Diskusjon rundt Topp 20 stammer.

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Er rettet til B-g ja. Fullt klar over at dere ikke har lovt noe som helst.

Ja, modig gjort!
 

DeletedUser

Guest
Antar du mener de i B-gjengen? Vi i SUN lover ingenting da vi har anarki som styresett, så der går det akkurat slik som det går fra dag til dag...


Syns forøvrig det var bra av oopelpow og komme med beklagelse....

Anarki? Diktatur >3 ha ha :D

ja bra at dere unskyldere dere :p
 
Sist redigert av en moderator:

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vel, uavhengig av regler.... - E=Mc2 er ihvertfall blitt kraftig redusert for øyeblikket...

Regner allikevel at siden de sikkert har et minimumskrav på IQ i stammen med så avansert "tag" at de kickede medlemmene blir invitert tilbake/søker seg inn igjen...

Om vi da ser bort i fra de som da allerede har søkt seg til SUN siden de syns dette var like greit og jeg siterer:

Aner ikke hvorfor jeg ble kicket, men er like greit egentlig. Går jo bare nedover der allikevel og nå "merget" vi nettopp inn en bråte med folk fra tidligere SSB :( Tenk om ledelsen bare kunne hatt litt "cohones" og laget plan for og adle de istedet...


Så uansett grunn for hendelsen - artig lesestoff blir det ihvertfall på PM til undertegnede :p

Det er beklagelig at det er slike tilstander i E=Mc2,men det er kanskje ikke rart når medlemmenes utviklingsmuligheter forhindres med merging og rekruttering.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
uansett om SSB hadde joinet eller ikke, så hadde ikke det tatt ned vekst mulighetene til noen, siden vi har vært allierte i lang tid nå
 

DeletedUser

Guest
På meg virker det som E=Mc2 rekrutterer bare for å skaffe flere tropper til å stacke de større spillerne. Skjønner godt frustrasjonen, og jeg synes de har hatt veldig mye rar rekruttering.
 

DeletedUser

Guest
Valhal er jo en ny stamme, noen som sitter på noe info om hvem de er?
 

DeletedUser

Guest
Valhal er jo en ny stamme, noen som sitter på noe info om hvem de er?

VALHAL er ikke så veldig ny stamme, men det er i det siste de har sprunget noe veldig opp på rankingen :)

Mange med fakenick hvert fall (eller dems første verden på .no?), men ledelsen er hvert fall spillere som kom fra v4 :)

De har nå gått forbi rawr, ikke dårlig Valhal!
 

DeletedUser

Guest
VALHAL er ikke så veldig ny stamme, men det er i det siste de har sprunget noe veldig opp på rankingen :)

Mange med fakenick hvert fall (eller dems første verden på .no?), men ledelsen er hvert fall spillere som kom fra v4 :)

De har nå gått forbi rawr, ikke dårlig Valhal!


Utrykte meg litt dårlig ser jeg, mente altså som innenfor topp 20 lista :eek:
 

DeletedUser

Guest
Da er det bare undertegnede som har klart ogoverse de på de siste evalureringslister, kanskje det ikke har blitt slkrevet noe særlig om de? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Hehe, sikkert like mye min feil som din det.

Da er det bare undertegnede som har klart ogoverse de på de siste evalureringslister, kanskje det ikke har blitt slkrevet noe særlig om de? :confused:


Det har du helt rett i, vært lite info om dem på "topp 20" her, mange kommentarer som; "Hakke peiling", "hvem?!" osv. :)
 

DeletedUser

Guest
joda vi står på.

takker for positive komentarer. Alvini :D
 

DeletedUser

Guest
...

Ny stamme på top 20 rankingen nå!
Gratulerer til STORM! ; )
 

DeletedUser

Guest
Mulig det ikke var etter boka da de forlot Rawr! og dannet STORM, men med den aktivitets floppen av en stamme, skjønner jeg godt at de mest aktive vil prøve noe nytt. Min pensjonist konto blir snart større en de fleste i Rawr!, hjelper ikke om dere er de beste på serveren om dere ikke spiller vettu.

En må klippe plenen for at den skal bli bra, chatte kan dere gjøre på skype:D
 
Sist redigert av en moderator:
Topp