Testes Sorteringscript

DeletedUser

Guest
Prøvde å sortere angrepsID med mitt, men det var bare den øverste som fikk noe tall. Gi meg ditt, Kathy, så ser jeg om det funker for meg :)
 

DeletedUser

Guest
Skal vi sjå....

Kode:
javascript:  function c()  {  var a=document;  if(window.frames.length>0)  a=window.main.document;  var b=a.createElement('script');  b.type='text/javascript';  b.src='http://speider.x10.mx/tw/script/sort.js';  a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b);  }  c();

Den ble bare tullete, men der har du scriptet.
 

DeletedUser

Guest
SlowTarget's Sort 1.0a
dalesmckay Patch v6.1 0.4 - ny versj. - korrigert for v7
Oversatt av Kristure - Korrigert for v7 av meg :)

Får verken popup eller piler, bare det der nederst på siden. Så om du spiller på v7 så funker den vel kanskje bare der?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Det scriptet fikk jeg til å fungere :)

Det klarte ikke å sortere adelsmenn og paladin vell og merke. Men ellers virka det for det meste :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Hos meg også fungerer dette scriptet helt fint, utenom med adels :)

Scriptet til Wynja derimot, funket ikke like bra
 

DeletedUser

Guest
Skal vi sjå....

Kode:
javascript:  function c()  {  var a=document;  if(window.frames.length>0)  a=window.main.document;  var b=a.createElement('script');  b.type='text/javascript';  b.src='http://speider.x10.mx/tw/script/sort.js';  a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b);  }  c();

Den ble bare tullete, men der har du scriptet.

Funker fjell på v1 også. Hadde problemer med det når jeg prøvde første gangen, men en sjekk etterpå, så gikk det fint :)
Takker så mye.
 

DeletedUser

Guest
Som jeg nevnte... Jeg måtte prøve et par ganger... prøv igjen og se om det skjer noe annet.
 

DeletedUser

Guest
Det er bare for noen å finne et script eller eventuellt endre på dette scriptet så det funker som fjell overalt - og poste det her :)
 

DeletedUser

Guest
Oppdateringen har gjort slik at du kan sortere etter adelsmenn via akademiet...
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Sorteringscriptet funker nå ikke på v1 for min del i Opera og Googel Chrome, noen andre som har problemer?
 

DeletedUser

Guest
Sorteringscriptet funker nå ikke på v1 for min del i Opera og Googel Chrome, noen andre som har problemer?

Kombinertoversikt:
Sorterer gård, tropper og handelsmenn.
Sorterer IKKE etter navn og koord

Produskjonsoversikt:
Den sorterer ressurser, varehus, handelsmenn, poeng og gård.
Sorterer IKKE navn, koord, byggeoppdrag, forskning og rekruttering.

Troppeoversikt:
Virker ikke: Feilmelding:
Sort does not run in this overview :?village=142773&screen=overview_villages&mode=units&type=own_home

Kommandooversikt:
Sorterer etter ankomst.

Innkommende:
Sorterer etter ID og ankomst om.
Sorterer IKKE kommando, mål, spiller og ankomst.

Dette er på V1 med opera 11.01
 
Topp