Faktabørs

DeletedUser

Guest
Helt uforståelig at folk whiner om dette med gråbyer! Om dere kom med på det norske laget, tror dere det hjelper å syte når finalen starter? Det er sånn livet er, noen har flaks mens andre har ikke flaks. Noen må vinne og noen må tape. Om noen har vanskeligheter med det, så er det et problem vedkommende selv må ta tak i. Er totalt meningsløst å i tillegg kreve teamet skal restarte en verden kun for at én-tre spillere skal ha én enkel gårby 20min unna. Snakk om å sette seg selv i sentrum av verden!

Nei, det er rett og slett flaut å sitte å lese at f.eks Bgm sitter på skriker rundt seg om at han måtte dele en gråby med to andre. Herregud, det er bare sånn livet er, deal with it! Ta det som den spilleren du er, og ikke gjør deg til en spiller som skal ha alt på sølvfat for å gjøre det bra, skader ikke med en utfordring i ny og ne.
 

DeletedUser

Guest
Helt uforståelig at folk whiner om dette med gråbyer! Om dere kom med på det norske laget, tror dere det hjelper å syte når finalen starter? Det er sånn livet er, noen har flaks mens andre har ikke flaks. Noen må vinne og noen må tape. Om noen har vanskeligheter med det, så er det et problem vedkommende selv må ta tak i. Er totalt meningsløst å i tillegg kreve teamet skal restarte en verden kun for at én-tre spillere skal ha én enkel gårby 20min unna. Snakk om å sette seg selv i sentrum av verden!

Nei, det er rett og slett flaut å sitte å lese at f.eks Bgm sitter på skriker rundt seg om at han måtte dele en gråby med to andre. Herregud, det er bare sånn livet er, deal with it! Ta det som den spilleren du er, og ikke gjør deg til en spiller som skal ha alt på sølvfat for å gjøre det bra, skader ikke med en utfordring i ny og ne.

Må ha misforstått noe her jeg, trodde poenget var å få frem de beste spillerne ifra Norge, som senere skal spille i ett Nordisk mesterskap.
Om det er tilfelle synes jeg det er en legitim kritikk, en burde ha godt for den løsningen jeg fåreslo her.

ALLE starter med 1 grå by TETT på sin egen by, avstanden til naboen må da bli større, dette ville blitt en mere rettferdig fordeling helt klart!
Som flere har nevnt her så er det jo urettferdig fordeling.
En bør også starte random på kartet på speed servere + at ressurser mellom spillere ikke skal være tillat.
 

DeletedUser

Guest
Må ha misforstått noe her jeg, trodde poenget var å få frem de beste spillerne ifra Norge, som senere skal spille i ett Nordisk mesterskap.
Om det er tilfelle synes jeg det er en legitim kritikk, en burde ha godt for den løsningen jeg fåreslo her.

ALLE starter med 1 grå by TETT på sin egen by, avstanden til naboen må da bli større, dette ville blitt en mere rettferdig fordeling helt klart!
Som flere har nevnt her så er det jo urettferdig fordeling.
En bør også starte random på kartet på speed servere + at ressurser mellom spillere ikke skal være tillat.

Hva snakker du om? Dette er Classic, har ingenting med nordisk mesterskap å gjøre....
 

DeletedUser

Guest
OK, da blander jeg den med noe annet TW team har pratet om.
Men okke som, burde TW team ha tenkt mere gjennom dette.
Jeg synes kretikken flere kommer med her er legetim i håyeste grad
 

DeletedUser

Guest
OK, da blander jeg den med noe annet TW team har pratet om.
Men okke som, burde TW team ha tenkt mere gjennom dette.
Jeg synes kretikken flere kommer med her er legetim i håyeste grad

De fjernet så det ble ca like mye i hvert kontinent, og noen små forskjeller er det i alle verdner. Så ser ikke hvorfor det er noe å klage over
 

DeletedUser

Guest
Fakta sier at Henry Morgan mistet en god del av troppene sine :)

Angriper: Henry Morgan
Opprinnelse: er veldig skuffa!(503|486)K45

Antall: 116 0 1952 102 1243 0 49 127 1 1
Tap: 116 0 1952 1 1243 0 49 127 1 1

Dakkars :(
 

DeletedUser

Guest
De fjernet så det ble ca like mye i hvert kontinent

Det stemmer ikke, hadde du lest alt som er lagt ut her så ser du at en har talt opp grå noen få dager etter server startet. Da hadde "ARR" sitt k dobbelt så mye som noe andre kontinent og nesten 3 ganger så mange som f.eks k44.


Poenget til de som har tatt opp dette var at Tw/support burde laget kartet likt for alle og latt skills avgjort om noen fikk en ekstra grå by i nabolaget! Det hadde vært den rette måten og laget en runde som er så kjapp på.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hvordan du får 106 til å være dobbelt så mye som 83 skjønner jeg ikke. Kanskje du skal starte å lese det andre skriver før du kommenterer?

Arrr har vært heldige, og dyktige til å utnytte de muligheten som har kommet. Men når skal dere slutte å syte, og heller starte å spille spillet?

@BGM Farmer du enda 2 gråbyer, og en spillerby?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Arrr har vært heldige, og dyktige

Akkurat, det har vært heldige! Men på en runde som varer i 3 mnd så bør det ikke være sånn, kartet bør være mest mulig likt. Det er alt vi har påpekt:)

@BGM Farmer du enda 2 gråbyer, og en spillerby?


Poenget der var: Alle hadde nybegynner status og vi fikk ikke farme naboer, mens MB f.eks hadde 20 grå byer innen for 10 minutts reise tid. Så de første dagene med nybegynner status så hadde alle i Arrr en kjempe fordel med at de fikk ress så kjapt og nært mens vi måte bruke 6-7 ganger så lang reise tid for å farme.


Så dette gikk akkurat som forventet, det mest aktive i arr ville ha fra 3-5 byer før vi andre fikk starte å adle.

Men vi spiller vi, tror ikke arrr kommer til å vinne til slutt:D
 

DeletedUser

Guest
Det e på tide å slutte å klage om detta no. DET e fakta ;)

Admins/mods har nok hørt det dem treng no for det blir bare det samme om og om igjen.

Hørte et veldig godt forslag et sted her om at man ikke kunna velge startsted.

Kanskje man burde prøve det på neste HP runde. Men så vil det jo også kanskje gjøre det vanskeligere med stammer.

-Johan
 

DeletedUser

Guest
Da er det jo umulig å lage premades?

Premades er jo bare for pyser :p
Er enig med Johan her. Hadde vært mye artigere om ingen kunne velge startsted. Da måtte flere, kanskje alle, ha funnet seg en stamme etter at spillet hadde startet. Det åpner for et bedre spill i utgangspunktet.

-Monster
 

DeletedUser

Guest
Premades er jo bare for pyser :p
Er enig med Johan her. Hadde vært mye artigere om ingen kunne velge startsted. Da måtte flere, kanskje alle, ha funnet seg en stamme etter at spillet hadde startet. Det åpner for et bedre spill i utgangspunktet.

-Monster

I hvert fall mer rettferdig. ;) :)
 

DeletedUser

Guest
Jaja. Syns det også hadde vært fett, men da må det være en spesifikk verden og ikke at det er standard. Feks 1 av rundene på HP kunne vært sånn.
 
Topp