Michele Zagaria og PA

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Om dere ikke vil bli backstabbet, angrepet og tror hele spillet går ut på å gi hverandre klemmer...Da vil jeg anbefale http://tribalhugs.net/ ;)

Pipa fått en annen lyd?
Helt ærlig -RE-, noen ganger får jeg lyst til å stappe en banan opp i der hvor sola aldri skinner. Jeg får helt mark, det er uverdig å angripe midt på natten uten noen forvarsel...ditt argument er ugyldig, uansett hva du kommer med er ikke det noe du kan forsvare.

Aldri sett en så...Dårlig iap, det er jo klart hva dere ville helt fra første stund, å bli uvenner med oss. Adler nabo byen til stamme medlemmer, ber stammemedlemmer av ckh om å forlate stammen...For noen helt absurde ting å gjøre, hva slags iap er det?

Si hva dere vil, det er ikke vi som har spilt kortene våre feil, det er dere som har brukt jokere, i et spill der det ikke er lov.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Du vet godt at jeg har kontaktet deg angående dette på privat. Og det gjelder vel også resten av SMACK sin ledelse. Jeg syntes det er usmakelig av deg som diplomat i SMACK å gå ut med informasjon vi sitter og diskuterer på en lederchat mellom SoF og SMACK. At jeg da ikke ønsker å diskutere noe vi diskuterer her på offentlig forum er ikke under noen omstendigheter relaterbart til at du backstabber din personlige alliert.

Som jeg skrev tidligere Pål, så er du en løs kanon. Du gjør alt mulig rart, uten å tenke på konsekvensene. Og ja, det gjelder både å bryte personlige allianser uten forvarsel og å gå ut med intern informasjon fra en allianse.

I ditt forsvar igjen, så kan det jo nevnes at vedkommende som inngikk en personlig allianse med deg burde vurdert det at du faktisk ikke er noe flink til å holde ord.

Kanskje Solono var naiv, ikke vet jeg, men det kan da slå begge veiene også, kan det ikke? Du visste hvem Zippy var og at han gjorde alt han kunne for å lage drama. Han har laget drama på hver eneste verden han har spilt, så kanskje du Ole skulle vurdert det litt mer nøye med å snakke med Zippy om slike diplomati-opplegg som det var snakk om?

I innlegget du skrev som nærmest var dedikert til Zippy synes jeg det er litt, øhm, "patetisk" om det er det riktige ordet å bruke, når du spiller litt uskyldig i innlegget ditt om hva Zippy har gjort, og du har etter min mening ingenting å klage på i etterkant ettersom du tydeligvis var innforstått med hva Zippy mest sannsynlig var i stand til å gjøre.

@ Villa; Kanskje dreie det mer mot v13, kanskje?:)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Kanskje Solono var naiv, ikke vet jeg, men det kan da slå begge veiene også, kan det ikke? Du visste hvem Zippy var og at han gjorde alt han kunne for å lage drama. Han har laget drama på hver eneste verden han har spilt, så kanskje du Ole skulle vurdert det litt mer nøye med å snakke med Zippy om slike diplomati-opplegg som det var snakk om?

I innlegget du skrev som nærmest var dedikert til Zippy synes jeg det er litt, øhm, "patetisk" om det er det riktige ordet å bruke, når du spiller litt uskyldig i innlegget ditt om hva Zippy har gjort, og du har etter min mening ingenting å klage på i etterkant ettersom du tydeligvis var innforstått med hva Zippy mest sannsynlig var i stand til å gjøre.

Nå må jeg påpeke at det er en forskjell mellom en ussel personlig allianse og en stammechat. Men hva vet vel dere i WInc om slik, er jo lavmål hvordan dere holder på om dagen. I tillegg, hvor mye strengt tatt angår deg, så var ikke dette en samtale mellom bare meg og Zippy.

Og får å ta Zippy i forsvar, så har ikke han gjort alt han kan for å lage drama. La meg sitere en av delene ved hans innlegg som jeg likte.
Jeg angrep en PA, dårlig gjort? Ja. Smart gjort? Ja.
@ Villa; Kanskje dreie det mer mot v13, kanskje?:)
Innlegget hans er i aller høyeste grad relatert til verden 13. Ser du ikke at det kritiserer innholdet i en post på v13 sitt politikk og propaganda forum? Hvordan i alle dager skal du greie å bli en advokat, om du ikke ser såpass...
 

DeletedUser

Guest
Nå tror jeg faktisk du skal feie for egen dør før du anklager oss for mer dritt enn du allerede har gjort jeg TranxZ.

Tror ikke du har den fjerneste anelse om hva vi gjør og ikke gjør om dagen, så jeg foreslår at du rett og slett holder fingrene helt i ro til du har noe som ligner peiling på hva som skjer engang. For makan til vrøvl fra din kant skal man lete lenge etter. Begynner å bli passe lei av oppgulpet ditt nå.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Nå må jeg påpeke at det er en forskjell mellom en ussel personlig allianse og en stammechat. Men hva vet vel dere i WInc om slik, er jo lavmål hvordan dere holder på om dagen. I tillegg, hvor mye strengt tatt angår deg, så var ikke dette en samtale mellom bare meg og Zippy.

Og får å ta Zippy i forsvar, så har ikke han gjort alt han kan for å lage drama. La meg sitere en av delene ved hans innlegg som jeg likte.


Innlegget hans er i aller høyeste grad relatert til verden 13. Ser du ikke at det kritiserer innholdet i en post på v13 sitt politikk og propaganda forum? Hvordan i alle dager skal du greie å bli en advokat, om du ikke ser såpass...

Advokat og advokat - jeg er ihvertfall sikret en jobb med en relativt god inntekt i motsetning til deg, bare så det er sagt. Hva med å forholde seg ingame isteden? Du har større mulighet for å lykkes der enn andre plan, for å si det sånn. Jeg hinter også til din signatur som indikekere noe av det samme Feil fokus, much?
Fin forsvarstale, men du fortsetter likevel i det samme seige limet du alltid sitter i. Slik innlegget ditt fremgår beskylder du solono for å være naiv mtp Zippy og PA, men du virker helt uskyldig når det kommer til at Zippy gikk ut med informasjon han ikke skulle fra en chat du m.fl hadde? Spar meg.

Jeg bryr meg fint lite om hva som skjer på v12. Hvis jeg vil vite hva som skjer på v12, så leser jeg faktisk forumet. Det er derfor ingen nødvendighet å måtte dra med seg v12-innhold over til v13-forumet. Er da lov å kunne skille verdener, synes du ikke?

En annen ting jeg reagerer på er din viten om hva som foregår. Hva for slags "dritt" er det vi i WInc driver med nå? Jeg vil anbefale deg å lese deg litt opp på saker og ting før du trøkker trynet ditt inn på forumet å lirer av deg det samme oppkaste om og om igjen.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Poenget med hele innlegget var å vise hvordan ting endrer seg utifra hvilken situasjon man er i. Blir man backstabbet er alt galt og alle er så slemme og dumme, men er man i stammen som gjør det så ber man andre om å tenke over at det er et krigsspill. Jeg synes bare innlegget var veldig hyklerisk.

TranxZ sin inntekt har heller ingenting med v13 å gjøre, forsåvidt ikke din heller. Synes du det er mer relevant?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Poenget med hele innlegget var å vise hvordan ting endrer seg utifra hvilken situasjon man er i. Blir man backstabbet er alt galt og alle er så slemme og dumme, men er man i stammen som gjør det så ber man andre om å tenke over at det er et krigsspill. Jeg synes bare innlegget var veldig hyklerisk.

TranxZ sin inntekt har heller ingenting med v13 å gjøre, forsåvidt ikke din heller. Synes du det er mer relevant?

Er det en ting jeg forsvarer så er det min utdannelse. At den alltid skal bli trukket inn i enkelte innlegg som angår et nettbasert spill har fortsatt ingenting med noe som TW står for. Likevel så blir det dratt opp og da forsvarer jeg meg uansett hvor "off-topic" det er. Deal with it.

Backstabbing er ikke greit uansett om det skulle gjelde enkeltspillere eller som stamme.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Men for noen (Sunny4000) virker det å være greit her, men en dødssynd på V12. Det var poenget, og såklart er det relevant i denne tråden.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Kan du være så snill å slutte å gå rundt å proklamere at du er jurist student?

Jeg vet at det er viktig for deg å bli tatt på alvor men det blir litt latterlig og bittelitt slitsomt når det alltid skal bli ett tema, du tok det opp først. Nu har vi lest det.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Kan du være så snill å slutte å gå rundt å proklamere at du er jurist student?

Jeg vet at det er viktig for deg å bli tatt på alvor men det blir litt latterlig og bittelitt slitsomt når det alltid skal bli ett tema, du tok det opp først. Nu har vi lest det.

Beklager å måtte skuffe deg, men det var ikke jeg som dro opp det tema i det hele tatt.

Hvordan i alle dager skal du greie å bli en advokat, om du ikke ser såpass...

Jeg har null interesse av å proklamere noe som helst i hva som foregår i mitt liv, men tydeligvis interesserer det visse andre. Ta å gå igjennom mine innlegg, så vil du finne ut at jeg ikke sier noe om hva jeg foretar på min fritid som første som poster ett innlegg om det tema. Håpløst at du skal begynne å hause dette opp, Are. Just leave it.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Tror du misforsto den der, jeg mener det kom fra deg på forum for første gang, dette er dog ett par år siden, derfor påpeker jeg det.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Tror du misforsto den der, jeg mener det kom fra deg på forum for første gang, dette er dog ett par år siden, derfor påpeker jeg det.

Har du isåfall en link å backe det opp med? Jeg har aldri hatt et snev av interesse for å gå "worldwide" med hva jeg gjør på fritiden min. Alle studerer eller har studert, så jeg kan ikke forstå hvorfor det i det hele tatt skulle være et tema i et nettspill.
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Vel slik jeg ser det i ettertid så har denne diskusjonen vært veldig nyttig på flere nivåer (må slutte å spise knekkebrød over tastaturet...)
Jeg ser Smack synes det å angripe en PA er helt ok, mens man ikke agerer på det. Men i Winc har vi tatt tak i problemet og kan stå inne for våre handlinger i forhold til hva som skjedde. Vi skryter ikke av hva som har skjedd, men sier det var en manns handling. Mens i Smack så skryter man av kommentarer i en diskusjon i ettertid som omhandler å stabbe en spiller man har PA med.

Når man som leder, diplomat eller lignende går ut å forsvarer slikt og i tilleggtrekker ut "morsomme kommentarer" så er det slik å forstå at det er stammens holdninger til slike saker er helt OK! :)

Vi har tatt opp våre problemer internt og forsvarer det ikke utad. Ikke er det noen morsomme kommentarer på vår chatt somjeg kan trekke ut heller ang temaet for det finnes ikke.

Så egentlg bør jo de som har dere som allierte/iap el være forsiktig siden deres holdninger er at blir du backstabbet så er det din egen feil...

Har jeg forstått dette rett eller leser jeg feil i kommentarene deres over?

Jeg står inne for at jeg aldrig ville behandlet en PA på en slik måte, og det kan bekreftes av enhver spiller i stammen vår her på v13, og av spillerne i stammen miin på v12 og tidligere verdner. Og ikke kom å si at jeg kunne forventet det, for som zippy selv sier så visste vi ikke hvem han var siden vi ikke ville oppgi eget fake nick, så passet det seg ikke å spørre om hans bruker heller.

Men når jeg spurte zippy om han spilte eller hadde spilt på v12 så jugde han jo så han hadde uansett ikke oppgitt sin bruker. For meg bekjent spilte han på Rattus på v12 når vi stillte spørsmålet.

Så uærlighet er vel kanskje spillet til zippy, men også Smack generellt så lenge de synes slikt er morsomt og helt ok!
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Nå tror jeg faktisk du skal feie for egen dør før du anklager oss for mer dritt enn du allerede har gjort jeg TranxZ.

Tror ikke du har den fjerneste anelse om hva vi gjør og ikke gjør om dagen, så jeg foreslår at du rett og slett holder fingrene helt i ro til du har noe som ligner peiling på hva som skjer engang. For makan til vrøvl fra din kant skal man lete lenge etter. Begynner å bli passe lei av oppgulpet ditt nå.
Oppgulp? Jeg vil mer kalle de mange desperate forsøkene på å rekruttere fra oss oppgulp. Jeg får flere klager om dagen på at det er spillere i SoF som får invitasjoner fra WInc. Og du så hva dere gjorde med den gamle stammechatten vår i går? Slikt er patetisk, og idiotisk. Det representerer hvilken drittstamme WInc er, hvordan dere ikke greier å gjøre noe gjennom selve spillet - nemlig å krige. Og jo, når jeg er daglig leser av deres skypechat og forum så føler jeg at jeg har en viss aning på hva som skjer.
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Oppgulp? Jeg vil mer kalle de mange desperate forsøkene på å rekruttere fra oss oppgulp. Jeg får flere klager om dagen på at det er spillere i SoF som får invitasjoner fra WInc. Og du så hva dere gjorde med den gamle stammechatten vår i går? Slikt er patetisk, og idiotisk. Det representerer hvilken drittstamme WInc er, hvordan dere ikke greier å gjøre noe gjennom selve spillet - nemlig å krige. Og jo, når jeg er daglig leser av deres skypechat og forum så føler jeg at jeg har en viss aning på hva som skjer.[/QUOTE

Hvis det er tilfelle som du sier at du leser forum og s.chatten vår hver dag så kan du jo bekrefte at vi har tatt tak i problemene internt og at gruppen ikke støttet dette :)

Så da vet du jo hvordan vi som spiller her er :)
 

DeletedUser

Guest
Oppgulp? Jeg vil mer kalle de mange desperate forsøkene på å rekruttere fra oss oppgulp. Jeg får flere klager om dagen på at det er spillere i SoF som får invitasjoner fra WInc.

TrAnxZ du har ikke gjort annet enn å ødelegge SoF. God del av dem som er i SoF har jeg selv fått inn selv. Av den grunn ga de fleste av dem et tilbud, flere av dem avslo. Men i senere tid har kommet tilbake, spurt om tilbud fortsatt står. Du er ingen leder TrAnxZ, det eneste du går etter er poeng. Hadde jeg vært naboen din, hadde du vært vekke for lengst. 95% av def troppene du har i byen din er fra SoF spillere.

Glemmer aldri når du og noen andre fra SoF sendte søknad til SMACK og ble avvist? Så du skal ivertfall ikke snakke om moral.
 

DeletedUser

Guest
Oppgulp? Jeg vil mer kalle de mange desperate forsøkene på å rekruttere fra oss oppgulp. Jeg får flere klager om dagen på at det er spillere i SoF som får invitasjoner fra WInc. Og du så hva dere gjorde med den gamle stammechatten vår i går? Slikt er patetisk, og idiotisk. Det representerer hvilken drittstamme WInc er, hvordan dere ikke greier å gjøre noe gjennom selve spillet - nemlig å krige. Og jo, når jeg er daglig leser av deres skypechat og forum så føler jeg at jeg har en viss aning på hva som skjer.

Interessant med spioner.... Hva den stammechatten dere så ut slags i går har jeg heldivis ikke peiling på og det interesserer meg ikke. Og vi skal vel greie å krige også etter hvert. Du får vente i spenning å se ;)

Og de invitasjonene til dere er ikke mye desperate sånn sett. At folk ønsker seg vekk fra deg kan ikke jeg gjøre noe med, men vi ville vært heller dårlige naboer om vi ikke tilbød dem ly i nattens mulm og mørke når de ikke føler deres egen leder klarer det. Og det er jo tydeligvis et faktum, ettersom du selv har innrømmet å skrevet til Smack og tilbudt deg å ditche 60% av stammen for å stille deg til rådighet for dem. Så hvem som driter seg ut her, blir nok en veldig subjektiv oppfatning
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Oppgulp? Jeg vil mer kalle de mange desperate forsøkene på å rekruttere fra oss oppgulp. Jeg får flere klager om dagen på at det er spillere i SoF som får invitasjoner fra WInc. Og du så hva dere gjorde med den gamle stammechatten vår i går? Slikt er patetisk, og idiotisk. Det representerer hvilken drittstamme WInc er, hvordan dere ikke greier å gjøre noe gjennom selve spillet - nemlig å krige. Og jo, når jeg er daglig leser av deres skypechat og forum så føler jeg at jeg har en viss aning på hva som skjer.

Ærlig talt, du vet absolutt ingenting om hva du snakker om. Når vi får inn søknader fra dine egne medlemmer som virkelig ønsker seg over pga din lederstil og ditt rævslikkeri til SMACK - da er det faktisk ikke hos oss problemet ligger, Ole. Vi sender ut invitasjoner pga bakgrunn av søknader vi får, og hvis noen av dine medlemmer har fått en invitasjon uten å ha sendt søknad så beklager jeg det, men flesteparten ar fått søknaden sin på bakgrunn av en innsendt søknad.

Hvis du er så priviligert å kun lese vår skypechat, så ville du ikke ha kommet med det utspillet der, ettersom det har foregått en diskusjon på hvilket grunnlag vi skal ta dem inn. Nemlig at de er nødt til å sende søknad og virkelig ønsker seg bort fra deg og din lederstil.

Summsa summarium så kan du skylde på deg selv, Ole. Du og hvordan du farer frem har ødelagt masse for deg. Vær så snill og ikke skyv svaret over på oss, ettersom det kalles for ansvarsfraskrivelse. Ikke overraskende at folk forlater deg nå, så du har sagt at du kan ofre en stor del av stammen for SMACK. Er det én person som ikke kjemper for sin stamme og som er leder i tillegg, er det deg Ole ved å komme med slike utspill som det der.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
pøh dere sier det er greit og søke seg inn til en stamme men klager og griner når eg tar turen til SMACK ikke snakk høyt dere heller ^^
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
pøh dere sier det er greit og søke seg inn til en stamme men klager og griner når eg tar turen til SMACK ikke snakk høyt dere heller ^^

Når du ett minutt etter overgangen sender en adels mot en nyadlet by og nærmest stjeler byen - så jo, det er en forskjell.
 
Topp