Diskusjon Forslag til instillinger v13

navn er for pyser

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
de skjønner da ikke poenget med tropper på en no haul verden med mindre de har en stamme med arfarn folk i ryggen som kan fortelle og veilede de.

Da har vi enda en grunn for store stammer med en mix av erfarne og grønne spillere.
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
No haul trenger man forsovit nesten ingen tropper i starten.
Ellers bare off on noen hundre deff å snipe med.
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
men back to topic (tilbake til tema). Som navn er for pyser skriver så kan vi godt ha en no haul verden, men da må vi ha en litt raskere verden. gjerne ikke 2, men kanskje 1.6 som v11. For nye spillere vil det ta 2-3 måneder å få ny by i stedet for 1-2.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Hadde vært artig med en V1 lignende verden(innstillingen på V1), men med en oppstart hvor hver spiller får flere byer(4-5)=større verden en tidligere.
 

emptychange

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
teamet har flere ganger sagt at det ikke er ip det går etter når det er snakk om multi så tipper det er lokal ip det er snakk om? jeg er ikke så jævlig flink på sånn jeg men :p

Dette er helt på jordet. Det finnes INGEN måte Inno kan se din lokale ip. Eller egentlig kan de via en java applet, eller javascript. Men det beviser jo absolutt ingenting. Jeg bruker 4-5 forskjellige datamaskiner, i tillegg til mobilen min og datamaskiner på jobb og universitetet.

IP-adressen bak et NAT (lokal IP-adresse) endrer seg jo i hytt og pine, denne vil ikke være en god indikasjon på om det er en spiller. Om jeg absolutt ville at alle tilkoblingene mine skulle se ut som en, kunne jeg jo bare kjørt en VPN på en datamaskin som står hjemme, da vil jeg aldri endre IP, og halve Kina vil kunne spille på kontoen min uten at inno kan se hvem som spiller. Jeg bruker ikke NAT hjemme, og har bare ordentlige IP-adresser.

Det er praktisk umulig å kontrollere om det er en dual eller ikke-dual konto. Iallefall ikke for noen som har minimumkunnskap om nettverk.
 

DeletedUser

Guest
Har lyst på V13 nå jeg :3 La oss lage en slækk verden.

Speed: 1-1,3
troppe speed: 0.5-0,8
paladin med nye våpen (?)
Fullt av gråbyer, 5 gråbyer rundt hver spiller <33 vokser (mellom 0%-100%) 65% raskt
smie: enkelt
akademi: gullmynter
nattbonus: 00:00-10:00 <3
Stamme: Man blir automatisk satt opp i en stamme når man starter, og du kan bare forlate 1 gang, du starter i en random stamme, du vil kunne få forlate stamme 1 gang, etter det så blir du i stammen resten av verden, Det vil bli valgt en random leder (som får lov til å bytte med annen spiller om man ikke har lyst til å være leder). Lederne får ikke lov til å kaste ut spillerne, spillerne selv vil kunne få forlate når man vil, (Går det ann xD) (stammegrense: 40)

INGEN Premium funksjoner enn vanlig PK. - Morsommere for nybegynnere

Ikke de flagg greiene.

Bue er med

Umm hva mer ?

Vi lager en ganske grei verden da, som gjør morsomt for mange nybegynnere, ikke så veldig morsomt for erfarne tenker jeg :p ?

Sette opp reklamer overalt, facebook, youtube, twitter overalt ^^
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
om man kan forlate, selv om det bare er 1. gang, vil de erfarne folkene bare samle seg samme i en stamme igjen og da er poenget borte.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Speed: 1,2
troppe speed: 0.8
paladin med nye våpen
ekstra gråbyer
smie: enkelt
akademi: gullmynter
nattbonus: 00:00-08:00
Stamme: stamme grense på 10 for og forhindre merge seier, det er ekstremt lite folk som spiller på .no og stamme cappen burde være ekstrem liten også. samtidig som dette vil gjøre det vansklig og komme i ny stamme.
 

DeletedUser

Guest
Kunne vi vær så snill ikke ha med nye premium funksjonene? ny svensk verden vil åpne 26.10. og den vil ha med seg alle nye premium funksjonene.. Veldig kjedelig om vi går det her også..
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Kunne vi vær så snill ikke ha med nye premium funksjonene? ny svensk verden vil åpne 26.10. og den vil ha med seg alle nye premium funksjonene.. Veldig kjedelig om vi går det her også..

Er helt enig her. Disse funksjonene ødelegger spillet. Det eneste vi trenger er vanlig premiumkonto!
 

DeletedUser

Guest
- 1 spiller pr. konto. Da vil vi få flere spillere på kartet og verden varer lenger

- Hastighet: 2. Må ikke gå alt for treigt.

- Troppehastighet: 1,5.

- Akademi - Gullmynter.

- Smiesystem: Enkelt.

- Ingen fakegrense.

- 20:1 regel første 15 dagene.

- Nattbonus: Aktiv fra 00.00 -> 08.00.

- Voksende barbarer til 6.000 poeng.

- Max medlemmer i stammer er 15 stk.

- Bue er med.

- Paladin med nye våpen.

- Medaljer.

- Flagg.

- Kirker.
 

DeletedUser

Guest
- 1 spiller pr. konto. Da vil vi få flere spillere på kartet og verden varer lenger

- Hastighet: 2. Må ikke gå alt for treigt.

- Troppehastighet: 1,5.

- Akademi - Gullmynter.

- Smiesystem: Enkelt.

- Ingen fakegrense.

- 20:1 regel første 15 dagene.

- Nattbonus: Aktiv fra 00.00 -> 08.00.

- Voksende barbarer til 6.000 poeng.

- Max medlemmer i stammer er 15 stk.

- Bue er med.

- Paladin med nye våpen.

- Medaljer.

- Flagg.

- Kirker.

Nesten enig. Det jeg ville ha endret på er nok 20:1 regel første 15 dagene til, 3 mnd ca. Det neste jeg hadde endret på er, antall medlemmer i en stamme, til kanskje 40 og flagg som virkelig plager meg. Ellers kan jeg si meg nokså enig der.
 
Topp