Topp 20 spillere

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
rank 18 på v12 så har sikkert en del og gjøre der, så kommer nok til og ikke komme så mye høyere opp.

Ja, fordi vi har jo så sykt mye motstand på v12 :p
Nei, den tanken skal jeg love deg at du kan slå ifra deg, når v12 avsluttes, avhenger kun av hvor raskt vi orker å adle. Intet mer, intet mindre.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Hey you! ^ :eek:ff topic:

Bra liste! Vært utrolig mye bra lister her i det siste! (happy)
 

DeletedUser

Guest
Jeg kommenterer en liste, hvordan er det offtopic? :p

Men ja, mange fine lister. Og generelt er jeg positivt overrasket over v14.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Du nevnte V12!

Jeg hadde så lyst og bruke off-topic smiley'n. I am sorry.
 

DeletedUser

Guest
10 Real Steel MyTH 1.414 1 1414 Kommer til å ligge helt oppe i toppen han her også, har ikke så mange poeng, men har nok satset 100% lk og ikke så mye poeng

blir ikkje mer points når en ikkje bruker pp på halveringer... så får resten av topp 10 svare for seg sjøl
 

DeletedUser

Guest
On popular demand, her kommer det en liste av ypperste kvalitet.
Synes du ikke at denne liste er bra, så er det sannsynligvis noe galt med deg.


1 LuckyZero Ingen 2,839
- Totalt ukjent for meg. Men virker i det minste å hatt en lucky start! (TOG DU AN??)

2 Znipp FWK 2,704
- Znapp Znute, så er eventyret ute. Tror ikke dette vil være en konto som vil vare veldig lenge på v12. Da må det skiftes stamme.

3 coopern Skjer? 2,670
- Skjer'a, coop? Ut ifra Baron, som virka veldig solid, i ca 15minutter. Spennende å se om dem bryter helt sammen, eller still go strong. Er kvalitet nok der fortsatt til å gi et ærlig forsøk iallefall.

4 Loki -T-H- 2,588
- Lusker og Loki rundt topp5. Ukjent konto for meg, men med Sondre som sjef, så er det vel bare å slette med en gang. Spare seg selv for bortkasta tid.

5 Rh0chrr3ss Baron 2,416
- Vinglekontoen. Endres på rosteren til denne kontoen oftere enn jeg skifter sokker, og jeg er en normalt renslig person sokkemessig!

6 lillazyster =WOR= 2,216
- Svenske tjejer gillar vi! Men gutter som leker at dem er jenter, er kjipe greier. Stryk det som ikke passer.

7 Lemmy SA 2,214
- Enda en konto jeg ikke vet noe om. Jeg føler meg svært utdatert her. Men Lemmy - Lemmings - Nintendo Klassisk. MÅ jo bare være bra!

8 guttakrutt MyTH 1,922
- Kenneth. Min beste venn og min verste venn her på tw. Kommer litt an på dagsformen :D
Men spille TW, DET kan denne gutten. GOGO! <3

9 Real Steel MyTH 1,891
- Martin and Helga, sitting in a tree. K-I-S-S-I-N-G. Supert par som utfyller hverandre meget, meget bra. Sånn bortsett ifra når dem er på snørrfylla. Men shit happens, when you party naked.
Dem kan også spille TW, btw..

10 Mr. Millionaire TSM 1,844
- I need a doller, dollar. A dollar is what I need. Hey! Hey!
Totalt ukjent blad, men jeg liker nicket!

11 Laspo SF 1,789
- Aner ikke hva jeg skal si. Rimelig nøytral kvalitet på nicket. Stammen aner jeg heller ingenting om. Make some nocie, la oss vite hvem dere er!

12 EvenElg -T-H- 1,716
- Elg, sau, ulv. Alle har nettsider. Jeg liker ingen av dem. Så kommer dette med å ha Sondre som sjef da. Det GÅR JO BARE IKKE AN!

13 *Stark* SA 1,709
- Enda en SA. Kjenner nicket ifra v21.se. Lykke til videre :)

14 SheepHappens ST4B 1,668
- Jeg vet hvem som spiller her, men husker ikke i farta. Men sikkert en strålende kar. Så gir smilefjes til denne kontoen! :D

15 aightm8 MyTH 1,655
- Fikk trygla seg inn i superstammen min.. eh.. vår. Neida, lojal fyr som viser mer aktivitet her enn på v12. Ikke at det skal SÅ mye til da :p GOGO!

16 bongosteen Ingen 1,604
- BINGO!

17 White Death Borg 1,590
- Kill me! Kill me now!

18 Torquemada MyTH 1,555'
- Tom er en av mine absolutt favorittmennesker i dette sirkuset. Deilig å ha en som er enda mer nazi på grammatikk enn meg! Så er det jo et stort pluss at du vet hva du driver på med ingame også. ;)

19 PolarBear Power! 1,524
- Vegard, jo! Denne karen ga bort IsBjoeRn til meg på v2. Håper du likte hva jeg gjorde med kontoen i ettertid :)
Du ligger ikke så langt unna meg på v14, ser jeg. Krig eller samarbeid? Time will tell ;)

20 Hvitlugg Ingen 1,502
- Blablabla, lei av listelaging, aner ikke hvem dette er heller.
 
Sist redigert av en moderator:

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
*Stark* her er en annen en Stark på v21.se atm for der sitter jeg, men tror han satt der før sammen med Tony Stark (Sondre?)

Ellers kjempebra liste, bare synd jeg ikke er topp 20 enda.
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
19 PolarBear Power! 1,524
- Vegard, jo! Denne karen ga bort IsBjoeRn til meg på v2. Håper du likte hva jeg gjorde med kontoen i ettertid :)
Du ligger ikke så langt unna meg på v14, ser jeg. Krig eller samarbeid? Time will tell ;)

Håper for din del at det blir samarbeid, gamle ørn ^^
 

white death

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
1 LuckyZero - Halvslapp rappende latin amerikaner, alt for fløtepus lignende til at folk i det hele tatt har hørt om det. Absolutt ikke min smak, dog kan det sikkert fenge for litt yngre jenter som har vokst fra Justin Bieber.

2 coopern - Bedre kjent som cooper-test, det er en kondisjonstest utviklet av Kenneth H Cooper for det amerikanske forsvaret. Den går ut på å løpe lengst mulig på 12 minutter, gjerne i runde rundt en fotballbane eller lignende.

3 Loki - På norsk kjent som Loke, dette er en figur som dukker opp i både norrøn mytologi og i Marvel universet, begge steder dukker han opp som en litt ulumsk type en aldri kan stole på.

4 Znipp - Mulig en omskrivelse av Snipp, en del av duoen snipp og snapp. Tidlig i sin karriere var han stor sett en bøllete liten plageånd for Donald Duck. I senere tid er han blitt omgjort til en helt i gruppen redningspatruljen, som seg hør og bør. Stopper skurker her og der ved hjelp av sine kompanjonger.

5 Lemmy - Her snakker vi mann med baller av stål og nese full av krutt. Nærmer seg 70 år med stormskritt, rocker dog rævva av de aller aller fleste fortsatt som vokalist i Motörhead. Dog er vel Shake Your Blood med Probot en personlig favoritt, anbefales.

6 lillazyster - Etterkommer etter LOK, Metalcore-band fra sverige som virkelig slår i fra seg. Lillasyster beste låt heter Kräkas, deres mest kjente hit er en nyinnspilling av Rihannas hit Umbrella. Makan til rått liveband må man langt ut av norden for å finne. Forgjengeren LOK har forøvrig ingenting med Loki å gjøre.

7 Rh0chrr3ss - Her er det noen som har skallet til tastaturet litt hardt, må ha ganske så store ører mtp alle tastene h*n traff.

8 Mr. Millionaire - Holden kar som ofte låner bort ei krone eller to til gutta i ZZ top, ble til slutt en bankmann.

9 Laspo - Årsaken til at en i USA kan saksøke produsenten av mikrobølgeovnen for at katta daua ved tørking i den. Tullete opplegg.

10 guttakrutt - Gutteband som var med på Norske Talenter i 2011. Eneste postitive er at de er fra Nord-Trøndelag.

11 Real Steel - Hardtslående vrakgods av av en robot, tåler også en god del julig før han må gi opp. Med riktg styring kan det faktisk holde helt inn til seier.

12 *Stark* - Karter på den andre siden av månen, stappa med etterkommere fra Nazi Tyskland. Fyfy.

13 PolarBear - Verden største nålevende landgående rovdyr, i stadig større fare for å bli utryddet. Så vær snill med han.

14 EvenElg - Bror av mer kjente Albin, kan holde ut helt til høsten kommer. Tviler på at dodge ferdigheten er store nok til at han overlever lengre enn som så, erfaringen hans bror ga oss viser iaf at det kan bli vansklig.

15 bongosteen - En gruppe tenåringer som spiller bongotrommer.

16 aightm8 - Forkortelse av alright mate, typisk måte å si ok (som igjen er en forkortelse av all correct, med en liten humoristisk vri der verken O eller K er riktig) på både i England og Australia.

17 SheepHappens - Japp. Kan også nevne at dette er nevø av Battlesheep.

18 Hvitlugg - Mann med høyt hørfeste og lugg passert grått, føler med deg, på god tur selv:(.

19 White Death - Kallenavnet til Simo Häyhä, selvforklarende.

20 Torquemada - Pseudonymet til en av pionerene innen kryptiske kryssord ved navn Edward Powys Mathers.
 

Luckyzero

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
1 LuckyZero - Halvslapp rappende latin amerikaner, alt for fløtepus lignende til at folk i det hele tatt har hørt om det. Absolutt ikke min smak, dog kan det sikkert fenge for litt yngre jenter som har vokst fra Justin Bieber.

Jeg er ikke latin amerikaner.
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Torquemada
From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search

Torquemada may refer to:
People

Juan de Torquemada (cardinal) (1388–1468), Spanish cardinal and ecclesiastical writer
Tomás de Torquemada (1420–1498), prominent leader of the Spanish Inquisition
Antonio de Torquemada (c. 1507-1569), Spanish writer
Fray Juan de Torquemada (c. 1562–1624), Spanish friar, missionary and historian of the New World
Edward Powys Mathers (1892–1939) (pseudonym Torquemada), British crossword setter


Dere har nok begge riktig. Det er sjeldent bare èn person ett ord kan referere til :)
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Torquemada
From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search

Torquemada may refer to:
People

Juan de Torquemada (cardinal) (1388–1468), Spanish cardinal and ecclesiastical writer
Tomás de Torquemada (1420–1498), prominent leader of the Spanish Inquisition
Antonio de Torquemada (c. 1507-1569), Spanish writer
Fray Juan de Torquemada (c. 1562–1624), Spanish friar, missionary and historian of the New World
Edward Powys Mathers (1892–1939) (pseudonym Torquemada), British crossword setter


Dere har nok begge riktig. Det er sjeldent bare èn person ett ord kan referere til :)

Meeeen eg vil nok tro at han sjøl vett best kem han sjøl har basert det etter :p
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp