-NB- bryter aliansen med BERM

DeletedUser

Guest
[05.03.2011 12:44:08] Bgm75: eg skal innrømme at eg syns først det var tullete med en merg, men jo mer det synker inn jo bedre syns eg det er
[05.03.2011 12:45:00] Bgm75: skal vi tenke på medlemmene i pms så er dette best
[05.03.2011 12:45:49] Myh: eg var helt imot d først.. men etter å ha snakket med Espen, så skjønte eg at d kanskje ikke var så dumt likevel..
han e jo en ekspert på å overbevise :p
[05.03.2011 12:47:15] Bgm75: hvordan stiller alle andre i berm seg til dette da?
[05.03.2011 12:47:51] Bgm75: vil vi få problemer med å spille i lag, vi har vært fiender en stund
[05.03.2011 12:49:03] Myh: foreløpig e d kun ledelsen som vet om dette.. ingen andre.. så d e 5 som vet ka som skjer..


å ta jee opp i dette blir heilt feil myh, han har ikke gitt fra seg logger. Å si at han har spilt på vennskap for å få det han ønsker er feil.


EDIT:
At du utnyttet at Espen var vekke, og fóret meg med feil info, var i grunnen ganske smart.
d skal du har credit for.. men men.. i'm out!

Når det kommer til dette så virker det som du og espen igjen tror på egen løyner, det er heilt utrolig at du har glemt skype møte med ledelsen i berm allerede. Der blei dere i følge deg enig om merg etter først å ha fått protester fra deler av styret. Eller er dette for å bakke opp espen sitt forsøk på å lyve dette bort , det tror eg. Du har ikke glemt noe, det passer bare ikke inn lenger!

Vist dere tror eg har betenkeligheter med å legge loggene (med mitt navn) ut så tar du feil, gjorde ikke det i patetiske berm posten. Da syns eg det blei feil!! Da også hadde vi logger og pm fra deres patetiske rekrutterings fremstøt ovenfor mange i PMS, men dere kan ikke få holde på sånn lenger uten reaksjoner.

At dere to skal hyle rundt og syte nå etter det løpet dere selv har kjørt blir flaut, så ta dere sammen og ta "tapet" med litt verdighet!!!


P.s. Eg har ingen problem med å si at eg løy, eg var aldri for noen merg med BERM. Så fra min side var det bare svada:) (Det var meg, andre tok dere mye mer alvorlig) Eg hadde heller sluttet en å spilt under berm flagg!!
 
Sist redigert av en moderator:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Når du snakker om kvalm, eg blir kvalm av sånne som deg som aldri klarer og stå for noe av de du gjør. Bare raser på og når det går galt så skylder du på alle andre. Det er patetisk!! Hadde det vært noe guts i deg så hadde du lagt deg flat internt,bedt om unnskylding og sagt hvorfor du handlet sånn!! Sagt det som du sa til oss på skype. "Eg ville vinne v5, den har vart lenge nok"


Eg meiner vi skal legge ut noen km med logger, vise alle hvordan du har holdt på. Håper eg får alle med meg på det!!!!

Føler meg ikke patetisk når jeg faktisk ja, står for det som jeg har sagt ;)

Tror du misforstod Leiv. Du vet godt at med PMS på laget så vil NB slippe endel nukes, og de slipper å deffe opp den fronten de faktisk har mot PMS fra før og da snakker jeg om frigjørelse av sikkert 100-200 defbyer. Samtidig vil de få hjelp mot BERM offensivt på mange måter. Så selv om vi ikke har sloss så mye, så VIL det som sagt lette et enormt press for de.

Og over til det bullshitet med merge. Så lenge BERM gikk med på at PMS ville inngå MERGE, så har dere sviktet NB. Men dere tror jo PMS er så forbanna lett å lure, så vi bestemte oss for å bruke samme taktikk som du brukte mot mange av våre medlemmer, og se hvor langt dere ville gå når vi sa oss "enig" i å inngå merge. Faktum er at PMS aldri ville blitt med i BERM! Verdiene dere viser når dere går bak ryggen til deres egen alliert, og begynner å samarbeide med fienden er ikke noe å være stolt av, og for oss var det bare en test på deres lojalitet til NB.

Men vi får se da Leiv, om stammen din klarer å holde seg i live, slik som PMS gjorde, selv om du lurte 4 unge mennesker til å gå over til BERM, noe som endte i samtlige tilfeller i tragedie. Ærlighet og lojalitet lenge leve!

Vi har da heller aldri godtatt en merge. Vi har sagt at enkelte av dere kan komme over om alle parter er enige i det. Merk deg da ALLE parter. Jeg selv har ihvertfall ikke lyst å spille sammen med hele PMS, og det vet jeg utmerka godt at går igjen med resten av BERM ledelsen også. Er jo faktisk en grunn for at når det ble satt opp en vote for merge mens jeg var borte så ble den nedstemt. Det var snakk om et fåtall av spillere jeg personlig ønsket over. Ikke noe mer hokus pokus enn det. Det vet Remi utmerka godt.

Og spar meg for den siste delen der.


Jeg og Brann/Espen/Leiv diskuterte merge i fullt alvor, på mitt initiativ.

Hvorfor lyge?
 

DeletedUser

Guest
[01.03.2011 10:26:00] men ja, tilbudet gjelder for alle samt alle er enige i det
[01.03.2011 21:35:43] Leiv Eiriksson: Finner dere ut hva dere vil eller ei eller?


Dette sa du selv til meg, tilbudet gjelder alle i PMS..


[06.03.2011 08:34:49] Espen ٩(●̮̮̃•̃)۶: Spørsmålet er vell hva jeg syntes om at du reker bort til -nb- om dette...



Dette er din reaksjon når du trodde eg gikk til NB med mergen.



At dere ikke bare legger dere flate forstår eg ikke, jo mer dere nekter jo flere logger kommer frem. Vi kommer aldri til å godta at dere lyver dere ut av dette.


Dere var klar til å merge inn oss og la NB stå aleine, syns ikke du det er litt flaut og syte så vanvittig bare fordi dere havner i samme situasjon som dere ville Nb skulle spille ut fra ??
 
Sist redigert av en moderator:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Dette sa du selv til meg, tilbudet gjelder alle i PMS..






Dette er din reaksjon når du trodde eg gikk til NB med mergen.



At dere ikke bare legger dere flate forstår eg ikke, jo mer dere nekter jo flere logger kommer frem. Vi kommer aldri til å godta at dere lyver dere ut av dette.


Dere var klar til å merge inn oss og la NB stå aleine, syns ikke du det er litt flaut og syte så vanvittig bare fordi dere havner i samme situasjon som dere ville Nb skulle spille ut fra ??

Jeg sa til Remi før han satt opp samtalen med deg også at det kun gjaldt dem som vi alle sammen ble enige om i fellesskap. (Mao, få). Remi ba meg spille med, noe jeg forsåvidt også gjorde til punkt og prikke.

-NB- vet hva dem har å forholde seg til eller ikke.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
PMS ble brått veldig tøffe etter at de fikk NB på laget virker det som :p
Heia BERM!

Må jo regne med det da. Berm har jo også hatt sine "tøffe" perioder selv.. Blir eks minnet på det hver dag jeg, at det ligger en "God jul" by mitt i satans clusteret mitt:p
 

DeletedUser

Guest
nei berm skjelver i buksene no, for de vet de to beste stammene på spillet er etter de. så no prøver de å vri og lyge som best de kan for å komme seg unna
 

DeletedUser

Guest
nei berm skjelver i buksene no, for de vet de to beste stammene på spillet er etter de. så no prøver de å vri og lyge som best de kan for å komme seg unna

Elsker folk som er tøffe i trynet fordi de sitter med "makta". Bare fordi du sitter med makta betyr ikke det at du skal oppføre deg som at du alene kan slå hele BERM. Fordi jeg tviler på at DU hadde tatt en eneste BERM spiller 1 on 1.
 

DeletedUser

Guest
Elsker folk som er tøffe i trynet fordi de sitter med "makta". Bare fordi du sitter med makta betyr ikke det at du skal oppføre deg som at du alene kan slå hele BERM. Fordi jeg tviler på at DU hadde tatt en eneste BERM spiller 1 on 1.

da må eg skuffe deg, sitter ikkje med makten eg akkurat. men du har rett i at eg sikkert ikkje hadde tatt noen berm spillere 1 mot 1 med mine få poeng. men om eg med 50.000 poeng sku tatt noen av de mindre berm spillerne (+/- 300.000 tror eg faktisk. og har hørt fra andre bermspillere at eg nok hadde klart det :D så kommer ikkje fra bare meg det
 

DeletedUser

Guest
da må eg skuffe deg, sitter ikkje med makten eg akkurat. men du har rett i at eg sikkert ikkje hadde tatt noen berm spillere 1 mot 1 med mine få poeng. men om eg med 50.000 poeng sku tatt noen av de mindre berm spillerne (+/- 300.000 tror eg faktisk. og har hørt fra andre bermspillere at eg nok hadde klart det :D så kommer ikkje fra bare meg det

greit, så setter vi meg opp som kv for en av de ''småe spillerene'' så får vi se hvordan det går.

Skal nok ta deg skal vi se :)
 

DeletedUser

Guest
tviler ikkje på at du hadde tatt meg, du er jo litt nasty du. men men at enkelte er sånn, er jo ikkje noe å gjøre med
 

DeletedUser

Guest
Elsker folk som er tøffe i trynet fordi de sitter med "makta". Bare fordi du sitter med makta betyr ikke det at du skal oppføre deg som at du alene kan slå hele BERM. Fordi jeg tviler på at DU hadde tatt en eneste BERM spiller 1 on 1.

Enig i den. Er bare det at det er 2 store hull i det du sier.
1: Morten er ikke i PMS eller NB.. Han ligger på rimmen til NB, og blir vel kanskje adlet der en gang.
2: akkurat det du klager på her, er jo noe Berm har gjort i lang tid, da de satt med "makta". Så du kan ikke akkurat klage på noe dere selv har drevet med. Faktisk synes jeg ikke PMS har vert så store i kjeften ennå egentlig. Men om det så er sant, så er det vel bare og regne med også.
 

DeletedUser

Guest
Enig i den. Er bare det at det er 2 store hull i det du sier.
1: Morten er ikke i PMS eller NB.. Han ligger på rimmen til NB, og blir vel kanskje adlet der en gang.
2: akkurat det du klager på her, er jo noe Berm har gjort i lang tid, da de satt med "makta". Så du kan ikke akkurat klage på noe dere selv har drevet med. Faktisk synes jeg ikke PMS har vert så store i kjeften ennå egentlig. Men om det så er sant, så er det vel bare og regne med også.

Indeed, men siden jeg ikke har noen spesiell interesse i å vite hvor folk som morten spiller. Derfor må jeg anta at han spiller i enten BERM eller -nb- siden han oppfører seg som at han er verdens beste spiller og at han tydeligvis skal være en av spillerene som gjør at berm faller sammen. Jeg beklager om du følte at din stamme ble spesielt truffet, det var på ingen måte min intensjon.
 

DeletedUser

Guest
Indeed, men siden jeg ikke har noen spesiell interesse i å vite hvor folk som morten spiller. Derfor må jeg anta at han spiller i enten BERM eller -nb- siden han oppfører seg som at han er verdens beste spiller og at han tydeligvis skal være en av spillerene som gjør at berm faller sammen. Jeg beklager om du følte at din stamme ble spesielt truffet, det var på ingen måte min intensjon.

eg skrev nei berm skjelver i buksene no, for de vet de to beste stammene på spillet er etter de. så no prøver de å vri og lyge som best de kan for å komme seg unna: kor skriver eg at eg er en av spillerne som gjør at berm faller sammen? eg har egentlig nok med å prøve å holde meg i live eg. :D men men. vet at det som blir skrevet her tolkes forskjellig av alle som leser det, og det er jo litt av moroen
 

DeletedUser

Guest
woot, dette krever jo nesten at jeg må gjøre comeback :OO endelig litt utfordring HOHO.. Er litt morsomt PMS prøver for livet fremstille BERM som noen banditter men viss du faktisk leser litt under kortene så kommer det klart og tydlig frem hvem som faktisk driver med virkelig skittent spill og gjort det lenge eller hva PMS ?
 

DeletedUser

Guest
woot, dette krever jo nesten at jeg må gjøre comeback :OO endelig litt utfordring HOHO.. Er litt morsomt PMS prøver for livet fremstille BERM som noen banditter men viss du faktisk leser litt under kortene så kommer det klart og tydlig frem hvem som faktisk driver med virkelig skittent spill og gjort det lenge eller hva PMS ?

Jaha? Hvilket skittent spill? PMS gjør vel som alle andre stammer ville gjort, gjør det som er best for stammen sin - eller, jeg mener..alle stammer untatt BERM, dessverre for deg.. :(
 

DeletedUser

Guest
Well, PMS har no prøvd stå frem som en stamme som faktisk ikke gjør det ;-) er no ikke lenge siden de klaget på oss for ''skittent'' spill men sannheten er at de som faktisk tøyer strikken er pms :)) Jeg er ikke i BERM jeg spiller faktisk ikke lenger en gang så.
 

DeletedUser

Guest
hehe, gleder meg:) Kansje -nb- kan gi litt mere motstand enn PMS mot meg da:)
 
Topp