Rate spilleren over

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
spiller: The Noxius
stamme: TH

poeng: har 1,9k poeng er no greit men er ikke toppen så 7/10


plassering: fine farms burde vært støre du :p men dårlige adlings muligheter. 5/10


farming: står du har farma over 1 mill er no bra. 8/10


stamme: TH ligger no på rank 1 og kan vel prestere bra en stund men hvor lenge med sondre? er det 2 andre lederne god nok til og holde skuta på rett skjør? 6/10

rykte: har aldri hørt om deg før ;) Men viss du er aktiv på forumet og viser deg IG så vil vel det rykte opparbeide seg fort 2/10


totalt
29/50


just one last time
 

DeletedUser

Guest
Just One Last Time
Poeng: 1.923
Rangering: 62
Beseirede motstandere: 2.492 (39.)
Stamme: =WOR=


Poeng:
Greit nok, ligger dog ganske langt bak. Ikke at det har så mye å si så tidlig. 7/10

Plassering:
Ligger litt omgitt av spillere som også har over 1.000 poeng, men jeg tror du klarer å hamle opp med disse Magnar. ;) Ellers mange fine farms, og et fint område. Verdt å merke seg at MyTH ligger rett under deg, kanskje du burde adle oppover i steden? 8/10

Farming:
Du har ikke 1 mill farma, men ser du har 1.000 plyndra. 5/10

Stamme:
Ganske usikker på denne stammen. Gleder meg til å se hvordan dere gjør det dog. 8/10

Rykte:
Er ikke du en kjernekar a? (hug) 9/10

Totalt:
37/50

Rh0chrr3ss
 

ilolkoko

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Rh0chrr3ss
Poeng: 3.982
Rangering: 7
Beseirede motstandere: 1.134 (121.)
Stamme: Baron


Poeng:
Har ganske bra poengsum, men ligger litt bak 1. plassen. 9/10

Plassering:
Fin plassering mtp. farming, men dog ikke så gode adelsmål. 7/10

Farming:
No clue. 0/0

Stamme:
Baron er en av de stammene jeg tror har potensiale til å gå hele veien. 10/10

Rykte:
Magnus, Magnus W og Peder! En gjeng med go' gutter, men at Magnus er dårlig likt blandt mange trekker litt ned. 9/10

Totalt:
35/40
 
Sist redigert:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Tony Stark
Poeng: 2.637
Rangering: 25
Beseirede motstandere: 359 (304.)
Stamme: -T-H-

Poeng:
En relativt grei poengsum sålangt. Har akademi ser det ut. Topp 30 er ikke så gale det. 8/10

Plassering:
Plasseringa på kartet er helt konge. I nærheten av stammemedlemmer, men ikke helt tett opptil, sånn at adlingsmulighetene er der. En del fine adlingsmål. 10/10

Farming:
Skjulte medaljer. 0/0

Stamme:
TH virker det som har fått en del mot seg etter påstått forsøk på rekruttering. Er også litt skeptisk til ledelsen i denne stammen, men sålangt leder de jo, og skal ikke dømme før man har sett de i aksjon. 6/10

Rykte:
Aner ikke hvem vedkommende er, men dualen hans har et veldig dårlig rykte blant mange på grunn av ting som har blitt gjort på andre verdener. 2/10

Totalt:
(26/40)
 

cod-waw

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Spiller Villarreal
Poeng 1.553
Rangering 112
Beseirede motstandere (Rang) 204 (247)
Stamme MyTH


Poeng :
Han har ikke så veldig mye poeng.
Grunnen er nokk at han startet 3-4 dager etter resten.
Så kan unskylde han litt hvertfall. 6/10

Plassering :
Spilleren ligger veldig langt unna sin stamme.
Ser ingen trusler i umiddelbar nærhet.
J.F.F. går jo ofte deff så ingen trusler.
Gode farme fasiliteter. 6/10

Farming :
Spiller viser ikke medlajer på denne verden. 0/0

Stamme :
Regner stammen han er med i som den beste på v14 for øyeblikket.
Grunnet at det fortsatt er tidlig på verden og mye kan skje gir jeg ikke full pott her.
9/10

Rykte :
Sett mye til deg her på forum og vet du har gjort det bra på tidligere verdner.
9/10

Totalt
30/40


Cod-WaW
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Cod-WaW
Poeng: 2.674
Rangering: 29
Beseirede motstandere: 5 (994.)
Stamme: =WOR=

Poeng:
Ikke så alt for mye poeng, men pluss ettersom det ser ut til at starten ikke var den beste. det betyr at du vokser mer og mer(8/10)

Plassering:
For et farmekaos rundt deg. Her er det mange muligheter for farming og videre adling. Nær stammemedlemmer. Pass deg litt så ikke TH biter deg(8/10)

Farming:
Bronsemedalje i ran. Ikke imponerende med tanke på farmemulighetene, men kan jo alltids hende medaljen er rett rundt hjørnet(5/10)

Stamme:
Med flere kjente og erfarne spillere virker dette som en stamme som stiller sterkt. Spillerne ligger relativt nære hverandre også. (8/10)

Rykte:
Du vet hva det vil si å spille seriøst. Har en god del erfaring. Er tidlig å si noe om rykte hittil på denne verden, men imponerer med tidligere verdener. Spesielt V4(9/10)

Totalt:
(38/50)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
2

Polarbear

Poeng
Rank 22 med nesten 3 000 poeng. Er greit det. Fremdeles veldig tidlig, så må si at han henger godt med. Huske på at det er tropper som er den viktigste faktoren, og ikke poeng, selv om det er med på å skape frykt.8/10

Plassering
Veldig åpen plassering med gode muligheter for videre vekst. Ut fra hva jeg er bekjent, så er naboen hans en veldig god samarbeidspartner, så jeg tror vi vil se mer til de etterhvert som spillet går sin gang. Så - åpen og fin posisjon, så spørs det hvordan han/de benytter denne muligheten. 9/10

Farming
Plyndrer (Sølv - Nivå 3)
Du har allerede plyndret andre landsbyer 1.000 ganger!
Raner: (Sølv - Nivå 3)
Du har allerede ranet til deg 1.000.000 ressurser.

Tja, hva skal jeg si? Er da over gjennomsnittet, men mer enn det vet jeg dessverre ikke. 7/10

Stamme
Noen kjente spillere. Jeg er litt usikker på hvor lenge denne stammen vil holde stand, det er det bare tiden som kan vise. Stammen har ikke noen god rank heller. 6/10

Rykte
Aner ikke hvem du er, beklager. Så må forholde meg nøytral her :)! 5/10


Totalt
35/50, grei sum

Mitt IGnavn er Guttakrutt.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
guttakrutt
Poeng: 3.365
Rangering: 14
Beseirede motstandere: 942 (160.)
Stamme: MyTH

Poeng:
Rank 14, med 3,3k poeng. Litt unna rank 5, som jeg mener er 9/10, så du får en 8/10

Plassering:
Nære stammen, men samtidig litt i utkanten, noe som er bra i forhold til utvidelse av cluster når vi kommer så langt. Ikke fult så mye farms. Full kontroll i området sitt med få trusler. 9/10

Farming:
Gull i plyndrer, og sølv i raner. Tipper du har rundet av 2mio farmet, noe du og kun et par andre har. 10/10

Stamme:
Er det vits å si noe her? Beste stammen i min mening, men vi er ikke rank 1 (enda) 9/10

Rykte:
Loker rundt på forum. Gode poster, og alle som er aktive har vel sett deg, og din grønne arme med ryktepoeng. 10/10

Totalsum:
46/50 Kun et par steder hvor jeg ikke får gitt deg full pott. Stå på videre, så ville jeg veddet på at du er en top 5 spiller.


Tvutt, igjen.
 

DeletedUser

Guest
Tvutt
Poeng: 2.138
Rangering: 61
Beseirede motstandere: 2.011 (70.)
Stamme: MyTH

Poeng (8/10)
Litt å gå på her, men det betyr ikke så mye i starten egentlig. Det er enda muligheter for å ta innpå, men du burde gjerne hatt litt mer hvis du startet ved serverstart.

Plassering (6/10)
Det er flere spillere i området som er aktive eller i hvert fall har over 500 poeng. Med så mange spillere rundt kan det bli vanskelig å få farmet godt nok, men det kan også bli til gode adlemål etter hvert.

Farming (N/A)
Vet jo ikke hvor mye, men du har i hvert fall over 1 million ressurser ranet og plyndret 1.000 ganger som er bra. Dette kvalifiserer etter min mening til en 7'er. Jeg velger å droppe denne her fordi jeg ikke vet nøyaktig hvor mye.

Stamme (9/10)
MyTH har mange kjente spillere, ledelsen er flinke og samholdet virker sterkt. Det blir interresant og se utviklingen deres framover. Det som gjør at jeg ikke gir stammen en 10'er er at stammen ikke når 1. plassen enda.

Rykte (4/10)
Har sett deg på forumet, men ikke ellers.

Totalt (27/40)


Dagfinn Lyngbø. Kan være greit om folk kan si litt mer om hvor mye de har farmet sånn at det blir enklere å rate. Selv har jeg farmet over 2,4 mill.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Dagfinn Lyngbø

Poeng:
3.000
Kommentar (7/10)

Liker poengsummen - så rund og fin! Du henger fint med. Ikke helt i tet, men dette tror jeg fint kan endres.

Plassering:
Kommentar (8/10)

Du har egentlig en ganske god plassering. Helt greie adeltargets, samtidig som at farmeområdet virker greit. Mange gråbyer - som alle andre på v14, hihi.

Farming:
Kommentar (8/10)

2,4 mill farma er bra! Men dessverre ikke best. Er som alltid noen uten liv som bare farmer, og det er dem som har 10'ern. Gir deg derfor en 8'er.

Stamme: Baron
Kommentar (8/10)

En artig stamme. Elsker profilen. At dere i bunn og grunn brøyt ut av oss etter .. 2 timer(?) er litt morsomt, for dere har lykkes veldig bra. Tror det er ganske useriøst og morsomt i Baron, men alt er vel ikke fryd og gammen der heller. Men, 34k poeng er bra! For se hvor lenge dere holder koken!

Rykte: Swee
Kommentar (6/10)

Vet jeg ikke hvem på Scip du var, men jeg hadde sansen for folka på den kontoen, og antakeligvis deg også. Ikke at jeg er helt "up to date", men tror ikke du har noe ekstremt rykte. Dette kan ofte være bra, da et rykte ofte har sine negative sider!

Totalt:
(37/50)

Jeg er Mr. Millionaire. Ønsker ikke oppgi eksakt antall plyndra ressurser, men for å gi et innblikk i det runda jeg 3 mill for 2 dager siden :)

//Sapienta
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Navn: Mr. Millionaire.

Stamme: TSM


Poeng: 7.976 (10/10)

Ligger på 1 plass til nå så absolutt en god poengsum. Kunne jo ikke blitt bedre.

Plassering: (10/10)

Du ligger nokså sentralt til, dvs du kan adle i alle retninger, veldig god plassering spør du meg.

Farming: (9/10)

Får ikke helt full score her, men du har plyndret over 10.000 landsbyer og tatt mer enn 1mio ress. Så du har gjort en god jobb her også så tidlig.

Stamme: (7/10)

En stamme jeg vet relativt lite om faktisk. Men jeg har troen på og tror det er en god gjeng som er der, jeg tror det kan bli spennende å følge dere fremover. Tror dere kan nå langt om dere holder sammen.

Rykte: (5/10)

Jeg har sett deg rundt på forskjellig verdensforum her, eller skal jeg ikke si jeg vet så veldig mye om deg. Men det er da meg.

Totalt:
(41/50)

Rate: Charlie Chaplin
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Navn: Charlie Chaplin
Poeng:1.255
Rangering:285
Beseirede motstandere:613 (332.)
Stamme: baron

Poeng: du ligger ganske langt bak iforhold til mange andre, men dette er vel pga late start. skulle kanskje selv om hatt litt mer. Du får unasett 7/10

Plassering: du ligger godt plassert ute på rimmen. Dårlig med mål å adle. Du har derimot gode farmemuligheter og det trekker opp plasseringen 7/10

Farming: Du har farmet ganske mye for å bare ha spilt i en uke. Derfor er dette ganske bra og den vil nok stige fortløpende :) 8/10

Stamme: 10/10 er ikke så mye å si utenom at det er den beste stammen :awesome:

Rykte: 9/10 du får ikke helt full score her :p men jeg vet en del om deg da vi har vært duals :) og jeg vet at du er en erfaren og god spiller

totalt: 41/50

Bacardi razz
 
Sist redigert:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Bacardi Razz
Poeng: 3.684
Rangering: 38
Beseirede motstandere: 152 (710.)

Poeng:
(7/10) Kommet godt i gang. Startet sent, og har lite bra å adle i området.

Plassering:
(7/10) Haugevis med gråbyer i området, som du har mer eller mindre for deg selv. Eneste minus er at du skal et stykke vekk for å finne en god by å adle.

Farming:
(10/10) Startet sent, men har passert 10.000 angrep. Veldig mange fine barbarer i området ditt, jeg tviler ikke på at du er oppe i en god sum.

Stamme:
(6/10) God stamme med flere tilsynelatende erfarne medlemmer. Medlemmene liker ikke nærme hverandre, men heller ikke alt for langt unna til at det kan gjøres noe med. Lavt gjennomsnitt poengmessig.

Rykte: Velger å stille denne blank da jeg stort sett har holdt med til danske servere.

Totalt:
(30/40)

Mvh Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator
 

DeletedUser

Guest
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Poeng: 3265
8/10 Kom godt igang og ligger ganske bra an på rangeringslisten.

Plassering: 9/10
Ganske bra egentlig, kan adle begge retninger. Farmingsplassen er ok.

Farming: 9/10
Over 1000byer plyndret og 1mio ress, ganske bra det.

Stamme: 10/10
Det er den stammen som ligger øverst da, må vell gi en 10er.

Rykte: Som du sa du har holdt på med danske servere.

36/40 Totalt.

mvh imRzux
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
imRzux
Poeng: 971
Rangering: 449
Beseirede motstandere: 41 (969.)
Poeng:
(2/10) Ser ut som du har fått en dårlig start, og har ikke imponert etter så lang tid

Plassering:
(7/10) Du har en grei plassering, om du hadde gjort det bedre, hadde du fått et fint område å adle byer.

Farming:
(1/10) Du har nok gjort det for dårligt med farmingen, når du ikke har klart å farme mer en 100 landsbyer engang.

Stamme:
(5/10) Kjenner ikke til stammen, så jeg plasserer deg på midten

Rykte:
Stiller deg blankt. Har aldri hørt om deg :S

Totalt: (15/40)
MvH Nerder av Stål
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Spiller:... Nerder av Stål

Poeng: ...3.136
Bra start, rank 55......må bli 6/10

Plassering :
Din plassering ka være både posetiv og negativ. Du/dere har masser av farms, dog ingen store adlingsbyer i nærheten. Ligger litt langt unna stammen, men det gir samtidig ingen kranglinger om adling........så midt på treet 5/10

Farming :
Ingen anelse.....

Stamme :
Var jo -T-H-, så selvom stammen har fått et litt dårligt rykte, gir jeg max, rank 1 er rank 1.....10/10

Rykte :
Aldrig hørt om deg, men det kommer kanskje. Men må desværre gi ....1/10

Totalt :

22/40

NB. Såvidt jeg vet, er det 2 på denne konto...korrekt?
 

DeletedUser

Guest
gertpe

Poeng: 1.631
Rangering: 201
Beseirede motstandere: 5 (1144.)
Stamme: SUP


Poeng
Nja ikke en bra start men forventer at du kommer fort til toppen, men foreløpig er det (4/10)

Plassering
En del barbs og noen "store" spillere rundt deg som du kan adle. Ganske fint i mine øyne (9/10)

Farming
står ikkje noko :/

Stamme
Dette er stammen jeg frykter mest. Har mange erfarende spillere som kan gjøre utrolige ting men ikke første plass og ikke topp 5 derfor blir det bare (8/10)

Rykte
Har hørt mye om deg. Har også lest dine innlegg her og storkoser meg med lesingen men ikke den aller mest kjente. (9/10)

Totalt
(30/40) ikke verst alt i alt.



Vil ikke gi bort mitt nick derfor kan den neste heller analysere min venn mord142
 

The Attack King

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Mord142
Poeng: 1316
Rangering: 326
Beseirede motstandere: 1.034 (262.)
Stamme: MyTH


Poeng:
Ligger eit stykke bak no (5/10)

Plassering:
Gode farmemuligheitar, men ikkje så gode adlingsmuligheitar. Ligger og nærme stammemedlemmer. (7/10)

Farming:
Farming er ikkje så bra. Ikkje plyndra 1000 gongar og ikkje rana 1 mill ress. (2/10)

Stamme:
God stamme. Mange kjente spillerer. Trur dei kjem til vera med lenge. (7/10)

Rykte:
Har sett deg på v12, men ellers så kjenner eg deg ikkje så godt. (6/10)

Totalt:
(27/50) Mykje som kan gjørast bedre, men stå på! :)
 
Topp