NY Topp 20 stammer

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
hadde faktisk glemt denne av.

1 -NB- stammen som jeg er medlem i så det blir vel litt rart å skrive for mye her.

2 BERM ligger, som vanlig, på plass nr: 2. hadde en sjokkåpning mot oss i begynnelsen av krigen og profilerte bra på det. ser ut til at tingene har stabilisert seg litt mer nå. har en hel haug med kvalitetsspillere som også vet å ta en diskusjon på Forumet. og det er jo bestandig gøy. har stagnert i det siste og nesten ikke økt i poeng de siste 2 ukene.

3 PMS ligger 7 mill. poeng etter BERM. denne stammen har også sin del av kvalitetsspillere som vet å bite i fra seg. har den nest raskeste poengstigningen i V5 de siste 2 ukene. så fortsetter det i dette tempoet så vil de snart nå igjen BERM.

4 Night ligger ute på rimmen nord-øst på kartet. har en sterk stammeledelse som får ting til. viser likevel tegn på at noen av medlemmene er lei. har noen kvalitetsspillere og er virkelig flinke til å støtte opp om hverandre. er ikke så lett å ta byer fra disse medlemmene som amn skulle tro. har en sterk økning i poeng den siste tiden. og er vel på 3dje plass der.
har enda en del potensiale innen strategi når det gjelder å få medlemmene til å samarbeide bedre.

5 GOH nei å nei. dette ser da virkelig trist ut. taper så det synger mot stammen E-Day og har fått rimmet en hel del medlemmer i det siste. og ligger utrolig spredt over hele kartet. må da være utrolig vanskelig å styre en stamme når det er slik.

6 E-Day ligger med et tett cluster helt sørvest på kartet. har regelrett gitt GOH grisebank i det siste. virker som det er en klok leder i denne stammen. og det ser ut til at de fleste av medlemmene er rimelig aktive. jeg liker dem.

7 TBea er vel en relativt nystartet stamme. holder til nord på kartet men har litt mye spredning på medlemmene, synes jeg da. har noen medlemmer som kan gjøre det stort om de bare tørr å gjøre det.

8 ~DKL~ ligger vest-søvest på kartet. har mistet mange byer til BERM i det siste og har følgelig fått rimmet en del medlemmer p.g.a det. er en "gammel" stamme i V5 men får liksom ikke det store til.
jeg tror de skal passe seg litt for E-Day.

9 B-E her er medlemmene spredt over hele kartet. har fått juling av GOH i det siste og da ser det jaggu trist ut for dem. tror ikke de holder ut så mye lengre.

10 TWF disse får tyn av mange stammer. prøver å ta gråbyer for å dekke opp for tapene sine, men det går nok ikke fort nok. prøver å samle seg i et cluster helt vest på kartet.

11 TBH har et lite cluster helt nord på kartet. har mistet flere medlemmer en de makter å rekrutere. så disse må stå på og pføve å få inn flere medlemmer før de faller helt mellom to stoler.

12 TD har hovedclustret sitt på vestkanten. og om de ikke finner på noe smart så kan de fort bli spist av de andre stammene som oppererer i det distiktet der. tar stort sett barbarbyer og mister byer til Night og -NB-.

13 -CoC- har 54 medlemmer!! og er med det den stammen med flest medlemmer. men bare 10-12 av dem er aktiv :mad:. så det er mulig at ledelsen skulle tatt lit mer tak i situasjonen. ligger hovedsakelig på rimmen i øst og sørøst.

14 VoN! en stamme som har vært med en stund. har et cluster som de kan utvide helt nord nord-øst på kartet. men også de må snart sparke i gang enkelte medlemmer.

15 UNL ligger hel på vestkanten. har bare 3 medlemmer, men hva gjør vel det så lenge de er aktive? håper de klarer å utvide området sitt.

16 ~BG~ ligger å adler på gråbyer. samt at de har inaktive medlemmer. må snart finne på noe lurt for å overleve.

17 -EC- 3 halvveise inaktive medlemmer. kanskje på tide å komme seg videre for det ene aktive medlemmet?

18 13th her er alle sammen inaktiv og det er trist dere.

19 -KN- ...eller er det enda værre at det bare er 2 medlemmer og begge er inaktiv? det blir jo skrekkelig trist da.

20 GOH-A mange innaktive medlemmer her også. og det er enda i tillegg en akademistamme. og det er det lenge siden sist jeg har sett. ikke det at jeg har savnet det.
 

DeletedUser

Guest
8 ~DKL~ ligger vest-søvest på kartet. har mistet mange byer til BERM i det siste og har følgelig fått rimmet en del medlemmer p.g.a det. er en "gammel" stamme i V5 men får liksom ikke det store til.
jeg tror de skal passe seg litt for E-Day.



en sovende bjørn. så hyyysj ikkje vekk oss :jtunge:

btw. bra liste
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hei eg vil prøve meg å lage en liste :)


1. PMS Er vel en solid stamme -NB- sine fiender og dette blir vel den siste krigen tenker eg.

2. -NB- Min stamme en kjempe stamme som hjelper vis du trenger og kjempe ledelse.

3. E-day Hvet desvere ikkje noe om E-Day me trur di er PMS vennlige.

4. ~DKL~ Har hvert på V5 utroligt lenge får se hvor lenge di holder ut.

5. .V.C. Ein stamme eg spilte i før eg byttet konto grei stamme vis du ligger i Nord-Vest.

6. UNL Med bare 3 medlemer holder di 6 plassen godt gjort.

7. GOH Blir ned adlet av .V.C. og E-day har vert på top 20 en god stund nå.

8. ~LOVE~ Hvet ingen ting her.

9. TWD Hvet ingen ting her.

10.B-E Hvet ingen ting her.


Tar bare top 10 for eg hveit ikkje så mye om di andre. :(
 

DeletedUser

Guest
Det blir fjerning av privs og kick fra skype chatten i en måned Marty.
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Var ikke vondt ment da Bernt Espen :(

Lover og ikke såre deg igjen. Du kan kanskje kicke meg fra skype chatten, men IG har jeg like store muligheter som deg :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
får vel prøve meg selv om eg er en tulling uten ærlige hensikter. mohahaahha
ok, da kjører vi på.

1. pms: merget seg til topps, etter de tok inn alle de aktive berm spillerne. har 109 millioner poeng og nesten 2.2 mill per spiller i gj.snitt.
2. nb: kjemper for tiden i knestående ser det ut som, men biter fortsatt fra seg i kampen mot pms. jar 64 mill poeng, 1.7 mill per spiller i gj.snitt
3. e-day: kjemper stort sett i skyggene. var understamme for berm da de fantes, og var fiender med pms, da berm forsvant og de ble nabo med pms så ble de alliert med de. (tror eg) består av noen gode spillere, men ellers dårlige. 9,4 mill poeng
4. TWD: en brokete forsamling. en god del av de var kort innom DKL, er på vei nedover og er en stame uten framtid.
5. MAE en stamme kor det skjer lite vil eg tro. få spillere og ingen spesielle fiender.
6. BE vokser sakte men sikkert. og kommer nok til å gå opp forbi MAE selv om de er nesten halve størrelsen.
7. DKL. min egen stamme, fikk bra bank av berm da de eksisterte, men det som tok knekken på stammen var inaktivitet og at vi mistet spillere til berm, har etter krigen mot berm hatt lite aktive spillere og tropper igjen til å ta opp kampen mot e-day.

det var alt eg orket idag. kjenner noen til stammene under eller har noe å bemerke på dette så bare kom igjen. all kritikk er nødvendig kritikk:D god sommer
 
Topp