Søkeresultater

  1. Fail

    Ryktebørsen

    Arrangerer backstab med noen i 07. Griner om backstab på forumet. Hykleri på høyt nivå. Takk for meg.
  2. Fail

    Ryktebørsen

    Ryktes at ÆRE ikke lever opp til navnet sitt...
  3. Fail

    topp 20 stammer

    Ehum? Random innlegg for å lage kvalme for the win? Legg merke til at jeg skriver èn spiller. "Medlemmane" er flertall, og det var nettopp det jeg ikke skrev. "Dårlege" er det ingen som har sagt noe om. En spiller kan jo være innaktiv, men fremdeles ha skills?
  4. Fail

    topp 20 stammer

    Lykke til :)
  5. Fail

    topp 20 stammer

    :)....
  6. Fail

    topp 20 stammer

    Følte det var litt ironi i innlegget ditt ^^ Men hvis det ikke var det så kan det også sies at halvparten av de byene er blitt tatt av èn spiller som var innaktiv. Han sa ingenting på forumet om at han ble angrepet. Tja. Standard unnskyldning, men jeg har bevis :) (hvis nødvendig)
  7. Fail

    topp 20 stammer

    Trengs vel en update her...
  8. Fail

    Outlaw/Aces/Celest INTEL (Full liste over krigsclaims!)

    Lite tyder på det når du sier at han har mer peiling enn meg ;)
  9. Fail

    Outlaw/Aces/Celest INTEL (Full liste over krigsclaims!)

    Åja.. Dr .IQfreser. Så jeg har ikke peiling jeg... som er i DRA? Tror nok jeg vet litt mer enn deg og united om hva min egen stamme holder på med. ;)
  10. Fail

    Aces og Outlaw MERGER!

    Hugs i verste grad. Skuffa over Aces. Kan du fortelle hvorfor akkurat Outlaw gikk in i Aces og ikke omvendt, noffe?
  11. Fail

    Outlaw/Aces/Celest INTEL (Full liste over krigsclaims!)

    Slutt å skrive om ting du faktisk har null peiling på...
  12. Fail

    -Rome- vs. Elite

    Åja. Så en er automatisk bedre enn en annen fordi en tar byer fra en som ikke er pålogget. Du har jo virkelig peiling du! :o @Granpa@ Mapui er vel den som mister mest poeng pdd. Refererte til den andre statistikken der Mapui hadde mista omtrent halvparten ja...
  13. Fail

    -Rome- vs. Elite

    Det er kanskje fordi de har ett liv utenom TW, som de må prioritere høyest? Chrisander@ Hva vet vel du? :confused: granpa@ Nei. Men halvparten av byene kommer fra en spiller. Som er innaktiv. End of story... Shanks@ Høyest sannsynlig :rolleyes: (not) Jeg blir motivert når jeg får angrep...
  14. Fail

    -Rome- vs. Elite

    Gratulerer med å ta innaktive spillere :) (rundt halvparten av byene)
  15. Fail

    -Rome- vs. Elite

    Sikkert en innaktiv...
  16. Fail

    kjære dere!

    Registrert :) Har fire datamaskiner så kan gjøre det på alle fire :D:D:D
  17. Fail

    topp 20 stammer

    Tja... Bonusbyer er en fin ting det :) Har ikke akkurat en krig med dem ettersom de ikke har tropper i byen, men hva skal en adle når 20:1 forholdet slår til på rimmen? :) Da er nok bonusbyer det beste...
  18. Fail

    Ny topp-20 for stammer

    Superduper redigering av meg, som viser tydelig at det er en hane og en bjørn Enjoy!
  19. Fail

    V2 kontra Politiske partier

    Les signaturen min så skjønner du hva jeg har å si :cool:
  20. Fail

    The Rim - Bringer baronrettigheter til folket!

    Synd at du er på feil side av kartet :(
Topp