Søkeresultater

  1. point taken.

    Topp 20 spillere ODA

    Før jeg starter med listen min vil jeg forbeholde om rustne feil. Det er vel ikke langt unna et år siden jeg forsvant fra v5 og må ærlig innrømme at jeg ikke akkurat har satt meg inn i utviklingen til spillerne. Før jeg reiste til det store utland hadde jeg jernkontroll på omtrent alt som...
  2. point taken.

    Ryktebørsen

    Ingen fare, vi var her når du sendte angrepene XD
  3. point taken.

    Besvart Treg(e) servere

    Nei, du er ikke utestengt :) V5 er ikke blitt kommet tilbake som alle de andre verdnene.. Hvorfor aner jeg ikke.. Men v5 finnes ikke en gang på statestikk siden på forsiden...
  4. point taken.

    Prisutdelinger

    Var da fælt da! :P Derfor jeg etterlyser noen som kan lage en grundig topp 20 liste og en grundig topp 20 stamme liste så jeg kan fø info fra dem XD Mye enklere! haha..
  5. point taken.

    Prisutdelinger

    Mest respekterte spiller 1. Runinter 2. Baal Favoritt spiller 1. Knallis - God gutt detta. 2. Goyakleh Mest "hatet" spiller 1. Runinter (Forbanna Adelsnukes:P) 2. hmm.. Kjenner tydeligvis ikke så godt til v5 lenger..... Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20 1...
  6. point taken.

    Ja ser hele greia :) Jeg er der hvor jeg driter i hva som har skjedd og heller prøver å ha det...

    Ja ser hele greia :) Jeg er der hvor jeg driter i hva som har skjedd og heller prøver å ha det gøy.. Nå er jeg ganske heldig igrunn, fordi jeg var ikke her når det skjedde så jeg vet egentlig ingenting.. Annet enn rykter som jeg leste på forumet ikveld, og for å si det sånn så er det ett fett...
  7. point taken.

    Jau, eller starter i kveld :)

    Jau, eller starter i kveld :)
  8. point taken.

    Japp, da er det på'n igjen vettu :) Litt rart å komme tilbake til et TW jeg ikke forstår, en mye...

    Japp, da er det på'n igjen vettu :) Litt rart å komme tilbake til et TW jeg ikke forstår, en mye større konto, og et mye større mess enn det var når jeg dro. Litt mye å sette seg inn i egentlig.. :) Pluss at å de tekniske ferdighetene har lagt seg litt langt bak i hodet, så må DRA de ut mens jeg...
  9. point taken.

    Jaaa, det går veldig fint! :) Med deg?

    Jaaa, det går veldig fint! :) Med deg?
  10. point taken.

    Ryktebørsen

    Jeg må legge til en ting da som ikke har peiling på hva som har skjedd. Jeg dømmer ingen, jeg begynner med nye blanke ark. Skjer det noe spesielt etter at jeg har satt meg inn i spillet og forum igjen, vel da kan det bli andre boller ofc. Uansett hva jeg prøver å komme frem til her, så er...
  11. point taken.

    Hey darling ;)

    Hey darling ;)
  12. point taken.

    Ryktebørsen

    Det er da egentlig sant det Knallis sier.. Who cares? Det må jo være mye morroere nå som det er krig på alle kanter. Selvom min konto har fått slite litt og sunket en del. Men det er jo det som er hele greia.. Må innrømme at det skal bli tøft å komme tilbake midt i en krig, men samtidig så...
  13. point taken.

    Hei kjekken ;)

    Hei kjekken ;)
  14. point taken.

    Ryktebørsen

    På tide med et rykte da! Litt lenge siden nå.. Vel, I'm back. Veldig rart å være tilbake etter et halvt år uten TW og i et annet land enn lille norge. Uansett, jeg er tilbake på v5 og er klar for å daske litt rumpe! Men som ryktene tilsier så er det nok ikke sikkert at det blir så lett...
  15. point taken.

    Ryktebørsen

    Det ryktes at jeg savner v5 noe helt sinnsykt!
  16. point taken.

    Alt er supert! :) Bare veldig sliten :S Vaakna kl 7 liksom :p Og la meg rundt halv 2 XD sick :p

    Alt er supert! :) Bare veldig sliten :S Vaakna kl 7 liksom :p Og la meg rundt halv 2 XD sick :p
  17. point taken.

    Hei! :)

    Hei! :)
  18. point taken.

    Faktabørs

    Syns du er flink jeg Syklov ;) Kanskje vi sees på krigsstien en dag! :)
  19. point taken.

    Let the games begin

    En IAP er en IKKE angreps pakt. Står ingenting om at det er en unnlate-å-støtte-allierte-pakt. Altså SUN hadde 1 spiller nede i PMS sin rekkevidde med deff. Og BERM hadde en vegg mot PMS.. Dvs det gikk ikke noe som helst utover SUN at PMS hadde en IAP med BERM, annet enn at BERM kunne...
  20. point taken.

    Ryktebørsen

    Jeg undervurderer ingen av stammene som er med atm. Jeg har kriga mot de samme hele veien og veit hva de er god for. Det skal ikke bli en lett krig mot L-13 videre, nei tvert det motsatt igrunn.. Dessverre så vil ikke jeg være her og oppleve det ;) Så vi får se åssen tingene går etterhvert :o
Topp