Verden 2 avsluttes!

DeletedUser

Guest
Så spillerne på v2 bør være de som har mest å si for å sette en presedens som går ut over hver eneste verden på .no på sikt?

Vet ikke med alle de andre aktive spillerne på alle de andre verdenene, men jeg vil gjerne være med på den prosessen dersom det først skal være åpent for avstemning i denne saken.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Så spillerne på v2 bør være de som har mest å si for å sette en presedens som går ut over hver eneste verden på .no på sikt?

Vet ikke med alle de andre aktive spillerne på alle de andre verdenene, men jeg vil gjerne være med på den prosessen dersom det først skal være åpent for avstemning i denne saken.

Nå antar du at måten V2 blir avsluttet på faktisk vil være avgjørende for de andre serverne. Spillerne på V2 bør være de som avgjør hvordan verden 2 skal ende. Hvis vi skal sette en presedens for noe syns nå jeg det burde være at de som spiller på den aktuelle serveren er de som avgjør hvordan den skal ende... innenfor rimelige rammer, selvfølgelig.
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Grunnen til at vi avslutter verden 2 og at vi går ut med såpass kort varsel er for at spillere ikke skal kunne registrere seg nå for så å kunne ha en innflytelse på siste levetiden av verden. Det vil være urettferdig mot spillere som har vært lenge på V2 dersom man kunne komme opp til samme nivå i løpet av halve tiden.

Det her var ikke en del av undersøkelsen....
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ehh, her er "det noe som ikke helt henger å greip"....

Denne opprinnelige "undersøkelsen var annonsert m/svarfrist tidlig i sommer....
I tillegg ble faktisk denne svarfristen utsatt................

Så jeg tør faktisk påstå AT ALLE VIRKELIG HAR HATT MULIGHET TIL Å KUNNE AVGI SIN STEMME HER..........


Vel,slik jeg ser det nå.....................
Så handler det om jeg gidd/ik gidd spille mer TW/innogames-relaterte-spill på nett fremover....

I tilegg "er jeg sjefen over" kabelen til trådløs router her hjemme...he,he....

Mohaahaahaa......................
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
@R90: Jeg ville bare få fram hva som kanskje var den vanligste oppfatningen her. Jeg gikk ut ifra dette innlegget. Men hvis du ikke mente det sånn går det helt greit for meg, for å si det sånn.

Min uttalse fra det innlegget, var på bakgrunn av at.
ja jeg synes v2 er kjedelig.
men jeg ønsker ikke at det skal stenges.

Første linje var ironi fra min side.
Jeg ønsker ikke at v2 skal stenges
 

DeletedUser

Guest
Det vil være mulig å se lister og stats som gjest, men ikke mulig å logge inn. Siden statistikken er der, vil det også være mulig å finne dette i f.eks tw-stats.

DE2 er stengt, men man kan likevel se listene her

Og legger merke til at du unngår spørsmåler og kommentarer om komplett stenging av v2...
 

DeletedUser

Guest
Og legger merke til at du unngår spørsmåler og kommentarer om komplett stenging av v2...


Vel,kan "godta nokså mye"..............da.........................

Men det er faktisk denne rigiditetheten" fra Paben,
som for meg, m.fl. føles som en "ekstremoverkjøring" av V2-spillerne her.............

og det er nok "det vi vil ha et svar på/en konstruktiv tilbakemelding på.......................
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ikke vits å klage mer nå får PABben og moderatorne kommer på banen. Men tviler strengt tatt på noe endring. Mange spillere spiller nå etter at verdenen skal slutte den 15. desember. :)
 

DeletedUser

Guest
Gi spillerne på V2 svar på når........................

Gi spillerne på V2 svar på når........................
Det er en elendig... ehhh...sorry. ...................
endelig avgjørelse for V2 sin skjebne,da..................................
 

DeletedUser

Guest
Det vil være mulig å se lister og stats som gjest, men ikke mulig å logge inn. Siden statistikken er der, vil det også være mulig å finne dette i f.eks tw-stats.

DE2 er stengt, men man kan likevel se listene her

OMG,du ror og du ror...................,

Intet harmonerer her med V2-Spillernes intensjoner.................

Alt fremstår faktisk her som "dine personlige/private intensjoner...........Ikke bra,nei.............
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Denne er til teamet/pabben. LES.

Totalt unødvendig av deg Forcas og stenge tråden. Jeg er for, faktisk etter mye tenking, nedleggelsen av v2. Men når spillerne ikke får den responsen og de tilbakemeldingene dere som moderatore bør gi kan fustrasjonen og det at de faktisk blir oppgitt føre i slike tråder. Dere modererer, gjentar dere selv og unnviker å svare på de fleste utsagn fra spillerne her. Selv om jeg er i mot vil jeg at majoriteten i v2`s spillere skal avgjøre skjebnen. Ikke bare jeg som spiller her; det er flere som deler gleden over å spille på denne verdenen.

Svar fornufting PABben!
 

DeletedUser

Guest
Vel.......................
Enten får modsa her komme med et konstruktivt svar.................

Eller stenge hele greia.............................

Pers. jeg ikke spille noe innogames reløatert at all.........................


Og med denne form form for overkjøring,tenker jeg at jeg nok ikke er alene,nei............................
:cool:
 

DeletedUser

Guest
Syns dette er veldig bra av teamet, endelig kan man håpe på å se slutten av verdener. Sånn at det ikke blir ett evighetsspill som drar ut i det uendelige. Personlig så syns jeg alle verdener bør ha en tidslimit, slik at det blir større konkuranse om å "vinne" verdener. Less hugging more fighting.

P.S- Håper overdreven bruk av punktum er resultat av promilleproblemer og ikke noe annet.
 

DeletedUser

Guest
Syns dette er veldig bra av teamet, endelig kan man håpe på å se slutten av verdener. Sånn at det ikke blir ett evighetsspill som drar ut i det uendelige. Personlig så syns jeg alle verdener bør ha en tidslimit, slik at det blir større konkuranse om å "vinne" verdener. Less hugging more fighting.

P.S- Håper overdreven bruk av punktum er resultat av promilleproblemer og ikke noe annet.

Jeg er enig med deg i prinsippet om at en verden trenger en avsluttning som er fastsatt på forhånd slik at vi har noe å jobbe mot. Men å avslutte en verden på den måten de velger å gjøre her er forkastelig, da de fleste av oss som spiller for å vinne på V2 har innfunnet oss med, og kanskje sett frem mot at den eneste måten å vinne på er total dominans, eller så godt som det. Sett gjerne en fast avslutningsdato på de serverene som ønsker det, men på V2 ønsker vi å vinne på vår måte, som er den måten DNY nå vinner W12 på. Det er derfor jeg har holdt ut i snart to år, ikke for at verdenen skal avsluttes før vi kommer dit vit trodde vi måtte komme. Om V2 stenges om tre mnd snytes AriCa for seieren vi fortjener, for jeg er helt enig med fiendene våre i at denne sluttdatoen gjør det fullstendig håpløst for dem å prøve å bikke oss av tronen. Jeg vil ikke ha hjelp til å vinne, jeg vil fortjene det! :mad:

P.S. rebell sovna sikkert på tastaturet mellom hver setning, uansett lite viktig for denne diskusjonen :p
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Link til informasjon om avslutningen på W12. Et eksempel på at TW ikke er evigvarende, selv på en verden som er betydelig større enn samtlige servere på .no. Det er en god måte å avslutte en server på.
 

DeletedUser

Guest
PABben, dette var ovrhode ikke hva vi stemte at vi ville.
Vi stemte at vi ville senke prisene på AM og stenge V2 for nye spillere.

Det var det vi stemte for, og ikke noe mer enn det!!!

At du/INNOGAMES legger til: og avslutte hele verdene om 3 mnd.
Det er helt idiotisk!

Aner du hvor mange som mistet alt av motivasjon når de så den meldingen?! Jeg hadde tenkt å bygge meg opp for å kunne gruse AriCa...
Men går det? Nei, rekker ikke det på 3. mnd.


Alle her husker vel at Elite ledet noe sykt før AriCa kom... Men hva klarte AriCa(med god hjelp av rome +++++) og gjøre med en overlegen stamme? Jo Elite falt fra tronen! Det samme kan skje med AriCa, jeg sier ikke AT det skjer, men at det KAN skje!

Akkurat som æ sku ha sagt det sjøl.. Nuff said.
 
Topp