Debatt-hjørnet

DeletedUser

Guest
NN vil forsvinne iløpet av de neste måndene, kan ikke si jeg har hatt mye kontakt med dem, men den lille jeg har hatt har ikke vært veldig posetiv :S
 

DeletedUser

Guest
Ukens Spørsmål:

NN er en stamme ble dannet 2 måneder siden (6.06.09) og har innen den tid, med 16 nåværende medlemmer og totalt 44 stammebytter erobret femte plassen på rankeringslista. De ligger rundt 34/35/44/45 krysset og har de fleste byene i kontinent 44 (se kart).

De har også holdt en lav profil på forumet og krigsmessig.

Hvilken fremtid tror du NN kan vente seg?


NN er jo proppa full av flinke spillere.Om dere bekymrer dere fordi dere har hørt lite fra oss ,så vil NN garantere at det blir bedre.:)

Krigsmessig tar vi dem vi vil :cool:

Vi er ikke så ille som dere trur og vi kommer til å eksistere så lenge V3 finnes.;)
 
Sist redigert av en moderator:

Kinky fætter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du siger i vil adle dem i vil?
kan stortset kun se grå byer på dit cv ^^?
Så ja, i kan sikkert adle en masse grå byer, men jeg tror ikke at NN kan klarer sig med de gode stammer :)
 

DeletedUser

Guest
med stort sett gråbyhorer, unnskyld yrkesprostituerte, og innadlere som toppspillere ser fremtiden mørk ut gitt.
Det at de i tillegg har overhoppere fra action gjør at dem ikke får noe pluss i vår bok. La oss bare si de er heldige de ligger der de gjør, det kommer ikke til å vare lenge før de begynner å minke på poeng med mindre de masserekrutterer, som egentlig forventes og bare ville bekrefte hva slags stamme vi har med å gjøre, stå på gutter og jenter, flott jobb så langt.

-Bl00d (kosepusen)
 

Rena Ryuugu

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Agskaper skrev:
NN er jo proppa full av flinke spillere.Om dere bekymrer dere fordi dere har hørt lite fra oss ,så vil NN garantere at det blir bedre.

Krigsmessig tar vi dem vi vil

Vi er ikke så ille som dere trur og vi kommer til å eksistere så lenge V3 finnes.

Man vinner ikke et løp med dyre sportsbiler alene, når det er n00bs back rattet.. NN kommer til og falle, å jeg skal ha en finger med i det spillet.

Regards/hilsen/whatever:

Sharpy1
 

DeletedUser

Guest
Man vinner ikke et løp med dyre sportsbiler alene, når det er n00bs back rattet.. NN kommer til og falle, å jeg skal ha en finger med i det spillet.

Regards/hilsen/whatever:

Sharpy1

Vi får se , det vil tiden vise.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ukens Spørsmål:

NN er en stamme ble dannet 2 måneder siden (6.06.09) og har innen den tid, med 16 nåværende medlemmer og totalt 44 stammebytter erobret femte plassen på rankeringslista. De ligger rundt 34/35/44/45 krysset og har de fleste byene i kontinent 44 (se kart).

De har også holdt en lav profil på forumet og krigsmessig.

Hvilken fremtid tror du NN kan vente seg?


NN er en stamme valgt av Paven selv, Jostein den 5., for å få bukt med det urene og uhellige rasket som har samlet seg i TW verden 3. Her i verden 3 er det bare en gud, bobbo. Og dere har vanæret han for lenge, FOR lenge sier jeg uten å måtte ta konsekvensene for det. Nå derimot er det slutt på det, NN er sendt som den 8 landeplagen......dog landeplagen har hatt sommerferie, så har ikke vært så altfor fryktinngytende enda. i TW ihvertfall, borat trusa mi på stranda var nok rimelig fryktinngytende.

anyways.....Ascendo tuum!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
tøfft gjort å skrive innlegg drita! Nice work, selv om det var fail.....(y)
 

DeletedUser

Guest
Akkuratt kommet hjem fra Sverige, 2 kamper 2 seire, 23 grader og sol:D også er det tilbake til regnfylte Norge og finner dette. Ser innlegget mitt ut som en som bryr seg?:rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
innlegget ditt ser ut som det bryr seg ja, du på den andre siden gjør ikke det.....
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Ukens Spørsmål:

BoS har i totalt adlet 919 forlatte landsbyer noe som er ca. 45% av antall erobrede byer. De har også per dags dato 729 tapte byer, 497 av disse byene har blitt tapt til Yakuza, HZ, Rebels og TDH i kronologisk rekkefølge. Ikke nok med det, men deres koordinering er helt ubeskrivelig dårlig, ca 30% av tapene er adlet av BoS eller BoS* [LINK].

Dette kartet beviser at BoS familen er en flamme som flykter mot kanten av kartet, det blir spist opp i sør/øst og adler seg nord/vest.

Har BoS noen sjanse i å overleve i det hele tatt? Hvis ja, hva må endres?
 

DeletedUser

Guest
Kartet ditt beviser at den strategien, (å adle nord-vest) er et must i denne krigen. Dere ser alle den dominerende blåfargen fra den andre alliansen.

BoS familien sliter nok litt med at den strategiske og erfarne ledergruppen som var, har sluttet eller er i ferd med å slutte. Tenker da på spillere som Aleksandra, Reisverket, meg selv og flere.
Mange av "kanonene" sluttet i sommer, og stammen har ikke de kvalitetene som enhet, som den hadde for 3-4 måneder siden. Det skal legges til at det fortsatt er spillere med særdeles gode kvaliteter der, men mye er altså vannet ut. Stammene må dog på ingen måte undervurderes.

At de nå er på rimmen, er en naturlig følge av dette, og en av mine siste ordre til stammen var: Spis alt grått på veien. (Brent jords taktikk)

Jeg vet ærlig talt ikke om stammen har noen fremtid. Det kommer an på om dere n00bene finner ut at 8-10 stammer i krig mot disse to, til slutt blir kjedelig og ser dere om etter noe annet.

Herregud. Det er et under at BoS fortsatt holder seg på toppen etter alt dette, men det viser også at rimmen strategien var et korrekt virkemiddel. Det er vel nå på tide å endre litt på V3 konseptet. Det har jo blitt så kjedelig at ingen gidder mer? Det er nå 2-3 andre stammer på toppen som fortjener litt krigserfaring, og vi trenger nye allianser / blokker. Hvem gidder å spille når halve verden er alliert med hverande og hele tiden har hatt en hovedfiende? (Jada dere har også tatt andre på veien, men det argumentet holder ikke)

Mitt råd til BoS familien nå må være:

1) Fortsett på rimmen en stund til. Etabler clustere i nye områder og rendyrk disse

2) Etabler en ny solid ledelse, som kan sine saker og er strategisk anlagte

3) Det har kommet mange nye til stammen. Sikre at disse skjønner hva spillet går ut på, og at troppe miks og antall stammer. Lag opplæringsplaner til spillerne på angrep/adel/forsvar, i tillegg til stammens forsvarsplaner

4) Få fart på de hemmelige alliansene. Nå får jammen flere bidra, og ikke sitte å se på / mele sin egen kake. Samhold gjør sterk og angrep er det beste forsvar.

Lykke til fra grunnleggeren. ;)
 

DeletedUser

Guest
At dere har fått så mange mot dere er da deres egen feil, med feilslått propaganda, cocky oppførsel og merging med stammer så dere overtokk de fiendene dere hadde.

stikke av til utkanten har vært det mest intelligente dere har gjort i V3, man overlever lenger når man stikker til et sted som er over adlingsdistanse fra deres fiender. Men ikke uro deg, vi følger etter dere og går i rettning dere. Morsomt at det har snudd, at det er dere som er på defensiven;)

Så sånn sett tror jeg BoS vil møte sin undergang, før eller siden.
 

DeletedUser

Guest
Stiller meg bak det Shaman skriver her. BOS og tilhørende stammer kommer til å dø ut før eller siden, nettopp fordi de har klart å skaffe seg for mange fiender. Når da de beste spillerne gir seg eller har gitt seg er det vel et spørsmål om når enn om de blir tatt.

Noffe var en karismatisk leder for stammen, men kunne også irritere på seg hvem det skulle være om noen snakket han i mot. Vi har jo x-antall tråder her inne som bevis på det. Fikk også æren av å få en post av han ingame, og vi hadde en fin liten passiar som endte med at vi som stamme kom på "fail" lista til BOS. Det var trist synes vi! :p
 

Rennebu

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
BoS har gått litt nedover i det siste ja :cool:
BoS* Har havnet på 17 plass på rangeringslisten.
Grunnen til at BoS har holdt seg så lenge tror jeg er pga rekruteringen til dem,
De mister stadig medlemmer, men får like mange inn igjen deres 426 stammeskifter sier litt :eek: . Jeg vet egentlig ikke BoS's framtid, men det ser ut at de faller mer og mer ifra hverandre.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Framtiden er vel at tilslutt så er det ikke mere rimkant igjen for bos og avstanden til fi blir kortere.KNAS ferdig, samtidig begynner bos* og ikke ha flere spillere og ta av og de ligger spredd rundt om og blir kjapt adlet bort.
ALTERNATIVER

1.knust på rimmen
2. for mange nøkkelpersoner slutter, oppløses
3. ingen flere å merge inn eller bos* å ta av

Ellers har jo Shaman en god forklaring på buzz stammen:)
 
Topp