RNG ledelsen som lyver til meg!

DeletedUser

Guest
Akkurat her er du helt på viddene min venn. Du slenger bare ut oppgulp og å rakke ned på en stamme for å få overtaket virker noe desperat.


Eg står bak hvert ord og kommentar eg har sagt i denne saken. Eg mener det er bevist at wits får folk til å tømme kontoer og at de prøver å fremstå som noen vanvittige gode krigere etter på. Alle greier å adle tomme byer!! Og spir ? Har du i det heile tatt sjekket odd tall, har du sett lister som er lagt ut? Har du sett enkelte i wits langt på vei innrømmer at byer står tomme men at det ikke gjør noe fordi reglene ikke er brutt? Det er ikke sånn at vi slenger ut påstander uten noen form for dekking.


Etter å ha sitte kv i f.eks RNG og sett hva som faktisk skjer så syns eg utviklingen i v1 er trist, at en lederstamme holder på sånn er ufattelig! Men ikke alle kan ha ære og moral!!


Ang desperasjon.

Side 1:
Stammer: H.F.O
Side 2:
Stammer: WIC

Timeframe: Siste måned

total erobringer:

Side 1: 663
Side 2: 3,341
Forskjell: 2,678

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 260
Side 2: 23
Forskjell: 237

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 5,449,583
Side 2: 28,926,196
Forskjell: 23,476,613

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 2,458,008
Side 2: 227,208
Forskjell: 2,230,800

chart
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Jaggu er du flink Bgm. Går ikke en uke der vi ikke får se stats med H.F.O vs WIC?

[SPOIL]Side 1:
Stammer: BOL, H.F.O, RNG
Side 2:
Stammer: WIC, viking

Timeframe: Siste måned



Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 821
Side 2: 1,421
Forskjell: 600

chart




Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 7,470,254
Side 2: 12,986,621
Forskjell: 5,516,367

chart


[/SPOIL]


Vi kjører en 3-frontskrig. RNG i nord, BOL i vest, og dere i sør. Vi kan umulig vinne på alle fronter, noe vi ikke gjør. Vi taper bare for dere i H.F.O. Hadde dere hatt en 3-frontskrig i såpass lang tid som vi har hatt ville dere ganske så sikkert vært borte.
 

DeletedUser

Guest
Vi kjører en 3-frontskrig. RNG i nord, BOL i vest, og dere i sør. Vi kan umulig vinne på alle fronter, noe vi ikke gjør. Vi taper bare for dere i H.F.O. Hadde dere hatt en 3-frontskrig i såpass lang tid som vi har hatt ville dere ganske så sikkert vært borte.

Cry me a river...
 

DeletedUser

Guest
Eg står bak hvert ord og kommentar eg har sagt i denne saken. Eg mener det er bevist at wits får folk til å tømme kontoer og at de prøver å fremstå som noen vanvittige gode krigere etter på. Alle greier å adle tomme byer!! Og spir ? Har du i det heile tatt sjekket odd tall, har du sett lister som er lagt ut? Har du sett enkelte i wits langt på vei innrømmer at byer står tomme men at det ikke gjør noe fordi reglene ikke er brutt? Det er ikke sånn at vi slenger ut påstander uten noen form for dekking.


Etter å ha sitte kv i f.eks RNG og sett hva som faktisk skjer så syns eg utviklingen i v1 er trist, at en lederstamme holder på sånn er ufattelig! Men ikke alle kan ha ære og moral!!

Jeg velger å dele opp svaret mitt da du nevner flere ting i svaret ditt.

1: At WIC får (legg merke til at det skjer frivillig) spillere til å tømme kontoer er kanskje feigt, men så vidt jeg vet gjør hver spiller hva den vil med kontoer. Liker jeg det personlig, Nei. Er det ulovlig, Nei. Så kan dere diskutere det så mye dere vil, men dere vil neppe få WIC til å gi tilbake byer de uansett vil hevde de har tatt fair and square.

2.Har jeg sjekket Stats, nei. Jeg vet likevel godt hva som skjer på verden 1. Jeg vet at HFO vinner sitt territorie, og jeg vet at BOL "taper" litt, men at det stort sett er status quo. Og jeg har sett over lang tid at RNG har og fortsatt taper til WIC.

3. Ære og moral.... Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal angripe denne, men nøyer meg med å nevne at jeg har sett og opplevd nok innen TW til å si at begrep som ære og moral er begreper som forlengst er både avleggs og utdaterte pga handlinger og oppførsel blant visse individer i dette spillet. Du finner ikke 1 stamme på dette spillet som med hånden på hjertet kan si at den ikke har "bøyd" regelverket på ett eller annet tidspunkt. Så derfor har jeg lite til overs for de begrepene og uansett om du mener HFO spiller med ære og moral så er det litt "ubetydelig" fordi det er såpass misbrukte ord her inne at de ikke innehar noen betydning lenger.

Så til det med desperasjon... Med desperasjon mener jeg ikke det som skjer ingame. Du burde vite av våre tidligere samtaler at jeg er noenlunde oppdatert på hva som skjer. Med desperasjon legger jeg til grunn at man på liv og død skal være nødt til "rakke ned" på andre for å hevde sine egne meninger. Du er mer enn kapabel til å føre en diskusjon om denne saken uten å måtte komme med et negativt økenavn på dine motstandere. Jeg har som sagt sansen for dine innlegg fordi de er uredde og håper å røre i vepsebolet, men jeg står på mitt og mener at du er helt på vidda i denne saken med måten du argumenterer på.
 

DeletedUser

Guest
For å kommentere på det med ære og moral, så har jeg alltid litt problemer med å ta det seriøst når noen påberoper seg en stor grad av ære og moral. Jeg mener at ja, det er herlig hvis man faktisk holder seg til sine prinsipper IG. Det er tross alt "bare" et spill, så det burde være lett. Teoretisk sett.

Men å gå ut å pårope seg å være ærefulle og moralske? Nei, ikke helt sansen for det. Det er ikke noe man kan ta, men noe man må fortjene - IMNSHO. For ikke å nevne at det gjerne er veldig avhengig av ståstedet. Man vil gjerne rasjonalisere sine egne handlinger, og det å være i stand til å kjenne igjen når man prøver å rasjonalisere noe er ikke lett. Noen ganger er kanskje rasjonaliseringene faktisk "akseptable", men andre ganger ikke. Jeg vet at jeg har vært godt i gang med å rasjonalisere et par avgjørelser, men at det ved de tilfellene heldigvis har vært noen andre som var med å diskuterte avgjørelsene som satte ned foten.

Bare så det er klart så vil jeg si det er en forskjell på det å påstå at man selv er moralske og ærefulle, og det å forsvare sine handlinger for å forklare hvorfor de ikke var umoralske. For de som har problemer med å skjønne forskjellen, tenk på tall. Et tall som ikke er positivt må ikke være negativt - det kan også være null.

And now we returns to our scheduled program...
 

may65

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Du er den største ungen her inne, du kommer bare med svada og opp gulp og oppfører deg som en 12 åring i puberteten. Så tror du skal tenke deg om før du skriver sånne ting igjen. Gjennomsnittsalderen i wits er MYE lavere en HFO, HFO har en fin blanding men største delen er godt voksne folk som kan oppføre seg og kan spille på en ærlig måte!!

Og MD, eg har forklart hva eg mener flere ganger.


Dere i wits drar nivået her inne like langt ned som dere gjør IG dessverre.


Har hele tiden trodd lederen i H.F.O var en voksen person som kunne å skrive navnet på fiende stammen rett...men så feil kan man ta etter flere år her inne.
Kanskje derfor de har spillere som sender oss post å spør om vi ikke heter WIC, men blir i tvil da lederen alltid skriver feil. Så da får vel vi i WIC finne de yngre spillerene hos oss å sette dem i ledelsen, slik at dere kan bytte navn til H.U.F.F
 

DeletedUser

Guest
Du er den største ungen her inne, du kommer bare med svada og opp gulp og oppfører deg som en 12 åring i puberteten.

Gjøre om stammenavnet til wits, det er slikt vi gjorde på barneskolen da man gjorde liverpool om til leverpostei, så det er du som er den store ungen her inne ;)
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Gjøre om stammenavnet til wits, det er slikt vi gjorde på barneskolen da man gjorde liverpool om til leverpostei, så det er du som er den store ungen her inne ;)

Nå var det vel HUFF stammen som starta med og rename andre pro yo stammer på V1 da.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Synes stort sett alle framstår som store unger her inne.. Noen i finere ord og vendinger enn andre, men sier igrunnen like mye tull alle mann
 

DeletedUser

Guest
Synes stort sett alle framstår som store unger her inne.. Noen i finere ord og vendinger enn andre, men sier igrunnen like mye tull alle mann

...og damer :)

Vi har alle våre versjoner og historier vi alle prøver å bevise er rett :p
 

DeletedUser

Guest
ja da var de Roger's oppmerksomhet som skal frem da

Jeg spilte på lol123 og kriget mye mot Njal etterhvert begynte støtte og renne inn og noen ble sendt hjem plutselig.
Men idag tar han kaka og tar og skifter pw og fucker opp alt.
Kjempe bra jobba assa
Åjja vent litt d har jo skjedd med Narne også da Var d Ken som var dual med Roger
fy
Ein dag jeg snakka med Roger kunne hann nå pw ganske mange brukere i RNG også og d var ikke første gangen d Roger gjorde


Enda en RNG konto overtatt og tømt, samme fremgangs måte som før. Overta konto, skifte pw og tømme konto. La konto bli i RNG samtidig som wits angriper og prøver å fremstå som en gjeng gode krigere.


Hva gjør Dakapo ?


Har hele tiden trodd lederen i H.F.O var en voksen person som kunne å skrive navnet på fiende stammen rett


Dere oppfører dere som et vits, så eg kommer konsekvent til å omtale stammen din sånn. Her sitter dere og klager på at noen endre litt på navnet deres mens dere selv saboterer en heile stamme. Latterlig og ikke minst totalt uten selvinnsikt!


P.s. Kontoen ga Njal pryl, så dere hadde vel ikke noe annet valg??
 
Sist redigert av en moderator:

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Jeg hadde særdeles store vansker med og tyde den første posten. Skjer med og ha flust med kids i stammen 'a? :p

H.U.F.F og H.U.F.F :(
 

DeletedUser

Guest
kan bekreftes fikk en den delen med lol123 fikk en IRL Venn til og gå in på min gamle konto og sette den på slett

men du kan vel legge ut samtalen vi hadde på Skype også kan jeg legge ut den pmen jeg fikk videresendt på lol123 så kan vi se hvor lenge den konton hadde vært I rng

det med narne hadde ikke jeg noe med og gjøre


Dere bekrefter jo galskapen også:D Fantastiske krigere :eek:
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Hva hadde dette med denne tråden å gjøre BGM?????

At en som ikke er på en av våre kontoer lengre gjør noe er vel noe ikke vi kan lastes for? Eller er det slik sett at alle som en gang har vært i en stamme sine gjerniger holder til den stammen? I så fall blir det litt slitsomt siden det er en god del som har vært både her og der og da kan deres eks.stammer beskyldes for mye rart. Nei kok i hop noe ordentlig du som du kan bevise for alt du legger ut er en stor vits og med deg som leder i HFO ser jeg da hele gjengen som en stor vits.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Forstår at dere er presset nå:D


Her fikk en wits konto pryl og dere fikser problemet med samme metode som før, så tror alle som spiller tw og veit hva det handler om ler av dere og ikke meg.


Det er så klart fint å få bekreftet av wits selv hva dere holder på med, men greier ikke glede meg når eg veit hva dere har gjort og hva dere gjør mot en fiende stamme.

Tenk om noen går ut og begynner å kjøpe wits kontoer i stor still, ta kontakt på skype så fikser vi en 1000 lapp eller en fet telefon for e-posten din?? Men, ikke alle vil spille sånn, Tribal wars skal handle om byer og ikke kontoer!
 
Topp