vet jo at Elite er roten til alt ondt, så det er jo selvfølgelig deres feil at alt ikke går som det skal for andre stammer her på v.2 :rolleyes: Men tviler i grunn ikke på at noen...
  11. Nomine

    speiding

    Du vil få rapporten med en gang sånn som du vil få alle rapporter når du angriper noen, uansett tidspunkt på døyne du angriper(nattbonus eller ikke). Og nattbonusen spiller ingen rolle på speideren, det er den eneste enheten den ikke har noen som helst innvirkning på. Jeg er ikke mod, men...
  12. Nomine

    IB ferdig?

    Om du legger til en null iskrem, så kan du begynne ganske forsiktig å si at du har fullt kjør ;) Men selfølgelig så er jo de allmektige Olymp mye bedre en bitte lille BoL, vi kommer til å angre bittert på at vi blandet oss inn i en krig mot dere :S Så jeg ser ikke pointe å diskutere det en gang...
  13. Nomine

    IB ferdig?

    Jeg er så enig med deg iskrem, BoL kunne ikke brukt det siste vette de hadde igjen når de begynte å krige med Olymp. Det er jo den største tabben de noen gang har gjort, for selvfølgelig kommer de til å tape mot dere. Og alle de stammen BoL noen gang har kriget mot kan ikke måles mot hvor...
  14. Nomine

    BIRKI med i verdenskrigen

    Enig med NikkoP her, begynner å bli litt drykt å høre på at dere gjentar det samme side opp og side ned....
  15. Nomine

    Daglige Statistikker av Elite vs. AriCa

    Jeg er smart, for jeg skjønte det var ironi :D Men disse 24 timers statestikkene har vell ikke akkurat så mye betydning siden de kan forandre seg fra dag til dag... En dag kan Kattene ta flere byer fra Elite og neste deg igjen kan det være omvendt :rolleyes: Og foresten så heier jeg på...
  16. Nomine

    -Rome- vs. Elite

    Ser ikke så bra ut dette her asså... :eek:
  17. Nomine

    Der kor ingen kunne tro at nokon kunne bu

    Er 3 byer der nå :eek:
  18. Nomine

    WC and Core – When backstabbers unite

    Det er ett spørsmål jeg ikke kan svare på akurat nå, har akurat blitt vekt fra min vintersøvn. :( Så jeg er veldig sløv for øyeblikket, men når jeg har fått sammlet meg litt vil du få svar på det ;)
  19. Nomine

    WC and Core – When backstabbers unite

    "Ledelsen i Renegades,IB og Bol innleder herved et bindende samarbeid med det mål for øyet å fjerne WC og Core fra v1. Grunnene til dette er mange og blir for mye å nevne. Vi velger å offentliggjøre dette er for å skape en sterkere binding til avtalen som sådan, og fordi offentligheten kan være...
  20. Nomine

    julepause diskuter

    Ja til julepause, men ikke den tidsperioden... I fra fra 23 des. kl. 23.59 til 26 des. kl. 23.59 eller noe sånnt...
Topp