Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Klart at det passer wits kjempe fint å ha en "dual" å skylde på, men dere kommer ikke unna at han gjorde dette for å hjelpe wits og at dere har hentet flere 1000 byer på denne måten de siste mnd.

Juks og manipulasjon er det eneste dere er gode på, rett og slett null moral og null ære.

Skal prøve mitt beste for å holde meg så objektiv som mulig her. Ok..

Hvis jeg ikke spilte tw og tok en titt på hva du har skrevet i det siste, så hadde jeg fortsatt stilt en del spørsmål.

For det første så argumenterer du helt feil. Du slenger ut påstander og anklager WIC for juks og liknende som gjør at WIC gjør det så bra. For å underbygge argumentene dine kommer du med nye påstander og hver gang du blir bedt om å komme med noe som kan støtte det du kommer med, så svarer du aldri direkte på spørsmålet (unnvikende virker det som).

For det andre så kommer du med det samme om og om igjen. Kunne likt å se hvis du prøvde å angripe WIC fra et nytt ståsted med nye friske argumenter. Hvis du fortsetter slik som du gjør du, vil WIC oppleve deg som useriøs og en liten unge som ikke vet bedre.

For det tredje så antyder du at du har rett i alt og ikke kan ta feil. Ergo blir det vanskelig å prøve å forklare ting når alt blir forkastet. Det ser ut som de fleste blir ganske irritert over akkurat det der.

Dette har ført til at vi ikke lenger diskuterer så mye, men det har utviklet seg til et forum der vi går på hverandre og ikke diskuterer saklig.

Nå hadde det kanskje vært smartere å ta en prat med Cap22 og de andre ved WIC fronten for å selv spørre hva som skjer.

Og en siste ting som også er et spm til Scar. Er det så galt i å spørre om bevis? Dere angriper oss som skyldige og tar ikke i betraktning noe av det vi sier. Vi har bevist at vi kan si unnskyld for det vi tar feil av.. Nå er det på tide å vise at dere klarer det samme.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vi ville ikke gått så hardt inn for dette om alt bare var oppspinn og tull. Det burde til og med dere klare å forstå da det forumet her har vært dødt lenge. MD, ang beviser og hva som regnes som beviser har jeg kommentert over. Gidder derfor ikke å ta det enda en gang fordi du ikke gidder å scrolle opp.
 

DeletedUser

Guest
Vi ville ikke gått så hardt inn for dette om alt bare var oppspinn og tull. Det burde til og med dere klare å forstå da det forumet her har vært dødt lenge. MD, ang beviser og hva som regnes som beviser har jeg kommentert over. Gidder derfor ikke å ta det enda en gang fordi du ikke gidder å scrolle opp.

Her har vi forklart at det var en spiller utenfor stammen som tidligere var på eivped som hacket. Skal ikke si hva straffen var, men den tilsa nesten at han var uskyldig.
Vi legger alle kortene på bordet. Dere famler og vet ikke helt hva som har skjedd.

Er litt lei av at du ikke klarer å tenke litt over hva som blir skrevet. Kan du ikke i det minste ikke dømme oss før du har fått noe som støtter utsagnene?

Leste forresten det du skrev, men det var jo dårlig skrevet. Her skal det ikke legges bevis på bordet fordi jonsnow bare avfeier det? -.-
Vi er flere her vettu!

Men dere for fortsette å gjøre dere selv til latter.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Her har vi forklart at det var en spiller utenfor stammen som tidligere var på eivped som hacket. Skal ikke si hva straffen var, men den tilsa nesten at han var uskyldig.
Vi legger alle kortene på bordet. Dere famler og vet ikke helt hva som har skjedd.

Er litt lei av at du ikke klarer å tenke litt over hva som blir skrevet. Kan du ikke i det minste ikke dømme oss før du har fått noe som støtter utsagnene?

Leste forresten det du skrev, men det var jo dårlig skrevet. Her skal det ikke legges bevis på bordet fordi jonsnow bare avfeier det? -.-
Vi er flere her vettu!

Men dere for fortsette å gjøre dere selv til latter.

Ikke vi som lurer småunger, MD. Snakk om å gjøre seg til latter selv.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Ikke vi som lurer småunger, MD. Snakk om å gjøre seg til latter selv.

Hmm, tar en rask kopi av det MD skrev til BGM..

For å underbygge argumentene dine kommer du med nye påstander og hver gang du blir bedt om å komme med noe som kan støtte det du kommer med, så svarer du aldri direkte på spørsmålet (unnvikende virker det som).

Småunger eller ei, Eivind, bank litt vett inn i hodet på de? Du står jo her og sier at "småungene" (dvs 14åringene?) hos dere ikke eier lojalitet, men alikevel så tar dere personene inn på kontoene.. Jaja :).
 

DeletedUser

Guest
@MD: Bgm argumenterer ikke feil, sånn sett. Han kan argumentere sånn som han vil. Men sånn som han vanligvis holder på har argumentene hans bare et vagt kjennskap - om det - til logikk :eek:

Når det gjelder det med bevis så kan jeg ikke huske at noen sier noe på forslaget mitt om rapporter og IGM. Blir det ikke lagt ut fordi det ikke eksisterer, eller av andre årsaker...?

Som en liten digresjon, dere vet den diskusjonsteknikken med å si navnet til den du diskuterer med? Det er ganske søtt. Snublet over dette morsomme sitatet når jeg lette etter dokumentasjon;

Of course you need to be careful not to overdo it as saying someone’s name in every sentence can be odd and creepy.

Minner det oss om noen? :jfornøyd:
 

may65

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Ryktes at lederen i H.O.F har fått sett bevis (fra en av sine egne spillere) på at joker selv tok kontakt og tømte sine byer for oss i WIC, så mulig derfor de ikke har noen "bevis" å legge frem for oss.

Mulig de tror de kan vinne en krig med å anklage oss for alt mulig tull og tøys i håp om at vi gir opp, bare så dumt det virker motsatt på oss i wic.

Å det med narne kontoen....tja, han som hacket narne var IKKE en wic spiller da han tabba seg ut. Skal vel å sies at det er en tidligere så lojal RNG spiller før han kom til WIC.
 

DeletedUser

Guest
@MD: Bgm argumenterer ikke feil, sånn sett. Han kan argumentere sånn som han vil. Men sånn som han vanligvis holder på har argumentene hans bare et vagt kjennskap - om det - til logikk :eek:

Sant nok. Eller kanskje han ikke argumenterer? Kanskje han bare slenger rundt rykter som han selv ikke vet er sanne eller ikke.

Du har helt rett Grim. De har hatt muligheten, men de har ikke fremmet et eneste bevis eller noe som hinter om det engang. Hvis det er ønskelig, så kan jeg poste det vi i ledelsen sa da narne ble hacket. Om folk tror det er fabrikkert eller ikke, så kan faktisk teamet sjekke om det er sant.

Begynner å bli litt lei hele greia. Er ganske mye interessant å si om denne saken.. Fra mitt perspektiv i hvert fall.

Her er i hvert fall noe av bevisene:

Tatt fra PM mellom meg og Narne

magic dude den 01.02. klokken 15:42
Hvilke byer i K25 er tomme? De helt ved frontlinjen min altså.

~MD~

narne den 01.02. klokken 16:48
Liker at du driter deg ut.
Planen gikk vel ikke som planlagt ?

~Narne~

magic dude den 01.02. klokken 17:22
Hvilken plan?

narne den 01.02. klokken 17:26
Jaja uansett spill uskyldig du. Ser jo her dere hadde en plan. anyway.

magic dude den 01.02. klokken 18:04
Ehh.... Jeg vet virkelig ikke hva du preker om...

narne den 01.02. klokken 18:12
Eivped ? Ken ? Ringer ikke noen bjeller ? Nei nei same shit anyways. Hvorfor sendte du da meldingen underst da ? :p

magic dude den 01.02. klokken 20:31
fordi du sa du skulle slutte..

Dette sa jeg på bakgrunn av hva jeg leste på forumet.

lowenan den 01.02.2012 klokken 11:43
Takke Siter Rediger Slett
"narne i dag klokken 11:40
1996 er under innadling jeg var bare kv for han så tok han med meg.. king kon97 spilelr det ingen på så der er jeg kv.. og perf har heller ingen eier så der er jeg kv... men denne kontoen blir adla av rng.. så om noen fra wic kan ta byene mine i k25 kjapt be de t akontakt med meg så skal ejg fortelle hvilkne som er tomme..

og det er flere som har tenkt og stike fra rng.. men ikke enda.."

lowenan den 01.02.2012 klokken 11:47
Takke Siter Rediger Slett
"narne i dag klokken 11:44
over 60% av byene mine i k25 er ute på tur mot xandor o nå sender rng og nuke/adels her... men som sagt om dere er kjappe når dere og ta byene før de"

Tatt fra lederforumet.

lowenan den 01.02.2012 klokken 12:23
Takke Siter Rediger Slett
narne i dag klokken 12:08
er flere som har planlagt og gå ut og kjempe mot rng... jeg håper at de skjer litt raksere en hva de hadde planlagt nå..

narne i dag klokken 12:22
jeg fikk ikke nevne navn men begge har over 3 mill


magic dude den 01.02.2012 klokken 17:23
Siter Rediger Slett
narne er tilbake i RNG

*********** den 01.02.2012 klokken 17:39
Takke Siter Rediger Slett
Er vel Cap som har tatt over kontoen igjenn med mailen!

lowenan den 01.02.2012 klokken 17:52
Takke Siter Rediger Slett
Nei. Kontoen var tydeligvis stjålet fra den rettmessige eieren.

*********** den 01.02.2012 klokken 17:55
Takke Siter Rediger Slett
høres meget merkelig ut, tviler på sannheten av det. RNG`s ledelse har jeg ingen tro på for å si det sån.

may65 den 01.02.2012 klokken 18:46
Takke Siter Rediger Slett
Denne gangen er det nok sant ja. Narne er hacket. Å uønsket tatt ut av rng.

JonSnow den 01.02.2012 klokken 19:10
Takke Siter Rediger Slett
Jepp Low sa så =) smart passord han hadde



********* er en med skjult ID.
 

DeletedUser

Guest
Det at det skjedde på narne av en WIC-spiller, om jeg ikke nå tar feil da jeg ikke har fulgt så nøye med, sier sitt. Det at dere ikke har kontroll over det er forsåvidt greit, men da går dere ikke ut å sier at WIC ikke spiller skittent, når det er åpenlyst at noen i stammen gjør det. Capich?

Uansett, for min del har jeg bedre å finne på enn å snakke til en "vegg" :)

wic spiller ikke skittent, dette var ikke en wic-spiller som forbrøt seg her. hvem var det som rapporterte han? en wic-spiller. om vi hadde spillt skittent, så hadde vi ikke gjort noe med saken. igjen scar, så er du flink til å prate mye om ting du ikke har fått med deg fakta på. har du ennå ikke lært at det er bedre å sitte rolig, å la folk tro du er dum, enn å åpne munnen og bekrefte det vi nå vet?
 

DeletedUser

Guest
Dere prøvde dere med bortforklaringen den når Narne kontoen forsvant men ingen gikk på!! Om det er en dual på en wits konto som gjør det eller Roger selv har lite å si. Det wic folk som står bak,det er wits konto som blei utestengt for jukset, det wic folk som beklager og det er ALLTID wits som tjener på det når det skjer!

Så må bare forsette og adle gratis byer og tro dere er best, vi andre veit bedre:D


http://klovnerikamp.no


du bør ikke ta med deg selv når du sier at noen vet bedre, du har jo null peiling på hva du snakker om da :D
det var IKKE wic-folk som sto bak, men en tidligere rng-spiller.
og når det gjelder å utnytte slike fordeler, så er faktisk DU en av de som er flinkest på det. men det er det vel ikke verdt å snakke så høyt om kanskje? men jeg vet mer om deg og hønseflokken din enn det du setter pris på. så tenk kanskje litt over hva du slenger ut heretter. ting kan slå tilbake på deg også.
 

DeletedUser

Guest
btw, klovner i kamp er et ganske godt synonym med det du og wimsy og resten av hønseflokken driver på med :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at lederen i H.O.F har fått sett bevis (fra en av sine egne spillere) på at joker selv tok kontakt og tømte sine byer for oss i WIC, så mulig derfor de ikke har noen "bevis" å legge frem for oss.

Har eg det ?? Det er mer en eg veit iallefall?


btw, klovner i kamp er et ganske godt synonym med det du og wimsy og resten av hønseflokken driver på med


heheheh, like morsomt hver gang du og paal sier noe, det er bare gjentagelser av andre. Som sagt før, barnehage nivå.


Alle ser jo at det vi har sagt er rett, forstår at det er flaut etter som halve wits har gått ut og prøvd å snakke dette bort og så kommer det en ny sak med ikke mindre en 5 kontoer:) Pinlig pinlig pinlig :)
 
Sist redigert av en moderator:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
btw, klovner i kamp er et ganske godt synonym med det du og wimsy og resten av hønseflokken driver på med :p

Sikker på at du ikke har rettet hagla mot eget ben nå da, Badass? :) "Klovnene" i denne sammenhengen er de som ikke klarer å ta byer på en "ærlig" måte, og skryter hemningsløst over sine egne skills. Om dere er så stolte over å kunne ta byer hvor det ikke finnes en eneste buemann i, vel, så tror jeg vi har funnet definisjonen på hvem "klovnene" er i den sammenhengen, og attpåtil må ty til triks en bruker i oppstarten av en verden. Pinlig, pinlig..

BANG!!! Hagla gikk av gitt..
 

DeletedUser

Guest
Sikker på at du ikke har rettet hagla mot eget ben nå da, Badass? :) "Klovnene" i denne sammenhengen er de som ikke klarer å ta byer på en "ærlig" måte, og skryter hemningsløst over sine egne skills. Om dere er så stolte over å kunne ta byer hvor det ikke finnes en eneste buemann i, vel, så tror jeg vi har funnet definisjonen på hvem "klovnene" er i den sammenhengen, og attpåtil må ty til triks en bruker i oppstarten av en verden. Pinlig, pinlig..

BANG!!! Hagla gikk av gitt..

For å spørre deg rett ut.. Hvilke spillere tror du vi tar byer gratis fra?
Kan spørre bgm om det samme.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
For å spørre deg rett ut.. Hvilke spillere tror du vi tar byer gratis fra?
Kan spørre bgm om det samme.

Selve poenget er ikke hvilke spillere det gjelder. Hovedpoenget er at dere faktisk tar byer på en rimelig uærlig måte. Dette kommer du sikkert til å synes er latterlig, men av den enkle grunn at jeg ikke nevner hvilke spillere det gjelder for å slippe å lese den ene unnskyldningen etter den andre som dere garantert kommer til å trykke ut av dere her på forumet. For meg holder det med å se at dere faktisk gjør det samtidig som at dere innrømmer det, det er alt det jeg var ute etter i starten da jeg postet dette ryktet.

Du kan heller spørre bgm da jeg ikke er helt orientert om de siste "nyhetene" ang denne saken.
 
Sist redigert:

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Selve poenget er ikke hvilke spillere det gjelder. Hovedpoenget er at dere faktisk tar byer på en rimelig uærlig måte. Dette kommer du sikkert til å synes er latterlig, men av den enkle grunn at jeg ikke nevner hvilke spillere det gjelder for å slippe å lese den ene unnskyldningen etter den andre som dere garantert kommer til å trykke ut av dere her på forumet. For meg holder det med å se at dere faktisk gjør det samtidig som at dere innrømmer det, det er alt det jeg var ute etter i starten da jeg postet dette ryktet.

Du kan heller spørre bgm da jeg ikke er helt orientert om de siste "nyhetene" ang denne saken.

Først skriver du at vi tar byer på en uærlig måte, alikevel så klarer du ikke og legge frem fakta selv om MD konfronterer deg med og gjøre det. Så mitt spørsmål er - hvorfor klandrer du WIC i og ta byer på en uærlig måte når du selv ikke har bevis for at det gjøres? Scar - dette blir bare for dumt. Hvorfor argumentere for noe du selv ikke er "helt" orientert rundt?

Latterlig, rett og slett :).
 

DeletedUser

Guest
Kan jo også legge til hvor mange byer dere tror dette gjelder? Har vi tatt 1 by på uærlig måte? 10? 100? 1000? 10 000?????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KAN DERE VÆRE SÅ SNILL Å KOMME MED ET ELLER ANNET SOM STØTTER DET DERE SIER!?!?!?!?!!!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Først skriver du at vi tar byer på en uærlig måte, alikevel så klarer du ikke og legge frem fakta selv om MD konfronterer deg med og gjøre det. Så mitt spørsmål er - hvorfor klandrer du WIC i og ta byer på en uærlig måte når du selv ikke har bevis for at det gjøres? Scar - dette blir bare for dumt. Hvorfor argumentere for noe du selv ikke er "helt" orientert rundt?

Latterlig, rett og slett :).

Hvorfor krever du nok en gang bevis av meg når det allerede er framlagt "bevis", om du kan kalle det det, veldig tidlig i denne tråden?:p Jeg gidder ikke pga deres latskap å bruke min tid på å lete etter den siden hvor dette står presentert. Selv spiller det egentlig veldig liten rolle, da faktisk MD har innrømmet at WIC har drevet på denne måten, slik at beviser ikke er avgjørende. Hva skal etter din mening være fakta da, Hakke? Da grensen for hva osm er fakta og tull er så flytende at det er umulig å se forskjellen. Skulle det komme noe som kan tolkes som bevis, så vil dere uansett avfeie det som å være tull, så da er mitt spørsmål til deg - hva er så poenget med å fremlegge "bevis", da ingen av partene vil annerkjenne det ene eller det andre?
Vi vil uansett, slik som i holder på nå, å stange hodene våres i veggen og skrike etter "bevis". Problemet er at det er ingen som er i stand til å se hva som regnes som bevis og hva som bare er tull. Vi la fram PM´en til Njal, og det vil jeg betrakte som et bevis, men da begynte dere å unnskylde dette med at det bare var tull og kødd fra hans side da ordlyden i PM´en hans tilsa noe helt annet. Igjen, det er ingen som vil anerkjenne noe om det skulle dukke opp noe mer, så hele poenget med å rope etter bevis er bare totalt meningsløst.

Jeg skjønner jo hvorfor dere i WIC skriker om det, fordi det er det eneste dere kan støtte dere på. Men vi ville ikke lagd en så stor sak om dette om det bare var tull og kødd da vi også innehar et snev av humoristisk sans og kan skille tull fra fakta. Så tenk litt på det.

Nå forventer jeg en barnslig kommentar om BOL eller RNG, men spar dere..

Hvorfor argumentere for noe du selv ikke er "helt" orientert rundt?

Som jeg sa er jeg lite orientert rundt siste tidens hendelser ang denne saken da jeg har hatt annet å bedrive tiden min med.


Hvorfor spør du nå om "bevis" MD, da du for noen dager siden sa at du hadde hørt at noe i WIC drev på slik? jeg forstår ikke hva problemet er. Dere har holdt på å tatt byer på den måten, og samtidig innrømmet det. For min del trenger jeg ikke å si mer da jeg har fått det jeg ville ut av mitt lile rykte som startet dette.
 
Sist redigert:
Topp