Topp 20 spillere

Status
Stengt for ytterligere svar.

eskii

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Det fins jo nesten ikke bedre lesing enn ordentlig lister innpå dette forumet, så jeg tenkte jeg måtte prøve å lage en jeg og ;)


1. - LuckyZero - Stammeløs
Ligger på førsteplass og er ingen tvil om at han har gjort en god innsats. Har også hengt med helt fra starten, og viste for alvor hva han er laget av, da han tok byen til Lillazyster. helt klart kvalitet her, men bør ikke han/hun finne seg en stamme?

2 - Melisandre -T-H-
Er en spiller som man bør se opp for. lå og lurte i en god posisjon lenge, og eksploderte oppover med sitt utradisjonelle, og svært modige, adelstog mot Rh0chrr3ss. skal ha creds her!

3 - Loki - -T-H-
Også en bruker som har vist seg å være svært stabil. flest byer av alle, og holder høyt tempo på adlinga. har sluppet unna med lav OD, vil kontoen klare seg når mer motstand oppstår? det vil kun tiden vise, men jeg må innrømme at jeg har trua her!

4 - OnlyPL - =D=
Veldig kult å satse på "egen" stamme. Ligger utenfor kjernen, og denne stammesatsingen bør være like lurt som å satse på en større stammen man vil sliten med å få kontakt med. Har skaffet seg noen pene byer, og vil fortsette veksten, spørsmålet er bare hvor lenge.. Vet ikke om jeg har den store trua på denne karen i det lange løp dessverre.

5 -Tarahumaraen - Baron
Er for øyeblikket top-player i den gode og seriøse (og samtidig så herlig useriøse) stammen Baron. her lukter det storspiller lang vei!

6 - Bongosteen - -T-H-
Enda en spiller som er blitt fristet over til TH, og ligger bra til med stammen. Hvor god han/hun/de er vet jeg dessverre for lite om, og stiller meg derfor litt kritisk. overrask meg gjerne!

7 - Brian Clough - MyTH
Etter hva min kjennskap tilsier, er dette en venn med Tvutt. har nylig funnet veien til super-stammen MyTH, som er et kvalitets-stempel i seg selv. blir vel ikke overrasket om denne karen holder seg ;)

8 - Guttakrutt - MyTH
Her bare oser det erfaring lang vei. de aller fleste har vel kjennskap til ferdigheten og kvaliteten på denne kontoen. kjører på og vil bli en HARD nøtt å knekke for motstanderne. aiai, =WOR= dødaren setter seg nok høyere mål enn som så!

9 - Lemmy - -T-H-
Her har vi også en forholdsvis ukjent mann for meg. ligger tett på med Bongosteen, og jeg ser ikke bort fra at en nært og tett forhold mellom disse stammekompisene kan ta dem langt! Men er samarbeidet i TH godt nok?

10 - Dagfinn Lyngbø - Baron
Se her ja! her har vi spilleren som sendte Coopern på hue og ræva ut! tok hovedbyen hans og viste muskler. ser tidligere folk her nevner på at du kanskje har slite med motivasjon? ikke vet jeg, men en slik brag bør vel isåfall gi motivasjonen en god boost! kjør på :)

11 - Mr. Millionaire - TSM
Millionæren! en storspiller som allerede de første dagene advarte naboene sine om sin kommende dominans. Knakk Znipp i v14 første ordentlig "stor-adling". har mye på gang, og stammen hans TSM er og veldig interessant! blir morsom å følge videre.

12 - White Death - -T-H-
Eneste spiller på topp 20 med kun 2 byer. har en veldig stabilt grunnlag og kommer nok ikke til å legge seg for motstanden enkelt. her er det nok fokus på tryggheten og har nok to kjempebyer!

13 - Bacardi Razz - Baron
ojojoj, det her er kvalitet! Peera og Roger har med en aldri så liten "late-start" fått lurt seg inn på topp 20. mitt tips er at de er kommet for å bli!

14 - ezio-auditore - SUP
Spillemessig vet jeg dessverre lite om denne karen. Medlem av den sjarmerende SUP-gjengen, og kan nok sakene sine. markerer seg her på forumet, som jeg ser på som et pluss :)

15 - Real Steel - MyTH
Superduo på plass. Her er det vel ikke mye annet å si enn: Pass dere!

16 - PolarBear - MyTH
Står nært og tett med SickCnt, duoen har imponert meg via EQ, og er nå gått inn i MyTH. Er nok ikke uten grunn at denne karen er blitt henta inn hit. Er nok lang erfaring og overbevisende spilling som er oppskriften!

17 - Geir201 - AoL
første lovebirden! har lenge ligget og snusa på topp 20, og har nå fått sin plass! klarer han å beholde den? personlig har jeg ikke kjempetro på AoL, men enhver spiller på topp 20 bør ikke undervurderes!

18 - mr.noob - -T-H-
må være en eneste stor pointwhore og egentlig bare noob, hvorfor ellers kalle seg dette? nei, men seriøst sett er dette er spiller jeg vet for lite om. har jeg fulgt for dårlig med? enda en TH'er forøvrig, kan han hjelpe dem til suksess?

19 - CloudsHD - AoL
Andre spilleren på topp 20 fra kjærlighetsarmeen. har en svært sterk by, mens de to andre er mye mindre. Har adlet grått, tyder dette på Deffby? Ligger fint til med resten av AoL, og jeg håper for dem skyld at dem klarer å samarbeide, ellers er jeg redd de vil bli spist over tid!

20 - Nonstopelig - Baron
har imponert med et par pene adlinger, og troppemengden tror jeg ikke det er noe å si på! spørsmålet er vel bare om han er non stoppelig eller ikke?

rett så gjerne på meg ved feil!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Hei,
Her er min topp 20 liste. Husk at dette er mine personlige meninger, og ber dere derfor, om å ikke ta dere for nært av noe. Muligens noe ukorrekt, men ikke bli sur, ettersom jeg ikke verken er sannhetsserum, Putin eller Aladeen og derfor heller ikke vet alt.


1. Melisandre -T-H-

Miss og Melis… Mer trengs vell ikke si?

2. LuckyZero TSM

To kjernekarer her ;) Spenstig start, og en fin adling av vår alles lillesøster. Mye hemmelighold rundt denne kontoen og deres identitet. Spennende det, ettersom jeg liker de som klarer å holde fortiden sin skjult. Har endelig funnet seg en stamme, men ligger noe langt ifra deres hovedcluster? Mye i ilden, og ligger med høyest ODA av alle, samt har ligget på rank 1 ved hele 7. dagsskifter. Klarer de å holde koken oppe, eller slår de seg tilfreds med å ende med en sum tilsvarende ”Zero”?

3. Bongosteen -T-H-

TW’s desidert hyggeligste far. Solid spiller som stort sett har holdt seg innenfor topp 20 siden serverens start. Vet lite om din fortid og hvilke kontoer du har spilt på, men du virker erfaren. Litt ironisk at brukernavnet ditt inneholder ”teen” når du tross alt er far? Er en spiller folk ikke burde undervurdere!!

4. Loki -T-H-

Tredje TH spilleren innenfor topp 5. Tidligere Loke om jeg ikke tar helt feil? Mester på fantestreker, innenfor Norrøn mytelogi. Klarer du å leve opp til det noe fiffi navnet? Ser du har tatt enkle adelsmå hittil. Med en ODA rank, flere sider nedenfor toppen, tyder alt på at du har hatt en parade mars inn i dine adlede byer. Vet ikke mye om deg, men vil du klare å holde stand når motstand kommer?

5. Brian Clough MyTH

Brian har klatret oppover ranklistene etter en forholdsvis sen late start. Om han klarer å gjøre en tilsvarende jobb her på TW som han mekka med Nottingham, blir det legendarisk. Sitter en spiller med store erfaringer her, så tviler ikke på at han holder lenge. Ute på rimen får han knapt med konkurranse atpåtil. Har kjørt langdistangseadling hittil og har lykkes med det. Lykke til.

6. Mr. Millionaire TSM

Ruben og co har etter gjentatte forsøk lykkes med å vinne den amerikanske versjonen av ”Vil du bli millionær?”. Fengende med engelske ord i brukernavnet :D Har (som omtrent eneste) adlet en by av MyTH, så nå gjenstår det bare å se om lykke fortsetter for dem, eller om MyTH får en etterlengtet revange. Har fått mye av skryten for stammen TSM noe jeg mener er vell fortjent. Om de motstår presset fra MyTH er dette en konto vi kommer til å se mye av.

7. OnlyPL =D=

Valgte å etablere egen stamme etter å ha blitt kastet ut av TH. Spennende spiller, som virkelig går inn for å vinne. En noe overraskende adling av Scorpius, førte de rett opp på topp 20. Spenstig å satse på egen stamme, så da gjenstår det bare å se om du lykkes. Høy ODA noe som tyder på en aggressiv spiller. Vil det briste eller bære med stammen? Om brukernavnet hinter til fotball, så må jeg nok spå deg ut og ned, dessverre.

8. White Death -T-H-

Holder seg i rimen og vokser gradvis og snikende. Er ikke synelig før det smeller, slik en sniper heller ikke er synelig før den fyrer av. Hyggelig kar, som er i besittelse av tre solide byer. Vet han her sitter på litt erfaringer, men vil han klare seg i rimen, gjenstår å se… Står i fare for å bli innesperret av stammekompiser. Gleder meg til å se fortsettelsen.

9. Dagfinn Lyngbø Baron

Første av kaktussene. Er alene grunnen til Coopern’s fall. Imponerende, jeg trodde ikke du kunne stort mer en å fortelle latterlige vitser. Har forholdsvis høy ODD til å være i topp 20, noe som muligens skyldes revange? Tror dessverre ikke dere holder lenge, men lykke til videre, det skal dere ha.

10. Tarahumaraen Baron

En gammel gjøk dette. Urfolk har vi nok av. Samene tror de eier hele finnmarksvidda, og nå kommer du og tror du eier TW? Neida, har ikke noe imot deg. Fin plassering utenfor origo. Tett opptil Luckyzero så her blir det muligens kamp om øst. Spent på om du klarer deg.

Ettersom vi nå er utenfor topp 10 og jeg har skrevet og søkt i nesten to timer, blir det heretter litt kortere :p Beklager til dere som blir skuffet :(

11. Bacardi Razz Baron

Med en late start og langt sterkere saker en cider i blodet, rusjer de inn på topp 20. Imponerende prestasjon. Ligger tett oppi mange andre fra Baron, og ligger derfor også trygt for en stund. Vet lite om deg, men skype meg gjerne ^^

12. SickCnt MyTH

Erobrer store byer, slik man også bør så tidlig i spillet. Vet ikke noe særlig om deg. Har vel god erfaring ettersom du tross at er med i MyTH, som har vist seg å være et kvalitetsmerke. Uansett hvem du er, lykke til videre ;) Om du vil, så slå av en prat.

13. Guttakrutt MyTH

Hei hei contra. Aktive på forum, bra ;) Lå lenge på rank 2… Vet dere har både fine og gode erfaringer innenfor både sang og TW. Tror dere har en god sjanse til å lykkes. Mens vi venter på at dere klatrer inn på rank 2. (førsteplassen er min :D) får dere nyte deres opptreden i Norske Talenter her ;)

14. Lemmy -T-H-

Rockestjernen <3 Gråbyadleren… med den desidert største byen. Spendt på om dere har noe å bidra med når det kommer til spillere. Klarer dere ”rocke” TW?

15. Coon -T-H-

Katten. Raww…. Tidligere Lord Ryolith. Skuffet over at du ikke tok navnet ”Fantorangen” da det var det som ble stemt høyest i stammeforum :p men tror du når langt likevel :D

16. NonStoppelig Baron

Kombinasjon mellom nonstopp og ustoppelig… Farlig, da du sitter i besittelse av flere smaker. Måtte nonstoppen jeg spiser smake søtt. Hvilken farge får hans nye by? Lilla? Venter i spenning… Har kun adlet byer 3000+ så dette ser lovende ut.

17. Even elg -T-H-

Mitt desidert favorittbrukernavn (om du ser bort ifra Fantorangen som dessverre aldri ble brukt  et minutts stillhet for det) Fin førsteby… Bare å bygge videre på dette.

18. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaator -T-H-

Var du beruset da du valgte brukernavn? Uansett fantastisk spiller(e) . Andre til 10 000 nedkjempede. Har per skrivende stund, endelig nedkjempet laspo. Gratulerer. Din krig med han bringer deg opp på en hele 72 000 nedkjempede totalt allerede :O håper ikke dette har satt seg for dypt inn i nukene...

19. Real Steel MyTH

Dyktig spiller. Har trua på deg, men det gjenstår å se om du er laget av ekte stål. Tradisjonelt sett er det de med baller av står, som holder lengst.

20. Kurwa Mac =D=

Er med i onlyPL’s stamme. Vet ikke mye om deg, men går for barbarer? Lykke til i alle fall ;) Kontakt meg, så jeg kan bli bedre kjent med deg ^^

104. Synchroniser -T-H-

Måtte ta deg med ettersom du er den som kommer til å lede om to måneder :D Beklager for at jeg adler alle byene rundt deg. <3 Du er en kjernekar. Elsker å lese forumspostene dine. Skulle gjerne ønsket deg lykke til, men ettersom du snart tar over rank 1 er vel det neppe nødvendig :D

Det var min liste (puh). Håper dere liker den, fordi jeg har virkelig brukt tid på den :D

-miss


Nonstoppelig lurte seg unna, så han er redigert inn
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
missSWAG skrev:
Mens vi venter på at dere klatrer inn på rank 2. (førsteplassen er min ) får dere nyte deres opptreden i Norske Talenter her
For det første må jeg få lov til å si at det var en fin liste.

Kampen om førsteplassen blir morsom, og jeg lover at vi skal gi dere konkurranse (med andre, selvsagt). Det med Norske Talenter skjønner jeg ingenting av. Er det noe internt du har med Kenneth?
 

DeletedUser

Guest
Tror hun sikter til at det er en gruppe på norske talenter som har kalt seg for guttakrutt (kan godt være jeg tar feil).
Men fin fin liste ja, kan gjerne prates om du ønsker ;)
 

DeletedUser

Guest
Tror hun sikter til at det er en gruppe på norske talenter som har kalt seg for guttakrutt (kan godt være jeg tar feil).
Men fin fin liste ja, kan gjerne prates om du ønsker ;)

Ah, det forklarer jo en del. Følger ikke med på det programmet jeg, så er vel ikke noe rart at jeg var litt blank der.
 

DeletedUser

Guest
Ah, det forklarer jo en del. Følger ikke med på det programmet jeg, så er vel ikke noe rart at jeg var litt blank der.

Nei det er veldig forståelig :) Følger ikke med på det selv, men mener å ha lest det her på forumet en plass ;D
 

DeletedUser

Guest


104. Synchroniser -T-H-

Måtte ta deg med ettersom du er den som kommer til å lede om to måneder :D Beklager for at jeg adler alle byene rundt deg. <3 Du er en kjernekar. Elsker å lese forumspostene dine. Skulle gjerne ønsket deg lykke til, men ettersom du snart tar over rank 1 er vel det neppe nødvendig :D

Det var min liste (puh). Håper dere liker den, fordi jeg har virkelig brukt tid på den :D

-miss


Hehe, veldig hyggelig men tror ikke jeg har noe å gjøre på topp 20 med det første nei.:mehe: Ellers helt nydlig liste (love)
 

white death

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Beklager det der med Norske Talenter, min kappe:p
Var det jeg traff da Binga guttakrutt, rett og slett..
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Både god og morsom liste dette her.

Vil alikevell påpeke slik jeg har gjordt tidligere også, at bongosteen er ikke ment å ende med teen, men med steen.
Men begynner å venne meg til tanke på den andre tolkningen og nå, selv om om tennårene er et par år siden
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
11. Mr. Millionaire
Gått mange rykter om at Ole har innfunnet seg her. Vil alle spekulasjonene om det ødelegge for kontoen?

Wowow, Heine da! Du vet vel at Ole ikke spiller med meg? Ryktene kommer vel av at jeg spilte på TrAnxZ på en av HPene.

9074-img6328s.jpg


Jepp, den HPen var det. Dessverre ganske dårlig vifte på denne HP maskinen også.. Anbefales ikke!
 

Keegasus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Wowow, Heine da! Du vet vel at Ole ikke spiller med meg? Ryktene kommer vel av at jeg spilte på TrAnxZ på en av HPene.

9074-img6328s.jpg


Jepp, den HPen var det. Dessverre ganske dårlig vifte på denne HP maskinen også.. Anbefales ikke!

Støtter den påstanden, anbefales virkelig ikke. Det er nok den største grunnen til min sene start!
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Tja, da vil jeg å velge å gi min pc/ iPad skylda for at jeg ligger så langt nede på lista. Trodde en stund det var mine ferdigheter, men nu fikk jeg en forklaring. Takk.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Det skal sies at jeg bruker iPad selv, og det funker kurant. Skal man koke egg derimot, da anbefales en bærbar maskin fra HP! :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
1 Melisandre - Har gjort det godt. Har adlet en del store byer og har tydligvis vært veldig smart når det gjelder adling. Spilleren er farlig så se opp :p

2 Loki Loki er en spiller du må passe deg for. Nettopp adlet fra Guttakrutt, nevnte det så midt i TSM chatten om at du kom til å ta by der i nærmeste framtid og du innfridde det veldig bra. Ellers har du en fin plassering og et fint utgangspunkt

3 bongosteen Jeg vet lite om deg bongo så kan ikke kommentere.

4 LuckyZero Kristoffer som spiller her? Relativt god spiller, med en god del erfaring. Har kommet godt i gang og har gjort det svært godt. Kom nylig inn i TSM :)

5 Brian Clough Dette er noen personer man SKAL holde seg unna en stund. de er svært erfarne og har adlet i en vill fart. Gamblet litt på by nr 1 hos lord even og tjente godt på det. De kommer til å være i toppen.

6 Tarahumaraen Martin som spiller her, veldig god spiller som har spillt en god del år. erfaring er det ikke noe å si på. leder også stammen BARON veldig godt.

7 White Death - Vet desverre for lite om deg White:(

8 Lemmy blankt

9 Mr. Millionaire Trioen. Er veldig erfarne og hyggelige karer som sitter her. Veldig erfarene og har kommet godt i gang. adler i greit tempo, adla tvutt`s hovedby og fortsetter og holde tempoet oppe ser det ut til. Har veldig sansen for Ruben på Millionaire. både han og Sander er kjent for å komme langt og særlig når de er på samme konto. leder TSM :D

10 OnlyPL Valgte å etablere egen stamme etter å ha blitt kastet ut av TH. Spennende spiller, som virkelig går inn for å vinne. En noe overraskende adling av Scorpius. usikker på hvor langt de kan komme.

11 SickCnt readla mye fra polar. regner med at han faller ganske fort.

12 NonStopelig Pene adlinger, sitter på en del tropper, men hvor lenger kan han stå? er du virkelig så "nonstopelig"

13 Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator Imponerende, virker ganske så agressiv og har tjent litt på det. blir spennende å se.

14 Bacardi Razz 2 gode personer som sitter her. Er usikker på hva slags tull han ene kan finne på, men de har hvertfall brukt mengder med pp og de farmer som noen djevler. Skal bli spennende å se. Han ene har visst targetet meg :eek:

15 ezio-auditore Vet ikke noe om deg

16 Coon Vet lite om deg. vet at du skifta navn.

17 guttakrutt Vet lite om denne spilleren. Det var mye trøkk osv når Kenneth spillte, men jeg aner ikke hvem som er på kontoen nå så jeg kan ikke bare gjette :p

18 nimbelwhite Blank her også

19 Geir201 Who is this?

20 EvenElg Elgen har gjort det godt har en stor 8k by. han har gjort de bra og blir spennende å se hva han får til framover.


Sorry for lite utfyllende. men er tidlig ig og en del med fake nicks osv. Men håper og få til bedre detaljer neste gang.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp