Søkeresultater

  1. Ryktebørs

    Det kalles ydmykhet! :) elller... Perfection cannot be improved! Mens vi i BOL forbedrer oss hele tiden ;)
  2. Ryktebørs

    Tror c22 mente Norges lover og ikke TW-teamet sine regler ;)
  3. Ryktebørs

    Flott statistikk, Capitan22!! keep it up!
  4. God jul og godt nytt år

    Dine readlingsforsøk er aldri kjedelig. like spennende hver gang ;) God Jul, alle sammen! og måtte Teacher vinne ODD :p
  5. Lots of paranoid luuuuuuv

    Granny, når RNG rekruterer alle naboene til bol iløpet av et par dager, så er det ikke rart at det lekker litt... Dine holdninger til BOL var vel ikke helt ukjent på dette tidspunktet heller om ikke jeg tar feil, så dette vet jeg ikke helt hvor du vil med...
  6. Statestikk over krigen

    større front gir større mulighet til å adle fienden, MD ;) fronten er akkurat som en telefon. den funker begge veier :p
  7. Lots of paranoid luuuuuuv

    forstår enda ikke greia :s en skulle tro at BOL-medlemme ville ha lederens/ledelsens mening før de la igjen en stemme....
  8. Lots of paranoid luuuuuuv

    Det har vært mange ledere i BOL oppigjennom. Glitter har hatt flere pauser. Thoret hadde tronen lenge. vet ikke om jeg tør skrive alle :p Jeg syntes også du undergraver andre styremedlemmer i BOL med denne uttalelsen. Nesten alt glitter gjør og sier tar hun opp med styret. og flere ganger endrer...
  9. Lots of paranoid luuuuuuv

    Vet ikke helt hvor disse Burn-medlemmene vil. mulig det er en splittet agenda der... Det kan da ikke komme som lyn fra klar himmel at vi ikke liker enkelte spillere i den stammen. Dette er jo de samme folka (iallefall 2 av dem, uten å nevne navn) som har motarbeidet BOL systematisk. Dette er...
  10. stammen BuRn

    Har ikke lest en enste kommentar på denne tråden enda, men vil si at Burn må jo være det beste som noensinne har hendt for alliansen mellom BOL og RNG! :D får jeg lov å si det uten å begrunne det(?) :p
  11. RNG = Backstabbers, BOL = Backstabbers?

    Det står ingenting om at alle i IB hater BOL i mitt innlegg. (ikke rart rykter oppstår når man får meldinger som dette) Etter hva jeg har lest i denne tråden er det rimelig klart at IB ikke sitter med like mye info som de involverte stammene. Kan jo si at jeg har gjordt ganske mye...
  12. RNG = Backstabbers, BOL = Backstabbers?

    I et krigsspill er det vanskelig å være engler.... hvis det fremdeles er noen som går rundt å tror at BOL har gått til krig med noen som helst de siste dagene, vil jeg gjerne for siste gang avkrefte dette. Det er påtide folk begynner å sjekke kilder, ta ikke det du hører om BOL fra IB eller...
  13. RNG = Backstabbers, BOL = Backstabbers?

    Avkreftes. Kun IB, HVIB og Viking er fiender i BOLs demokrati.
  14. RNG = Backstabbers, BOL = Backstabbers?

    litt irriternde at det er cyber som starter topic. åpenbart at han ikke har nok info om det som skjer på toalt motsatt side av han på kartet og i diplomatiet. Bol har ikke gått til krig mot noen i det siste. k10 stammene eksiterer ikke lengre. k10 hadde en IAP med BOL, ikke allianse, før de...
  15. Ryktebørs

    Ryktet sier at alle tråder på v1-forumet ser slik ut: 1' saklig diskusjon om et topic 2' liten digresjon 3' MOD truer med stenging av tråd 4' saklig diskusjon om hvordan MODs ødelegger forumet. 5' usaklig diskusjon om hvordan MODs ødelegger forumet 6' MOD stenger tråd
  16. Hvem er best? BOL eller RNG?

    Det var vel mer flaks enn dyktighet fra IB i det tilfellet....
  17. Kart for Verden 1

    du skal jaggu være god (les: dust) for å finne noe å slå ned på i denne tråden... og den diskusjonen var det ikke meg som begynte på...
  18. En liten observasjon fra oss på V1

    syntes du bommer litt på mange av svarene dine, Sir. jeg syns det er flott at du svarer forresten. jeg respekterer også dine meninger. MEN det må da være andre virkemidler for å holde bynavn på v1 lovlig. når dere har latt være å banne spillere for bynavn over lengre tid, så er jo ikke det...
  19. En liten observasjon fra oss på V1

    jeg må først si at jeg har lite kjennskap til sakene som er oppe nå, men det jeg har registrert er at det plutselig ble enormt med ban. bynavn og KV-regler er mye av det. Det jeg da lurer på er om TW-teamets arbeidsmetode er det vi kaller razzia? i såfall må det være den desisert dårligste...
  20. En liten observasjon fra oss på V1

    jeg mener TW-teamets oppgave ikke er å finne forbrytere og straffe dem, men å forhindre forbrytelser. de bør vise at de passer på på andre måter enn sanksjoner og hvis de kan, og drive prevantivt arbeid. de er forbilder og spillets representanter og bør derfor ha et ansvar i å være godt likt...
Topp