Faktabørs

DeletedUser

Guest
fakta er at en høyt ranket spiller er utestengt, noen som vet hvorfor?
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at ON sin diplomat blir sur når stammer de er alliert med avslutter avtalen med dem. :eek:
Ikke bra, ikke bra. ;)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Vet ikke helt hvor lurt det er å ligge på rank 1 ?

Utifra den infoen jeg fikk, så var det vell 10 stammer ca som gikk imot AR for en stund siden ? Dette pågrunn av at de var rank 1 (Klarer ikke se noen annen grunn)


Så tidlig på en verden vill de fleste prøve å jekke ned rank 1.


Som jeg også klarer å grave frem fra TWstats, så har Ar en høyere gjennomsnitlig poengsum? Det å være underdog så tidlig på en verden har uansett veldig lite å si, da jeg har vært del av stammer som har ligget langt nede på rankingen og likevell kicket ass mot større stammer.


OM jeg ikke har helt feil er vell H.F.O eksempel på en slik stamme (jeg er ikke med i HFO nei).


I bunn og grunn er det ofte hvor bra de enkelte individene i stammen sammarbeider, og skilsa det kommer ann på.



Tror dette kan bli en spennende verden jeg:) Snart er jeg oppe i toppen og kjemper jeg også ;)
 

DeletedUser

Guest
Har hørt rykter om at det var flere spillere som hadde voldsomt til uflaks i den stammen i dag :/
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at en spiller i ARRR har slutta vil dette forsette?
sliter folk i ARRR med motisjonen etter Fortet tok toppen ?
 

DeletedUser

Guest
Arrr mistet mye tropper i går ja og sikkert mye motivasjon også:D kan ikke være gøy å bli forbi gått på rank når ALLE veit at Arrr har hatt så store fordeler som det har hatt på denne runden:):eek: Da faller motivasjon:)
 

DeletedUser

Guest
Slutt å syt nå Bgm, motivasjonen har aldri vært høyere;)
 
Topp