Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Slemme dere var den gangen :(

Jeg har lovet å hevne de. Hæren min blir større og større. Mer erfaren. Bedre og bedre utstyrt. Glimrende generaler. Og de vet hva de kjemper for ;)

1228866-bigthumbnail.jpg


Hva har dere liksom?
 

DeletedUser

Guest
(Det bilde stjal du fra filmen "Kingdom of Heaven")

Bedre, hyggeligere, mer veltrente menn... osv...

Men detta blir moro MD. Slaget om nord mellom oss to :)

Jeg vet hvordan du kriger nå. Hjelper jo veldig at du har de andre med deg som legger grunnarbeidet for deg. Er motsatt hos meg. Må gjøre alt selv jeg :(
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Jeg vet hvordan du kriger nå. Hjelper jo veldig at du har de andre med deg som legger grunnarbeidet for deg. Er motsatt hos meg. Må gjøre alt selv jeg :(

Så du innrømmer at OIM i nord-vest samarbeider bedre enn hva du og de andre gjør (altså ditt område MD) ? ^^
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
(Det bilde stjal du fra filmen "Kingdom of Heaven")

Bedre, hyggeligere, mer veltrente menn... osv...

Men detta blir moro MD. Slaget om nord mellom oss to :)

MD står nok ikke alene, på lik linje som også OIM hjelper deg ved din front.. :)

Så du innrømmer at OIM i nord-vest samarbeider bedre enn hva du og de andre gjør (altså ditt område MD) ? ^^

Tja, MD og "de andre" har jo jobbet mot Graffyz, og tidligere fyllesamen, om du ikke har bemerket deg det =). Det gikk jo ganske bra. Slenger med litt statestikk, jeg, på samme tid som jeg påpeker at ODa tok rank 1 fra OIM for noen dager siden.

Side 1:
Stammer: ODA
Side 2:
Stammer: OIM

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 385
Side 2: 110
Forskjell: 275

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 3,420,990
Side 2: 951,785
Forskjell: 2,469,205

chart
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
MD står nok ikke alene, på lik linje som også OIM hjelper deg ved din front.. :)

Vel.. det sa jeg da ikke. Bare ga MD et spørsmål.

Tja, MD og "de andre" har jo jobbet mot Graffyz, og tidligere fyllesamen, om du ikke har bemerket deg det =). Det gikk jo ganske bra. Slenger med litt statestikk,
Har såklart sett det, hehe

jeg, på samme tid som jeg påpeker at ODa tok rank 1 fra OIM for noen dager siden.
Ved å ta inn Lucky Luck :p
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det fylte dessverre ikke opp kriteriene for et spørsmål, Andreas :p.

Vi mistet Vegardteigen og Balle1 tidligere på grunn av inaktivtet, så det nøytraliserer nok den siste kommentaren din, Andreas (nod).
 
Topp