Snipet Deg Din Noob takker for seg!

DeletedUser

Guest
Synes mange er litt ute på viddene, care i hvem som er best :p Poenget i tråden er at vi er lei av tw og ikke har motivasjon til og spille på v4 sånn som den ser ut idag :)
 

Blackbones07

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Men vi er faktisk en stamme med skills, mer skills, pågangsmot utholdenhet og ikke minst samhold - enn de fleste skulle tro.. Bare synd ingen fikk se oss i aksjon mot en stamme som ikke er så mye større at vi ikke kunne rikke oss av flekken. :(

Bra sagt! Å være i SDDN var utrolig artig, flott beskrivelse.. :)



dette her viser bare hvor dårlige tapere noen av dere er.

Takk for den siste...

-BB-
 

DeletedUser

Guest
henry001 skrev:
Både Bulls og SDDN hadde gjennom tiden IAP (felles angrepsmål) med BNP. Det var deres strategiske valg i spillet.

Etter VARG falt, kan man argumentere at BNP var den sterkeste på V4. Så bør man spørre seg selv..."Utrolig dårlig strategivalg, fra SDDN og Bulls". Å inngå IAP med den sterkeste stammen er en sikker måte å bli overkjørt på senere i spillet. Det kan kun være en vinner, en stamme som går av med seieren. Jobber man sammen med den beste, da er det klart at man taper raskere.

Hvordan kan man argumentere for at BNP var V4's sterkeste?
 

henry001

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Hvordan kan man argumentere for at BNP var V4's sterkeste?

Er jo enkelt å sjekke STAT. Hvem som kriger mest, adler mest og gjør det best mot sine fiender. Også sett ut i fra hvem fienden er.
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Hadde EASY gått tli krig omt BNP så hadde v4 vært mye mer artig.
Det hadde ikke skjedd før alle de andre topp 20-stamme hadde vært borte. Når skal folk lære at denne unngåelsen av denne mergen ikke ville ha reslutert i at folk hadde fått spille lengre? Vi hadde eid alle uansett - for vi er så sykt gode!
 

DeletedUser

Guest
I tillegg sier folk de syns det er bedre at vi hadde forblitt allierte. Da skjønner jeg ikke helt hva dem tenker med. Tenk dere at vi hadde vært allierte. EASY hadde funnet noen nye eiere til noen kontoer og innadlet noen kontoer. Det vil si at dem hadde fått noen kontoer som ville vokst en del på internadling mens noen kontoer som blei aktive igjen. Dermed ingen kontoer til SDDN eller vanlige brune kontoer. Men EASY og BNP ville fortsatt kjempet som vi gjør nå og dere ville da fått like mange nukes og slitt like mye etter det jeg kan skjønne iallefall. Og da etter krigen mot 7BULLS så måtte BNP og EASY kriget og da hadde jo 7BULLS og SDDN vært nedadlet og borte. Så for dere i 7BULLS og SDDN hadde jo V4 endt på samme vis uansett, så sånn sett har dere igrunn ikke noe å klage på når dere alt har gitt opp ;)
 

DeletedUser

Guest
FØRST OG FREMST: Vi i SDDN tilba en IAP til 7bulls, men de nektet. de ville ha poengene våre. Det er derfor 7bulls og SDDN var i krig til siste slutt.





Så mister jeg en del av respekten jeg hadde for SDDN, dette her viser bare hvor dårlige tapere noen av dere er. Selv om en stamme er mye større så må en alltid fokusere hva du/dere som stamme kan gjøre. Nå husker jeg at 7BULLS ledet statistikkene mot SDDN før det ble innført en iap mellom BNP og SDDN. Så det sier vel litt det og. Selv om SDDN hadde et rykte om å være en stamme med skills, så er skills overvurdert til tusen. Aktivitet og motivasjon er de viktigeste tingene. Muligens 7BULLS er en gjeng med 13 åringer, men da vil jeg iaf skjønne at dere ikke vil merge med de, eller innførte en iap/allianse med de.

Ingen er uovervinnelige.

Du ble enten født med tunnel vision.. eller så vil du rett og slett ikke se det.. Wow..

Mot 7bulls, slet vi i SDDN allerede. Vi kjempet mot en så kraftig stacka front at det knapt gikk igjennom nukes når hele stammen hadde aksjoner. Du forventer virkelig at vi i SDDN skal kjempe mot en stamme dobbelt så stor som det 7bulls er nå? Lol, personer som deg får meg til å bli lei meg. Greit nok, som du sier. BNP er über slakkers og dårlige, og SDDN er mye mer skilla og kunne hatt en sjangs.. Men det hjelper ikke når vi får 10000 nukes på en spiller.. for så å få nye 100000 til. Også finner dere kanskje ut at dere i løpet av en uke skal sende 2000 nukes på 5 forskjellige spillere? dere tror vi kanskje har nok deff til å flytte deff sånn?

- Irritert og lei Justy:jsur:
 
Sist redigert av en moderator:

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Lolwut? Personer som deg får meg til å le :p

Anyways en front er aldri 100% stacket, det finnes alltid svakheter i en front. Om en hele tiden angriper de samme byene vil de her seff bli stacket enda mer, slik fienden føler fronten er "ûberstacka" og umulig å komme gjennom. Deff tar lengre tid å produsere enn off, det betyr altså om en holder et godt trykk lenge vil det bli mindre deff. Nå skal ikke jeg spekulere om at SDDN har hatt en dårlig strategi mot 7BULLS, men det virker nå sånn.

Dere i SDDN tror for høyt om dere selv. Som jeg tidligere har sagt kan alle slå alle i dette spillet, og jeg begynner virkelig å bli lei av de dårlige unnskyldningene deres..
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Lolwut? Personer som deg får meg til å le :p

Deff tar lengre tid å produsere enn off, det betyr altså om en holder et godt trykk lenge vil det bli mindre deff.

Dum eller? Er en by stacket så mister du ekstremt LITE deff fra flere byer imens du mister ett helt nuke?


Dere i SDDN tror for høyt om dere selv. Som jeg tidligere har sagt kan alle slå alle i dette spillet, og jeg begynner virkelig å bli lei av de dårlige unnskyldningene deres..

Fronten til 7BULLS var meget godt stacket langt inn på klusterene altså ett tykt belte med stacka byer... Ja det er mulig og ta byer langt inne med adelsnuke o.l men du trenger ikke være rakettforsker for og ta dem tilbake? Vi slet med deff fra før av å om vi skulle holdt på de byene ville det kostet oss alt for mye... Det ble vanskelig, var selv ikke på den fronten men så det tungt og fortsette og flere slet med motivationen...

......
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Dum? Off tar mindre tid å produsere enn deff, det er fakta. MUlig 7BULLS gjorde en god jobb med å stacke, men en front er aldri 100% stacket, fronten deres mot de var veldig lang, og det er alltid steder der stackene ikke sitter like godt. Dere var vel ikke flinke nok til å finne de svakhetene før BNP og SDDN gikk sammen på 7BULLS.

Så det jo med deg og. Første runde mot deg mistet du vel ingen byer, men etter flere og flere runder fikk du mindre og mindre deff, helt til du gav opp.
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Dum? Off tar mindre tid å produsere enn deff, det er fakta. MUlig 7BULLS gjorde en god jobb med å stacke, men en front er aldri 100% stacket, fronten deres mot de var veldig lang, og det er alltid steder der stackene ikke sitter like godt. Dere var vel ikke flinke nok til å finne de svakhetene før BNP og SDDN gikk sammen på 7BULLS.

Å det er du sikker på?


Så det jo med deg og. Første runde mot deg mistet du vel ingen byer, men etter flere og flere runder fikk du mindre og mindre deff, helt til du gav opp.

Hva tror du da smartass? ble vell opp imot 2500 nuke vs 300 deffbyer.... Uten en stamme som støttet..

.........
 

DeletedUser

Guest
Deff tar lengre tid å produsere enn off, det betyr altså om en holder et godt trykk lenge vil det bli mindre deff.
Det avhenger helt av hvor effektivt fienden stacker. Stacker en effektivt, vil forsvareren miste betydelig mindre forsvarstropper enn det angriperen mister av angrepstropper. Dermed har det ikke lenger noe å si at produksjonstiden på en full deffby er 2-3 (husker ikke lenger) ganger lenger enn ett fult nuke. Det er klart at å holde godt trykk lenge hjelper, men man er ikke garantert å tømme motstanderen for deff av den grunn.
 
Sist redigert av en moderator:

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
True, men det vil jo ha en del å si om en er flink til å finne de svake punktene i fronten. Der byene er mindre stacket, for det er veldig slitsomt å stacke hele fronten like bra. Det tviler jeg 7BULLS gjorde. Det vil jo også ha en del å si på fienden sin motivasjon om det kommer incs hele tiden, da kan det være motstanderen ikke gidder å stacke videre om det blir holdt et godt trykk.
 

DeletedUser

Guest
Dum? Off tar mindre tid å produsere enn deff, det er fakta. MUlig 7BULLS gjorde en god jobb med å stacke, men en front er aldri 100% stacket, fronten deres mot de var veldig lang, og det er alltid steder der stackene ikke sitter like godt. Dere var vel ikke flinke nok til å finne de svakhetene før BNP og SDDN gikk sammen på 7BULLS.

Så det jo med deg og. Første runde mot deg mistet du vel ingen byer, men etter flere og flere runder fikk du mindre og mindre deff, helt til du gav opp.

lol bird, først så vil jeg si som dagi sier her: byene til bulls hadde 10-15 defbyer hver ergo et nuke gjorde nesten ikke skade, den skaden tar det rundt 1-2 timer å bygge opp igjen så sender du på nytt fra de samme byene. Enkelt og greit. Nei det var ingen svakheter med fronten til bulls, vi nuka så si alt, speida så si alt :) ALT var stacka som pokker.

Selv nukes langt inni clusteret kom ikke igjennom:eek:
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Siden jeg ikke har noen særlig kunnskap om dette til å tilbakevise det du sier så kan jeg ikke si det ikke er sant, men alle stammer, personer, spillere, eller i dette tilfellet fronter har svakheter. Det nekter jeg å gi meg på. Ingen er uslålige, selv ikke 7BULLS :p :eek:
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Ja det har du helt rett i, men det blir så og si umulig og holde på byene når dem måtte sende så langt inn i klustert. Det var ikke nokk deffbyer til det...
 
Topp