Kart for verden 2

DeletedUser

Guest
Tja Guard, det er vel begrenset hvor mange romere som ville være med på å dolke sin beste allierte i ryggen. Når dere i tillegg gjør det midt på sommeren og på den måten dere gjorde det er det ikke rart det fører til massivt mannefall blandt de som ikke allerede var innaktive. Vet ikke hvorfor du plutselig fant ut at det ikke var verdt det lenger, men tror jeg leste et sted på vårt forum at en del nukes og katapulter var på vei mot deg? Om du vil bli husket for noe annet enn å dolke oss i ryggen for så å stikke av når vi viser oss å være en tøffere nøtt enn først antatt får du overtale romerne til å ta opp kampen mot oss. Om dere bare stikker av beviser det bare at AriCa er blitt en så kraftig stamme at nummer to på lista bare ga opp uten å gjøre mer enn å sende ut en håndfull nukes før de gikk grå.

Ja jeg prøver å terge dere til å ta opp kampen for å få litt action, regner med dere kommer til å gi opp uansett når vi, som du sier, får adlet opp de 2-3 kontinentene med grått som ligger mellom oss og dere. At vi er mer effektive adlere enn dere har vi bevist hele våren, regner med vi har tettet hullet etter dere før jul. Gråbyhoring lenge leve! :D
 

DeletedUser

Guest
Veit ikke hva du prøver å si her jeg, men hvis du tror jeg alene stod bak at vi sa opp alliansen med Arica2 så tar du grundig feil. Det tror jeg hele romeledelsen kan bekrefte at ikke stemmer. :)

Og de nuka dere sendte, hva er det for noe? Joda, det kom noen her og der, men å bygge opp noen byer skulle jeg alltids ha klart. ;) Men å KV-sitte seks andre kontoer i tillegg til min egen, og bare to-tre andre som i det hele tatt var opptatt av å kjempe mot dere, ja, det gidder jeg ikke. Da tar jeg heller turen tilbake i V4 og spiller der i stedet.

Å kalle dere effektive er kanskje sant. Men i Rome gadd vi ikke bruke et halvt år på å adle grått for å ruste opp mot en krig som dette. Men morsomt at dere har gjort det da, også blir dere møtt av enda mer gråbyer. :D
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Du er vel det jeg vil velge å kalle ei pingle GardUnited ,, at mange av de store i -Rome- valgte å ""ta en Elite"" er egentlig litt synd ,for vi kunne jo ha gjort opp en gang for alle men når dere velger det enkle fremfor det ubehagelige ,,,ja , så kom ikke i ettertid å påberope dere dere noe annet en nederlag
forrklaring : å ""ta en Elite"" er det samme som å slenge med leppa og så slette kontoen sin når det kan komme litt motgang :eek:)
'
Arcon the beast .. IG
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Takk for ditt bidrag, Soppryknight. Du er så uviten at innlegget ditt ikke trenger å kommenteres :)

Du er vel en av de som depper etter denne masseslettinga. Du som hadde gjort deg klar til krig og greier ;O Føler med deg.

Men vi er kanskje i feil tråd her nå, så hvis dere vil diskutere videre (alene?) så får dere åpne en ny tråd. Det eneste dette har med kart å gjøre er at Handsome, Deisa, Ebbern, rune050567, mimma og Ole-Fredrik er borte fra det i begynnelsen av neste uke.
 

DeletedUser

Guest
Skjønner ikke helt logikken din her Guard, du påstår at vi er glade i å gråbyhore, og at dere nå "straffer" oss ved å lage enda flere gråbyer?

Når det kommer til vår adling går det kun på at vi liker tette clustre hvor fiender ikke kan trenge dypt inn med mange byer innimellom. Såklart vi i ledelsen hos oss har sett tendensene i Rome lenge, men AriCa som stamme har ikke fokusert den veien før nå. Vi har i tillegg til å adle grått flyttet flere spillere opp i front nordover mot de siste Elite-spillerne som enda ikke har skjønt hva det vil si å "ta en Elite" som soppy påpeker. Grunnen til at statistikkene ikke ligger klart i vår favør er rett og slett at vi ikke forventet et så idiotisk trekk fra dere før til høsten tidligst.

Vi var innstilt på å ta denne krigen når dere var klare for den, i mellomtiden adlet vi vår del av byttet fra Elitekrigen og bevegde oss sakte nordover for å ta ut restene. At dere prøver en feig en ved å erklære understammen vår krig og så forvente at vi erklærer dere i krig, bare for å slippe å være de som backstabber faller på det enkle faktum at AriCa2 var og er AriCa. Klart det ville gjevnet ut forholdet mellom oss og dere om vi hadde lagt oss flate og latt dere spise opp halvparten av medlemmene våre i fred. Men dere kunne umulig trodd dette kom til å skje når dere satt og håpte på at erklæringen skulle komme fra oss. Regner med dere var klare for å hoppe på og si at vi ikke holdt vårt løfte om aldri å backstabbe en alliert. Faktum er at nå må vi erklære vår egen stamme i krig for å få til dette, så jeg tror vi kan si med rimelig sikkerhet at AriCa aldri noensinne kommer til å dolke en alliert stamme i ryggen.

Edit: Gidder ikke lage ny tråd, du kan quote meg her og starte ny selv eller fortsette offtopic litt til om du vil :p Selv klamrer jeg meg til at AriCa's gråbyhoring har hatt en stor effekt på kartets utforming holder for å være ontopic på et vis.
 
Sist redigert av en moderator:

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Skjønner ikke helt logikken din her Guard, du påstår at vi er glade i å gråbyhore, og at dere nå "straffer" oss ved å lage enda flere gråbyer?

Når det kommer til vår adling går det kun på at vi liker tette clustre hvor fiender ikke kan trenge dypt inn med mange byer innimellom. Såklart vi i ledelsen hos oss har sett tendensene i Rome lenge, men AriCa som stamme har ikke fokusert den veien før nå. Vi har i tillegg til å adle grått flyttet flere spillere opp i front nordover mot de siste Elite-spillerne som enda ikke har skjønt hva det vil si å "ta en Elite" som soppy påpeker. Grunnen til at statistikkene ikke ligger klart i vår favør er rett og slett at vi ikke forventet et så idiotisk trekk fra dere før til høsten tidligst.

Vi var innstilt på å ta denne krigen når dere var klare for den, i mellomtiden adlet vi vår del av byttet fra Elitekrigen og bevegde oss sakte nordover for å ta ut restene. At dere prøver en feig en ved å erklære understammen vår krig og så forvente at vi erklærer dere i krig, bare for å slippe å være de som backstabber faller på det enkle faktum at AriCa2 var og er AriCa. Klart det ville gjevnet ut forholdet mellom oss og dere om vi hadde lagt oss flate og latt dere spise opp halvparten av medlemmene våre i fred. Men dere kunne umulig trodd dette kom til å skje når dere satt og håpte på at erklæringen skulle komme fra oss. Regner med dere var klare for å hoppe på og si at vi ikke holdt vårt løfte om aldri å backstabbe en alliert. Faktum er at nå må vi erklære vår egen stamme i krig for å få til dette, så jeg tror vi kan si med rimelig sikkerhet at AriCa aldri noensinne kommer til å dolke en alliert stamme i ryggen.

Jeg skjønner faktisk ikke hvor dere du tar dette fra, men har en stor mistanke om at det er en elendig unskylding for deres handlinger mot alliert.

Og nå er det jo kommet frem at dere hadde planer klare. Men syns nå det er rart at dere skal kunne si opp alle allianser og krige mot alle, mens vi kunne ikke det?

Avtalen var at dere skulle ta inn noen, og resten kunne vi krige mot. Men seff når dere skal dolke deres beste alliert i ryggen:confused:

Dere gjorde dere faktisk ikke fortjent til en krig med -Rome- med en sånn oppførsel.

Men igjen, kos dere på v2:) dere står igjen som de største taperne uansett med et frysnete rykte som backstabbere:D
 

DeletedUser

Guest
Har ikke kaldt dere gråbyhorer, ikke hele stammen i alle fall. Vet jo godt at dere der ved fronten ønsket å krige i stedet for dette. Disse som er glade i grått er vel fornøyde nå. Da sikter jeg mest til de gamle Olico-spillerne i sør som stort sett aldri har adlet annet enn småspillere, internt og grått.

Hvem som dolka hvem i ryggen er en egen diskusjon. Sannheten er at AriCa ljugde til Rome da de sa at de skulle merge med Olico og kaste bort resten. Det skjedde aldri. Dere merget inn de største, behold Olico og rekrutterte inn masse spillere på rimmen til Rome. Dere fikk beskjed mange ganger om hva vi mente med det, men det ble aldri gjort noe. Vi ble sendt frem og tilbake. Ruffiro ba oss ta det opp med de det gjaldt, når det var gjort så fikk vi kjeft fordi vi ikke tok det opp med ledelsen. Ja, ikke lett å forholde seg til. Hvis dere ikke forstår at dette provoserte oss, så har dere virkelig et problem.

Takk for meg på V2. Hatt det kjempegøy her, og er på tide å avslutte det hele etter 15 måneders spilling. Dere får ha en god sommer alle sammen :)
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Som gammel OliCo'er føler jeg for å svare på innlegget ditt..

Det var faktisk en grunn til at AriCa ønsket å ha OliCo som broderstamme og senere merge med oss, vi hadde kanskje komt opp på rimmen og på den måten ikke fått noen elite spillere mot oss. Ja, er det vår feil? Nei. Seff må stammer tilpasse seg etter hvor de er, alt annet ville være idiotisk! AriCa adler grått.. Hmm hvorfor? Pgr av alle fiendene (nesten) går grå. Her har de enestående sjanse til å vinne en server som eneste (eller nærmeste) på .NO. Hvem kaster bort en slik sjanse?

Btw vil si grunnen jeg sluttet var jeg ble lei av gråbyer og ingen motstand.

Point: Du lyver delvis, k-m-s var vel en av de allierte som ikke ble funnet verdige mer? for ikke snakke om v-m-s og WTD. ;)
 

DeletedUser

Guest
Point: Du lyver delvis, k-m-s var vel en av de allierte som ikke ble funnet verdige mer? for ikke snakke om v-m-s og WTD. ;)

vms og wtd gjorde seg ikke fortjent til annet, dessuten ble samtlige av disse avgjørelsene tatt sammen med Rome og OliCo, som var de tre stammene det sto respekt av i "The Alliance". Sikkert noen som får kranglet det til å bli backstabbing, men vms var vel noe som hadde bygd seg opp over lang tid både hos oss og Rome.

Guard: Om vi noen steder har lovet dere at OliCo skulle bli fritt vilt etter mergen kan jeg ikke se at vedkommende hadde dekning for det. Uansett ble alle merget inn i AriCa, at vi endret navn på OliCo til AriCa2 var kun for å spare oss bryet med å ha 70 stammeløse spillere som skulle inn i den nye. Regner med flere av dere var klare for å hoppe på enkelte med en gang sjangsen bød seg, så tror vi gjorde rett i å ikke la dere få sjangsen til å skape "missforståelser".

Nå skal ikke jeg påstå for mye i akkurat den saken, vet bare at min innstilling alltid har vært at vi ikke svikter spillerne i OliCo og den gamle understammen deres X-V. Siden vi ikke fikk plass til alle som var verdt å samle på i AriCa valgte vi å kjøre to stammer og flytte alle inn der. Altså ble alle vi ville beholde merget inn i AriCa-familien, så kan ikke se at vi har brutt noe løfte i alle tilfeller. Om et slikt løfte noen gang ble gitt med flertallet av AriCa's styre i ryggen...

Mosa: Vi hadde ikke planer om noe annet enn å krige åpent med dere. For vår del hadde vi tenkt å vente til høsten med å ta opp den tråden igjen så vi fikk en krig preget av aktivitet i høstregnet. Men når dere er for trangsynte til å skjønne at AriCa faktisk var fordelt på to stammer og forsøkte på en halveis backstabbing for å jevne ut oddsene fordi dere er for treige til å adle grått må jo vi svare på aggresjonen? Svaret Ruffiro sendte ble skrevet og godkjent av et samlet styre i AriCa. Hvis du mener det er backstabbing å si at vi er klare for krig dersom dere virkelig ønsker å fremprovosere den ved å angripe oss så er du faktisk fjernere enn jeg trodde :S
 

DeletedUser

Guest
Hvis dere skal diskutere mer om ting som absolutt ikke har med kart å gjøre, lag en ny tråd.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
vms og wtd gjorde seg ikke fortjent til annet, dessuten ble samtlige av disse avgjørelsene tatt sammen med Rome og OliCo, som var de tre stammene det sto respekt av i "The Alliance". Sikkert noen som får kranglet det til å bli backstabbing, men vms var vel noe som hadde bygd seg opp over lang tid både hos oss og Rome.

Guard: Om vi noen steder har lovet dere at OliCo skulle bli fritt vilt etter mergen kan jeg ikke se at vedkommende hadde dekning for det. Uansett ble alle merget inn i AriCa, at vi endret navn på OliCo til AriCa2 var kun for å spare oss bryet med å ha 70 stammeløse spillere som skulle inn i den nye. Regner med flere av dere var klare for å hoppe på enkelte med en gang sjangsen bød seg, så tror vi gjorde rett i å ikke la dere få sjangsen til å skape "missforståelser".

Nå skal ikke jeg påstå for mye i akkurat den saken, vet bare at min innstilling alltid har vært at vi ikke svikter spillerne i OliCo og den gamle understammen deres X-V. Siden vi ikke fikk plass til alle som var verdt å samle på i AriCa valgte vi å kjøre to stammer og flytte alle inn der. Altså ble alle vi ville beholde merget inn i AriCa-familien, så kan ikke se at vi har brutt noe løfte i alle tilfeller. Om et slikt løfte noen gang ble gitt med flertallet av AriCa's styre i ryggen...

Mosa: Vi hadde ikke planer om noe annet enn å krige åpent med dere. For vår del hadde vi tenkt å vente til høsten med å ta opp den tråden igjen så vi fikk en krig preget av aktivitet i høstregnet. Men når dere er for trangsynte til å skjønne at AriCa faktisk var fordelt på to stammer og forsøkte på en halveis backstabbing for å jevne ut oddsene fordi dere er for treige til å adle grått må jo vi svare på aggresjonen? Svaret Ruffiro sendte ble skrevet og godkjent av et samlet styre i AriCa. Hvis du mener det er backstabbing å si at vi er klare for krig dersom dere virkelig ønsker å fremprovosere den ved å angripe oss så er du faktisk fjernere enn jeg trodde :S

Ja du må gjerne komme med at jeg er fjern, men jeg har heldigvis min sti ren når det gjelder våre allierte.

Under elite tiden var dere klar på at dere aldri ville dolke allierte, hva skjedde?

Vi var vel kanskje ikke så glad i å adle grått som dere var da:p
Har aldri angrepet dere, det er dere som ikke har overholdt en avtale om å frigjøre den gamle Olico stammen, i stedet tar dere inn masse andre spillere som spiser av rimmen vår.

Du må gjerne komme med alskens unskyldinger og bortforklaringer på dette. Men det hadde stått mere respekt at dere hadde stått for deres handlinger.

Men dere har tatt steget fra å være en god alliert og en stamme som vi har samarbeidet tett med, til å ha et mål om å vinne serveren uansett koste hva det vil koste. Dere har ødelagt og besmudlet Aricas gode navn og rykte.

Men hva veit nå jeg, er jo bare teit, men med æren i behold:)
 

DeletedUser

Guest
Jeg håper du blir værende på forumet i dagene som kommer. Til voksen mann å være, så har du liten forståelse for hva ære virkelig er... Tror du at så lenge offentligheten ikke vet om -Rome- skjulte handlinger, så er -Rome-s rulleblad plettfritt, og svik ikke-eksisterende?

Jeg vil utfordre deg, mimma - Gjenta posten din overfor om noen dager ;) Du er naiv om du tror AriCa sitter her uten informasjon. AriCa har enda til gode å dolke allierte i ryggen, nettopp fordi en allianse mellom to stammer opphører i det sekundet en stamme i det skjulte motarbeider den andre. Så om dere f.eks har kontovaktet våre fiender, så vil jeg ikke akkurat si at dere har hendene deres rene ;)

Så den æren din er et spill for galleriet. Et svakt forsøk på å forlate denne verdenen med god samvittighet. Dette forsøket vil knekkes, og -Rome-s sanne ansikt vil stå blottet for denne verdenen. Og da, kjære mimma, skal jeg sitte på min hvite katt og se ned på de ynkelige restene av en stamme som rett og slett går grå i frykt for skammen ved å bli tatt ut av AriCa.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg håper du blir værende på forumet i dagene som kommer. Til voksen mann å være, så har du liten forståelse for hva ære virkelig er... Tror du at så lenge offentligheten ikke vet om -Rome- skjulte handlinger, så er -Rome-s rulleblad plettfritt, og svik ikke-eksisterende?

Jeg vil utfordre deg, mimma - Gjenta posten din overfor om noen dager ;) Du er naiv om du tror AriCa sitter her uten informasjon. AriCa har enda til gode å dolke allierte i ryggen, nettopp fordi en allianse mellom to stammer opphører i det sekundet en stamme i det skjulte motarbeider den andre. Så om dere f.eks har kontovaktet våre fiender, så vil jeg ikke akkurat si at dere har hendene deres rene ;)

Så den æren din er et spill for galleriet. Et svakt forsøk på å forlate denne verdenen med god samvittighet. Dette forsøket vil knekkes, og -Rome-s sanne ansikt vil stå blottet for denne verdenen. Og da, kjære mimma, skal jeg sitte på min hvite katt og se ned på de ynkelige restene av en stamme som rett og slett går grå i frykt for skammen ved å bli tatt ut av AriCa.

Sier det her også, du har komplekser som spiller og må ta det ut på andre måte. Blir helt måløs når jeg leser hva du skriver
 

DeletedUser

Guest
Sier det her også, du har komplekser som spiller og må ta det ut på andre måte. Blir helt måløs når jeg leser hva du skriver

Kom gjerne med kritikk av meg som spiller. Selv om jeg må la andre bedømme mine spillkvaliteter. Føler du går litt personlig til verks når du sier jeg har komplekser. Du sier at jeg har det som spiller, men det kan da umulig være riktig da jeg er meget fornøyd med egen innsats i dette spillet; såvel som på ledelsesplan og ute på selve spillbrettet. Og for nøytrale øyne, så føler jeg TWstats kan svare for seg selv. Jeg er i tillegg i en stamme som gjør det meget bra, og per dags dato er den stammen som er nærmest å faktisk vinne en server.

Mulig du er sjalu på meg, men tror ikke du har kvalifikasjoner til å stille noen som helst diagnoser på meg. Jeg holder meg for god for slike utspill rettet mot en enkeltperson, og det bør du også gjøre fra nå av.
 

DeletedUser

Guest
Da stenger jeg denne til dere vil snakke om kartene. Lag en ny tråd, som jeg skrev oppi her. Siden dere ignorerte det ender det med at jeg må stenge denne tråden, og åpner den igjen når det trengs.
 

Scotland

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Haha jeg er på kartet med 11 villas.

Norway, be afraid... Eller ikke.

Din friendly neighbourhood Scotland :rolleyes:
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
terrified-21.jpg
 

DeletedUser

Guest
Grattulerer det ser ut til å gå rette veien- Må bare se og holde sammen nå da. Så kartet blir mer overlegent.!
 
Topp