Topp 20 spillere

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
5 Brian Clough Dette er noen personer man SKAL holde seg unna en stund. de er svært erfarne og har adlet i en vill fart. Gamblet litt på by nr 1 hos lord even og tjente godt på det. De kommer til å være i toppen.

Så vidt jeg veit så er jeg ikke schizofren, så er nok bare 1 person her!
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
my bad. var hvertfall flere på hp så trodde det var det samme her. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Er bare meg på hp også. Mathilde er MIA etter russetid + eksamen
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Siden jeg er en liten snarvisitt oppe på topp 20 selv, kan jeg slenge ut ei liste også.

1 Melisandre -T-H- 34.602 8 4325
Har faktisk ikke peiling på hvem dette er, men er visst to spilleren nå. Adlet Magnusene tidlig, og har imponert veldig sålangt. Vi får se hvor lenge det holder, men har i alle fall et stort område å utfolde seg på, så det lover godt for denne kontoen. Så får vi se hva de er laget av med tiden.

2 LuckyZero TSM 33.957 8 4245
Ikke helt godt å si hvem som sitter her, men vedkommende har i alle fall imponert mye sålangt. Store adlinger med ganske lang avstand. En konto å regne med på V14, sålenge aktiviteten fortsetter i samme baner.

3 Loki -T-H- 31.644 7 4521
Hiko som er her? I så fall hadde vi noen morsomme samtaler på v11.. Eksamensfred, det var en gode idé! Morsomt å se han gjøre det bra på en ny verden.

4 bongosteen -T-H- 31.000 7 4429
Nok en TH-spiller. Styrer kraftig i sitt område i sør. Absolutt en spiller å se opp for i det lange løp på V14.

5 Brian Clough MyTH 27.962 6 4660
Imponerende spiller, og første Myth-spiller på lista. Tok den første dagens raner-medaljen på v14, noe som vitner om både tropper og aktivitet. Føler han kan nå så langt på v14 han bare vil. Stå på!

6 Tarahumaraen Baron 23.284 6 3881
Über <3 Har gjort comeback på TW og startet tilfeldigvis i samme område som meg. En gammel traver og en sterk spiller som jeg hadde gleden av å spille med i lang tid på V14. Får håpe du finner tid til TW i månedene fremover også. :)

7 Lemmy -T-H- 23.266 8 2908
Minst imponerende spilleren på topp 10 og kanskje hele topp 20, sålangt. Adlet mange små gråbyer for det meste. Lukter svidd PP og lite futt her lang vei, men vi får se.

8 White Death -T-H- 22.903 4 5726
Gammel ringrev dette her. Absolutt en spiller å se opp for om han holder aktiviteten.

9 Mr. Millionaire TSM 20.448 4 5112
Gått på en smell i dag. Imponerende adlinger sålangt, men har fått slite litt mer etterhvert. Vi får se hva det blir til.

10 OnlyPL =D= 19.800 5 3960
Totalt ukjent spiller og stamme for meg.

11 CloudsHD AoL 19.227 5 3845
Hørt nicket før, men klarer ikke plassere det. Spiller i en stamme med et flott cluster i nord. Kan fort bli litt glemt oppi alt annet, og kan komme sterkt med tiden.

12 Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator -T-H- 18.987 4 4747
Imponerende staaaaaaart på han her. Offensiv fra start av, og formulerer seg godt på forum. Positivt inntrykk sålangt.

13 NonStopelig Baron 18.972 5 3794
En spiller som kan sakene sine, uten tvil. Flotte adlinger sålangt, til tross for at han gikk på en smell tidlig(?). Kommer til å nå langt om han holder aktiviteten.

14 Real Steel MyTH 18.693 4 4673
Hell G og Ciao. Flotte spillere som har spilt mye sammen og kjemper i toppen på hver server. Kommer uten tvil til å henge med her også, og vil garantert klatre på rangeringen de neste ukene!

15 Bacardi Razz Baron 18.487 5 3697
Roger spiller alt for mye TW, det er det ingen tvil om... Imponerende start, og startet som meg selv, fire dager etter serverstart. Kommer uten tvil til å sette sitt preg på v14.

16 ezio-auditore SUP 18.035 5 3607
Ny spiller for meg. Virker som en hyggelig kar, som har fått en fin start og SUPs klart største spiller sålangt.

17 Villarreal MyTH 17.924 6 2987
Lat, oppskrytt og ikke noe særlig.

18 Coon -T-H- 17.844 5 3569
Ukjent for meg denne karen her. En av mange TH-spillere på topp 20.

19 Geir201 AoL 17.353 6 2892
Ukjent for meg. Mye gråbyer sålangt. Lukter litt svidd PP her og. Ligger langt nord, og vil nok henge med i toppen lenge om aktiviteten holder seg.

20 Fini TSM 17.351 5 3470
Mener å huske dette nicket fra V2? Spennende å se hva han kan få til her.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Strålende, takker for en ny og fin liste! Lister er det beste som kan leses. :)

"Du må gi andre brukere rykte før du kan gi det til Villarreal igjen." Du skal få dine ryktepoeng senere. ;-)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Takk for en flott liste: Den viser at kort kommentarer kan være like bra som lange, så lenge det er fornuftig det som sies :)

Men du har hatt alt for mange gode innlegg i det siste,
jeg får ikke lov til å gi positivt rykte jeg heller:

Du må gi andre brukere rykte før du kan gi det til Villarreal igjen
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
11. Mr. Millionaire
Gått mange rykter om at Ole har innfunnet seg her. Vil alle spekulasjonene om det ødelegge for kontoen?
Au! Den der såret meg faktisk. Dette er en konto som ligger alt for lavt til meg å være, i tillegg så ville det vært naturlig at jeg spilte sammen med min "vanlige dual", som ligger et helt annet sted på denne listen.

Men for å avkrefte "ryktet" så kan jeg informere om at jeg ikke spiller v14.
 

DeletedUser

Guest
Noe sier meg at Ole spiller på LuckyZero med Sondre! Hmmmm. Hmmmmmmmmmmm.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Med andre ord, avkreftes? Si det mer tydelig en masse ord som nesten er mener det samme, som Polarbear er så kjent for :*
 

DeletedUser

Guest
Med andre ord, avkreftes? Si det mer tydelig en masse ord som nesten er mener det samme, som Polarbear er så kjent for :*

Bekreftes at denne posten åpenbart bare er laget i nektelse mot min tydelig awzume post..
 

DeletedUser

Guest
Au! Den der såret meg faktisk. Dette er en konto som ligger alt for lavt til meg å være, i tillegg så ville det vært naturlig at jeg spilte sammen med min "vanlige dual", som ligger et helt annet sted på denne listen.

Men for å avkrefte "ryktet" så kan jeg informere om at jeg ikke spiller v14.



Bare lurer; hvilken rang ligger du på v13 da?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp