Elite = ærlig spill????

Status
Stengt for ytterligere svar.

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Haha.. Hele Core og WC er en hel forbanna massefostringssentral for naive spillere, så ikke skyld på stakkars Kenn nå da Espen :). For vi er enda værre

Det vet vi alt :p. Sorry, men kunne ikke dy meg ;).

Vis du ikke har noe bedre å komme med, så ikke post. Dette er forumet til V2, ikke V1. Ikke mix verdnene.
 

DeletedUser

Guest
Det vet vi alt :p. Sorry, men kunne ikke dy meg ;).

Vis du ikke har noe bedre å komme med, så ikke post. Dette er forumet til V2, ikke V1. Ikke mix verdnene.

Uff... Om du ikke har noe bedre comeback enn å kopiere mitt svar, erstatte din egen naive stamme med Core og WC viser det hvor patetisk du faktisk er. Så ja, jeg skal nok holde meg unna denne diskusjonen heretter, da jeg lar vær å utveksle meninger med folk som deg.
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Jøss. Mye negativitet her. Hvorfor kan ikke alle være venner, og smile når de blir eid? :>

Yamato tok seg vann over hodet når de startet å mobilisere for krig mot oss nerdene fra Elite. Er tross alt bare fredagskvelden og lørdagskvelden vi over 18 i Elite har sosialt liv... Bortsett fra Woia da, han har sosialt liv hver kveld, MENS han spiller tribalwars.

Og Lederne i Elite har jo faktisk døgnrytme på -26. Tror kanskje at glitter aldri sover.. bare sett henne si natta en gang, etter ett styremøte.. ellers så er d jeg og resten som sier natta.. veldig rart at du har klemmt inn utallige kontopassninger under krigen, i de timene flest i Elite er online.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Da må du komme med eksmpler på hvordan min stamme :) bedriver skittent spill.
Er det ikke i :) 2-3 spillere er nå bannet pga multiaccounting?

Spionerer ikke mer enn andre? :confused:
Nevn de som har like mange spioner da... Jeg vet ikke om noen :S

det å spionere, er ikke uvanlig blant stammer, derimot jeg er enig med deg.
Elite har flere spioner innad i v2 enn flere (antar jeg), men det gjør ikke at vi er verre enn andre.
Alle som spionerer skal legges under samme kategori.

~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
Hehe, Brann :). Gidder ikke krangle med deg når det gjeller V1, det har vi det andre forumet til selv om det er ganske stilt til tider.

Ja, luke og ....glitter som du sa. Luke vil også ha bort sin værste konkurent om tronen, nemmelig Xano. Derfor såg vi på det som om det var en vinn-vinn situasjon når vi ga han en konto nærmt Xano. Men vi ble vist lurt trill rundt av den engelske duppeditten.


Hvorfor blir jeg alltid blandet inn? :confused:

Hvilken trone? :eek: Jeg har da ingen planer om å ta over tronen i elite :rolleyes:

Luke er egentlig ganske søøøøøøt :D

btw.. takk Vegarado, den signaturen din, made my day :eek:
 
Sist redigert av en moderator:

zelesar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er det ikke i :) 2-3 spillere er nå bannet pga multiaccounting?


Kjenner de fleste i den stammen, og de jeg kjenner er jeg ganske sikker på at ingen av dem bruker multi... Kan tenke meg at du blander med noen andre. Regner med at Mosa kan utdype dette litt...


det å spionere, er ikke uvanlig blant stammer, derimot jeg er enig med deg.
Elite har flere spioner innad i v2 enn flere (antar jeg), men det gjør ikke at vi er verre enn andre.
Alle som spionerer skal legges under samme kategori.

Det er en ting å bruke spioner mot noen som er en jevn motspiller. For eksempel Yamato som kan gi skikkelig mostand. Synest derimot at det blir litt feigt å sette spioner inn i stammer som er så mye mindre enn K-m-S. Dere vet at K-m-S aldri kunne fått en spion inn i Elite, men likevel så prøver dere å påstå at "alle" gjør det.

Joda... Mer fordeler til de som er størst og sterkest fra før... :rolleyes:


~Jazcan~

:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
På meg virker det som enkelte tar sosialisme inn i krigsspill ideologien sin nå.. I krig tror jeg svært få egentlig setter seg ned og tenker
- "hmm, motstanderen har færre soldater enn oss, så vi må sende halvparten"
eller, - "motstanderen har ikke spioner, så da kan ikke vi bruke våre."

Det blir liksom for dumt å ikke bruke alt man har jobbet for å få på plass i forkant og under en krig, bare fordi motstanderen ikke har tatt seg tid til å jobbe for det samme. Så uansett hvor uretferdig motstanderen måtte føle det er, så er ikke svaret og grine om det og virke svakere, er det? Ville iallefall tro det kanskje lønnet seg å prøve å ordne opp i problemene og heller forsøke å gjevne ut skillet da.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Er det ikke i :) 2-3 spillere er nå bannet pga multiaccounting?



det å spionere, er ikke uvanlig blant stammer, derimot jeg er enig med deg.
Elite har flere spioner innad i v2 enn flere (antar jeg), men det gjør ikke at vi er verre enn andre.
Alle som spionerer skal legges under samme kategori.

~Jazcan~

Da veit du faktisk mere en meg, men jeg forventet at de skulle lete med lupe for å finne noe galt jeg gjorde. Men det er nå 4 dager siden jeg la in klage og har enda ikkke hørt noe.
Men det er det jeg har sagt før, gå imot elite i krig og på forum, så skjer de merkligste ting.

Hadde de bare klart å tatt meg så hadde sikkert ingen ting skjedd, men jeg så de talentløse fakene og nukene som kom inn.

Man kom inn spilet her for å ha det morsomt og treffe folk, men elite tar med seg spillet i RL og omvendt og skal sverte folk på det groveste pga noe som skjer i spillet.
 

DeletedUser

Guest
Da veit du faktisk mere en meg, men jeg forventet at de skulle lete med lupe for å finne noe galt jeg gjorde. Men det er nå 4 dager siden jeg la in klage og har enda ikkke hørt noe.
Men det er det jeg har sagt før, gå imot elite i krig og på forum, så skjer de merkligste ting.

Hadde de bare klart å tatt meg så hadde sikkert ingen ting skjedd, men jeg så de talentløse fakene og nukene som kom inn.

Man kom inn spilet her for å ha det morsomt og treffe folk, men elite tar med seg spillet i RL og omvendt og skal sverte folk på det groveste pga noe som skjer i spillet.

Vi sverter folk? Likevel generaliserer du som en helt her nå, og mener hele elite synes du er pedofil fordi en person angivelig skal ha sagt det? Personen som skal ha sagt det nektet til og med for det selv.

Du har startet en svertingskampanje mot oss, hvor du bl.a. sier vi gjør spillet korrupt fordi vi rapporterer regelbrudd. Det virker faktisk som du har overbevist deg selv om at vi ikke har det gøy når vi spiller en gang, at alt vi gjør er å leve for å plage deg personlig. Du vet at du ikke står i sentrum for universet sant? Det er sånn 3 spillere fra ELite som ligger i nærheten av deg. Og den som rapporterte deg for multi spilling (noe jeg har hørte fra andre i går at dette ikke er første ganga du blir sperret for) er ikke en gang i ELite.

Så demp ned de unødvendige anklagene. Det er greit du hater systemet fordi du ikke klarte å slå det, men vær litt mindre paranoid og slutt å skylde på dem som klarer å la være å jukse.
 

EvilKnivl

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Mosa.
Noen gang hørt det gamle kinesiske ordtaket "Slutt å drit deg ut"?
Alle argumentene du og dine bruker faller gang på gang, og comebacket er at "Ja men dere er teite, og glitter er korrupt".

Dersom dere i fullt alvor leverer "ticket" på at noen kaller dere pedofil over MSN; da er det ikke så rart at tickets fra dere "tar litt lenger tid"

Den bitchinga om at det er feigt å bruke spioner mot stammer som er små er bare latterlig. Hvor drar du grensa? Er det under/over 50% av poengene? Ta deg sammen.
Det er "krig" for f. sake. All den tid reglene åpner for å dele konfidensiell stammeinfo, er det vanvittig å si at det er lavmål. Mange spillere har lagt mye tid i sine TW-kontoer, og vil selvfølgelig gjøre det de kan for å redde alle timene som har gått med. Noen tar det lenger, ved å bryte reglene. Det er ikke greit.

Slutt å ta spillet så fordømt alvorlig, å ha det gøy! At enkelte spillere, både i Elite og andre stammer, bruker mye tid på TW til fordel for et sosialt liv får vel heller være de spillernes problem.
Dere er på så dypt vann i denne diskusjonen, på tide å sette bunnpluggen tilbake i båten. Å pisse i buksa for å holde varmen hjelper bare så lenge.
Argumentasjonen er tidvis på barnehagenivå, og dersom dere fortsetter i det sporet dere har lagt dere i, kommer dere til å havne så ettertrykkelig i grøfta.
 
Sist redigert:

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Vi sverter folk? Likevel generaliserer du som en helt her nå, og mener hele elite synes du er pedofil fordi en person angivelig skal ha sagt det? Personen som skal ha sagt det nektet til og med for det selv.

Du har startet en svertingskampanje mot oss, hvor du bl.a. sier vi gjør spillet korrupt fordi vi rapporterer regelbrudd. Det virker faktisk som du har overbevist deg selv om at vi ikke har det gøy når vi spiller en gang, at alt vi gjør er å leve for å plage deg personlig. Du vet at du ikke står i sentrum for universet sant? Det er sånn 3 spillere fra ELite som ligger i nærheten av deg. Og den som rapporterte deg for multi spilling (noe jeg har hørte fra andre i går at dette ikke er første ganga du blir sperret for) er ikke en gang i ELite.

Så demp ned de unødvendige anklagene. Det er greit du hater systemet fordi du ikke klarte å slå det, men vær litt mindre paranoid og slutt å skylde på dem som klarer å la være å jukse.

Ho kan nekte så mye hun vil for det, men har det skriftelig på msn, selvom msn ikke holder som bevis i TW, så har hun likevell sagt det til et av mine medlemmer, og det var derfor jeg også skrev til deg, og du kunne også fått det beviset. Men du sier at du stoler på henne at hun ikke har sagt det. Er det rart at jeg reagerer når du overhode ikke bryr deg om det.

Jo systemet er korupt til deres fordel, for det er veldig rart samme spiller skryter på msn at hun kjenner lederene/support og ingen kan gjøre henne noe.

Jeg har blitt sperret en gang før, og da gjorde jeg faktisk noe galt. Jeg sendte en masse nuker på samme by på gurimalla fra min egen og en jeg satt kontovakt. Men hørte noen at jeg klaget da.....

Har ikke sagt at dere ikke har det morsomt, og er heller ikke paranoid, og jeg jukser heler ikke. Men saken er at vi har vært en stor plage for noen av spillerene deres og dere har faktisk ikke fått tak på oss.


Jo noen er faktisk nødt til å gå imot dere, for det er ikke så veldig mange som tør, og det skjønner jeg hvorfor. Når noen faktisk gjør det så vil en veldig mange ting begynne å skje med den spilleren og den stammen.

Men det som egentlig overrasker meg, som det egentlig ikke burde gjort lenger er hvordan dere klarer å retferdiggjøre alt dere gjør
og ingen ting er galt.

I mine og andres øyne så har dere jukset dere opp til tronen i form av systemet, ekstrem bruk av spioner/propaganda hvor dere virkelig har godt inn for å gjøre livet deres surt, så de rett å slett ikke har orket å spille mere og sluttet.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Mosa.
Noen gang hørt det gamle kinesiske ordtaket "Slutt å drit deg ut"?
Alle argumentene du og dine bruker faller gang på gang, og comebacket er at "Ja men dere er teite, og glitter er korrupt".

Dersom dere i fullt alvor leverer "ticket" på at noen kaller dere pedofil over MSN; da er det ikke så rart at tickets fra dere "tar litt lenger tid"

Den bitchinga om at det er feigt å bruke spioner mot stammer som er små er bare latterlig. Hvor drar du grensa? Er det under/over 50% av poengene? Ta deg sammen.
Det er "krig" for f. sake. All den tid reglene åpner for å dele konfidensiell stammeinfo, er det vanvittig å si at det er lavmål. Mange spillere har lagt mye tid i sine TW-kontoer, og vil selvfølgelig gjøre det de kan for å redde alle timene som har gått med. Noen tar det lenger, ved å bryte reglene. Det er ikke greit.

Slutt å ta spillet så fordømt alvorlig, å ha det gøy! At enkelte spillere, både i Elite og andre stammer, bruker mye tid på TW til fordel for et sosialt liv får vel heller være de spillernes problem.
Dere er på så dypt vann i denne diskusjonen, på tide å sette bunnpluggen tilbake i båten. Å pisse i buksa for å holde varmen hjelper bare så lenge.
Argumentasjonen er tidvis på barnehagenivå, og dersom dere fortsetter i det sporet dere har lagt dere i, kommer dere til å havne så ettertrykkelig i grøfta.


Det er ticketen for sperringen som tar lang tid/ eller ikke svar i hele tatt.

Men sånne utsagt må bare komme fra Elite:p
 

zelesar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Mosa.
Noen gang hørt det gamle kinesiske ordtaket "Slutt å drit deg ut"?
Alle argumentene du og dine bruker faller gang på gang, og comebacket er at "Ja men dere er teite, og glitter er korrupt".

Dersom dere i fullt alvor leverer "ticket" på at noen kaller dere pedofil over MSN; da er det ikke så rart at tickets fra dere "tar litt lenger tid"

Den bitchinga om at det er feigt å bruke spioner mot stammer som er små er bare latterlig. Hvor drar du grensa? Er det under/over 50% av poengene? Ta deg sammen.
Det er "krig" for f. sake. All den tid reglene åpner for å dele konfidensiell stammeinfo, er det vanvittig å si at det er lavmål. Mange spillere har lagt mye tid i sine TW-kontoer, og vil selvfølgelig gjøre det de kan for å redde alle timene som har gått med. Noen tar det lenger, ved å bryte reglene. Det er ikke greit.

Slutt å ta spillet så fordømt alvorlig, å ha det gøy! At enkelte spillere, både i Elite og andre stammer, bruker mye tid på TW til fordel for et sosialt liv får vel heller være de spillernes problem.
Dere er på så dypt vann i denne diskusjonen, på tide å sette bunnpluggen tilbake i båten. Å pisse i buksa for å holde varmen hjelper bare så lenge.
Argumentasjonen er tidvis på barnehagenivå, og dersom dere fortsetter i det sporet dere har lagt dere i, kommer dere til å havne så ettertrykkelig i grøfta.

Jeg har aldri sagt at det ikke er lov, eller at det er juks å bruke spioner. Men jeg synest selv at en stamme som er så mye større virkelig kan spille litt mer rettferdig. Slik jeg ser det så burde det vært mer vanlig å spille hederlig, spesielt for noen som fint kan greie det. En annen ting viss du må bruke litt feigere triks for å holde hodet over vannet.

Alle snakker om at K-m-S er en haug med drittspillere som ikke kan spille. Men hvorfor holder vi da fremdeles? over 90% av spillerene har lite eller ingen erfaring fra før, men likevel lever vi enda. Til tross for at Elite har hatt oss som fiender i ganske mange måneder.

Har vi noen gang syttret fordi dere er mye bedre? NEI! Poeng her er at det er FEIGT å bruke spioner! :mad:
 

EvilKnivl

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Exacthlee.

Der har du slike comeback som gjør at du ikke kan vinne diskusjonen.
Du har INGEN argumenter, whatsoever, bortsett fra at Elite er kjipe som har spioner, og at det er feigt å ha "admins" på laget. Admins fra en annen server, til og med.

At jeg er med i Elite har lite med saken å gjøre.
Jeg og de andre i tidligere "The Wolfs", ble kun invitert inn i Elite for å hjelpe mot Yamato. Vi har ingen kjennskap til historikken, og vi har ikke personlige tilknytninger til noen i Elite.

Gang på gang, når du får argumentene dine knust, så velger du å ikke kommentere det. Du venter heller to-tre forumposter før du drar nøyaktig den samme regla igjen. Alle ser det, og du kommer ingen vei.
 

EvilKnivl

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
CHRIST.

Syns hva svartn du vil om spioner.
Jeg syns det er feigt å bruke bueskyttere, skal jeg levere ticket på det? Eller kanskje starte en tråd på forumet for HVER eneste stamme som har et eller flere medlemmer med bueskyttere, for å anklage de for uærlig spill?

Alt som ikke utelukkes av reglene ER LOV.
 
Sist redigert:

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Exacthlee.

Der har du slike comeback som gjør at du ikke kan vinne diskusjonen.
Du har INGEN argumenter, whatsoever, bortsett fra at Elite er kjipe som har spioner, og at det er feigt å ha "admins" på laget. Admins fra en annen server, til og med.

At jeg er med i Elite har lite med saken å gjøre.
Jeg og de andre i tidligere "The Wolfs", ble kun invitert inn i Elite for å hjelpe mot Yamato. Vi har ingen kjennskap til historikken, og vi har ikke personlige tilknytninger til noen i Elite.

Gang på gang, når du får argumentene dine knust, så velger du å ikke kommentere det. Du venter heller to-tre forumposter før du drar nøyaktig den samme regla igjen. Alle ser det, og du kommer ingen vei.

Det er fordi jeg ikke sitter å venter 24/7 på at de skal svare på posten.

Hva er det jeg ikke har fått svar på? det med spioner veit alle, at jeg mener systemet er korupt, vil helle aldri få svar på. Saken med msn, viser bare moralen deres.

At jeg har hakk i plata i denne saken, ja det er pga alle de hyggelige svarene jeg får. f.eks fra deg som faktisk bare kommer med veldig sakelige svar!!!!!!!!!!

At glitter/elite føler at jeg kommer med svada og at jeg prøver å henge de ut, ja det må de bare leve med.

Vi mistet en stor stamme/spiller pga oppførselen til Glitter/elite, de var de eneste som kunne ha truet dere. Men pga feigt spill/oppførsel så skjedde ikke det.

Så nå står v2 som et vakum, kan da ikke være morsomt og ikke ha verdige motstandere. Men har vel en mistanke om at det bare er å være herskere i v2 som betyr noe, ikke hvordan man ble det.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det er fordi jeg ikke sitter å venter 24/7 på at de skal svare på posten.

Hva er det jeg ikke har fått svar på? det med spioner veit alle, at jeg mener systemet er korupt, vil helle aldri få svar på. Saken med msn, viser bare moralen deres.

At jeg har hakk i plata i denne saken, ja det er pga alle de hyggelige svarene jeg får. f.eks fra deg som faktisk bare kommer med veldig sakelige svar!!!!!!!!!!

At glitter/elite føler at jeg kommer med svada og at jeg prøver å henge de ut, ja det må de bare leve med.

Vi mistet en stor stamme/spiller pga oppførselen til Glitter/elite, de var de eneste som kunne ha truet dere. Men pga feigt spill/oppførsel så skjedde ikke det.

Så nå står v2 som et vakum, kan da ikke være morsomt og ikke ha verdige motstandere. Men har vel en mistanke om at det bare er å være herskere i v2 som betyr noe, ikke hvordan man ble det.
Definisjonen av korrupsjon er å utnytte sin egen stilling for sin egen vinning, noe jeg vet ingen i Elite gjør.
 

zelesar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Exacthlee.

Der har du slike comeback som gjør at du ikke kan vinne diskusjonen.
Du har INGEN argumenter, whatsoever, bortsett fra at Elite er kjipe som har spioner, og at det er feigt å ha "admins" på laget. Admins fra en annen server, til og med.
Admins? Hvor kom det inn i bildet?

Og argumenter? Hvordan skal jeg argumentere for at dere har spioner? Komme med bevis? (Dessverre så er mailene me bevis slettet på grunn av inaktivitet :() Det er litt vanskelig å komme med bevis for egne meninger :p


At jeg er med i Elite har lite med saken å gjøre.
Jeg og de andre i tidligere "The Wolfs", ble kun invitert inn i Elite for å hjelpe mot Yamato. Vi har ingen kjennskap til historikken, og vi har ikke personlige tilknytninger til noen i Elite.

Gang på gang, når du får argumentene dine knust, så velger du å ikke kommentere det. Du venter heller to-tre forumposter før du drar nøyaktig den samme regla igjen. Alle ser det, og du kommer ingen vei.
Hvilke argumenter ble knust?
Det at du /dere har andre meninger om spioner betyr ikke at min mening om at spioner er feig ble knust.. Det er i hvertfall det eneste jeg kan finne som passer her :S Kan du utdype det litt? :confused:

CHRIST.

Syns hva svartn du vil om spioner.
Jeg syns det er feigt å bruke bueskyttere, skal jeg levere ticket på det? Eller kanskje starte en tråd på forumet for HVER eneste stamme som har et eller flere medlemmer med bueskyttere, for å anklage de for uærlig spill?

Alt som ikke utelukkes av reglene ER LOV.
Bueskyttere er feigt :confused: Nå har jeg hørt det også... For det første så har jeg aldri sagt at jeg skal anmelde det, eller at det ikke er lovlig eller noe sånn. Og for det andre så tror jeg nok at de aller fleste klarer å forstå at spioner er litt feigere enn bueskyttere. Tror jeg...
......
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp