stammen BuRn

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Alle som har lest her skjønner at våre intensjoner ikke var for og krige mot BOL eller bli alierte med dem.. Så hvor RNG har noen av disse teoriene kan være det samme for meg men dette er løgn dere framstiller ting som det skulle være sant også koker det bort i ingenting.
Gleder meg til og lese neste runde med tulle beskyldninger fra RNG som vi må besvare på PM fra forvira RNGere..
Men kan dere informere meg neste gang før stammen om hva mitt neste trekk er så vi i BuRn ikke får flere overaskelser..
PS: Hadde dere lagt like mye tid i deres egen stamme hadde dere kansje utretta noe uten at Jerle måtte gjøre alt alene :rolleyes:

Teorier uttalt av enkeltpersoner er hva det er..en teori fra en enkeltperson, og ikke RNG`s. Ikke rart det blir mye tull her, når du kan vri på det slik..
Får vel en viss formening om hvor feilinformasjonen til stammemedlemmer kommer fra. Til og med det faktum at det var DERE som ønsket IAP er snudd på hodet. Dog har jeg alt på skype granny, kopiert og limt inn..der hvor du sier dere er interesserte i IAP.

Dersom jerle hadde vært tilstede han, så kunne vi kanskje vært et annet sted enn nå.. En drøy påstand om at en person alene står for alt som skjer.. jerle eller ikke.. hadde det ikke vært for oss andre, så ville det ikke vært noe RNG.
 

DeletedUser

Guest
Det kan dere stole på at den ikke gjør.

Spør dere meg er RNG tjent med det som hendte:p Og dette er til BURN

http://forum.tribalwars.no.com/showpost.php?p=186125&postcount=55

God Jul
Kronk Master

Kronk:
At du kan komme med slike uttalelser viser jo at du selv burde følge dem for på seg selv kjenner man andre, selv om det faktisk ikke trenger å være en riktig observasjon.

Tenker du deg litt om så vet du like godt som meg at jeg prøvde å få til en dialog med ledelsen ved å be om møte flere ganger. Nada respons!
Hvis man må vente i nesten to uker uten å få i gang ting å blir anklaget slik dere gjorde ved å angripe Snowy og meg så har du/dere litt å lære om det du så høytidlig legger frem om i ditt innlegg.

Og at du kommer her å legger frem om hva demokrati er er bare latterlig når man ser på den behandlingen dere ga oss og deres egene medlemmer i ettertid,
Jeg har da lest såpass mange pm'er nå som har blitt sendt til oss i BuRn at det er skremmende å vite at det faktisk er mennesker her i ET SPILL som bruker sterke hersketeknikker for å tvinge barn til å gjøre som dere vil.
Helt ufattelig!

Skremselsteknikk burde vært forbudt i et spill der barn under 16 år spiller.
Kanskje dere burde lese litt om dette også?

Trives dere virkelig med å skremme 12-13 åringer til å komme tilbake til stammen deres?
Jeg er virkelig fristet til å legge ut noen av disse pm'ene så alle kan få se hvordan dere går frem for å tvinge spillere tilbake til stammen deres.
Dere er faktisk voksne mennesker som gjør dette!

Du kan jo bare spøre C22 om du kan få lese noen av hennes pm'er.

Rart at dere ikke har ny leder også da siden dere skryter av at dere har demokrati når noen personer har prøvd å få henne avstatt et par ganger...

Et Tips: Kanskje lurt å bytte ut en leder som er bitter for noe som skjedde for ca 1 1/2 år siden. Det kan umulig være bra for stammen deres :)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Jeg har ikke lest alle innleggene her... for mye:p men vi som er i RNG ennå er ordentlige Renegadere! det handler om lojalititet til stammen og dens ledelse... LI kan ikke bare komme å forlange at DA blir broderstamme! hun må lære seg å godta et nei av og til! å sette inn nye ledere som bare ødelegger er jævlig toskete! hvis man fortsetter sånn så komme den personen aldri til å få tillit og respekt av andre spillere lengre! og Jørgen som hadde vært lojal plutselig stikker..... hvis man absolutt vil starte egen stamme.. så kan jo LI selv bare være i den stammen!
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Jeg har ikke lest alle innleggene her... for mye:p men vi som er i RNG ennå er ordentlige Renegadere! det handler om lojalititet til stammen og dens ledelse... LI kan ikke bare komme å forlange at DA blir broderstamme! hun må lære seg å godta et nei av og til! å sette inn nye ledere som bare ødelegger er jævlig toskete! hvis man fortsetter sånn så komme den personen aldri til å få tillit og respekt av andre spillere lengre! og Jørgen som hadde vært lojal plutselig stikker..... hvis man absolutt vil starte egen stamme.. så kan jo LI selv bare være i den stammen!

det ringer ikke en klokke hos deg at det kanskje er noe som er galt da med RNG som fikk en så lojal spiller som Jørgen til å forlate RNG? for ikke å snakke om Rusty :) like lojal han også...
 

DeletedUser

Guest
LI kan ikke bare komme å forlange at DA blir broderstamme!

Meg å LI har aldri forlanget at DA blir en broderstamme, det var et forslag som RNG Ledelsen ikke likte.
Så å forlange er et alt for sterkt ord i denne sammensetningen.

Vist du har noen bevis for at vi har forlanget at DA skal bli en broderstamme, så vær vennlig å post dem her :)


mvh

Snowy
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
det ringer ikke en klokke hos deg at det kanskje er noe som er galt da med RNG som fikk en så lojal spiller som Jørgen til å forlate RNG? for ikke å snakke om Rusty :) like lojal han også...

En slik lojal spiller som Jørgen ja, vel, heldigvis dine ord. Må du ikke glemme at nettopp denne spilleren som du trekker frem her gikk ut av RNG for å "krige" mot oss i BOL? Er det ikke litt illojalt å gå ut av en stamme kun på egen agenda og samvittighet? Hadde han vært en lojal spiller som du sier, så hadde han gjort det som ble sagt og holdt seg i stammen for å ikke gjøre situasjonen mellom BOL og RNG værre. Men neida, granny gikk ut for å lage enda mer kvalme i håp om at det skulle bryte ut en krig.

Dessverre for han skjedde ikke dette, så slukøret og med halen mellom benet kom han krabbende inn i RNG igjen gitt! Snakk om "mission failed" skal du jammen meg lete lenge etter. Så det å si at han er lojal, er å ta svært hardt i!

Vær så snill å ikke kom med utspill som er motbevist, som min venn winterweird sa i en tidligere tråd om dette emnet.
 

DeletedUser

Guest
yeye, nå har har natteadlingen kommet igang, så her er et kart for å distrahere dere sånn at jeg kan ta byene deres :jhimle:

[spoil]
RNG_og_BuRn.png

[/spoil]
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Skremselsteknikk burde vært forbudt i et spill der barn under 16 år spiller.
Kanskje dere burde lese litt om dette også?

Trives dere virkelig med å skremme 12-13 åringer til å komme tilbake til stammen deres?
Jeg er virkelig fristet til å legge ut noen av disse pm'ene så alle kan få se hvordan dere går frem for å tvinge spillere tilbake til stammen deres.
Dere er faktisk voksne mennesker som gjør dette!

Du kan jo bare spøre C22 om du kan få lese noen av hennes pm'er.

Rart at dere ikke har ny leder også da siden dere skryter av at dere har demokrati når noen personer har prøvd å få henne avstatt et par ganger...

Et Tips: Kanskje lurt å bytte ut en leder som er bitter for noe som skjedde for ca 1 1/2 år siden. Det kan umulig være bra for stammen deres :)



Du og andre er hjertelig velkommen til å lese mine pm. Har ingenting og skjule der.
Den skremselstaktikken har vært å informere spillere om at dersom de vurderer å gå over til BURN, så skal søknad sendes ledelsen. Dersom de ikke gjør, så regnes de som svikere av RNG. Skremsel?? Neppe..de spiller da TribalWars, og ikke tribalhugs. Dersom de lar seg skremme av sånt..så vil jeg påstå de ikke har noe på TW å gjøre.
Det er vel så ufint å putte unge mennesker full av vrangforestillinger om hva som er den såkalte "sannhet"..

Hva du tar opp at enkelte medlemmer ønsket min avgang her for, er jo til å lure på. Er det for at du tror du blir kvitt meg? Er det fordi du ikke kan takle at jeg ikke liker deg? Det handler ikke om bitterhet her, mer om hvordan du oppfører deg. Noen særlig forandring er ikke å se. Like dan i dag som da..

De enkelte som ønsket min avgang, er i din stamme i dag..og grunnen for min avgang lå i mergen, som jeg ikke hadde ansvar for en gang. Den mergen ble dårlig gjennomført, og jeg var i harnisk av det. Dog skal ikke jeg svi for andre dårlige jobb. Jeg jobbet som et lite helvete(for å si det mildt) for å begrense skadeomfanget av det som der ble gjort. Så den blir litt feil å ta opp her.
De som var årsak, og de som ville ha meg avsatt er i din stamme alle mann.. En flott stamme du har LI.. Nydelig.. Alle bråkmakere samlet under ett tak. God Jul til deg og dine!
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Skal dere ikke starte og diskutere lojaliteten min til RNG for den fantes aldri jeg er lojale til lederne i stammen så lenge jeg stoler på dem handler aldri om RNG for det er et lite hyggelig sted og oppholde seg på. Det har jeg altid ment derfor jeg dro til WR.

Men Capitan22 du har vært hertug i RNG lenge så og legge ansvaret på hva RNG foretar seg på andre blir feil.. Lær deg og stå for det du gjør istede for og legge alt som blir dårlig på andre.
Er faktisk en good egenskap som leder og kunne legge seg flat og inrømme feilene sine.
 

Dannemann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Har ikke lest en enste kommentar på denne tråden enda, men vil si at Burn må jo være det beste som noensinne har hendt for alliansen mellom BOL og RNG! :D

får jeg lov å si det uten å begrunne det(?) :p
 

DeletedUser

Guest
Og dere sier at jeg kommer med grunnløse påstander? Alt legges jo fram for offentligheten her jo!

Det er en grunn til at BuRn ble stiftet! Tydelig dårlig kommunikasjon og misforståelser... Kanskje det er mange som har feilet på flere nivåer her?:jtrist:
 

DeletedUser

Guest
Vist vi kan få en ende på denne unøvendige diskusjonen der begge partner diskuterer om det samme om og om igjen, så blir jeg i julestemning :jhimle:
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Skal dere ikke starte og diskutere lojaliteten min til RNG for den fantes aldri jeg er lojale til lederne i stammen så lenge jeg stoler på dem handler aldri om RNG for det er et lite hyggelig sted og oppholde seg på. Det har jeg altid ment derfor jeg dro til WR.

Men Capitan22 du har vært hertug i RNG lenge så og legge ansvaret på hva RNG foretar seg på andre blir feil.. Lær deg og stå for det du gjør istede for og legge alt som blir dårlig på andre.
Er faktisk en good egenskap som leder og kunne legge seg flat og inrømme feilene sine.

Jeg tar ansvar for det jeg gjør, men gidder ikke ta ansvar for at padde ikke gjorde jobben sin. Det var han som var ansvarlig for mergen. Det var han som ikke fullførte den på riktig måte. Mye kunne vært unngått dersom han hadde brukt hue litt bedre. Blant annet og informere meg om tingenens tilstand. Da ville aldri mergen vært gjennomført FØR info kom ut. Mye ville vært anerledes da. Du bør slutte å uttale deg om ting du ikke vet nok om.

Din lojalitet diskuteres ikke, for den er av verste sort ..og dersom du mener at RNG var et lite hyggelig sted, så er det merkelig hvor lenge du har "holdt ut". Du snakker så mye svada du, at det er umulig å tro på det noe av det du skriver.

Dersom dere starta denne tråden for å drite oss ut i offentlighet, så vil jeg påstå at det er dere som driter dere mest ut. Sitter bare og kaster dritt som gjennomskues så lett at det hele blir for dumt.
Hva ønsker dere egentlig å oppnå med dette? Prøve å overbevise om at dere handlinger er riktig og moralsk forsvarlig? Dette vil aldri bli noe annet enn forsøk på kupp av stamme. Enkelt og greit. Hvem som helst med noe i hodet kan forstå det..
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Har ikke lest en enste kommentar på denne tråden enda, men vil si at Burn må jo være det beste som noensinne har hendt for alliansen mellom BOL og RNG! :D

får jeg lov å si det uten å begrunne det(?) :p

Kan ikke annet enn si meg enig jeg Dannemann :D
 

DeletedUser

Guest
Rartdetteherda.png

Hvorfor ble dette slettet da marena? Jeg skulle sjekke om noen andre hadde skrevet noe og da var det borte fint at jeg fikk det på foto da :p( en liten fugl mente jeg skulle Poste bilde siden det gir posten min mer mening da ).

Det ble slettet pga jeg tenkte diskusjonen var lagt død og er ikke vits å åpne noe mer da.. Så slettet det. Men men godt du var her og ville krangle mer..

Når skal du komme med argumenter og ikke bare påstander?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Meg å LI har aldri forlanget at DA blir en broderstamme, det var et forslag som RNG Ledelsen ikke likte.
Så å forlange er et alt for sterkt ord i denne sammensetningen.

Vist du har noen bevis for at vi har forlanget at DA skal bli en broderstamme, så vær vennlig å post dem her :)


mvh

Snowy

Må gjentar her litt.. Det som startet alt er:

* folk som ble invitert i ledelse uten at resten ble informert om det
* folk som ble kastet ut av ledelsen uten grunn og av feile personer

Hadde ting nevnt oppforbi vært gjort riktig så hadde en disksjon om akademi eller broderstamme vært noe helt annet... Hadde noen latt være å stjele gruide forumet og slettet akademistammen vår kunne vi faktisk kommet til enighet igjen...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
En slik lojal spiller som Jørgen ja, vel, heldigvis dine ord. Må du ikke glemme at nettopp denne spilleren som du trekker frem her gikk ut av RNG for å "krige" mot oss i BOL?

Så det å si at han er lojal, er å ta svært hardt i!

Ohh... Glad du nevnte dette.. Granny (Mutten på skype) sin lojalitet ja:

[11:27:09 AM] :<Mutten>:: Men om jeg, deg og padde forlater har ikke Stammen noen som gjør noe lengere
[11:27:25 AM] :<Mutten>:: De mister jo alt av offansiv planlegging

Jupp, der sier han med egne ord at uten han og par andre gikk ville vi miste all angrepsplanlegging... Det tror jeg er mest illojale jeg har hørt noen gjøre mot en stamme!!! Gå ut av stammen for å gjøre den svak så han kunne yppe mot krig... Så hvor lojal mener dere i Burn at granny er?

Og videre så er det veldig mange påtander om at det ikke er demokrati i RNG. Vil dere vite hvem som bestemte om vi sku krige mot IB eller BOL når den diskjonen var aktuell? Joda, vi la ut en undersøkelse og når granny såg at han tapte den diskusjonen begynte han å yppe seg mot BOL.
 

DeletedUser

Guest
Opprinnelig skrevet av Dannemann
Har ikke lest en enste kommentar på denne tråden enda, men vil si at Burn må jo være det beste som noensinne har hendt for alliansen mellom BOL og RNG!

får jeg lov å si det uten å begrunne det(?)

Heilt enig med dannemann :)
 

DeletedUser

Guest
hei!

jeg lurer på hvorfor denne stammen ble laget?
er det noen som kan si hvorfor de dro fra RNG?
for disse spillerne er gamle rng spillere og DA spillere

det er disse spørsmålene jeg setter spikern min i...
setter pris på raskt svar


Denne personen startet tråden, han er ikke i BuRn. Så din teori om at vi startet en tråd for å drite dere ut er feil...


Må gjentar her litt.. Det som startet alt er:

* folk som ble invitert i ledelse uten at resten ble informert om det
* folk som ble kastet ut av ledelsen uten grunn og av feile personer

Hadde ting nevnt oppforbi vært gjort riktig så hadde en disksjon om akademi eller broderstamme vært noe helt annet... Hadde noen latt være å stjele gruide forumet og slettet akademistammen vår kunne vi faktisk kommet til enighet igjen...

Jeg snakket ikke om dettte.. så at du nevner dette igjen og igjen som du har gjordt i flere poster er leit.. jeg skrev at vi i ledelsen har Aldri krevet at DA skulle bli en broderstamme, that it! :jblunk:


Men uansett, vist noen vil diskutere mer om BuRn, ta det på Skype eller PM.. Tror folk på forumet er lei :jtunge:
 
Topp