Den store verdenskrigen

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Og takk for støtten 176-167. Han har forstått at alt jeg har meldt fra om her inne nå, er at jeg ikke ser humoren i akkurat den sangen :)
 

DeletedUser

Guest
Generelt gikk mitt svar på at folka lager for mye oppstyr ut av ingen ting. Om det er du som tenner folk til å bli sure eller ei, har jeg ingen formening om. Så tok jeg med en del egnene erfaringer og mener at man burde tåle litt. Ikke minst at i ditt tilfelle, burde du i hvert fall tåle det. Da du kan være ganske hard mot andre til tider. ;o Men ja, generelt var det ikke et svar rettet direkte på til deg ;P Mer for å slutte tåpelighetene med å diskutere slikt. Det har forekommet siden starten av .no og vil nok ikke slutte med slike ting.

At man oppfatter ting forkjellig, da selvfølgelig inkludert humor. Er jo en selvfølge. En slik sang rettet mot deg/AriCa er kanskje litt mer humoristisk for oss enn for deg/dere ;P På lik linje som at jeg hadde fyrverkeri i rumpa, sprang osv… (dårlig referering til en av sangene om meg), var kanskje ikke like festelig for min del, men tok det med et smil selvfølgelig. Finner tilbake til mine yngre tider(gikk ikke i barnehage, så har litt å ta igjen der) og finne på noe litt utenom det vanelige, som jeg kan sende tilbake.

Hmm, hva mer skulle jeg si. Har gått sakte i hode mitt siden klokka 19 i dag, da var jeg alt overtrøtt…

Tja, kommer ikke på det, i går da jeg skrev i overtrøtt tilstand ente det med at Zombie hær, julenissen og syv dverger ble nevnt i en seriøs sammenheng. Så burde kanskje legge inn årene for i dag ;)

- Tobben
 

DeletedUser

Guest
Hehe, jeg tåler dette. Og tar meg på ingen måte nær.

Men samtidig sier jeg at jeg er forbi denne barnehage-humoren og jeg synes Mot i Brøstet og Karl & Co er kjedelig. Men jeg nevnte bare denne sangen i en bisetning da sir pio (?) mente vi i AriCa ikke hadde sans for humor.
 

DeletedUser

Guest
Og takk for støtten 176-167. Han har forstått at alt jeg har meldt fra om her inne nå, er at jeg ikke ser humoren i akkurat den sangen :)

Bare hyggelig ;) Måtte bare svare på en ganske usaklig post av Glitter (som bevisst eller ubevisst feiltolker innleggene dine)...
 

DeletedUser

Guest
Jeg har iallefall aldri kalt deg en slik stygg ting. Jeg vet at det ble oppstyr for 6-7 mnd siden når noen kalte deg en poenghore. Men det er vel en akseptert terminologi her i TW?

Når det gjelder sangen du laget om meg, eller der hvor du byttet ut julenissen med Shanks, får meg ikke til å klikke. Men den får meg heller ikke til å le. Rett og slett fordi jeg rett og slett ikke synes den var spesielt morsom. Ikke min type humor iallefall :p Men jeg er beæret. Ingen mange som oppnår samme status som selveste julenissen! :D

Men ikke si jeg lager noe styr over dette.

Nå snakker ikke jeg om poenghore poster. Jeg har spilt dette spillet ganske lenge nå, og finner meg i det meste etterhvert. Så skal ikke gå inn på hva slags trusler, telefoner og andre irl-henvendelser jeg har fått av fiender. Jeg synes uansett det er unødvendig å ta opp hvorvidt vår humor er morsom eller ikke i en tråd som handler om "den store verdenskrigen". Iallefall når det helt tydelig ikke har vært noe vondt ment ved humoren.
 

DeletedUser

Guest
Nå snakker ikke jeg om poenghore poster. Jeg har spilt dette spillet ganske lenge nå, og finner meg i det meste etterhvert. Så skal ikke gå inn på hva slags trusler, telefoner og andre irl-henvendelser jeg har fått av fiender. Jeg synes uansett det er unødvendig å ta opp hvorvidt vår humor er morsom eller ikke i en tråd som handler om "den store verdenskrigen". Iallefall når det helt tydelig ikke har vært noe vondt ment ved humoren.

Tviler på at du har opplevd noe slikt fra AriCa.

Jeg sa ganske enkelt at å bytte ut julenissen med Shanks ikke nødvendigvis blir bra humor. Sorry for at jeg sier i fra, men hvis det er det som er morsomt her inne, så er det tydelig at jeg ikke passer inn i slike nettsamfunn.
 

DeletedUser

Guest
babaluba

Shanky Mc Pallister:
Om du synes det er morsomt å kalle noen stammer aksemaktene da?.Det der holdt du på med i flere uker og skjönte ikke at det ikke er du som bestemmer hva andre skal mene om ting.
den "sangen" var skikkeliog barnslig, men det er jo de fleste som spiller tribal wars om man ser til helheten på innlegg i forumet og private meldinger som sirkulerer..så, jeg tror den passet meget bra inn i helheten.
 

DeletedUser

Guest
Vil bare starte posten min med å poengtere at jeg på ingen måte mener at man skal godta alt man utsettes for på public fora.... Når overtramp er klare skal man si i fra slik at vedkommende får sin straff.

Så over til denne saken... Edvard kommer egentlig med et eksempel som setter hele saken litt i perspektiv. Den sangen ble laget på internforumet til Elite og var ment å være til vår allianses forlystelse og ikke ment skulle komme til deg i det hele tatt.

Du derimot påla oss "aksemakt"begrepet i full offentlighet selv om flere av oss sterkt var i mot dette. Men du mente da det var din rett å kalle oss hva du selv ville. Så det blir litt hyklerisk at du reagerer på denne teksten uansett om du bare mener det er dårlig humor eller vil ha den fjernet helt.

Det koster å være offentlig person på dette forumet, og selv jeg som mildt sagt anonym person har fått titler som strekker seg fra nabb til komplett idiot.... Men du kan jo seff se på det i positiv retning og si at Elite legger i hvertfall merke til at du er der ;)
 

DeletedUser

Guest
Først om fremst har jeg ikke sagt ifra at denne sangen skal fjernes eller noe. Jeg synes ikke den er morsom sett ut fra et humoristisk perspektiv, men den sverter meg på ingen måte.

Når det gjelder at jeg omtaler Elites side som "Aksemaktene", så er det ikke ment som humor i det heletatt. Det var propaganda, og et virkeligmiddel for å tydeliggjøre Elite som "slemminger". Dessverre har jeg fått munnkurv i form av at jeg ikke får lov til å kalle Elites side for Aksemaktene lengre. Så gjenstår det å se om den ene side blir kalt A, mens den andre siden kalt B... Det var uansett ikke jeg som tok opp "Aksemaktene" her ;)

At glitter "slår tilbake" med en sang om meg der hun veeeldig kreativt :)rolleyes::eek:) har byttet ut julenissen med Shanks, får hun tale for selv. Men jeg vil ikke høre at jeg syter over dette, da jeg kun nevnte sangen i en bisetning da en fra Elite mente AriCa manglet humor. Jeg mener fremdeles at sangen ikke er noe særlig humoristisk. Men det er jo noen som liker Karl & Co og Mot i Brøstet også, så jeg skal ikke diktere hva som er god humor for alle og enhver. Men jeg har da lov til å melde fra om hva jeg synes er dårlig humor.

Edit: Og ja, jeg er en "offentlig" person i dette samfunnet. Så dette må jeg tåle. Og det gjør jeg også. Jeg fortsetter jo slik jeg har holdt på i månedsvis ;)
 

DeletedUser

Guest
Men la oss få tråden back on topic.

Side 1:
Tribes: Elite RoEm SaD .no
Players:

Side 2:
Tribes: AriCa -Rome- V-m-S X-V OliCo NS ~ROME~ K-m-S
Players:

Timeframe: 01/01/2010 00:00:00til15/01/2010 14:06:29

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 215
Side 2: 801
Forskjell: 586

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,962,327
Side 2: 7,387,243
Forskjell: 5,424,916

image.php


Tross de siste 15 dager statistikker, så har Elite vokst. Her er det noe mystisk :p

Hvordan mener dere de siste dagers hendelser (BIRKIs fall) har påvirket den store verdenskrigen?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Positivt for meg (jeg er eks. BIRKI spiller) og slik tror jeg at det er for de fleste stammer. Forholdene for alle vi som gikk over fra BIRKI til Elite er nå mye bedre. Det er selvfølgelig positivt for Alliansen at vi er samlet i en stamme, men jeg tror at vi på Elite siden har fått mest ut av deg, men det med HaavardUnited og Heralf var selvfølgelig merkbart (også Leenok), Heralf har jo gått ned 600k de siste dagene, kicket fra -Rome- (var det grunnet skjermkortet eller at dere ville ha bedre statestikk? Ikke ironisk, lurer faktisk.) Heralf var strengttatt en som ikke kunne selve spillet, han hadde 95% deffbyer elns, selv om han ikke lå utsatt til. De byene taes nå over av spillere som kan spillet, Kracked har jo gått opp over 500k de siste dagene, det er vel litt Heralf.

Krigen er fortsatt åpen, ser at f.eks. Tomahawken, Runinter, Grandpa og Icekebab har gått opp en del poeng, de 4 (muligens inkludert Handsome) er meget viktig for -Rome-...
AriCa vet jeg ikke så mye om, untatt MrCobra sitt oppdrag ved K33;) Superstacket by...:O

-Skamper aka TrAnxZ
 

DeletedUser

Guest
ja den store verdenskrigen ja (?)..hmm
Tror den herlige nye stammen .no kommer til å avgjøre med sin meget viktige rolle -som nøytral ! eeh...
 

DeletedUser

Guest
fake adelstog med bue ?:cool:

Har jeg sendt fake tog med bue? Mulig jeg har sendt ut noen random fake, men bare så dere alltid skal ha litt inc. :)
Og hvis du mener jeg er en så elendig spiller, hvordan har det seg da at jeg var mest adlene på v2 i flere dager på rad?!
Dere har enda ikke snipa noen av togene mine mot heralf, så da skal vel jeg si at dere er elendig? Sånn at vi kommer på samme nivå?!
Jeg er litt lei av at dere slenger dritt om togene våre, angrepene vår og prestasjoene vår. Men som en spiller som er mye på forumet så overlever jeg det. Jeg tar meg ikke nær av noe dere sier, det er noe annet hvis en av mine ledere påstår at jeg gjør en dårlig jobb, da hadde jeg prøvd å gjøre noe med det. Men trenger jo ikke det når de sier jeg gjør en god jobb og dere bare slenger dritt dere ikke har noe grunnlag for å si :)


Du derimot påla oss "aksemakt"begrepet i full offentlighet selv om flere av oss sterkt var i mot dette. Men du mente da det var din rett å kalle oss hva du selv ville. Så det blir litt hyklerisk at du reagerer på denne teksten uansett om du bare mener det er dårlig humor eller vil ha den fjernet helt.

Her vil jeg nesten ta shanks sitt parti ( :eek: )! Husker ikke helt hvem som kom opp med aksemaktene først, men tror nok jeg hadde en finger med i spillet der. Alle byene min het Aksemaktene. Alle skamper sine het Aksemaktene<3 og noen andre spiller fulgte også mitt eksempel. Men så tok jeg en prat med noen fra Elite og BIRKI om dette. De ba meg slutte å kalle oss det og kalle byene mine noe annet. Jeg etterkom dette ønske og det samme ser ut som Shanks har gjort.
 

DeletedUser

Guest
Heralf var strengttatt en som ikke kunne selve spillet, han hadde 95% deffbyer elns, selv om han ikke lå utsatt til. De byene taes nå over av spillere som kan spillet, Kracked har jo gått opp over 500k de siste dagene, det er vel litt Heralf.


-Skamper aka TrAnxZ

Takk for skryten, men har nå faktisk gått opp nærmere 600k på noen får dager nå ;)
Men vet at flere ex-BIRKI gjør en god jobb i Elite. Elite adler mest på v2 om dagen, men mister også en del når sant skal sies. Men Elite tok inn ex-birki sånn at vi havna 1 mill elns bak AriCa i topp 40 sum. Men har adla oss opp og forbi ;)
 

DeletedUser

Guest
Har jeg sendt fake tog med bue? Mulig jeg har sendt ut noen random fake, men bare så dere alltid skal ha litt inc. :)
Og hvis du mener jeg er en så elendig spiller, hvordan har det seg da at jeg var mest adlene på v2 i flere dager på rad?!
Dere har enda ikke snipa noen av togene mine mot heralf, så da skal vel jeg si at dere er elendig? Sånn at vi kommer på samme nivå?!
Jeg er litt lei av at dere slenger dritt om togene våre, angrepene vår og prestasjoene vår. Men som en spiller som er mye på forumet så overlever jeg det. Jeg tar meg ikke nær av noe dere sier, det er noe annet hvis en av mine ledere påstår at jeg gjør en dårlig jobb, da hadde jeg prøvd å gjøre noe med det. Men trenger jo ikke det når de sier jeg gjør en god jobb og dere bare slenger dritt dere ikke har noe grunnlag for å si :)


har ikke sagt du er en dårlig spiller har selv blitt angrepet av deg men de togene med bue de var ikke bra:D
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Kracked, jeg kalte byene mine "Aksemaktene <3", men det var fordi at det var navnet jeg hadde fått vite at vi skulle hete, det var vel EvD som først tok affære når det gjaldt navnet...
 

DeletedUser

Guest
Men Elite tok inn ex-birki sånn at vi havna 1 mill elns bak AriCa i topp 40 sum. Men har adla oss opp og forbi ;)

Haha, tok inn opp mot 40.000.000 poeng, og adlet den siste million forbi oss. Ja, dere har virkelig kjempet denne gangen for førsteplassen :p

Nå får jeg sikkert høre at jeg er bitter; Sounds like sour grapes from Shanksie.. Men jeg er ikke det. Men litt sjokka over at du, NikkoP, her forsøker å få det til å virke som om Elite faktisk gikk forbi AriCa i poeng grunnet slåssing på slagfeltet.

Sjekk statistikkene gutt :p

Lord Ollis skrev:
.no er nøytral sist jeg sjekka

Edvard Grieg skrev:
Tror den herlige nye stammen .no kommer til å avgjøre med sin meget viktige rolle -som nøytral ! eeh..

Er dott-n-o virkelig nøytral? Kan f.eks bare Elite erklære seg nøytral, så alle må stoppe angrepene sine. Dott-n-o gjorde et valg i BIRKI, og jeg tror ikke dere kan gå tilbake på det valget. Nå må dere stå for det ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp