NY Topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
1 L-13: Sole klar 1. plass som de har holdt såogsi siden server start? Personlig er jeg jo i krig med disse, men flere hygglige medlemmer der. Ledelsen ser ut til å være veldig glade i internadling.. hvorfor ikke la de minste spillerne vokse litt? Tipper disse blir litt som Elite fra v2, men at de ikke holder ut like lenge...

2 SUN: Min egen stamme... utrolig mange dyktige spillere her, godt samhold og hyggelige folk.

3 PMS: En del x-Elite medlemmer fra v2, men disse har ikke prestert så godt her dessverre. Har også forholdsvis stor medlemsmasse, noe jeg ikke ser på som en stor fordel.

4 -NB-: Masse rek. stamme deluxe... Men det var jo rome på v2 også, se hvor bra de gjør det nå! De har også noen av v2's bedre spillere. (hvorav 1 er koret til v2's beste spiller)

5 BERM: Må inrømme at jeg ikke hadde trua på disse i starten før jeg fikk vite med sikkerhet hvem som leder stammen her. De har festet et godt grep om k54 og har gode cluster.

6 CN: Grei stamme dette, har ikke hatt så mye kontakt med dem selv men de ha grei OD, greit mange medlemmer selvom jeg ville hatt noen færre.

7 FearUs: hmm... nei! Jeg frykter ikke dere i det heletatt... dette er et klassisk n00b name..! rykker nok ut av topp 10 om noen mnd. hvis ikke før.

8 E=mc² Standhaftig kar som laget denne stammen... Var tidligere store og proppa fulle av spioner, men har mistet mange medlemmer til L13.

Resten er bare crap, så gidder ikke å skrive om dem...
 

DeletedUser

Guest
får ta en liste eg og da.

1 - L-13: Vel, disse leder nå verdenen på fult, men eg liker dem ikke fordet, de ligger i alle kontinenter og sånn sett vokser i alle kontinenter og som sakt, ligger på toppen.

2 - SUN: kan godt si at dem har erfarene spillere, men liker ikke disse heller. men som sakt, mange erfarene spillere.

3 - PMS: sett mere for meg denne stammen, enn det som har skjedd hit til... Masse pro spillere fra verden 1, men allikavel må stammen merge for å bli større!.. veldig skuffenes..

4 - -NB-; Ser ut til å ha konflikter med SUN i k44.

5 - BERM; WOOP, WOOP:)

6 - CN: har endelig gjort det bedre mot incore:) good to go.

7 - FearUs: NEI huff:S

8 - E=mc²: nei, når skal disse falle ut av topp 20?:S

9 - PREY: gjør motstand mot L-13:)

10 - LVK: Hvem e disse?:)

11 - VALHAL: hmmm.. de 3 stykkene som er igjen etter VALHAL håper det går bra med dere:)

12 - SF: hvem e disse?

13 - UTG: ?

14 - Jupa: disse er egentlig GANSKE intresange, de har jobbet seg opp fra sånn sett, begynelsen, og nå har de nådd topp 15! blir spennenes å følge med på:)

15 - VON!: sorry?

16 - SIGHT: trodde disse ville nå lengre?

17 - X-V; ?

18 - TNG; ?

19 - RNG; ?

20 - 13 leg: ?
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
1. L-13 Holder seg på toppen, så Reisverket må jo gjøre noe riktig. har en del kjente spillere i stammen som borger for kvalitet. men tar V6 for mye tid nå?? Tar en del byer fra PMS.

2. SUN Er helt sikkert fortjent at de ligger såpass langt oppe på lista. de har et flott cluster som ikke blir noen lett sak og bryte igjennom. har få medlemmer og det gjør jo plaseringen desto mer imponerende.

3. PMS En stamme som jeg hadde/har en enorm tro på. svært flinke folk der som kan kjøre karusell med hvem det skal være. litt deprimerende det som har skjedd i det siste med dem, men jeg er sikker på at de kommer til og lure i skyggene.

4. -NB- UUUUUUUh

5. BERM Stammen til godgutten fra Bergen. stemmen fra det våte vestland. gutten på Fløyfjellet. vår alles kjære venn, Brann2006. bare det alene gjør denne stammen til et uromoment som alle må regne med. har andre spillere som også kan gjøre det hett for noen og enhver. stort pluss at de er relativt få medlemmer.

6. CN min første stamme. har en flink leder og noen gode medlemmer. bra samhold i stammen, men klarer liksom ikke helt og se disse som numero ono.

7. FearUs er såpass redd disse her at jeg faktisk må få madammen til og ta hundevakta i natt.

8. E=mc² er vel den eneste som faktisk hadde tro på denne gjengen. virket som de skulle ta det langt. litt rart og se at jeg bommet grovt på den.

9. PREY bare 12 medlemmer(disipler) men alle sammen kan sin TW. er helt sikkert en kjedelig gjeng og ha i sin bakgård.

10. LVK kjenner ikke til disse.

11. VALHAL har vel mistet noen medlemmer i det siste?? men de som er igjen er gode.

12. SF kjenner ikke til disse

13. UTG ringer ingen bjeller her heller.

14. Jupa et aktivt gjeng som har stagnert i det siste. ferieavvikling i jungelpatruljen?? hva sier Fantis til det?? kredds for og være svært få medlemmer.

15. VON! kan ikke si jeg kjenner disse heller

16. SIGHT virker til og starte opp med adlingen igjen. det var på høy tid.

17. TNG aner ikke.

18. Fear ikke her heller....

19. X-V nope..

20. RNG eeeh...nix.
 

DeletedUser

Guest
1 L-13 - Reisverket, orker ikke å kommentere mer :)
2 SUN - Liker noe av disse spillern, men enkelte virker også alt for arrogante, når det kommer til kriginga har jeg troa på dem for nå :)
3 PMS - Rise and shine! :)
4 -NB- - Har troa på -NB-, de skal nok klare seg fint
5 BERM - Liker BERM! Funny tribe :)
6 CN - Tror disse kommer til å forsvinne med tid.
7 FearUs - I dont fear you! o0
8 E=mc² - Kjenner ikke til dem.
9 PREY - jeg har ikke så mye innsikt i "krigene" som pågår, men hvis husker rett skal de klare seg mot L-13?
10 LVK - Har ikke peiling
11 UTG - Woot?
12 SF - Never heard of them
13 Jupa - Funny :)
14 VON! - ?
15 TNG - No way
16 X-V - nei?
17 SIGHT - med riktig innstilling holder de seg oppe tror jeg(?) : )
18 RNG - Sry, out.
19 Fear - Nei, tror ikke det gitt.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Kudos for fine gjennomarbeidede lister, Brann! Og du imponerer med din nye konto også (what else is new..).
Og takk for lykkeønskningene.

Kommentar til noen av påstandene i enkelte andre lister her:
Ja det er sommer, og i likhet med de fleste andre stammer slutter enkelte også i L-13. Jøss!
Litt pussig at enkelte av oss adler gråbyer og/eller byer til folk som har gitt seg på 9K som ligger i vår kirkeradius. Kan ikke forklare fenomenet, slik er det bare.

OnTopic:
Jeg har også vært mye borte i sommer, etter en lang og god ferie, men som en kjapp kommentar til topp 20 lista har jeg notert meg at Brann og hans Berme trolig har klatret opp som nr 2 innen få uker. Jupa er noen spillere jeg skal gjøre meg mer kjent med, såpass har jeg skjønt. -NB- ser også ut til å seile i medvind.

Jada, crapy liste! Som sagt nettopp tilbake fra ferie, og har en del i lese meg opp på. Ser frem til en krigersk sensommer og høstsesong, jeg tror Topp 20 lista vil se ganske så annerledes ut fra 2. plass og nedover i begynnelsen av september.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
TNG

TNG klarer seg ikke pga at det er en masserekruterings stamme som tar inn alt og alle, med en gjennomsnits poengsum på litt over 7k holder du ikke lenge på topp 20;) kvantitet forran kvalitet ser ut til å være et prinsipp som gjelder hos TNG. se på de store stammene, med untak av NB er alle under 40 medlemmer;) kansje noe å tenke over.
 

DeletedUser

Guest
pp

Hvorfor tror du ikke at TNG kan klare seg?:confused:

Meg det spørsmålet var til? :)
Svarer uansett jeg. ;P

Hvorfor?
Nei, rett å slett fordi dere ikke har gitt meg en grunn til å tro det.

Dere har slengt invites til meg i hytt å pine til tider som masse rek stammer gjør, så begynner å lure på om dere er desperate etter å ha mer enn 40 medlemmer(?). :S
Det viktigste er vell at dere har troa på dere selv? :)
Så hva jeg syntes eller tror er det egentlig bare å gi litt blanke i ;P

Lista har forandra seg, og SIGHT er ute.

1 L-13
2 SUN
3 PMS
4 -NB-
5 BERM
6 CN
7 FearUs
8 E=mc²
9 PREY
10 LVK
11 UTG
12 SF
13 VON!
14 Jupa
15 TNG
16 C K
17 Death
18 X-V
19 RNG
20 Fear
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Prøver meg på 1 liste jeg og.

1 L-13
2 SUN Har kommet tettere oppi clusteret til BERM og begynner å ta for seg
3 PMS Har ett røft nabolag, men holder koken på 3 plass.
4 -NB- I full krig mot SUN, men taper litt terreng der.
5 BERM Har fått SUN tett oppunder det fine clusteret sitt nå, og har tapt så det griner de siste dagene, får snart også besøk av flere ifra L-13, clusteret demmes ser ut som en LØK og slik vil den også bli skrelt. Men tror de vil klare seg bra i clusteret de har i sør K54 og K55
6 CN Holder koken, og har faktisk klatret 1 plass opp den siste mnd.
7 E=mc² Blir plukket på av alle de større stammene.
8 PREY Ser ut til å ha ett vandetta mot UTG og TNG, og vinner den kampen så det griner.
9 LVK Taper terreng så det griner nå, vil nok forsette nedover
10 FearUs Bra Leder i Monsern og Viljardicus, klarer de og få hesten til å gå i 2 spann?
Viss ikke vil de forsette nedover på listen.
11 UTG Taper så det griner mot PREY gutta
12 VoN! Klarer seg sånt tålig bra, sett i forhold til nabolaget de har....klorer seg fast. Klatrer faktisk litt oppover på listen, imponerende
13 Jupa Sliter litt i kampen mot -NB-, spennende å se hva som skjer fremover med disse 4 og kløvervaselin i front.
14 Death Flere som sliter litt med denne stammen, tilogmed SUN.
15 SF Kommer til å få det litt tøft
16 C K Klarer seg sånt høvelig bra, vil beholde plassen tror jeg
17 TNG Sliter vil gå nedover
18 RNG Sliter vil gå nedover
19 Xodina Woop Woop, kommer til å gå fort oppover, kjører litt karusell med selveste SUN, imponerende, blir veldig spennede å følge med denne stammen

Sorry legger til:
Outsider og herlig gjeng, kommer kanskje inn på listen snart:
24 GIN 3èr bande X-Rawr! - SIGHT, ha tro på disse 3 spilleren,
kjekke er de også:)
Spesiell hilsen til RaM77, ein likande kar.

Mvh
Karten
 
Sist redigert av en moderator:

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Fantastisk å overhodet bli nevnt i denne sammenhengen :) Tusen takk!!

Kry hilsen fra Sylphida, på vegne av GIN
 

DeletedUser

Guest
1 L-13 - Holder seg oppe. :)
2 SUN - Spiller godt, og holdes jeg oppe på topp 5
3 PMS - Samme som de 2 ovenfor.
4 -NB- - Hyggelig stamme,
5 BERM - Disse holder seg på topp 5, og kommer til å gjøre det lenge, har trua på disse. :)
6 CN - Har ikke peiling.
7 E=mc² - vet ikke..
8 PREY - Virker som en god stamme, hører mye fra dem på forum. :)
9 LVK - Klarer seg greit
10 FearUs - Tviler
11 C K - Sender Invites i hytt å pine for å holde seg på topp 20, tror de vil falle.
12 VoN! - Kanskje... Tvilsomt
13 Jupa - De 2 siste store ser ut til å gjøre det bra :)
14 UTG - falt nettopp 300k, tror de vil falle enda lengre ned.
15 Death
16 SF - vet ikke
17 TNG - pfff...
18 Xodina - Dunno
19 RNG - nope
20 Night - Nesh...


Lista ble ganske tam..
Mest fordi jeg ikke har noe spes til innsikt i "krigene" som foregår ^^
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
legge til

Vill bare legge til noe på listen,

nr 6 CN som du ikke skrev noe om, det er en stamme som jeg tror flere burde holde øye med;) de er akkruat så små at de ikke blir lakt merke til, men akkurat store nokk til å lage masse vis av uro for de større stammene.
det er vell også en veldi ordentlig, ryddig og hyggelig stamme:)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
CN

skal ikke krangle med deg der.

men faktum er at CN har mistet 5 byer til -NB- den siste uken. uten å tatt noen byer tilbake. et lite svakhetstegn? eller prioriteres det bare i et annet område?
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
5 byer her.. 5 byer der...

ser ikk på det som et svakhetstegn fra deres side :) hadde det vært 50 hadde jeg begynt å lure :p
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
søren da

joda må vell egentli si meg enig, ettersom alle byene som ble tatt er på grensen till k54, og CN prioriterer vell k44?
 

DeletedUser

Guest
Gammel liste

Har lyst til å ta frem den første listen på denne tråden, bare for kurositeten`s skyld,
mye forandringer bare på knappe 3,5mnd. synes jeg.
Hele 12 stammer finnes ikke idag.

Skrevet av:

Fakenick

16-04-2010, 21:50 Topp
Jaja, vi får prøve å holde denne ON-TOPIC denne gang;

1 L-13 Nesten dobbelt så store som nr. 2, og med slik størrelse følger flere stordriftsfordeler som INTERNADLING!
Reisverket klager ikke iallefall, og adler gratisbyer så fort en adelsmann spyttes ut
Allikevel er det hele 9 som har sluttet/ restartet på bare EN uke!!! Ser vi begynnelsen på slutten av ledelsen i V5?
Forsatt Nr.1

2 PMS Stor stamme med 62 medlemmer, men alle virker AKTIVE og det er jo meget bra med en slik størrelse. Har nok en fremtid allikevel, selv om jeg til å begynne med var svært skeptisk.
Er Nr. 3 nå, men det er vel p.g.a av at b.g merget inn i SUN

3 SUN Det er bare å bøye seg i støvet for denne fremragende stammen
Nr. 2 nå, p.g.a det jeg nevnt ovenfor

4 Rawr! GUttaboys har da endelig bestemt seg for å spille på V5 allikevel, og rykker raskt oppover på listen. Har fått troen på disse
R.I.P

5 *N* Ble store ved hjelp av merge, men virker jo harmløse da. De har sikkert allierte og IAP "over alt" siden det går mest i gråbyadling. Vil nok rykke ned på listene.
R.I.P

6 E=mc² Masserekrutteringsstamme uten fremtid, og på vei nedover.
2 plasser ned

7 B-g Premadestamme som rykker opp på listene. Blir nok å regne med.
Merget inn i SUN

8 VV Stammen er fortsatt ikke oppløst??? Facade restartet da han fikk 4 enslige rambukker mot seg...til andre siden av jorda, og lengst mulig vekk fra sin stamme han grunnla og ledet...det er vel egentlig bare å finne seg et nytt nick kort sagt for .NO generelt
R.I.P

9 ANR Fyllmasse som faller nedover
R.I.P

10 NWe Masserekruttering på vei ned og vekk fra alt.
R.I.P

11 BBB De har mistet nesten 40 spillere på 10 dager!!! Hva skjer der egentlig?
R.I.P

12 P-X Masserekruttering på vei ned og vekk fra alt.
R.I.P

13 Ice Tja, de rykker nå iallefall oppover på listene.
R.I.P

14 PREY JADA, nå er vi utrolig nok på en 14. plass, og det er vi veldig stolte av
På 7 plass idag

15 K102SE Det er noe svenskt over navnet som gjør at det overhodet ikke eksisterer et fnugg av håp i et hengende snøre en gang-
R.I.P

16 CN Mafiastamme med en "Capo di Tutti Capi" og greier. Det er jo litt moro da, så skal følge med på disse
På 6 plass idag

17 TiC-E Intet nytt fra vestfronten, eller noen som helst front egentlig. Her går det bare rett ned.
R.I.P

18 -HvM- Ubegripelig stammenavn som ønsker å fremstå som neandertalere...det verste er at de har rykket OPP til denne listen.
På 57 plass idag (8 medlemer)

19 SSB Tvilsomt.
R.I.P

20 ~IBE~ Absolutt FAIL.
R.I.P

Er ok om dere retter på meg om jeg har skrevet noen feil her:)
 

DeletedUser

Guest
Go Prey sier jeg bare!! :) Det er gutta sine det...

Hehe, pluss jentene sine- En fjerdedel av stammen er faktisk damer, og rimelig heftige er de også :)

Jeg synes jo jeg traff ganske så bra i mine antakelser for knappe 4 måneder siden, så jeg får vel se om jeg ikke kan få laget en ny liste igjen :)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp