FaktaBørsen

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Fakta er at flere dido byer i k16 er tomme, kan jeg forsyne meg :awesome:
 

DeletedUser

Guest
Hvis JPTG virkelig har sendt slike adelstog mot Scar som de gjør nå, før, er jeg virkelig ikke overrasket at det ikke har gått så bra :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Fakta at Njal har latt badass/Kathoga komme til på kontoen, men han liker tydligvis ikke så masse incs, og skryter av seg selv når han egentlig bruker en unnskyldning at han ikke vet hva som kommer og ikke dodger grunnet det og han prøver å syke ut noen av de i jptg men ser ut til at han bare dummer seg selv ut i forsøket:razz:, Han tror også han er bedre enn alle før han i det hele tatt har sett de krige, fordel på vår side mon tro, viser dette svakhetstegn:hmm:
 

DeletedUser

Guest
Han har ikke så ofte KV når han har inc. Pleier å takle det helt fint selv :)
Det kan jo hende at folk har et liv utenfor tw også. Just sayin.

Kommer snart til å se dine egne ferdigheter på slagmarken selv. Så dette blir spennende.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Hvis du tror det så :) Har ikke incs fra deg foreløbig :p Er du i det hele tatt sikker på at jeg spiller og ikke bare troller alle her? :p
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at et eller annet troll driver og patetisk går igjennom mine poster på forumet her og deler ut rødt rykte poeng uten å fortelle verken hvorfor eller hvem han/hun er.
Ikke at det er noen krise eller noe, men må innrømme det er irriterende.
 

DeletedUser

Guest
Ja, de fleste har visst opplevd den biten, men slik jeg husker så er det visst mulig å ta kontakt med mods for å få fjernet useriøse røde ryktepoeng. Stemmer det enda?
 

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Fakta at hver gang Lykke kontoen får incs, stikker eieren av, og etterlater kv til å ta seg av incsa (giggle) at wic tilater dette er utrolig :hmm:
 

Bjeffnils

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Kommer jo ikke som en bombe.. Historien gjentar seg med lykke-kontoen, den har alltid vært slik. Trodde dog den skulle bedre seg etter de fikk skreket den tilbake.
 

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Kommer jo ikke som en bombe.. Historien gjentar seg med lykke-kontoen, den har alltid vært slik. Trodde dog den skulle bedre seg etter de fikk skreket den tilbake.

Nei er ikke første gang jeg opplever dette :p enten så vil man ha konto eller så vil man ikke ha det.. du må tåle både off og deff om du spør meg :hmm:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ja, de fleste har visst opplevd den biten, men slik jeg husker så er det visst mulig å ta kontakt med mods for å få fjernet useriøse røde ryktepoeng. Stemmer det enda?

Feil. Jeg husker at dem har sagt det, men dem har jammen meg ikke gjort noe med det :) Burde ikke komme som noen overraskelse..
 

DeletedUser

Guest
ryktepoeng som bryter med forumreglane er det som blir fjernet resten må vi dessvere ha
 

DeletedUser

Guest
ryktepoeng som bryter med forumreglane er det som blir fjernet resten må vi dessvere ha

I teorien kan jeg gi deg negativt ryktepoeng for hver eneste post du skriver. Uten å gi kommentar eller si hvem jeg er.

Fun right? Kanskje jeg skal begynne å gjøre det, så du forstår hvordan det er.
 

DeletedUser

Guest
I teorien kan jeg gi deg negativt ryktepoeng for hver eneste post du skriver. Uten å gi kommentar eller si hvem jeg er.

Fun right? Kanskje jeg skal begynne å gjøre det, så du forstår hvordan det er.

Vis du vil gi meg rødt for vær post jeg skriver så er det opp til deg kan ikke si at jeg bryr meg så veldig om det :)
 
Topp