Bak masken til Cllect

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Iglebror Iglebror, igle igle igle. Har ikke en bedre vei å forklare kontoen Storebror og måten han har spilt på.

Fikk snakket med dem på skype om hvorfor de gikk mot stammen, så måten de svarte på med var å sa de fortjente respekt for å ha mye poeng, og ba meg og Lillegutt kontoen dra til helvette siden vi ikke ble med til Cllect. I tilleg til å ha hatt disse lange samtalene med Benja for hvordan d å gå til Cllect blir gratis seier og at stammen lett kan adles, på bakgrunn av at han har så mye mer poeng enn de i stammen.

Tenker du kan skrive hva du vil, men hjelper deg ikke. Du får endelig OD for de mergbyene dine tross alt.
 

Storebror

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
39
EDIT:
Det jeg mente å sitere, var at du ikke kan påpeke at hele aristo gikk mot storebror når det i realitet før utbryterstammen ble lagt at det kun var meg på DON som adlet og angrep deg. (Lett som bare F om jeg får legge det til)

-A

Husker godt at du ble med på DON slask bobil og du skal ikke skryte på deg at du var så god der. Du hadde over 1m poeng mer enn oss. Og vi tok litt innpå den perioden du satt der. Ikke så rart når man sender alle nuksa sine på oss uten å adle en eneste by, så at det var lett som F å adle oss er jo litt ironisk da vi aldri mistet en by til deg gjennom hele gamet før vi falt. Det var faktisk vi som rappet et par byer fra deg ;) Og da vi falt så fikk vi incs fra alle kanter etter at ORM ble med i Aristo og Tigerkiller også kunne angripe bakfra. Vi økte en odd på 10m på 1 uke og på speed 1 så betyr det at kontoen din har lite deftropper igjen. Vi gadd ikke mer etter dette og det er da veldig lett å adle en afk. Om ikke alle i Aristo så var det helt klart svært mange som angrep oss. Ser jo hvem som adlet byer av oss, og tror vi fikk incs fra flere spillere også men som bare nuket for stammen.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg var ikke på DON før ORM gikk til Aristo! :O

Jeg satt da på Broiler (Husker ikke brukernavnet jeg hadde på den tiden, men var det kolb?)

Du rappet 0 byer av meg når jeg satt på Slask.

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Anyhow, jeg var ikke bærebroen mot storebror, og jeg var heller ikke en god spiller i Aris...
Men... Fra dato 18.09.2015 til 24.09.2015 var det jeg som adlet alle storebror byene.

Altså det vil si 20 byer... Hvor mange mista jeg til storebror? Nja, hva skal man si?

Jeg kom på slask kontoen ca på by slask nr. 120 ish...
Det vil si fra ca dato 18.08...

Jeg satt altså på kontoen ca 1mnd (Før stuntet mitt)

Jeg har ikke æren av å ta ut UC, det var kun slasken sitt verk, jeg adla kun siste rest..

TW stats:


Side 1:
Spillere: DONslask
Side 2:
Spillere: Storebror

Timeframe: 18/08/2015 00:00:00til24/09/2015 16:00:00

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 18
Side 2: 0
Forskjell: 18

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 177,559
Side 2: 0
Forskjell: 177,559

chart




-A


EDIT:
så spilte jeg solo frem til 1 uke siden eller noe sån da bobil Tore joinet

Så starta altså rundt den 5.august.2015


Side 1:
Spillere: DONslask
Side 2:
Spillere: Storebror

Timeframe: 05/08/2015 00:00:00til24/09/2015 23:59:59

total erobringer:

Side 1: 77
Side 2: 70
Forskjell: 7

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 19
Side 2: 0
Forskjell: 19

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 707,781
Side 2: 434,021
Forskjell: 273,760

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 187,713
Side 2: 0
Forskjell: 187,713

chart


-A
 
Sist redigert:

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Absolutt ikke, Benja. Du prøver ikke engang å se det fra vår side. Skal sies at du fortsatt er litt mer åpen enn det HBT-gutta er, for de melker bare denne kua så godt de kan. Jeg vil høre hva en fjerdepart, som ikke kommer fra HBT, Collect eller SDS har å si om saken.

Tror du Collect hadde planer om å backstabbe SDS?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Det eneste argumentet dere i Cllect har gitt oss er dette: HBT vinner, ser dere ikke det? Dere kanke vinne av dette. Se det fra vår side.

sier dere ikke bare at SDS suger for mye til å vinne mot HBT lategame?
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Kom igjen, Olve. Vi har brukt en haug av argumenter som motsier at vi skulle "backstabbe" dere. Jeg sier ikke at SDS suger. Jeg sier at HBT er den sterkeste stammen på v27, og etter at vi eventuelt er borte, så tror jeg at HBT blir sterkere enn dere også. Slutt å vær hårsår mer. Vi blir ikke enige uansett. La oss høre hva folk utenfor top 3 stammene mener.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Det eneste jeg fikk ut av den samtalen var at Eirik konstant klagde på oss og hvordan SDS sugde for han. Samt at "vi ikke hører på deres side av saken".
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
SDS Lillegutt har utvist en total motvilje mot å lytte til vår side av saken gjennom hele denne sagaen. Det er kanskje ikke overraskende (hvor mye kan forventes av folk på internett, liksom?), men det er veldig skuffende. Jeg håper for deres skyld at dere ikke er like fastlåste hvis dere havner i konflikt med noen IRL.
 
Topp