Verden 2 avsluttes!

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Vel, normalt sett ville vel man brukt et annet smilefjes, hver sin smak. Så beklager den.
Det kan ikke ignoreres altså? Hva skal man gjøre da? man kan ikke tvinge dem til å stemme heller, det blir bare idiotisk.
Nå er jeg ikke enig med dem på grunn av svaret på det innlegget, nå er jeg enig med dem på generell basis angående denne saken.
For meg hadde det ikke ligget i korta lenge, da hele K20 rekka fortsatt er tom for AriCa, utenom ett par enkeltbyer.
Er også meget lite AriCa i vest, noe som vil si at dem ikke har så godt overtak sånn sett. Selv om det er en stor utfordring er det ikke en selvfølge at ingen vil kjempe imot.
Selv om det har vært snakk om at V2 snart går grå..

Saken er ikke den at man klager på hvilken dato, man klager i hovedsak på hvilken måte V2 avsluttes...

Men uansett dato så kan jeg garantere at det hadde vært upassende for enkelte , noen ville ha kommet med innsigelser , hvem vet jeg ikke , men noen
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Nei helt seriøst så skjønner jeg point her. Du gjentar jo deg selv, blir jo nødt til å gjenta meg selv jeg og da...
Poenget er IKKE at vi klager på DATOEN, men vi klager på MÅTEN V2 stenges. Allthough, vi sier at det er for kort frist, men ser helst at datoen blir fjernet, og annen måte blir innført.
Og med vi mener jeg i hovedsak meg, og alle de andre som eventuelt har lyst til å være enig med meg i det.
 

DeletedUser

Guest
Nei helt seriøst så skjønner jeg point her. Du gjentar jo deg selv, blir jo nødt til å gjenta meg selv jeg og da...
Poenget er IKKE at vi klager på DATOEN, men vi klager på MÅTEN V2 stenges. Allthough, vi sier at det er for kort frist, men ser helst at datoen blir fjernet, og annen måte blir innført.
Og med vi mener jeg i hovedsak meg, og alle de andre som eventuelt har lyst til å være enig med meg i det.

/word. :cool:

Jeg kommer til å protestere uansett dato, bare så det er sagt. Det er en dårlig måte å gjøre det på for spillet sin del, og det er vel det som er aller viktigst for oss som driver med dette...
 

DeletedUser

Guest
Har Elite sin avgang hatt en SÅ stor innflytelse på V2 at man ender med å STENGE verdenen?????!
Føler at det har gått nedover på serveren og mange har sluttet og dermed har inntektene gått ned.. Og da går det utover ALLE de resterende spillerne som faktisk ØNSKER å fortsette med spillet. De kjøper fortsatt premium...

Hvis det blir bestemt at serveren stenger den datoen, er jeg temmelig sikkert på at 90% sletter kontoene sine ganske så raskt..
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Jeg spiller ikke v2 lengre, og det er leeeeenge siden jeg sluttet der.
Jeg reagerte også kraftig da jeg så at det ble satt en dato på når v2 skulle avsluttes.
Synes TW.no.com bør ha en fast tid der man stenger verden for nye spillere (la oss si etter 2 år, bare for et eksempel).
Samtidig var det ikke mye som tydet på at verden skulle avsluttes slik, i henhold til avstemningen, etter det jeg har fått med meg.
Samtidig burde man hatt en mal på når en stamme har "vunnet" en verden, som f.eks er foreslått, ved at en stamme eier 90% av verdens byer.

Hvis vi skal få folk til å ville engasjere seg til "the bitter end", så må man ha noen klare retningslinjer som brukerne har å gå etter.
Fortsetter teamet med å "bare gjøre som dem føler for", så blir frafallet større og større, noe som ikke er ønskelig?
Vi har vel mistet nok folk her som det er, etter det jeg har erfart i allefall....
 

DeletedUser

Guest
Så det Soppy egentlig sier, er at han mener at det er et pur økonomisk hensyn de tar når de satt den datoen?
Om så kan jeg informere deg om at Pabben allerede har sagt i denne tråden at det IKKE er tilfelle. Så gjerne finn noen andre argumenter fra nå av, er du snill.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg ser jo at de som argumenterer kraftigst for å la verden2 fortsette bruker argumentet at vi som ikke spiller V2 skal holde oss unna.

Men jeg føler at dette setter standarden på .no om hvordan og når en verden skal avsluttes og jeg ble utrolig glad for at det faktisk kan være en ende på en verden. Derfor gauler vel vi som ikke spiller V2 lenger ut vi også.

Selvsagt, det er en hard knyttneve i magen, når man ser en slutt på 2 år med spilling. Er først da man skjønner hvor totalt bortkasta den uendelige mengden timene og dagene med å skaffe seg virtuelle byer har vært. Nå var jeg litt ufin her, men noe må det jo være.

Mvh avdanket, utbrent og utdengt (woho, finnepåord ftw) V2 spiller.
 

DeletedUser

Guest
Problemet er vel for mange servere, og liten vekst i alle. Og dette medfører at når ny server starter, flykter de minste over for å prøve å bli stor der, og dette gjentar seg. Man skulle ha hatt 1 server som gikk aktivt, når det nærmer seg slutten/eller ved slutt, starter en ny. Da har man sikret seg det man ikke har klart her - fornøyde medlemmer, og TW team og 1 server som blir ferdig!

Tig
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Så det Soppy egentlig sier, er at han mener at det er et pur økonomisk hensyn de tar når de satt den datoen?
Om så kan jeg informere deg om at Pabben allerede har sagt i denne tråden at det IKKE er tilfelle. Så gjerne finn noen andre argumenter fra nå av, er du snill.

Enig , greier ikke ut fra det som står skrevet se at han nevner økonomi på noe vis men i tidligere tråder om dette temaet så har det med økonomi vært et poeng i forbindelse med V2 sin fremtid, jeg mener å huske det da :) ,vært kjekt å fått vite i denne tråden av PABben og co om økonomi er av betydning for den avgjørelsen som er tatt, og om jeg på det området tar feil så er jeg enig med de fleste her om at det å avslutte V2 på den måten det nå skjer kanskje er litt på kanten ,,, ,, , Men at V2 er en døende verden kan vel ikke stikkes under en stol ,,vil ikke være noen som gidder å starte i dag for å prøve å utforrdre AriCa sin posisjon. og de som er her allerede er ikke istand til å bli enige om å gå sammen mot de :)
 

DeletedUser

Guest
Denne tråden har holdt seg overraskende bra med tanke på konkrete spørsmål, svar og meninger. Takk for det :)


Først og fremst så må dere se dette fra vår side. Ingen tjener penger på en verden som er stengt. Vi forventer heller ikke mer profitt på å stenge en verden for nye spillere. Derfor så er ikke dette gjort i vår interesse, men for spillerene sin del.

Det har vært flere spillere som ønsket å halvere prisen på gullmynter for å få mer liv i V2. Samtidig så har vi hatt inntrykk av at noen begynte å bli frustrerte fordi de ikke så noen ende på spillet Tribal Wars. Den enest måten å kåre en vinner på, er å avslutte en verden.
Tanken bak å stenge en verden etter 3 måneder var basert på dette. Vi ville gjerne vise dere at det er mulig å vinne en verden. Det er mulig for en stamme å bli så overlegen at de ansees som vinnere og det samme gjelder spillere.

Vi forsøker å høre på våre spillere, men det er umulig å gjøre alle fornøyde. I denne saken ser vi at det har vært større motstand enn forventet og vi tar det til etterretning. Det er kommet mange argumenter både for og i mot dette og vi mottar gjerne flere!

Siterer pabben siden du etterlyser en post hvor han skriver at denne avgjørelsen ikke er økonomisk basert. Den delen av posten hans er uthevet.
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
En annen ting som skal være sagt er at jeg kan telle på en hånd de som er enig i avgjørelsen om å avslutte V2 på denne måten her i denne tråden, som ikke har slutta på V2. Faktisk kan jeg kutte av meg tre fingre på den hånden og fortsatt gjøre det. De to er Renegade 90 - en spiller som har sagt at han ikke bryr seg om V2 - og deg.


:)

Ey, vent nå litt V..
Greit nok at jeg ikke bryr meg om hva som skjer med V2 osv.
Men det er fordi jeg ikke spiller denne verden seriøst..

Men jeg støtter dere som faktisk spiller seriøst og som faktisk ønsker å la V2 leve videre.
At jeg velger og ikke ta noen side i saken, er rett å slett fordi jeg ikke følger med på spillets gang lenger og er derfor ikke den riktige til å være for eller i mot.

Men jeg forstår godt alle de som er i mot stengingen av V2 om 3 mnd, jeg forstår dem veldig godt.
Jeg selv ble overrasket da jeg fikk en PM om at det skulle stenges.

En annen ting, Arica vinner dette før eller senere.

Men jeg synes ikke at V2 skal stenges ennå.
For nye medlemmer, ja..
Men helt stenges? nei


Må vel være en annen måte å avslutte V2 på, enn akkurat slik som dette?
 

DeletedUser

Guest
PABben, dette var ovrhode ikke hva vi stemte at vi ville.
Vi stemte at vi ville senke prisene på AM og stenge V2 for nye spillere.

Det var det vi stemte for, og ikke noe mer enn det!!!

At du/INNOGAMES legger til: og avslutte hele verdene om 3 mnd.
Det er helt idiotisk!

Aner du hvor mange som mistet alt av motivasjon når de så den meldingen?! Jeg hadde tenkt å bygge meg opp for å kunne gruse AriCa...
Men går det? Nei, rekker ikke det på 3. mnd.


Alle her husker vel at Elite ledet noe sykt før AriCa kom... Men hva klarte AriCa(med god hjelp av rome +++++) og gjøre med en overlegen stamme? Jo Elite falt fra tronen! Det samme kan skje med AriCa, jeg sier ikke AT det skjer, men at det KAN skje!
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
PABben, dette var ovrhode ikke hva vi stemte at vi ville.
Vi stemte at vi ville senke prisene på AM og stenge V2 for nye spillere.

Det var det vi stemte for, og ikke noe mer enn det!!!

At du/INNOGAMES legger til: og avslutte hele verdene om 3 mnd.
Det er helt idiotisk!

Aner du hvor mange som mistet alt av motivasjon når de så den meldingen?! Jeg hadde tenkt å bygge meg opp for å kunne gruse AriCa...
Men går det? Nei, rekker ikke det på 3. mnd.


Alle her husker vel at Elite ledet noe sykt før AriCa kom... Men hva klarte AriCa(med god hjelp av rome +++++) og gjøre med en overlegen stamme? Jo Elite falt fra tronen! Det samme kan skje med AriCa, jeg sier ikke AT det skjer, men at det KAN skje!

støttes!
 

DeletedUser

Guest
Jeg har spurt om dette selv, Coke. Jeg er også veldig spent på hva som skjer med selve serveren og med trådene i vårt forum.
 

DeletedUser

Guest
PABben, dette var ovrhode ikke hva vi stemte at vi ville.
Vi stemte at vi ville senke prisene på AM og stenge V2 for nye spillere.

Det var det vi stemte for, og ikke noe mer enn det!!!

At du/INNOGAMES legger til: og avslutte hele verdene om 3 mnd.
Det er helt idiotisk!

Aner du hvor mange som mistet alt av motivasjon når de så den meldingen?! Jeg hadde tenkt å bygge meg opp for å kunne gruse AriCa...
Men går det? Nei, rekker ikke det på 3. mnd.


Alle her husker vel at Elite ledet noe sykt før AriCa kom... Men hva klarte AriCa(med god hjelp av rome +++++) og gjøre med en overlegen stamme? Jo Elite falt fra tronen! Det samme kan skje med AriCa, jeg sier ikke AT det skjer, men at det KAN skje!


Jeg kunne ikke vært mer enig! Vi Stemte KUNN FOR NEDSETTING AV PRIS PÅ AMgull!
IKKE NOE MER!

Bare for å sjekke dette,

Undersøkelse: Syntes du vi skal stenge V2 for nye spillere og gjøre gullmynter billigere?

Muligheten for å senke prisene på gullmynter har vært diskutert på vårt forum. Store spillere må produsere store mengder gullmynter for å få råd til en adelsmann.

For å gjøre dette uten at det blir urettferdig for noen, må vi samtidig stenge verdenen for nye spillere.

Vi vet at ikke alle spillere er aktive på våre forum, og ønsker din mening på dette spørsmålet.


Du kan kun stemme en gang, så tenk deg godt om før du svarer!



Vi ønsker deg en fortsatt god sommer!

Vennlig hilsen,


TWnoTeamLogo1-1
Ja
337 79.67%
Nei
86 20.33%

Stemmer avgitt: 423

Avstemningsfristen er utløpt.


DET STÅR JO INGEN TING OM SLETTING AV VERDEN 2 HER?!


Kan noen forklare meg dette?!
 

DeletedUser

Guest
Vi får lage ett opprop - om å be de slette resultatet, da dette med å stenge serveren for godt IKKE stod i undersøkelsen! Da betyr det ikke noe om vi måtte tenke før vi avga svar. Da har TW teamet holdt igjen relevante opplysninger.

Oppropet kan vi starte på egen tråd, slik at denne tråden inneholder diskusjonen som den er!
 
Sist redigert av en moderator:

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
@R90: Jeg ville bare få fram hva som kanskje var den vanligste oppfatningen her. Jeg gikk ut ifra dette innlegget. Men hvis du ikke mente det sånn går det helt greit for meg, for å si det sånn.

Jeg ser jo at de som argumenterer kraftigst for å la verden2 fortsette bruker argumentet at vi som ikke spiller V2 skal holde oss unna.

Men jeg føler at dette setter standarden på .no om hvordan og når en verden skal avsluttes og jeg ble utrolig glad for at det faktisk kan være en ende på en verden. Derfor gauler vel vi som ikke spiller V2 lenger ut vi også.

Selvsagt, det er en hard knyttneve i magen, når man ser en slutt på 2 år med spilling. Er først da man skjønner hvor totalt bortkasta den uendelige mengden timene og dagene med å skaffe seg virtuelle byer har vært. Nå var jeg litt ufin her, men noe må det jo være.

Mvh avdanket, utbrent og utdengt (woho, finnepåord ftw) V2 spiller.

Hvis du siktet til meg, så var poenget mitt av reaksjonene på dette fra de som faktisk spiller V2 ikke er så jevnt fordelt som det kan virke som, hvis man bare leser tråden. Det er ikke sikkert PABben var klar over det, så jeg følte det kunne være greit å peke det ut.

Det er ikke noe problem at dere kommer med meninger og innspill i debatten som kan påvirke den generelle oppfatningen. Men, for eksempel i en avstemning, er du vel enig i at de som spiller på V2 og det direkte vil påvirke kanskje skal ha mest å si? :)
 
Topp