Topp 20 spillere

Status
Stengt for ytterligere svar.

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Nå tror nok ikke jeg at benja hadde hatt noe problem med å holde kontoen oppe på toppen om han hadde spilt solo heller.
Kontoen har en perfekt posisjon til å vokse raskt med mange fine adlingsmål, haken ved posisjonen er antall stamme medlemmer i nærområdet :rolleyes:

Du har sikkert rett, har aldrig hørt om Benja, så det vet du bedre enn jeg.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Slutt å vær så ydmyk nå da gertpe, kanskje en grunn for at du aldri har hørt om han?

Jepp, fordi jeg vil ha det slik :p

Men ja, vet ikke om jeg hadde tatt 1. plassen alene, men topp 20 spiller pleier jeg da alltid å komme innenfor, enten jeg spiller solo eller dual.

Så kan dere jo bare spekulere i om jeg har møt på dere før ;)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Jepp, fordi jeg vil ha det slik :p

Men ja, vet ikke om jeg hadde tatt 1. plassen alene, men topp 20 spiller pleier jeg da alltid å komme innenfor, enten jeg spiller solo eller dual.

Så kan dere jo bare spekulere i om jeg har møt på dere før ;)

Ps. Var ikke ment som en fornærmelse , at jeg ikke har hørt om deg, selvom Zippy fikk det til å virke sån.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Da kan det jo hende jeg avslører meg selv?

Ingen prestasjon å ligge på topp 20 nei. Er jo samme spillere som havner der verden etter verden.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Det er det nok ikke. Er nok flere forskjellige spillere bak de alle kontoene fra de forskjellige verdenene. Husk at de fleste har dualer, hvorav det stadig kommer nye talenter. Det er likevel en prestasjon å ligge topp 20 uavhengig av at de kanskje ligger der flere steder.

Folk slutter og folk starter igjen. Det kommer alltid noen nye igjen som slår bra til etter lange pauser i spillet eller fra starten gir alt. (rofl)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Ps. Var ikke ment som en fornærmelse , at jeg ikke har hørt om deg, selvom Zippy fikk det til å virke sån.

Blir nok ikke så raskt fornærmet :)

Og bryr meg vell forsåvidt lite om poeng, da det er troppene vi går for,
men flere byer = større troppeproduksjon

Ingen prestasjon å ligge på topp 20 nei. Er jo samme spillere som havner der verden etter verden.

Ikke alle som sikter like høyt som deg Zippy, så personlig er jeg fornøyd med topp 20 og synes det er en fin prestasjon, det å titte innom første plassen er for meg bare en bonus, selv om det går hardt ut over moralen da jeg ikke har noen veldig store spillere innenfor 30 timers radien av clusteret mitt.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Da kan det jo hende jeg avslører meg selv?

Ingen prestasjon å ligge på topp 20 nei. Er jo samme spillere som havner der verden etter verden.


Sorry Villa, har ingen ny liste, men må bare kommenter dette:

Jeg gir da blanken i, at det er samme folk som ligger på topp 20, og oftest er det folk som er redde for å spille solo, så egentlig snakker vi om topp 100.

Men min poiente var...synes det er ganske interessant når nye profiler viser seg.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Kan sikkert mekke en liste her, selv om jeg ikke spiller lenger. Tar en rask oppsumering på topp 10+topp 3 stammer.

1 Brian Clough MyTH 54,015

Joakim som sitter bak her. Holder toget på skinnene selv om han sitter alene på kontoen. Ut fra hva jeg har sett, både når jeg var på GK og via TWstats, så har han fått en veldig grei oppstartsposisjon med en del nybegynnere /enkle adlinger. ODa'en hans viser også at dette er en kar som ikke er redd for og gi flat gass. Farmer rundt 3-4 mil hver dag, så det sier jo sitt om aktivitetsnivået til denne karen også. Absolutt en vi vil se på topp i en periode fremover.

2 bongosteen -T-H- 50,017
Usikker på hvem som er på denne kontoen. Hadde noen svake adlinger i starten, men holder seg utrolig nok helt i toppen. Det er nok mange som stiller seg veldig nysjerrig til denne karen, i og med at han er en del av Sondre sitt salige sirkus.. Altså -T-H-. Vedkommende har også en fin ODa, noe som betyr at han ikke bare poenghorer, men har sansen for tropper også.. Hvorvidt vi vil se denne karen på topplista fremover er usikkert. Spennendes og se hvor han tar veien, både mtp ranking og stamme.


3 Melisandre -T-H- 44,726
Melisandre. Ukjent og MissSwag(oh that name). Jeg personlig har fått et veldig negativt føreinntrykk av MissSwag, da med spesiell tanke på formuleringene til vedkommende her på forumet. Om vi ser på adlingene til Melisandre, så har jo kontoen adlet MissSwag.. Push?

Første adlingen til kontoen var veldig imponerendes, men etter det så har det dessverre dabba litt av. Han har jo en grei ODA som viser til relativt god aktivitet, og mye tropper. Tror nok at denne kontoen vil falle ut av topp 5/10, men holde seg innen topp 20 frem til noen av de på kontoen gir seg.

4 LuckyZero TSM 39,698

LuckyZero. Et kjent nick på topp 20 nå etterhvert. Har en anelse om hvem som er på kontoen ut fra hva enkelte x-V14 spillere har sagt, uten at jeg skal røpe for mye her. Dette er nok en konto som vil holde seg høyt oppe. Nå skal det også sies at LuckyZero imponerte de fleste med adlingen av Lillazyster tidlig på V14, der han også toppa ODA rankingen veldig klart. Det sies at det ble benyttet store mengder tropper, og at det var litt lucky, men det er vel hva TW handler om. Som sagt, spiller som vil holde seg i toppen :).

5 Loki -T-H- 37,715

Enda en kar fra -T-H- her. Da jeg spilte så fikk jeg aldri muligheten til å se hva Loki var god for, bortsett fra at han kasta bort litt tropper på muren min, noe som ikke var særlig imponerendes. Han har en utrolig lav OD i forhold til poeng, noe som tyder på at han har "fått" gratisbyer i fleng. Har ikke imponert mange med adlingene sine på V14, bortsett fra de siste angrepene han har rettet mot MyTH (?). Dette er en spiller jeg tror vil falle fort av lasset, da han tydeligvis ikke er så glad i direkte konflikt om større byer.

6 White Death -T-H- 31,176
Et ukjent navn for meg, nok en gang. Rank 19 ODa, så han har jo slått litt fra seg, selv om det i mine øyner virker som veldig mange gratis byer. Adlingene hans er "godkjent", da han søker byer med litt størrelse, noe som er veldig bra for videre vekst. Tror nok at denne kontoen vil pendle litt frem og tilbake på rankinglistene, skal bli morsomt om noen legger litt press på han, så får de testa litt ferdigheter på den deffansive siden.

7 Real Steel MyTH 30,204
De mest rutinerte spilleren på topp 10? Absolutt en konto man bør være obs på. Mye aktivitet og pågangsmot her, ja. Skuffendes lav OD i forhold til hva som kjennetegner gutta på denne kontoen, så de sitter nok inne med en del krutt. Tyder på at de har hatt en problemfri vekst mtp adling av andre spillere. Jeg vil tro at denne kontoen vil holde seg innen topp 20 i en god stund, og enda lenger om de har motivasjonen som kreves.

8 Lemmy -T-H- 29,428
5 gråbyadlinger, og 2 spillere som ikke utgjør mer enn rundt 2 000 poeng samlet. Dette er tydeligvis en som brenner veldig mye PP for å oppgradere byene, ala JFF'style. OD'en er også helt håpløs. Denne karen vil falle så snart det blir lagt litt press på han, det er jeg overbevist om.

9 Bacardi Razz Baron 28,934
Roger og Peera(?) som sitter på denne kontoen. Ikke den mest stabile duo'en vi kan lete etter ut fra tidligere hendelser, men det kan jo hende at ustabiliteten deres gjør de stabile? (wasntme) 3 skuffendes adlinger samt litt lav OD i forhold til poengsummen. Tyder nok på at de har litt tropper inne. Håper at de vil klynge seg til toppen, mye fart og spenning med de karene her, dog frykter jeg for at det kan oppstå komplikasjoner rundt hva de selv ønsker når tiden går.

10 Coon -T-H- 27,688
Coon. Ukjent navn. Dårlig OD, tyder bare på at han har angrepet andre, men fått lite tilbake selv. Selv er jeg veldig usikker på at han vil holde seg i toppen så lenge, nettopp fordi han, i mine øyner, er fersk(ny) samt har en stamme som er litt ustabil (muligens bedre etter de har byttet ut Sondrekul).


________________________________________
TOPP 3 STAMMER
________________________________________

1 -T-H- 398,166
-T-H-. Mange blanda følelser her, har vært i et hardt vær på forumet der folk tror at dommedagen er nær for stammen. Selv tror jeg muligens at de kan være litt undervurdert, spesielt siden de nå(ut fra hva ryktene har sagt) kvitter seg med Sondrekul fra styret/ledervervet. De har også fått fiksa seg en solid posisjon, selv om de alikevel ligger litt usatt til. -T-H- har tidligere kasta ut spillere for og ta inn de som hadde mer poeng, noe som også trekker kraftig ned. De har også 87(!!) stammebytter, noe som bare bekrefter hva jeg nettopp sa like ovenfor. Tror nok at de vil holde seg høyt en stund fremover, så sant de holder sammen. Sjangsen for at de gjør det har vel nettopp gått opp med 90% etter de fjerna Sondre.

-T-H- har også vist at de kan både angripe og forsvare seg. Rank 1 ODA, og at de har adla fra de fleste store stammene på V14 viser til at de ikke er redde for litt krig. Jeg er veldig nysjerrig på hvordan diplomatiet til -T-H- ser ut, kjører de safe, eller går de ut hardcore?

2 MyTH 279,761
Kjære MyTH, stammen jeg organiserte mesteparten av før oppstart på V14. (MyTH er tatt fra AoM). En stamme med sterke spillere. De har vært under et heftig press den siste tiden. Mesteparten av toppstammene har gått til angrep, men de har slått kraftig tilbake, og hever seg nå på de fleste frontene. Effektive medlemmer og en solid ledelse, samt lojale medlemmer, noe man kan se på hvor mange stammebytter de har. De har også rank 2 ODa og rank 1 ODD, noe som viser til at de kan tilpasse seg etter forholdene.

MyTh er som sagt i krig med de fleste stammene på V14. De har fått en salig slagside fra TSM, men har tatt seg veldig godt opp igjen etter det lille "sjokket". Jeg tror at MyTH vil være den seirende stammen av de to til slutt. Time will show!

3 Baron 201,536
Dette er en stamme som i mine øyner fortjener mye mer oppmerksomhet. I starten virket de veldig ustabile, men de har tatt seg opp, og viser nå for alvor at de er en godt sammensveisa gjeng med en godt strukturert ledelse. Jeg var selv i samtaler med de når jeg satt i styret hos MyTH, der jeg fikk et veldig godt inntrykk av Baron. MyTH og Baron er de to stammene jeg ville satt en ekstra "lapp" på av stammene her på V14. Baron har også mange kjente spillere som garantert vil veie opp for enhver tvil andre folk må komme med.

Ut fra meg bekjent, så har ikke Baron tatt så mange handlinger mot de andre toppstammene på V14 enda. Litt usikker på hvordan de vil legge opp diplomatiet sitt. Får nok mer innsikt i det etterhvert :).
 

DeletedUser

Guest
Ukjent og MissSwag(oh that name). Jeg personlig har fått et veldig negativt føreinntrykk av MissSwag, da med spesiell tanke på formuleringene til vedkommende her på forumet.

Beklager, dersom formuleringene mine har blitt oppfattet støtende...

-miss
 

DeletedUser

Guest
1 Brian Clough MyTH
Enmannshowet Joakim ruller og går. Ikke bare spiller han på 3-4(?) verdener, men han leder attpåtil 2 av dem. Dette er en spiller med høy aktivitet, gode rutiner, mye fritid og en jumbojet med ferdigheter. Kontoen startet på rimmen i vest, og ikke truffet på så alt for stor motstand, utenom nesten 100 000 ODA'er. Pga. lite motstand, fikk kontoen en kanonstart (og fortsettelse?) hvis han holder koken. Går dessverre noen rykter om at han har mindre og mindre planer for v14, nettopp pga. motstanden.

2 bongosteen -T-H-
Dette er en konto med uvisst fremtid. Enten er det enda en uslipt diamant, eller en konto som går rett i dass etter 15-20 byer. Uansett, så har denne kontoen klart seg bra så langt. Med mer eller mye mer hjelp av pp, har de klatret opp til en real andreplass, og har en respektabel ODA.

3 Melisandre -T-H-
Rareste kontoen på v14. Dette er hovedsakelig dual'en missSwag sin feil, hun går tydeligvis ut som talsperson for kontoen, mens den mer anonyme og gode(?) delen av holder seg i skjul, og driver antageligvis med noe sprudl ingame. Hadde en kanonadling i starten, men senere bare adlet "gratisbyer". Sikkert missSwag som har fått bidra med noe ;) ;) ;)
Jeg tror uansett at kontoen kan bygge seg stor i sitt lille hjørne, og bidra til en viss grad i v14.

4 Loki -T-H-
Du lurte oss...heheh Underdogen som byttet navn. Ikke husker jeg hvem du var, og er dævenmeg ikke sikker på hvem du er nå heller. Kontoen har en lav ODA til å være på topp 4, men har nå adlet litt av toppstammene. Starten med noen ganske svake adlinger, men har tatt seg grundig opp, og adler nesten bare toppspillere. En konto, hvis den blir liggende alene, kan bli meget stor.

5 LuckyZero TSM
v14'ens mest hemmelighetsfulle konto. De holdt seg uten stamme helt til nå nylig, og har tydeligvist kost seg godt av de andre daværende toppstammene. Joinet underlig nok TSM, og ligger skvist mellom T-H og Baron. Et meget misstenkelig valg. Enten har er de gode venner med Ruben&co, eller så er de SpikaSpennaGærne. Noe jeg tror de er. Dette er en konto som kommer til å nå veeeeeldig langt hvis de gidder/orker. Eneste som kan stoppe dem er...ingeting.

6 Bacardi Razz Baron
Kontoen på v14 med mest farmvillige, ivrige og (littegranne)oppegående personer. De har grust til med noen knallgode farme/plyndre medaljer, og adlet det de vil. Selv om det er noe hyppig poengveksling mellom de nyadla byene, tror jeg disse menneskene(?) har såpass god kontroll at de vil adle T-H, MyTH, TSM, AoL og til slutt Baron. Og de vil bli eneherskere over v14. Dette er en konto jeg ikke ville vært nabo med.
UANSETT, denne kontoen kommer langt.

7 White Death -T-H-
Hei du, er du gammel og grå, eller ung og nydelig? Vet ingenting om personen bak kontoen, og skal derfor holde meg kortfattig. Jeg må bare nevne at mannen/damen bak denne kontoen kan jeg ingenting om, og for å ikke glemme hvor lite jeg kan fortelle om han. Har igrunn alltid lurt på hvem dette er, men får sannsynligvis ikke svar på det. Må bare husk å si ingenting om kontoeieren, siden han/hun er anonym for meg.
Virker som om kontoen cruiser ganske rolig igjennom tilværelsen, og adler det den finner i nærheten. Litt som en fisk. 2-3k byer kan alltids bygges opp, og jeg tror de/han/hun kommer til å få det ganske rolig. Enten blir de fisket opp av en fiskemann, eller så blir de internadla.

8 Real Steel MyTH
2 karer som bestemte seg for å spille sammen, og har likesågreit spilt sammen overalt i ettertid. Usikker på hvem som gjør "the heavy lifting", eller kanskje de er så heldige at det blir en 50:50 fordeling. Det er uansett et kanonpar som vil surfe videre (nesten)uansett hva som møter dem.

9 Lemmy -T-H-
? no clue. Ræva ODA, ræva byer, ganske ræva egentlig. Men for å legge inn et fint ord. Du har én stor og fin by, som frister veldig å adle.

10 Tarahumaraen Baron
En kongekonto med konge-eier og kongekong. Adla fantastisk ..dårlige.. byer til å være på topp 10, så han må ha en eller annen vidunderlig ferdighet som gjør han såpass utrolig. Rene Herr Utrolig. Dette er en konto jeg tror kommer til å markere seg på v14, og gjøre det ganske braaaa.

11 Coon -T-H-
Tegneserie konto, med tegneserie bilde. Ganske pompøs profil, men har hatt noen gode adlinger som har hjulpet han til topp 20. Framtiden er uvisst for han... Heh, det var ikke mer å si om deg.

12 Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator -T-H-
Dere er raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaare. Først joiner dere Sondre sin stamme, deretter klage på han? sillysilly ppl. Uansett, denne kontoen har uttrykt seg på v14 såpass mye at noen kommer til å huske dere(?) senere. "Skill"-nivået her er jeg ganske usikker på, men har hatt mange fine adlinger, så er nok en grei konto + eiere.

13 OnlyPL =D=
Haha, max tabbe. Backstabbet TH(tror jeg) for å adle én spiller. Dette MÅ være noe av det dummeste du har gjort her på v14 noengang. Denne kontoen tror jeg kommer til enten å bli spist opp av TH selv eller noen andre. Det går iallefall rett i dass.

14 CloudsHD AoL
AoL, spennende. Dette er en utrolig bra spiller som har gjort det ekstremt bra opp igjennom årene. Hovedbyen hans/hennes er en indikator på at denne spilleren kan sine saker som byggherre. Egentlig, vet jeg ingenting om denne spilleren.. :(

15 nimbelwhite Baron
En solid konto med en solid eier. Solidariteten skinner igjennom på denne kontoen. Den har et motto, og det er; "Jeg er best.". Et motto man den kan komme langt med, mtp at den faktisk er best. Ikke bare virker denne kontoen som en solid lederskikkelse, men den har også fått tildelt 'Legende-status' av tidligere topp20-skrivere. Fortjener kontoeier det? Jah.

16 NonStopelig Baron
En konto med noen gode adlinger, ser ikke ut som om den forsetter i lik stil.

17 radisson MyTH
Heyho! Deg har jeg sett før, men ikke aning om hvem som spiller der... Har hatt noen få gode adlinger, og noe bra ODA. Ellers kan kontoen komme lang opp.

18 Geir201 AoL
Andre AoL-spiller på topp, spennende. Jeg har troen på at AoL kommer til å regjere topp 20 listen innen 10 måneder hvis de klarer å få 2 nye på topp 20 lista hver måned.
Denne spiller har utrolig dårlig ODA, adlet bare dårlige byer, og vil antageligvis dø.

19 Villarreal MyTH
En type som alltid glemmer å slutte. Forsetter likegreit der han slapp, på topp 20 på alle(?) andre verdener. Han ligger på rimmen bak Baron, og har egentlig bare Baron å pløye igjennom for å nå krysset (skatten, sentrum).
........Etter litt tenkning er det kommet opp med en teori hvorfor spillleren ikke har slutten. Hovedteorien er at han har fått tildelt et skattekart. Krysset/skatten ligger i sentrum av kartet, og han MÅ nå den for å oppleve fullstendig nirvana.

20 aightm8 MyTH
Alright, mate. I know nothing about you... Det er uansett en spiller som nettopp har begynt med adlingen, og hopper likesågrei inn på topp 20 med det første. Adla mange fine byer, og kommer til å nå et stykke hvis han/hun forsetter slikt.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Muligens den beste lista jeg har sett hittil. Morsom å lese (som alle andre, men denne især), underholdende og veldig godt skrevet!
Du har gitt for mye rykte over de siste 24 timene. Prøv igjen senere.

Stol på at jeg skal prøve igjen til krampen tar meg.

EDIT: Hvem er du, forresten?
 
Sist redigert:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp