PP-pakten

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Til dere som vil "beskytte Tribal Wars ved å fjerne PP-bruk":

Husk nå det at en sak har mer enn en side. Det InnoGames får inn av inntekter brukes også til å dekke kostnader, ikke glem det. Tribal Wars er et spill som fortsatt er under utvikling.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Til dere som vil "beskytte Tribal Wars ved å fjerne PP-bruk":

Husk nå det at en sak har mer enn en side. Det InnoGames får inn av inntekter brukes også til å dekke kostnader, ikke glem det. Tribal Wars er et spill som fortsatt er under utvikling.

NOE brukes til å dekke kostnader, men langt ifra alt, grunnen til at de øker antall pp funksjoner er rett og slett fordi de vil presse ut mer fortjeneste enn de alt har, Inno er en bedrift som skal tjene masse masse penger, men kundeservice og høre på kundene, det omerådet kan vel ikke akkurat være innos stærke side.

Lurer også på hvorfor det ser ut som du prøver å snu det om til noe positivt? (virker hvertfal sånn) er det fordi eneste måten du kan komme på rank 1 er via pp funksjonene, 10-30k pp og 2-3 dualer?

@Teamet - Dere er faktisk her for å hjelpe spillerne på .no, dere er de beste budbringerne vi har. Missnøyen med pp funksjonene blir større og større. Så tror alle ville satt pris på, litt fighting fra dere også.. i større grad enn nå.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Rart at inno trenger trenger dette til å dekke kostnader lurer liutt på hvordan dem greide seg når det kun var pk jeg.
 

DeletedUser

Guest
Enda jeg ikke tror jeg er kvalifisert til denne pakten (pga mine holdninger, ikke handlinger. Tror jeg...). Så tror jeg for de aller fleste (værtfall for min del) at PP-funksjonene ødelegger hele balansen i spillet. Det er tross alt ikke snakk om for billge/dyre PK/KA/FA, noe som kunne ha vært økt pris på om målet var å dekke kostnadder til spillet. Det folk ikke liker (snakker mest for meg selv her) er at man kan bruke disse funksjonene til å få fordeler i spillet som kompanserer for f.eks dårlige valg eller dårlige strategier. Tenk om man kunne kjøpe en ekstra brikke i sjakk? eller begynne med 1 min lengre på klokka enn motstanderen?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Tenk om man kunne kjøpe en ekstra brikke i sjakk? eller begynne med 1 min lengre på klokka enn motstanderen?

"How do you turn this on?"

Sikkert greit om en moderator rydder litt i tråden etterhvert. Blir mye enklere for Jato og holde styr på når han skal notere opp folk, eventuelt ha en egen tråd for "Sign me up bitchesssahhh"
 
Topp