Faktabørs

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Jeg fjerna og/eller flytta ca 47 gråbyer fra K45 i løpet av den første timen. Etter at dette var blitt gjort var fordelingen jevn såvidt jeg kunne se. Hva som har skjedd i ettertid med spillere som har valgt å restarte pga massive angrep eller annet, er ikke noe jeg har hatt muligheten til å styre dessverre. Dette er ting som skjer hele tiden, og jeg kan ikke se at det igjen har blitt oppretta flere kontoer for at noen i K45 skal ha en fordel.

Jeg kan være enig i at det kan bli sett på som urettferdig, men jeg kan heller ikke drive og slette gråbyer etterhvert som spillere i et kontinent slutter. Håper også for forståelse for akkurat det! Det skaper masse unødvendig ubalanse i spillet (system- og ytelsesmessig) og det kan forårsake krasj (noe jeg personlig ønsker å unngå;))
 

DeletedUser

Guest
det er 106 gråbyer i k45, ca. 83 i k54, 55 i k44 og 64 i k55

Er dette virkelig ujevnt som folk skal ha det til?
 
Sist redigert av en moderator:

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Folk syter bare :) På en så liten og rask verden tar det uansett ikke mange sekundene å farme i et nabo kontoinent. Så ser ikke helt problemet her.

De fleste ligger jo uansett helt på grensen av kontinenter, og det har derfor lite å si om gråbyen du farmer ligger i k44 eller k45. Troppene bruker da ikke lenger tid bare for å krysse kontinent grensene o_O

Men whiners gonna whine :)

GL unt have fun :)


AAAW YEEAAH WHINING YEEEAH
 

DeletedUser

Guest
Dette blir bare tull svein.


Klart det har mye å si når enkelte får 20 grå byer vegg i vegg og andre ikke noen. I mitt tilfelle så delte eg 1 grå by med veldig mange andre!! Samtidig så har de fleste naboene nybegynner beskyttelse. Og da må eg sende troppene flere timer en vei for å farme, mens f.eks MB kontoen har 20 minutt reise vei til 20 grå byer. En annen ting er at i forhold til oss andre så har ikke MB kontoen naboer heller?

MB kontoen som ligger der jukset foregikk har halvparten så mange grå byer vegg i veg som alle i k44 har til sammen, så ikke snakk om syting her. Vi må få lov å sette fokus på noe som er så urettferdig fordelt uten å få slengt dritt etter oss!!

Når vi andre er på logget 24/7 og andre forsatt vokser 6 ganger så raskt så er noe galt, denne HP runden er ødelagt før den eg begynt!!


Vil presisere at eg ikke er ute etter MB, han blir brukt som eksempel. Det er ikke hans feil at han har vært heldig med kartet. Det er support som ikke har gjort jobben sin og som bør vurdere å restarte heile runden eller gi tilbake pk til de som ønsker å slutte p.g.a dette rotet!!
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
At det er noe fordel kan jeg jo se, men at verdenen er tapt for alle andre pga det kjøper jeg ikke. Disse byene blir tomme meget fort og da må også han ut å sende til andre siden av verden. Jeg personlig farmer nesten alle byene på hele mappet jeg, noe andre også burde klar å få til. Spessielt med så rask speed, så er det aktiviteten som har mest å si suksessen.

At du sier han ikke har naboer (jeg har ikke sjekka kartet så veit ikke hvor godt det stemmer, men baserer meg på ditt utsagn her) Så må jo det være et stort MINUS i mine øyne ? Det er jo andre spillere som er gode farmer ! :)

Sånn uten at jeg har sjekka ODA listen helt nylig, så mener jeg at MB var meget høyt oppe på denne listen sist jeg sjekka. For meg virker det som om det er brunbyene som er nøkkelen til MB's suksess :)

Tror jeg også sku klart å holde sånn noenlunde følge dersom jeg hadde hatt like god tid. For det er det det kommer an på, tiden og aktiviteten.
 

DeletedUser

Guest
Vist du ikke har sett kartet er det ikke rart du ikke forstår:eek:
 

DeletedUser

Guest
joda..det ble fjernet endel gråbyer,. men dere fjernet meget ubalansert i mine øyne. lot flere cluster på 5-6 byer ligge uberørt mens i noen områder fjerna dere nesten alle. selfølgelig vil det alltid være forskjellige syn på saker å ting men det e ikkje vanskelig å se på rankingen at noe ikkje stemmer uansett hvor aktive dem er. tipper denne runden ikke varer 3 mnd engang og at neste runde blir en flopp med antall spillere
 

DeletedUser

Guest
Tro at support eller ka det no kalles no for tida har gjort så best dem kan :)

Vil tro at mange av dem byan rundt MG som e så har vært spillera før( ikke han jukse-duden/dama)

Dokker kan gjerne diskutere og sånt men e stor forskjell på "positiv og hjelpende" kritikk og "negativ og sytete" kritikk.

-Johan the Angel^^
 

DeletedUser

Guest
si ka du vil men om du ikkje har studert kartet fra dag 1 slik som oss som ligger her kan du umulig komme med en objektiv mening.... du e ikkje akkurat kjent for å tenke før du snakker johan.
 

DeletedUser

Guest
Burde ikke fakta børsen heller brukes til f.eks informere om at det er Adels på HP?
 

DeletedUser

Guest
Shit du har rett....

E vel fjøs det...¨

Forklare koffor han ikke har vokse særlig i dag
 

DeletedUser

Guest
Er det ikke logisk at man vokser MER når man har adelsmenn? :p
 

DeletedUser

Guest
han vokste veldig igår, va vel akademi og smie, idag har han vel dreve troppa og AM
 

DeletedUser

Guest
Noen som kan klarne opp i om det er MG eller MB det heter, og hva det faktisk står for? :eek:
 

DeletedUser

Guest
hmmmmmm

Forstår kritikken til flere her, dette kunne en løst med at
alle startet med 1 gråby tett oppi ens egen by, men at avstanden til naboen var større.

Glemte og tilføye noe...... på slike speed servere bør ikke folk få velge hvor dem starter.
(spiller ikke der selv, men regner med at dere kunne velge startplass nord/sør/øst/vest ?)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp