Paalodin - Kkire5
Paal er en absolutt god spiller, og en jeg aldri vil møte igjen på slagmarken, men jeg synes Kkire5 har overbevist meg utrolig stort siden jeg og KKire gikk fra BOL til WIC.
Grim Reaper - Knusern65
Tommy er en helt overlegen spiller, så denne går til han!
magic dude - lowenan
Denne er veldig jevn, utrolig jevn! Jeg velger likevel MD for hans store vilje til å trenge gjennom de aller fleste fronter.
Serpico - Sau med magesjau
Kristin tar denne. Jeg har aldri hørt om Serpico annet enn at noen i WIC lo godt av hans lite taktiske nuking før sommerferien.
Capitan22 - janna
Capitan22 skal dra denne i land relativt greit.
radisson -AndyAndy97
Originale eller Clayzer? Eller begge? Uansett så skal Andy greie denne kampen, selvom Radisson vil bite hardt fra seg.
black oups - super lol
Jeg tipper super lol trekker det lengste strået her.
Gullungen95 - Valramn
Gullungen har bevist at han kan utfordre de fleste å vinne, så dette tror jeg Gullet tar. Valramn har ikke opplevd stort av kriging annet enn å sende alle nukene han har på meg, på én by å ikke få noen tilbake. Litt urutinert, så Gullet, dette tar du.
Sir.Hebbe - Lamps
Sir.Hebbe taper denne av samme grunn so Valramn taper. Rett og slett at de ikke er rutinerte nok mot gode etablerte spillere. På Lamps sitter det en sånn spiller. Aktiviteten er kanskje ikke der, mendet skal JPTG bare være glade for.
Kenn93x -Tkdark2
Pfft, easy! Dette tar du Kenny-boy!
Gangsta Twitch - scarborough rebirth
Jeg vet når jeg taper, og det erkjenner jeg lett, men denne kampen over GT skal jeg helt ærlig ta ganske greit.
eivped - xandor
Xandor har bevist at han kan det aller meste, så denne går til deg.
Valkyrie - dido
Denne synes jeg er vanskelig, men min stemme går til dido for hans overlevelsesevne og evne til å stå på slik han gjør. Han gikk fra BOL til WIC i en periode der han hadde stor sannsynlighet for å bli adlet bort på rimmen der han ligger, men jammen meg har han klart å stå imot.
Coolekisen - Spirous
Spir burde dra denne i land uten vanskeligheter så lenge aktiviteten er til stedet!
Haakonk - Karmany
carneolt - Balle klorin
Jevn! Men Carne har holdt det gående lenge, kjenner kontoen sin utrolig godt, så denne tar carne selvom jeg har sor tro på den nye eieren av BK.