Søkeresultater

  1. Royal Flush

    Verden 8 revolusjoneres i dag

    Denne kunngjøringen er rettet til både spillere av 3.14, men også resten av Verden 8. Vi har alle ventet på denne dagen, både allierte og fiender. Verden 8 er i ferd med å endres drastisk. Den mest velkjente alliansen på Verden 8, alliansen mellom 3.14 og TSFS er nå brudt, dette på initiativet...
  2. Royal Flush

    Besvart Den NORSKE trailerkonkurransen

    Savner litt informasjon fra teamet om når resultatene fra den norske trailerkonkurransen kommer.
  3. Royal Flush

    Besvart Upassende krigserklæringer?

    Jeg opplever at omtrent halvparten av alle krigserklæringer inneholder ord, eller går til personangrep mot enkelte spillere som jeg vanligvis ville rapportert via rapporteringsfunksjonen i meldinger. Jeg vil derfor tro at teamet tar slike henvendelser gjennom ticket systemet - enn så lenge...
  4. Royal Flush

    Westwars

    Westwars Noen andre som spiller dette?
  5. Royal Flush

    Topp 20 - Spillere

    Her er tråden hvor du kan kommentere spillerne som utpeker seg - poengmessig.
  6. Royal Flush

    Hall of Fame [CM]

    Tenkte det kunne vært morsomt å fått sydd sammen en Hall of Fame for våre aldri så kjære Community Managers. Men trenger hjelp av folk for å mimre tilbake i tiden både med tanker på CM's og datoer. Startdato | Sluttdato | Community Manager ??.12.2007 | ??.??.2008 | DosX ??.??.2008 | ??.??.200...
  7. Royal Flush

    Kart for Verden 8

    Fra de fryktede minusgradene i Troms til de høye røykskyene i kjuttavika er det min ære å få presentere nickjer sine kart som vil vise stammene og spillerne med de største ballene. Hovedside: http://map.k-io.com/ Top Kontinent Dominasjon Stammer: Top 15 Stammer: Top 15 Adlings...
  8. Royal Flush

    Besvart Infractions

    Finnes det en liste over hvor mange infractions du kan få og hvor mange dager det gjelder før du eventuelt blir utestengt? Kjekt med en egen oversikt over dette da det hagler med infractions når moderatorene er dine fiender :D 1337 post !!!11!1!!
  9. Royal Flush

    Misbruk i 7.0

    Innogames har gjort mye riktig i 7.0, men det er noen ting de har glemt, ting som kan misbrukes. Blant annet har vi stammekrigene. Kan trekke inn et eksempel fra Verden 7, første serveren på .no som innførte 7.0. Der har stammen HG hele 7 pågående kriger, 5 av disse er totalt useriøse og...
  10. Royal Flush

    Hvem er egentlig VA?

    Kjære vandaler, pessimister, realister, munker og resten av VA, for en drøy måned siden avslørte ledelsen i HG en spion blant stammen, en spion fra en stamme som viste seg å være lite diskré i ønsket å holde seg informativt. Spionen ble blant annet avslørt ved at en VA spiller hadde sittet...
  11. Royal Flush

    Hardy Guttene : Oppslag II

    Det er ikke bare Northug som har det vanskelig i disse dager, etter at noen har tipset media om vår oppstart på Tribalwars har henvendelser stormet til Hardygutta's hovedkontor i vikingskipet, på Hamar. Nylig ble også CNN informert og historiene vandrer nå på "top stories" verden over. Under kan...
  12. Royal Flush

    Stjernemarkering i rapporter

    Har ønsker om å få stjernemarkering i rapporter, noe som gjør det enklere og ryddigere å holde orden på det du vil holde orden på. Med dette slipper du å arkivere og flytte rapporter for å kun finne tilbake til de senere. Når du markerer en rapport vil den bli kopiert (ikke flyttet) til en...
  13. Royal Flush

    Bug

    Jeg ser selvsagt logikken i hvorfor jeg ikke får fullt utbytte her; Det er tomt for jern og likt mellom leire:tre, men det bør vel likevel regnes som en bug som ikke skulle være vanskelig å fikse.
  14. Royal Flush

    Tribalwars FAQ - Spørsmål & svar

    Synes det er på høy tid at denne blir publisert, da jeg har sittet å ruget på denne i et drøyt år. :jblunk: Vil også legge til at det er lenge siden jeg har laget denne, så det kan hende noen koblinger ikke lenger er fungerende, si isåfall fra. Alle bilder innlagt i FAQ'en er også laget av...
  15. Royal Flush

    13522.5 minutter med nervepirrende terror

    Frykt ikke overskriften, Hardyguttene har gjort det igjen. Vi har reddet vår verden og vår sosiale fremtid nok en gang, men denne gangen har gutta forflyttet seg til et spill, Tribalwars. I går bekjempet Hardyguttene sine første fiender på verden 7, men bloddryppende som 1945 var det ikke. Etter...
  16. Royal Flush

    Besvart Oversetting av script

    Foreslår at det norske TW teamet ansetter en som kan oversette script's. De samme scriptene som venter på å bli oversatt har stått i køen i minst et år nå, jeg smører meg derfor med tålmodighet atter engang :)
  17. Royal Flush

    Kart for Verden 1

    Fullstendig og komplett liste... Top Kontinent Dominasjon Stammer: Top 15 Stammer: Top 15 Adlings Stammer: Top 15 Gjennomsnittlig Poeng i Stammer: Top 15 Spillere: Top 15 Raskeste Adlere:
  18. Royal Flush

    Eksterne prosjekter

    Som dere sikkert vet har jeg hatt flere prosjekter her på forumet, de aktive prosjektene er: - Debatthjørnet - Kart for verden x Debatthjørnet vertene (samt meg) har alle kuttet med ukentlige spørsmål da vi alle ser mindre og mindre aktivitet og engasjement i trådene. Dette gjelder alle...
  19. Royal Flush

    Helgmaraton - Del 3 - agskaper

    Introduksjon Som en av lederne i NN har agskaper gjort oppmerksomhet både som stammens diplomat og en av de største spillerne på Verden 3. Han har blant annet sikret seg 7 av 7 mulige plasser på minnesmerker når det kommer til poeng og byer. Dette er siste del av denne helgmaraton...
  20. Royal Flush

    Helgmaraton - Del 2 - death2mc

    Introduksjon death2mc er en fersk Tribalwars spiller som har bygget seg opp til tredje plass ved skrivende stund på rangeringer. Han er gründeren av stammen TWK som har flest poeng fordelt på minimalt med spillere. Etter du har lest intervjuet kan jeg garantere deg at du blir overasket med...
Topp