NY Topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
1. -NB- - Nummer 1, og har vært det en stund nå. Stolt av hva vi har fått til på denne verdenen, og måtte det fortsette i samme retning. :)
2. PMS - Har vist seg som en slagkraftig stamme mot BERM. Varierende kvalitet på spillerne, som det er de fleste stammer, og det er flere her som er flinke til å deffe seg i alle fall.
3. BERM - Har løftet seg etter en nedgangsperiode, og virker nå igjen å ha fått et overtak på PMS?
4. Night - Skuffende svak stamme. Fått juling av -NB- den siste måneden, og virker ikke ha mye tak i seg, med et eller to hederlige unntak.
5. L-13 - Smud og Madder, stort sett. Flinke spillere som har klart seg bra på V5.
6. ~DKL~ - Ligger på sørvestrimmen og kriger med BERM. Tror ikke på den lyseste framtida for denne gjengen her dessverre.
7. RNG - Ikke samme kvaliteten som RNG på v1 i alle fall...
8. TLD - "The lords of Death".. hehe, ja, det går nok i døden for denne gjengen her.. Et par spillere som har kjempet godt.
9. K34 - Sjeldent har vel beskrivelsen "noobs" passet bedre for en topp 10-stamme. Blir svært overrasket om noen av disse klarer seg i det lange løp.
10. TLD-A - Understammen til TLD.. Sier sitt?

Ei lita liste da, så får vi håpe flere gjør det samme :)
 

DeletedUser

Guest
xD

Tror ikke du aner hva du snakker om når du sier at folk fra K34 er noobs eller at TLD snart er borte. Kanskje det, men de gir ikke opp lett for å si det sånn. Ikke undervurder stammer som er mindre enn dere selv, husk at deres egen stamme sikkert ikke alltid har vært på topp.
 

DeletedUser

Guest
Tror ikke du aner hva du snakker om når du sier at folk fra K34 er noobs eller at TLD snart er borte. Kanskje det, men de gir ikke opp lett for å si det sånn. Ikke undervurder stammer som er mindre enn dere selv, husk at deres egen stamme sikkert ikke alltid har vært på topp.

Eneste grunnen til at dere lever, er jo at vi lar dere leve, i alle fall en del av dere. -NB- har litt andre prioriteringer enn å ta ut småstammer i K34.

Vi har ikke alltid vært på topp, og ja, vi har blitt undervurdert av noen vi også tidligere, så der er jeg enig.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
'.)

Hei seekern; ) Vert borti denne flotte familien deres tidligere: )(TLD familien) Og alle spillerne har skuffet meg utrolig mye! Med troppeantall som en spiller på 1 k hadde klart å drepe:) (selvsakt forventer jeg ikke at en spiller på 20 k skal stille opp med en på 500, men troppeantallet har vært MEGET skuffende) i tilleg har spillerne gitt opp så snart de har fått incs. Uten om et untak. Han sendte meg en frekk mail: ) Som jeg svarte på med å mose alle byene hans vell og merke.

MEN nå skal jeg ikke dømme dere nedenunder og hjem, og rett vest og hele pakka :) Noen der inne sitter sikkert med ferdigheter og kunnskaper. Men sitter disse i ledelsen?

K34 har jeg ikke vert borti enda så skal ikke dømme din stamme nedenunder og hjem i det hele tatt, vet at de to største i stammen din har noen ferdigheter:) og det at Odden ikke har gitt opp sier noe om hvor stor vilje denne karen sitter inne med! 6 eller 7 ganger har denne karen vert uheldig og blitt rimmet av tre ganger så store motstandere. Han ga feks et par -NB- gutter overaskende mye konkuranse mtp størrelseforhold.

Rusken har jeg også vert i samtaler med. Virker som en meget oppegående person, selvom jeg nå innser at karen har lurt meg for noen ressurser for en tid tilbake (That weasel)

Videre er jeg meget usikker på et punkt og det er om TLD og k34 har noen sammenheng? Flere av medlemenne er eks TLD spillere, så har nesten hoppet til konklusjonen at dere er i samme "familie" er dere da ikke det, kan du stryke kritikken i den øverste delen da denne bare gjelder TLD familien : )

Underdog stammer liker jeg forresten:) Når dette blir gjort ved overlegg vell og merke. TLD på andre hånd rekruterer umåtelig mye, uten mål og mening. Støtter ikke sine medlemmer, og blir innaktive rett etter dem får incs : )

Men viss du har noen kontakt med TLD og de har noen standhaftige karer, gi dem beskjed om å sende pm til meg :) En liten kosekrig hadde vært morsomt:D



Uoversiktlig og rotete innlegg, beklager for det. Men kan ikke forvente for mye av en syk, overtrøtt, utslitt stakkar..

Edit: Woops, jeg har ikke gjort leksa mi : ) Karen jeg adler nå har vist sluttet i TLD og blitt med i k34: ) Han ble innaktiv da angrepene startet, så stammen kan vell ikke klandres for dette : )
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
;)

-Vi i K34 var tidligere medlemmer av TLD, men vi valgte å forlate dem av forskjellige grunner. Kanskje noen du er klar over også? Mange i K34 er ganske erfarne og flinke spillere.
Nei, vi er ikke samme familie.
-Jeg og resten av stammen respekterer -NB- å vil ikke ha noe bråk med dem. At jeg sier at du ikke har peiling(GardUnited) er vel i den grunn feil, men skrev i en fei der samtidig som jeg var litt irritert..
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
1.0

Viss det stemmer at dere gikk utifra TLD, så har dere tydelig gjort et godt valg :)

Men plasseringen deres er jo maks uheldig, men selvsakt det er mulig dere overlever. Men det vil kreve hardt arbeid, høy aktivitet og en hel del ferdigheter! Og dere mistet desverre enda et medlem for noen timer siden :( (beklager) Men lykke til ;)

Min julegave til dere blir forresten at jeg ikke skal adle k34 spillere på en stund:) TLD desverre er ikke like heldige :eek:
 

DeletedUser

Guest
:)

Noen som kunnet tenke seg å lage en ny liste? Tror ikke jeg er den rette til å gjøre det ettersom jeg ikke vet sååå mye om alle stammene.. Men kan jo kanskje prøve.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Prøv

Bare å prøve Sekkern;) Øvelse gjør mester:) Ingen forventer at du skal lage like bra lister som Kathy din første gang, alltid greit å se hva spiller "utenfra" synes om de største stammene... Selvom jeg frykter litt at dere ikke er altfor glad i -NB- (A)

Jeg har desverre vert mega innaktiv i juletida, så ikke forvent liste fra meg med det første! Og HEI til dere sniker som klartrer forbi meg på lista i JULEN! Sniker, slutt med det:(
 

DeletedUser

Guest
1-NB- : Har ligget øverst en god stund nå. En sterk stamme, som jeg tror kommer til å bli værende en stund.
2 BERM : Fin liste på profilsiden, har tatt ned 2 superstammer(SUN og L-13). Men dere fjernet PMS?
3 PMS : Har klart seg bra i og med at de står litt alene. Har ikke så mye info om de.
4 Night : Ganske så mye mindre enn de 3 toppstammene. Har lite erfaring med disse.
5 ~DKL~ : Vært i kontakt med noen av medlemmene, virker som en grei gjeng, men tror ikke disse holder seg her lenge.
6 RNG : Wannabes.. Ikke veldig orginale, masserekruterer umåtelig mye. I tillegg er de spredd rundt ut over hele verdenen.
7 TLD : Ser ut til å ha fått mye juling av PMS og -NB- i det siste, eller tar jeg feil?
8 SiC : Min stamme. Vi er kanskje ikke de største eller beste her, men vi koser oss med spillet :) Litt uheldig plassering da..
9 b_a_ll : Er det noen som skal kalles noobs er det disse. Gå på profilsiden deres.
10 THC : De fleste holder til rundt k46, noen er litt spredt.. Ser det er et par fra Night i området så får se hvor lenge de holder seg.


Her kommer jeg med den sugne lista. Gidder ikke lage topp 20.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hvor blir det av alle de stammene fra topp 10 og nedover da?:p Ettersom jeg kan lese, så er jeg rimelig sikker på at det står NY topp 20 stammer:p
 

DeletedUser

Guest
:p

Det er jo ingen som gidder å lage en så lang liste. Dessuten stammene under topp 10 er såpass lite beryktet at ingen vet noe om dem. PERIOD.
 

DeletedUser

Guest
Det står fremdeles NY topp 20 stammer. Hvis ingen gidder å lage en lang liste, så er dem late:p

Lag en med topp 10 da. Så blir det enklere!:p
 
Topp