Elite = ærlig spill????

Status
Stengt for ytterligere svar.

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Matt, google translator? :p


Vel, jeg blir drittlei når folk driver å slenger falsk dritt på forumene. Men nå gidder jeg ikke svare på dette mer siden folk ikke gidder å inse fakta tydeligvis ;). Men skal ikke synke så langt ned, det er sant :). Har viktigere ting å tenke på en å snakke med Matt og Luke, er ferdige med dem og håper jeg slipper å se dem mer.
 

DeletedUser

Guest
Sarcasm? Så superkult.

Jau jeg har en spion, du kan velge å tro meg eller ikke, men "he's there".

Dere har virkelig ikke funnet ut at spilleren har skiftet eier ennå? :D

Saken er vel mer at det har pent lite å si om det er spioner i Elite. I likhet med i BOL har vi bookingsystem, så hvis det er en spion der vet de ikke hva som bookes/claimes uansett. Hvilken nytteverdi har de da? Sitere fra off topic? :p
 

DeletedUser

Guest
Offtopicet deres er veldig bra, det må jeg si. Mye personlig info der ja.

Men jeg fikk kjeft av spionen min for å si det der på forum, så jeg kommer nok ikke til å si mer om han:(
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Offtopicet deres er veldig bra, det må jeg si. Mye personlig info der ja.

Men jeg fikk kjeft av spionen min for å si det der på forum, så jeg kommer nok ikke til å si mer om han:(

Kjære Fuzzball, la meg kopiere en nylig msn samtale mellom oss to. Nå er jeg rimelig forbanna.

Daniel sier:
Hva faen driver du å skryter av
Daniel sier:
at du har en spion i Elite?
K@CƎ♥♫ sier:
noe du vil frem til?
Daniel sier:
Nå mistenker de meg og jeg er passe forbanna nå
K@CƎ♥♫ sier:
hah?
Daniel sier:
hah?
K@CƎ♥♫ sier:
:p
Daniel sier:
slutt med det PR tullet ditt
K@CƎ♥♫ sier:
pr tull?
K@CƎ♥♫ sier:
you're opinion, okey
K@CƎ♥♫ sier:
du får unnskylde meg, må spille pokemon

*Blokkes*

Jeg er rimelig nære ved å slutte på Verden 2 nå pga alle ryktene som går mot meg, og jeg skal si deg jeg at jeg har ALDRI hvert og kommer ALDRI til å være en spion, hvis du engang argumenterer mot dette skal jeg gjøre alt for å fucke opp din fremtid på TW.

Ja, jeg har vært i Elite og Yamato på kort tid, men når du kommer med slikt tull bare for å få oppmerksomhet så blir viljen min å gjøre ett helvette for deg rimelig sterk. Og gå bak noen av mine stammekamerater på Verden 3 er noe jeg aldri har gjort eller kommer til å gjøre.

Greit at du prøver å få meg sparket, men det blir jeg neppe. Men kanskje du har lykkes til at jeg slutter på Verden 2, vi får se.

Venter en advarsel her, men det er verdt det. Godt å få frustrasjon ut
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Offtopicet deres er veldig bra, det må jeg si. Mye personlig info der ja.

Men jeg fikk kjeft av spionen min for å si det der på forum, så jeg kommer nok ikke til å si mer om han:(

Haha, nesten morsomt. Hadde det ikke vært for at deres egen leder ville risikere og bli restartet pga multiaccount for å se forumet, så hadde jeg nesten trodd deg.

... men kanskje du ikke fortalte han om spionen din fordi du ville han skulle bli tatt for det? ELLER så var det ikke greit å fortelle han det, pga hele ære og skitten-spill greia, så da var det bedre at han ble tatt for multiaccounts enn at du innrømmet det :confused:
 

DeletedUser

Guest
Multiaccounting? Nei.... Kontovakt på svarteste natta.
Virker som om dere er for late til å skjekke medlemslista når dere sitter oppe om kveldene. No matter, more info for me.
 

DeletedUser

Guest
Multiaccounting? Nei.... Kontovakt på svarteste natta.
Virker som om dere er for late til å skjekke medlemslista når dere sitter oppe om kveldene. No matter, more info for me.

Når du ikke vet hva du snakker om, så bør du ikke uttale deg. Må jeg kopiere inn postene han sendte til medlemmene våre og spurte etter passordet deres?
 

DeletedUser

Guest
Hmm, ser ut til at jeg misforsto deg og du misforsto meg.

Jeg trodde du anklagde meg for multiaccounting med spionen etc... og jeg svarte på det.

Hva Zan driver med i sin private forretning har jeg ingenting å gjøre med. Hvis han hadde vært bannet for multi hadde det selvsagt vært synd, men det hadde vært trist ettersom han allerede har drevet med multi før, men sluttet etterpå.
 

DeletedUser

Guest
Haha, nesten morsomt. Hadde det ikke vært for at deres egen leder ville risikere og bli restartet pga multiaccount for å se forumet, så hadde jeg nesten trodd deg.

Mener du sånn som du sa du gjorde på V1 i begynnelsen? :)

@MaM, vi kan ta det på Skype.
 

DeletedUser

Guest
Mener du sånn som du sa du gjorde på V1 i begynnelsen? :)

@MaM, vi kan ta det på Skype.

Tror du har feberfantasier. Envt, er smittet av "let's blame Glitter for everything" eller "All glitter does is either wrong or corrupt" bassillen.
 

DeletedUser

Guest
Tror du har feberfantasier. Envt, er smittet av "let's blame Glitter for everything" eller "All glitter does is either wrong or corrupt" bassillen.

Neida, frisk som en fisk! Hyggelig at du bryr deg :) Jeg sikter til når du stolte på meg. Var vel litt før jeg var KV for deg og sånt, og før jeg ble Anti-Christ v2.0. Du kan gjerne benekte det, forstålig nok, men må si at jeg ikke bryr meg noe særlig hva du måtte si.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Får vel svare her så kanskje det løsner litt floker hos folk her.

La oss begynne med Mithrandir;

Jeg og Zanmato hadde snakket lang og lenge på msn at denne kontoen trengte en som kunne passe han på dagen, altså dual spilling som er tillat. Vi/jeg fant ut at Luke(OHKO) kunne prøve seg litt på dette området, og såg på det som en "vin vin" situasjon siden han ville nuke Baldr (Xano). Neste dag da jeg logget på, såg jeg at han hadde spammet ned forumet og joinet LAW (fiendestammen). Når Zan fikk høre om det, var det like før han gikk igjennom taket.

Jepp, vi prøvte å få in den originale Mithrandir fra V3 til å sende in en ticket om dette på V2 sånn at vi kunne få tilbake kontoen. Men det gikk vist tydeligvis ikke etter hva moderatoren(e) sa. Litt irriterendes at en så stor konto som har blitt brukt mange hauger av timer på å fikse bare skal gå til h@lvete. Kvelden før kontosatt jeg denne kontoen, og han hadde mange inc fra Elite og LAW. Rart, tror det kalles å vere en...flyktning det jeg. Tok jeg feil?!

Var vel dette som fikk begerett til å flyte over.

Lukter nesten litt IB naivitet over det der. :rolleyes:
Alle vet vel at Luke er ....... på glitter, så å stole på han ved å gi han en konto, er som å kaste kontoen ut av vinduet på en 100 etasjers skyskraper. -.-
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hehe, Brann :). Gidder ikke krangle med deg når det gjeller V1, det har vi det andre forumet til selv om det er ganske stilt til tider.

Ja, luke og ....glitter som du sa. Luke vil også ha bort sin værste konkurent om tronen, nemmelig Xano. Derfor såg vi på det som om det var en vinn-vinn situasjon når vi ga han en konto nærmt Xano. Men vi ble vist lurt trill rundt av den engelske duppeditten.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Hehe, Brann :). Gidder ikke krangle med deg når det gjeller V1, det har vi det andre forumet til selv om det er ganske stilt til tider.

Ja, luke og ....glitter som du sa. Luke vil også ha bort sin værste konkurent om tronen, nemmelig Xano. Derfor såg vi på det som om det var en vinn-vinn situasjon når vi ga han en konto nærmt Xano. Men vi ble vist lurt trill rundt av den engelske duppeditten.

Som sagt naivt av deg som IB-spiller :eek:
 

DeletedUser

Guest
Haha.. Hele IB er en hel forbanna massefostringssentral for naive spillere, så ikke skyld på stakkars Kenn nå da Espen :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp