Topp 20 spillere

Status
Stengt for ytterligere svar.

duhhelluw

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
12 DuhHelluw TSM 5.707
DUUUH. Lyden 14 år gamle jenter lager når en i vennineflokken(saueflokken) ikke har hørt den nye sangen til JB. Ellers en god stamme, og fin poengsum. Stå på.

Hehe, liker ownagepranks en god del! :) Men er ikke en jente på 14 år som skriker JB. Aldri.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
bongosteen -T-H- 5.744[/U][/B]
Jeg undres om det er bongosteen, eller bongosten denne kontoen kalles. (Trenger en bekfretelse plz plz) Lite heroisk navn, men syntes det klinger, og derfor er det ztilig, og du har min respekt.
En fin liste denne her, kan foresten informere at det er nok bongosteen som er rette tolkningen av navnet, men om du vil kalle meg osten så er det helt greit det og :)
 

DeletedUser

Guest
Blir ikke noe... hakke tid.

Men hvorfor får jeg negative ryktepoeng bare fordi jeg tilbyr dere en liste? :p

-miss
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
1. LuckyZero
Tilbake på topp nå, imponerende! Jeg personlig tror ikke du/dere holder med mindre kontoen finner seg en stamme, og ja, jeg snakker av erfaring, men selvfølgelig du/dere kan lykkes. Stå på videre!

2. Melisandre
Har vært i toppen en stund nå, og der tror jeg dere kan klare å ligge i lang tid, mot at dere klarer å stå i mot eventuelle inkommende angrep, samt får vekk det som måtte annses som trussler.

3. Loki
JFF'ern fra V13. Vet ikke så mye om hvem som sitter her, men har fulgt med kontoen en stund og er ganske overbevist om at den/de som måtte styre her kan sakene sine. Dette er også en konto som kan holde unna.

4. Tarahumaraen
Én av lederne mine i den beste stammen, Baron! Gjort alt rett så langt både som leder og som spiller, så dette lover godt for fremtiden våres! :)

5. bongosteen
Nok en konto jeg vet relativt lite om, men har en fin stigende kurve på statsen, og er en tydlig offansiv spiller. Så de i nærheten bør sove med et åpent øye.

6. Brian Clough
Endelig en utenfor stammen jeg vet hvem er! Er ikke så mye annet å si enn at de som spiller her er rå i farming og er noen raske adlere! OBS OBS!

7. OnlyPL
Hva skal jeg si? Ukjent spiller i en gange usynlig stamme.

8. guttakrutt
Se her ja! Kenneth og Magnus! Selvom Kenneth skal ha mesteparten av kredzen for starten, men jeg vet hva Magnus kan, så dette blir en topp konto! De har mange flagg og har nettopp fått masse pp som følger av 2. plassen på v12, så dette kan bli skummelt!

9. Dagfinn Lyngbø
Rushet adelstog før de adlet og det har virkelig svart seg! 2 gode byer har de tatt fra coopern. Spent på utviklingen deres :).

10. Lemmy
Nok en ukjent spiller og nok en i fra T-H.

11. Mr. Millionaire
Gått mange rykter om at Ole har innfunnet seg her. Vil alle spekulasjonene om det ødelegge for kontoen?

12. Bacardi Razz
Roger og Peera! 2 meget gode spillere som nok engang slår til under nicket "Bacardi Razz". Disse blir nesten å forvente i toppen.

13. White Death
-T-H-.....

14. ezio-auditore
Her har vi en liten tass jeg kjenner igjen fra forumet:). Ellers er jeg uvinten om hannes kvalifikasjoner.

15. Real Steel
Gammel stammefrend fra v12. Her en en å passe seg for.

16. PolarBear
Kjenner ikke til denne kontoen, til tross for at den er i stammen MyTH.

17. NonStopelig
Stian hiver seg innpå topp 20 med et par kanonadlinger! Kommet sterkt tilbake etter at nuken nesten så rødt i starten. Imponerende!

18. mr.noob
På denne kontoen er det blant annet en noob som meder Baron er en 100 hundre stamme faktisk!

19. Geir201
Vet desverre ikke noe om denne heller. :(

20. CloudsHD
Det er noe som sier meg at jeg har sett dette nicket før. Så jeg skjekket tw-stats. Fikk ikke støtte der. Men er med i av stammene som er for ringerever fra V1, så en ukjent spiller er det nok ikke!
 

DeletedUser

Guest
heinze96 skrev:
Jeg personlig tror ikke du/dere holder med mindre kontoen finner seg en stamme, og ja, jeg snakker av erfaring,
Hva slags erfaring da Heine? :D
 

DeletedUser

Guest
6. Brian Clough
Endelig en utenfor stammen jeg vet hvem er! Er ikke så mye annet å si enn at de som spiller her er rå i farming og er noen raske adlere! OBS OBS!


Jeg forstår at du tror det er flere her av kvaliteten på kontoen, men det er kun 1 person som styrer :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp