TW Champion Diskusjonstråd (TW.no Beste spiller)

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Må si jeg tviler litt på det ;) Men uansett, hva er det som gjør han så god, og bedre enn meg? Altså, jeg sier ikke at jeg er bedre enn han, men jeg har aldri hørt om han før, så derfor hadde det vært fint å få en forklaring på hvorfor han slår meg.

Har spilt med Bohic og må si at du hadde vunnet lett 1 v 1, Bohic er en typisk stamme spiller og er mye mer avhengig av gode spillere på laget sitt, Arcon er ett beist og nesten en stamme alene når han er på.
 

DeletedUser

Guest
Jeg taper vist mot en jeg aldri har hørt om.

Hvem er Poke me?

Poke Me er den eneste spillern fra .no jeg ville vært skremt av å måtte spille mot.

Bare å starte opp da grimlock ;) hadde vært gøy om du ga no en sjangse til (y)

Takk for den, men tror jeg sier pass. Alt for gammel, pluss, må finne skjegget.

[video=youtube;opeCnULK2Ws]http://www.youtube.com/watch?v=opeCnULK2Ws[/video]

Har spilt med Bohic og må si at du hadde vunnet lett 1 v 1, Bohic er en typisk stamme spiller og er mye mer avhengig av gode spillere på laget sitt, Arcon er ett beist og nesten en stamme alene når han er på.

Arcon the Beast er et beist? :D (Og en heidundranes spiller!)
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Takk for den, men tror jeg sier pass. Alt for gammel, pluss, må finne skjegget.

For gammel??? Da må jeg vel vurdere min stilling...
Men jeg tror du lurer oss, for dersom du må leite for å finne skjegget, så tror jeg at vi heller kan si at du ikke er gammel nok...
 

DeletedUser

Guest
VET du hva mumle.. Jeg blir bare sur når du sier at du gruser alle på .no.. For det kan du faktisk ikke si.. Ja du gjorde det ganske greit før.. Men husk nå at det er kommet mange nye genrasjoner inn i spillet, og det å si at du da gruser alle er litt for mye å ta i!! Tror mange er mer enn i stand til å ta deg 1 v 1.

Det var da som svarte.

Je har da aldri sagt at je gruser alle på .no

Men je kan gøtt si at je aldri har, itte er eller noengong kommer tell å væra den bæste på .no

Å att mange ville klare å ta mæ 1 mot 1 er nukk så sant som det er sagt.

:)
 

DeletedUser

Guest
Det var da som svarte.

Je har da aldri sagt at je gruser alle på .no

Men je kan gøtt si at je aldri har, itte er eller noengong kommer tell å væra den bæste på .no

Å att mange ville klare å ta mæ 1 mot 1 er nukk så sant som det er sagt.

:)

skal du ta comeback mumle :D?
 

DeletedUser

Guest
Det var da som svarte.

Je har da aldri sagt at je gruser alle på .no

Men je kan gøtt si at je aldri har, itte er eller noengong kommer tell å væra den bæste på .no

Å att mange ville klare å ta mæ 1 mot 1 er nukk så sant som det er sagt.

:)

Ja fant ut det i ettertid.. fjernet meldingen å skrev beklager :)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Kan se ut til jeg ryker ut mot brann... Litt usikker, jeg har jo 2 stemmer eller noe slikt.
 

DeletedUser

Guest
Ruby0444
Hophoolio
brann2006
Redswan
Mumle Gåsegg
Contra
Grimlock
Kenn93x
Beagle Eagle(Jørn)
Capitan22
Magic dude
Myh
Villarreal
Paalodin
Bohic
Poke Me

Disse er videre. Noen som tar utfordringa om å rangere disse 16 mens vi venter på neste runde?
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Litt treg i oppfattelsen jeg, men må nesten svare på noe.

Badass skrev:
45 ilolkoko VS Villareal - midgame? har Gard holdt ut så lenge noen gang?

Definér midgame.

Veit at mine siste verdener har bært preg av å gå lei fort, men om jeg har holdt ut til midgame før? Vel, jeg tror faktisk ikke det er så mange spillere på .no som har "kommet til midgame" på flere verdener her enn det jeg har gjort. I alle fall hvis man definerer midgame som noe mellom 100k og 2-3 mill. I så fall, v2, v3, v4, v5, v6, v9, v10, v12, v14, og det med kontoer jeg har dratt opp alene (v6 med dual), så kan man legge til v8 og v11 der jeg byttet konto og spilte videre inn i midgame. Kan legge til v15 og hvor jeg har spilt litt dual på runinter, men velger å ikke regne med den, siden aktiviteten bare var til stede fra min side en liten periode. Så ja, jeg kommet til midgame før, på alle verdenene jeg har startet, bortsett fra v13, som jeg hadde en liten køddekonto da jeg hadde "slutta" + V7, hvor jeg ble lei ganske fort.

Historieløs kommentar.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Ser jeg har glemt å sette et tidspunkt i tråden. Men runde 4 er over kl 12 så kommer ny runde ut rett etterpå.
 

DeletedUser

Guest
skjønner ikkje ka brann2006 gjør her. han hadde det jo bare i kjeften :p om man ikkje ville joine stammen hans så ble han bare grinete
 
Topp