Den store verdenskrigen

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Jeg lager ikke oppstyr på offentlig forum hver gang noen i 'aliansen' synes det er morsomt å sende meg poster om at jeg er hore osv. Så, at han skal klikke fordi han ble puttet i en morsom setting - som ikke en gang var ondsinnet ment - så vet ikke helt hva dette sier om hva jeg burde gjøre.

Jeg forventer at når jeg som leder på finne meg i det meste av 'morsomheter' så bør andre lederfigurer la være å grine over langt mindre ting.


Selvfølgelig burde han tåle det, men han må også få lov til å si hva han mener om det. Det samme gjelder deg, faktisk så burde du rapportere sånne meldinger så de som sender det får en eller annen form for straff/advarsel.
 

DeletedUser

Guest
Legger ut teksten her, som var alt den inneholdt. Så får dere bedømme selv om det shanks driver med kanskje er LITT mye oppstyr for litt lite.

PÅ LÅVEN SITTER SHANKS
På låven sitter Shanks med sin laptop
så rund og søt, så rund og søt.
Han nikker, og han smiler, og han er så glad,
for rank 1 vil han gjerne ha.
Men rundt omkring står alle de små allierte,
og de skotter, og de skotter.
De vil så gjerne ha litt poeng-godter,
og de danser, danser rundt i ring.

Men Shanks, se han truer med sin store mus:
"Nei, bare se og kom av sted,
for rank 1, den vil jeg ha i fred,
og ingen, ingen vil jeg dele med."
Men de allierte de hopper, og de danser,
og de svinser, og de svanser,
og de klorer etter ranken, og de danser,
og de står om Shanks tett i ring.

Men Shanks, han er en liten hissigpropp,
og med sin kropp han gjør et hopp.
"Jeg og kattene adler dere hvis dere ikke holder opp!
Når kattene adler, skal det nok bli stopp."
Da løper alle allierte så bange,
ja, så bange, ja, så bange,
og de svinser, og de svanser noen gange,
og en, to, tre så er de vekk, vekk, vekk. :eek:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg har sikkert gått glipp av noe: hva er det egentlig shanks driver med?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg forstår ikke hvorfor det skal bli så stort styr rundt dette?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ja, men hva er det han har gjort, siden han overdriver ;)
Er det noe annet enn de postene han skrev for et par sider siden? Isåfall syns jeg ikke han overdriver så veldig ihvertfall.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har sikkert gått glipp av noe: hva er det egentlig shanks driver med?

Til tider et han, til tider går han ut, til tider søv han og til tider spelar han TribalWars. Noko andre private greier skal me ikkje gå inn på.

Fleire spørjemål? hurr durr
 

DeletedUser

Guest
Lol ;) Skjønner at det var en spøk, men prøv å se posten min i sammenheng med glitter sin da.
 

DeletedUser

Guest
I sangen sitt han der og vil ha rank 1 for seg sjølv og AriCa (kattene). Eg synes den var ganske så artig, sjølv om ikkje alle andre gjer det.
 

DeletedUser

Guest
Tuller du nå? eller må man mate folk med teskje her inne for at de skal forstå?
 

DeletedUser

Guest
Haha, flere fiende stammer lagde sang om meg. Folk gikk inn på den “film”, der man kan legge på tekst til klipp, der de drepte meg på forkjellige måter og jeg gråt osv… Eneste jeg svarte med var å lage en tullefilm tilbake, så hadde vi det gøy frem og tilbake. Selv om jeg hatet flere av de som sto bak sangene, syntes jeg det var kreativt og morrsomt at de lagde noe om TW, der jeg ble inkludert. Selv om jeg ble hengt osv :p Blir internett minne for livet ;o

Neeh, man kan umulig ta noe slikt seriøst. Selv Arica sier masse crap om meg og care? Er jo bare kos å kunne tulle litt med hverandre, vise litt kreativitet og gjøre noe litt mer ut av TW hverdagen enn å nerde offentlig forum med kjedelige propagandatekster, gjentagelser osv.

Edit: Om folk vil lage flere sanger om meg, kjør på ^^ Tror det var Xig som lagde sang om meg sist? Husker ikke helt. Fikk kaffen i galt rør, virkelig god humor =D Men send PM på offentlig forum i tilfelle ;P Weee :eek:

- Tobben
 

DeletedUser

Guest
Hehe ja; Ikke sant tobben? Jeg husker enda filmene om at jeg er Hitler som lå på youtube :D
 

DeletedUser

Guest
Selvfølgelig ikke, men man må vel heller ikke late som man syns det er morsomt hvis man ikke gjør det?

edit: å ignorere det er kanskje det beste da.

Nei, men det er heller ikke poenget mitt. Som jeg sa tidligere. Jeg har fått mye crap mot meg, betyr ikke at jeg må like alt sammen. Men betyr bare at man burde tåle litt, i hvert fall på så lavt nivå som dette. Er jo tross alt bare et spill... Hadde det var noe seriøst, som å dra inn Hitler, drepe, henging, diktator, voldtekt osv.Som blant annet jeg har erfart. Så skulle man tro det var litt mer alvorlig enn en julesang... for å skape litt moro i koselige tider. Likevel reagerer jeg ikke noe spesielt forskjellig. Greier å se at de ikke mener noe blodig alvor med med drapstrusler osv. På slike "ille" ting som det, føler jeg heller at det er noe feil med vedkommende bak, hvis det er ment 100% seriøst og slår meg til ro med det. Jeg tror virkelig ikke man kan forutse at en person som han ville ha reagert såpass kraftig. Han er jo tross alt hard mot mange i sine kommentarer, som han mener... Dette her lukter det spøk lange veier, bare melodien i seg selv svarer vel for det.

At det virkelig er slike tider at propaganda må på dette nivået for å prøve å sette oss i dårlig lys. Er det vel slike morsomheter man trenger for å få litt lys i disse grå dagene.

Føler jeg har brukt nok tid på noe som er blåst opp til de grader... dette går vel i glemmeboka når folka får melodien ut av hode ;)

- Tobben
 

DeletedUser

Guest
Jepp, er jo egentlig en helt meningsløs ting å diskutere, men det gjelder forsåvidt det meste som diskuteres her på TW-forumet ...
 

DeletedUser

Guest
Jeg lager ikke oppstyr på offentlig forum hver gang noen i 'aliansen' synes det er morsomt å sende meg poster om at jeg er hore osv. Så, at han skal klikke fordi han ble puttet i en morsom setting - som ikke en gang var ondsinnet ment - så vet ikke helt hva dette sier om hva jeg burde gjøre.

Jeg forventer at når jeg som leder på finne meg i det meste av 'morsomheter' så bør andre lederfigurer la være å grine over langt mindre ting.

Jeg har iallefall aldri kalt deg en slik stygg ting. Jeg vet at det ble oppstyr for 6-7 mnd siden når noen kalte deg en poenghore. Men det er vel en akseptert terminologi her i TW?

Når det gjelder sangen du laget om meg, eller der hvor du byttet ut julenissen med Shanks, får meg ikke til å klikke. Men den får meg heller ikke til å le. Rett og slett fordi jeg rett og slett ikke synes den var spesielt morsom. Ikke min type humor iallefall :p Men jeg er beæret. Ingen mange som oppnår samme status som selveste julenissen! :D

Men ikke si jeg lager noe styr over dette.
 

DeletedUser

Guest
Tobben skrev:
At det virkelig er slike tider at propaganda må på dette nivået for å prøve å sette oss i dårlig lys. Er det vel slike morsomheter man trenger for å få litt lys i disse grå dagene.

Du må dere lese over det jeg har skrevet. Jeg har ikke laget en sak om dette. Hvis du blar noen sider tilbake i denne tråden vil du se at en fra Elite mener AriCas spillere (de fleste) mangler sans for humor.

Da reagerte jeg med at denne internetthumoren som brukes i dette forumet ikke er så vanvittig moro for alle. Altså ikke at noen blir brydd. Men at de rett og slett synes det er kjedelige greier. Altså mange i Elite syntes det var kjempe moro når glitter postet bilder av katter som drukner. Jeg kan ikke akkurat si at jeg lå å rulla på gulvet i latterkrampe... Heller ikke julesangen om meg syntes jeg var morsom.. Jeg skrev at den kanskje ville slått an i en barnehage. Der husker jeg at jeg som 4-åring var ekspert slike sanger.

Det er vel lov å melde fra at jeg ikke synes sangen er morsom, uten at jeg blir hengt ut som en tørrpinne og en som visstnok ikke forstår humor. Det er ikke jeg som har laget en sak om dette.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp